- H Επιχείρηση
- Oι Συνεργάτες
- Tοπικά Λογισμικά
- Λογισμικά (Pegasus ERP)
- Διαδικτυακά Λογισμικά
- Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
-
Περιεχόμενα
Εισαγωγή-Extranet 01. . ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ«ΑΓΟΡΑΣΤΕ και ΑΝΑΝΕΩΣΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ σας On -Line»
02. ΟΝΟΜΑΤΑ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΟΝΟΜΑΤΩΝ στο PEGASUS . NET . GR »
02.01 WhoIS
03. ΧΩΡΟΙ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ στο PEGASUS.NET.GR»
03.01 ΝΕΟ - ΑΙΤΗΣΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
04.ΣΤΗΡΙΞΗ «ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙΤΕ με ΕΤΗΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ»
04.01 ΕΝΕΡΓΕΣ ΕΣΤΕΣ ( ΕΤΗΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ )
05.ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ «ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙΤΕ με τις ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΙΌΝΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΗΓΑΣΟΣ ©»
05.01 ΝΕΑ ΠΠΥ - ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΠΠΥ) ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΗΓΑΣΟΣ©
06. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΑΣ μέσω EXTRANET»
06.01 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΕΛΑ
07. ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ τους ΠΕΛΑΤΕΣ σας»
07.01 ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
08.01 ON-LINE ΑΓΟΡΑ
Η γνώση και η πληροφορία θεωρείται το κύριο κεφαλαιουχικό αγαθό για τους Επιχειρηματικούς οργανισμούς του νέου αιώνα. Επίσης τα ηλεκτρονικά δίκτυα επικοινωνίας αποτελούν σήμερα το βασικότερο μέσο μεταφοράς και συλλογής της πληροφορίας.
Μέσα από το σύστημα αυτό όλοι οι πελάτες με ενεργό Ετήσιο Συμβόλαιο ΤΕχνικής Στήριξης έχουν πρόσβαση στη Βάση Πληροφορίας της ΤΕΣΑΕ, η οποία περιέχει εμπειρία 25 ετών μέσα από ερωτήσεις και απαντήσεις πελατών σχετικά με τις εφαρμογές-συστήματα της ΤΕΣΑΕ.
Το Σύστημα εμπλουτίζεται άμεσα με όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχει το Διαδίκτυο και η εξέλιξη της Τεχνολογίας Πληροφορικής, με σκοπό την αυτοματοποίηση της υποστήριξης των πελατών.
Το Extranet είναι διαθέσιμο σε 24ωρη βάση για τους πελάτες που διαθέτουν ενεργή Eτήσια Σύμβαση Τεχνικής Υποστήριξης και εξασφαλίζει έτσι τη συνεχή, αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ όλων των συναλλασσομένων.
Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών αποτελεί άμεση προτεραιότητα για την ΤΕΣΑΕ και μέσω της συμμετοχής των πελατών της στο extranet μπορεί σήμερα να την εξασφαλίζει γρήγορα και αποτελεσματικά.
*Η διαδικασία υποστήριξης είναι πιστοποιημένη μέσω ISO 9001: 2000
Η συμμετοχή των πελατών στο Extranet μέσω του λογαριασμό τους αποτελεί διαχρονική πηγή πληροφορίας και γνώσης για τον ίδιο τον Επιχειρηματικό Οργανισμό κάτι που του προσδίδει ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την εξελικτική του πορεία.
Μέσω Extranet προσφέρουμε στο δίκτυο μας την δυνατότητα οργάνωσης και ελεύθερης διαχείρησης των πελατών του κάτι που τον καθιστά ανεξάρτητο συνεργάτη μας.
Για την πλήρη υποστήριξη σας όσο αφορά στην διαχείρηση των διαδικτυακών εφαρμογών της τεχνολογίας Πήγασος (Extranet) παρουσιάζονται αναλυτικά οι παρακάτω οδηγίες χρήσης:
Στην κενρική σελίδα του λογαριασμού σας στο Extranet της ΤΕΣΑΕ μπορείτε να δείτε κάποια στοιχεία επάνω δεξιά όπως είναι η επωνυμία της επιχείρησης, ο κωδικός στο CRM,το υπόλοιπο σας και το πιστωτικό σας όριο. Έχετε επίσης τη δυνατότητα χρήσης οχτώ επιλογών οι οποίες παρουσιάζονται αναλυτικά στο πάνω μέρος της καρτέλας σας.
01. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ «ΑΓΟΡΑΣΤΕ και ΑΝΑΝΕΩΣΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ σας On-Line»
01.01 ON-LINE ΑΓΟΡΑ - ON-LINE ΑΓΟΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΗΓΑΣΟΣ ©
Η αγορά εφαρμογών η οποία επιτυγχάνεται με τα εξής βήματα:
Σημείωση: Αν θέλετε να σταματήσετε τις αγορές σας, επιλέγετε «διαχείριση καλαθιού» στο πάνω μέρος της σελίδας. Εμφανίζετε μια νέα σελίδα όπου διαχειρίζεσθε το καλάθι σας. Μπορείτε δηλ. να αλλάξετε την ποσότητα και να διαγράψετε την εφαρμογή, δίνοντας ποσότητα 0 ή πατώντας στο Button «Αδειασμα Καλαθιού» στο κάτω μέρος της σελίδας.
(ΠΡΟΣΟΧΗ!!! η ποσότητα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη απο 1, αφού για κάθε μια διαφορετική εγκατάσταση θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία).
01.02 ΑΔΕΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ - ΑΔΕΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΥΡΗΝΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΗΓΑΣΟΣ©
01.03 ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΣΤΕΣ - ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΣΤΕΣ ΠΥΡΗΝΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΗΓΑΣΟΣ©
02. ΟΝΟΜΑΤΑ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΟΝΟΜΑΤΩΝ στο PEGASUS.NET.GR»
Το Pegasus Phaethon επικοινωνεί άμεσα (on-line) με τα Μητρώα Ονομάτων που υποστηρίζει. Αυτό σημαίνει ότι τα στοιχεία που δίνετε εδώ, μεταφέρονται αυτόματα στα συστήματα που υποστηρίζουν τα Μητρώα Ονομάτων, δημιουργώντας τις ανάλογες αιτήσεις. Γι'αυτό το λόγο τα στοιχεία που συμπληρώνετε θα πρέπει να είναι πλήρη και ορθά. 02.01 WhoIS
02.02 ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΝΕΟΥ-ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΧΩΡΟΥ
02.03 ΜΕΤΑΦΟΡΑ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΧΩΡΟΥ Με την επιλογή αυτή μπορείτε να μεταφέρετε την φιλοξενία του ονόματός σας από έναν άλλο καταχωρητή στο δίκτυο Pegasus.net.gr.
02.04 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΧΩΡΟΥ
03. ΧΩΡΟΙ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ στο PEGASUS.NET.GR»
03.02 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΟ PEGASUS.NET.GR
Στις περιπτώσεις της ανανέωσης και αναβάθμισης του χώρου, ο Υπεύθυνος του λογαριασμού σας ενημερώνεται με την αίτησή σας και δρομολογεί τις διαδικασίες. Σε κάθε περίπτωση ενημερώνεστε για την πορεία της διαδικασίας, με μηνύματα στο e-mail σας.
04.ΣΤΗΡΙΞΗ «ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙΤΕ με ΕΤΗΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ»
04.01 ΕΝΕΡΓΕΣ ΕΣΤΕΣ ( ΕΤΗΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ )
Επιπλέον αποκτούν την δυνατότητα να ενημερώνονται όσο αναφορά την Έναρξη και Λήξη του ΕΣΤΕΣ, την κατάσταση (ενεργό, υπο αμφισβήτηση κλπ.), τον Ιδιοκτήτη του ΕΣΤΕΣ αλλά και να τυπώσουν την ΕΣΤΕΣ πατώντας πάνω στο link με το Serial Number.
04.05 ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ - ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
05. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ «ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙΤΕ με τις ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΙΌΝΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΗΓΑΣΟΣ ©» 05.01 ΝΕΑ ΠΠΥ - ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΠΠΥ) ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΗΓΑΣΟΣ© Επίσης, μπορεί να εισάγει ερωτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει η ΤΕΣΑΕ (αν π.χ. χρειάζεται διεκρινήσεις για τον τρόπο λειτουργίας μιας εφαρμογής) Οι ερωτήσεις απαντώνται άμεσα μιας και το Τεχνικό Τμήμα μας είναι συνδεδεμένο on-line. Η καταχώρηση μιας ερωτήσης γίνεται με τον εξής απλό τρόπο εφόσον βέβαια αφού πληρείτε της απαραίτητες προϋποθέσεις (δηλ. δεν έχετε υπόλοιπο μεγαλύτερο από 50.00 ευρώ και έχετε Ετήσιο Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης (ΕΣΤΕΣ).
Σημείωση: Η ΠΠΥ καταχωρείται στην μερίδα σας και σαν ιδιοκτήτητης αναφέρεστε εσείς. Αν θέλετε να φαίνεται σαν ιδιοκτήτης της ΠΠΥ ενας πελάτης σας (αφορά σε εγκατάσταση πελάτη σας), θα πρέπει να επιλέξετε από την επιλογή 07. Συστάσεις τον πελάτη και να κάνετε Σύνδεση. Μετά εκτελείτε την ανάλογη επιλογή. 05.02 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΠΥ - ΑΠΟΨΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΗΓΑΣΟΣ©
Σημείωση: Στην λίστα εμφανίζονται οι ΠΠΥ στις οποίες αναφέρεστε σαν Ιδιοκτήτης. Αν θέλετε να δείτε ΠΠΥ ενός πελάτη σας θα πρέπει να επιλέξετε από την επιλογή 07.Συστάσεις τον πελάτη και να κάνετε Σύνδεση. Μετά εκτελείτε την ανάλογη επιλογή. 05.04 ΤΕΧΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ - ΤΕΧΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ - Α1 FORMS
Σημείωση: Στην λίστα εμφανίζονται οι εφαρμογές για τις οποίες έχετε Αδεια Χρήσης σαν Ιδιοκτήτης. Αν θέλετε να δείτε τις εφαρμογές ενός πελάτη σας θα πρέπει να επιλέξετε από την επιλογή 07. Συστάσεις τον πελάτη και να κάνετε Σύνδεση. Μετά εκτελείτε την ανάλογη επιλογή. Συμπληρώστε στα Απο-Έως τους Σειριακούς Αριθμούς των εφαρμογών ή για μία εφαρμογή στο "Από" τον Σειρικό Αριθμό.
Σημείωση: Αν δεν πληρείτε τις προϋποθέσεις, δηλαδή έχετε υπόλοιπο μεγαλύτερο από 50.00 ευρώ και δεν έχετε Ετήσια Σύμβαση Τεχνικής Υποστήριξης η αίτησή σας θα καταχωρηθεί στο σύστημα αλλά δεν μπορεί να πάρει Αριθμό Προτεραιότητας αν δεν τακτοποιήσετε το υπόλοιπό σας. 05.17 OLYMPUS PROJECT MANAGEMENT TOOL 05.18 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ Από την επιλογή αυτή ο πελάτης μπορεί να δει τα ραντεβού στήριξης των πιστοποιημένων τεχνικών της ΤΕΣΑΕ τα οποία βρίσκονται σε εκρεμμότητα. Δίνεται τον κωδικό και το συνθηματικό πελάτη και το χρονικό διαστημα που σας ενδιαφέρει και πατάτε Συνέχεια.
06. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΑΣ μέσω EXTRANET» 06.01 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΕΛΑ 1. Πατώντας το Button Συνέχεια εμφανίζονται ταξινομημένα κατά ημερομηνία όλα τα παραστατικά. 2. Πατώντας δεξιά στο link (Παραστατικό ή Απόδειξη) εμφανίζεται στην οθόνη το παραστατικό με όλα τα στοιχεία που τυπώθηκε και μπορείτε να το τυπώσετε 06.02 ΑΤΙΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 06.04 ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ 06.05 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ
07. ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ τους ΠΕΛΑΤΕΣ σας» 07.01 ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ 1. Πατώντας το Button Σύνδεση μπαίνετε στο αντίστοιχο Extranet του Πελάτη σας. 2. Πατώντας το Button Νέα A1 Form μπορείτε να καταχωρήσετε απευθείας τις εργασίες που κάνατε για τον συγκεκριμένο Πελάτη. Σημείωση: Τις A1 Forms αυτές μπορείτε να τις βλέπετε και στην δική σας καρτέλα και στην επιλογή 05.05 Τεχνικό Ημερολόγιο Εγκατάστασης - Α1 Forms Συνεργατών. 3. Από την Αρχική Σελίδα αν πατήσετε στο Επιστροφή (επάνω Δεξιά), θα επιστρέψετε στην διαχείριση της δικής σας καρτέλας.
07.02 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΣΤΑΣΕΩΝ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΣΤΑΣΕΩΝ
08. Pegasus C&A
08.02 ΑΛΛΑΓΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΟΛΙΚΩΝ ΛΥΣΕΩΝ |
|