Σύνδεση με Facebook Σύνδεση με Google+ Σύνδεση με Linkedin

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • το Profil μας
    • Ιστορικό σημείωμα
    • ΤιμοΛογική
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
      • Λογισμικά (Pegasus ERP)
        • Εμπορικές Επιχειρήσεις
        • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
        • Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
        • Ξενοδοχειακές Μονάδες
        • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
        • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
        • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
        • Ελαιοτριβεία
        • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
        • Μεταφορικές Εταιρίες
        • Καταστήματα Οπτικών
        • Επιχειρήσεις Καθαρισμού Κοινοχρήστων
        • Courier , Ταχυμεταφορες
        • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
        • Γεωργικές επιχειρήσεις
        • Κρεοπωλεία
      • Pegasus ERP
      • Video Παρουσιάσεις
      • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
      • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
      • Module PDA Client
      • Module Γέφυρες Λογιστικής
      • Module Phone
    • Διαδικτυακά Λογισμικά
      • Λογισμικά (Pegasus Web App)
        • Pegasus Web App ERP
        • Pegasus Web App Freelancer
        • Pegasus Web App CRM
        • Pegasus e-Commerce
        • Pegasus e-Hotel
        • Pegasus e-Service
        • Pegasus e-Courier
        • Pegasus e-Champion
        • Pegasus e-Transport
        • Pegasus e-Delivery
      • Pegasus Web app
      • Video Παρουσιάσεις
      • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
      • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
      • Hermes Templates
      • WEB App REST API
    • Διαδικτυακές Φιλοξενίες
      • Διαδικτυακών Ονομάτων
      • Διαδικτυακών Χώρων
        • Τυποποιημένα Πακέτα Φιλοξενίας
        • ISP
    Εγκατάσταση, παραμετροποίηση και βήματα λειτουργίας του Pegasus Estiasi Web App

    Σκοπός:

    Η παρούσα μελέτη περιγράφει τα βήματα εγκατάστασης και παραμετροποίησης του Pegasus Estiasi Web App.

    Λόγω του COVID-19, υπάρχει μεγάλη ανάγκη για αυτοματοποίηση της διαδικασίας της ανέπαφης παραγγελίας των πελατών ενός καταστήματος εστίασης. Η εφαρμογή Pegasus Estiasi Web App καλύπτει το παραπάνω ζήτημα, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες που προέκυψαν.

    Η παραγγελία γίνεται αυτόματα από το κινητό του πελάτη, με μόνη προϋπόθεση τη σύνδεση της συσκευής στο WIFI του καταστήματος και το σκανάρισμα ενός QR code που θα βρίσκεται στο τραπέζι.

    Προαπαιτούμενα:

    Η εφαρμογή Pegasus Estiasi Web App μπορεί να εγκατασταθεί:
    - Tοπικά (link για το αρχείο της τοπικής εγκατάστασης)
    - Στο web (link για την μελέτη εγκατάστασης σε cpanel και link για το αρχείο εγκατάστασης σε web)

    Προϋπόθεση για την υλοποίηση των ακόλουθων βημάτων αποτελεί η χρήση της Εφαρμογής Pegasus Estiasi ERP . Επίσης, θα πρέπει να είναι εγκατεστημένο και το module PIM.

    Σημείωση: Για τη δημιουργία εκτυπωμένου QR code με το url του τραπεζιού, θα πρέπει να αναζητήσετε κάποιο λογισμικό αυτόματης παραγωγής QR code (QR Code generators).

    Ρυθμίσεις PIM:

    To Pegasus Estiasi Web App θα χρειαστεί να επικοινωνεί μέσω PIM με την τοπική εφαρμογή Pegasus Estiasi ERP. Για να πραγματοποιηθεί η σύνδεση, θα χρειαστεί να δημιουργηθούν 2 νέοι ορισμοί επικοινωνίας στην επιλογή [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Εφαρμογής -> Κεντρικών Πινάκων -> Πινάκων PIM -> Ορισμός Επικοινωνιών].

    Δημιουργείτε από μια νέα εγγραφή και επιλέγετε αντίστοιχα [56 - Pegasus Web Application: Αποστολή όλων των πινάκων] και [57 - Pegasus Web Application: Παραλαβή όλων των πινάκων]. Στο πεδίο [Remote ODBC Connection String] και κλικάροντας το φάκελο δεξιά, καταχωρείτε τα παρακάτω στοιχεία:

    • Αν η εγκατάσταση είναι τοπική:
      • Όνομα Υπολογιστή: localhost
      • Πόρτα Επικοινωνίας: 50003
      • Όνομα Βάσης: peg_estiasi
      • Kωδικός Χρήστη: root
      • Συνθηματικό Χρήστη: root

    • Αν η εγκατάσταση είναι στο web:
      • Όνομα Υπολογιστή: το url όπου εκτελείται η εφαρμογή (πχ test.extranet4u.com)
      • Πόρτα επικοινωνίας: 50003
      • Όνομα βάσης: το όνομα που ορίσατε κατά το installation στο web
      • Κωδικός χρήστη: o κωδικός χρήστη που ορίσατε κατά το installation στο web
      • Συνθηματικό χρήστη: το συνθηματικό χρήστη που ορίσατε κατά το installation στο web

    Σημείωση: Mπορείτε να δείτε τα ακριβή στοιχεία σύνδεσης στο φάκελο \pegasus_webapp\webapp\pegasus_cloud_app και στο αρχείο peg-config.php (το αρχείο βρίσκεται στο φάκελο \pegasus_cloud_app της εγκατάστασης είτε τοπικά είτε στο web).

    Περισσότερα για την επικοινωνία μέσω του PIM, στην μελέτη:
    https://www.tesae.gr/articles/protipes-meletes-i-efarmoges/dialeitourgikotita-efarmogon-pegasus-ke-pegasus-interoperability-mechanism-(pim)/amfidromi-epikinonia-tis-topikis-efarmogis-pegasus-erp-me-tin-diadiktiaki-efarmogi-pegasus-web-application.html

    Ρυθμίσεις - Παραμετροποίηση:

    Βήμα 1: Αν η εγκατάσταση είναι web, θα πρέπει να ορίσετε τις IP που θα επιτρέπεται η καταχώρηση παραγγελίας σε τραπέζι, ώστε να αποφευχθεί η παραγγελία σε τραπέζι από κάποιον που δεν είναι στο χώρο του καταστήματος.

    Για να ρυθμίσετε το παραπάνω, στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παράμετροι Estiasi->Βασικές Παράμετροι Estiasi] και στο πεδίο [Λίστα ΙPs], μπορείτε να καταχωρήσετε την IP του καταστήματος ή όποια άλλη IP επιθυμείτε.

    Σημείωση: με το button [Προβολή της διεύθυνσης IP του δικτύου μου], μπορείτε να δείτε και να αντιγράψετε άμεσα την IP του δικτύου όπου είναι η εγκατάστασή σας.

    Βήμα 2: Στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Modules->Παραμετροποίηση Εστίασης->Βασικές Παράμετροι Εστίασης], υπάρχουν τα checkboxes:

    Αίτηση Εκτύπωσης Παραγγελίας: Η παραγγελία αποστέλλεται κατευθείαν για εκτύπωση.
    Εμφάνιση Παραθύρου για Νέα Παραγγελία: Εφόσον υπάρχει σύνδεση με την εφαρμογή Pegasus Estiasi εμφανίζεται PopUp παράθυρο για κάθε νέα παραγγελία.

    Επιπλέον, μπορείτε να ρυθμίσετε αν ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει την καταχώρηση παραγγελίας [σε τραπέζι], για [Delivery] ή [Take away], ανάλογα με το είδος του καταστήματος, τσεκάροντας στη σχετική επιλογή το [Εμφανίζεται].

    Ειδικότερα, για την παραγγελία [Σε Τραπέζι], στην επιλογή [ΜΚ Σερβιτόρου] μπορείτε να ορίσετε έναν σερβιτόρο πχ [Σερβιτόρος WebApp] στον οποίο θα καταχωρούνται όλες οι παραγγελίες που έρχονται μέσω της εφαρμογής Pegasus Estiasi WebApp. Παράλληλα, μπορείτε να ορίσετε και τους χώρους τραπεζιού που θα χρησιμοποιεί η εφαρμογή στην επιλογή [Διαθέσιμοι Χώροι].

    Βήμα 3: Στην τοπική εφαρμογή και στη [Λίστα Τιμοκαταλόγου], επιλέγετε ποια από τα είδη θα εμφανίζονται προς παραγγελία, τσεκάροντας το [Εμφανίζεται στο Internet] στο tab [Βασικά Στοιχεία].

    Μπορείτε να ορίσετε και φωτογραφία, επιλέγοντας πάνω και δεξιά το button [Οθόνη είδους στην Αποθήκη] και το tab [Φωτογραφίες Είδους].

    Σημείωση: θα πρέπει να επιλέξετε ότι και οι ομάδες των σχετικών ειδών [εμφανίζονται στο internet], διαφορετικά τα είδη δεν θα εμφανιστούν.

    Ακόμη, στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Modules->Παραμετροποίηση Εστίασης->Ωράριο Εστιατορίου] μπορείτε να ρυθμίσετε το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος. Αν κάποιος πελάτης δοκιμάσει να καταχωρήσει παραγγελία εκτός των ορισμένων ωρών, εμφανίζεται σχετικό μήνυμα και δεν επιτρέπεται η καταχώρηση παραγγελίας.

    Βήμα 4: Για να δείτε τα url των τραπεζιών και να φτιάξετε QR Codes από αυτά (όπως αναφέρθηκε στα προαπαιτούμενα), δείτε την επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παράμετροι Estiasi->Τραπέζια]. Επιλέγοντας το επιθυμητό τραπέζι, κάνετε κλικ στο button πάνω αριστερά [Διαχείριση Συνδέσμου].

    Στο παράθυρο που εμφανίζεται, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το SEF URL(ελληνικό ή αγγλικό) σε συνδυασμό με localhost(αν η εφαρμογή είναι εγκατεστημένη τοπικά) ή την IP όπου είναι εγκατεστημένη η εφαρμογή(αν είναι στο web).

    Το τελικό URL που θα χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία του QR Code θα είναι της μορφής localhost/trapezi7 ή 123.45.67.89/table7 ή test.extranet4u.com/trapezi1.

    Διαδικασία Παραγγελίας:

    1. Ο πελάτης σκανάρει με το κινητό του το QR Code του τραπεζιού. Ως αποτέλεσμα, εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη:



    Αναφέρεται επιβεβαιωτικά το τραπέζι στο οποίο κάθεται ο πελάτης [Τραπέζι 7].

    2. Κάνει κλικ στο button [Παραγγελία στο Τραπέζι 7]. Εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη:

    Σε αυτή την οθόνη, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τα είδη της παραγγελίας του. Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής των κατηγοριών πάνω αριστερά, για ταχύτερη πλοήγηση στα είδη.

    Αν το είδος έχει συσχετιζόμενα (πχ ζάχαρη, γάλα), αυτά εμφανίζονται στην επόμενη οθόνη:

    Επιπρόσθετα, μπορούν να συμπληρωθούν [Παρατηρήσεις] καθώς και να αλλαχτεί η ποσότητα. Με κλικ στο [Προσθήκη στο Καλάθι], το είδος προστίθεται. Η διαδικασία επαναλαμβάνεται για όλα τα επιθυμητά είδη.

    Τέλος, ο πελάτης μπορεί να δει τα είδη της παραγγελίας πάνω αριστερά. Με το χ, μπορεί να αφαιρέσει το επιθυμητό είδος και με κλικ πάνω του, μπορεί να το επεξεργαστεί περαιτέρω(πχ αλλαγή ποσότητας κτλ).

    3. Μόλις ολοκληρωθεί η επιλογή των ειδών, κλικ στο button [Συνέχεια Παραγγελίας] , όπου εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη:

    Εδώ, ο πελάτης μπορεί να αφαιρέσει όλα τα είδη παραγγελίας, να τα αφαιρέσει ένα-ένα είτε να ενημερώσει το καλάθι του με αλλαγές (πχ ποσότητα, συσχετιζόμενα κτλ).

    Για να καταχωρηθεί η παραγγελία, κλικ κάτω δεξιά στο button [Καταχώρηση Παραγγελίας].

    Τέλος, εμφανίζεται επιβεβαιωτικό μήνυμα καταχώρησης.

    Σημείωση: το περιβάλλον παραγγελίας είναι πλήρως responsive ώστε να προσαρμόζεται σε κάθε μέγεθος οθόνης κινητού.

    Ημερομηνία  22/06/2020
    Σχετικά Aρθρα
    • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
    • +30 210-7489589
    • Επικοινωνία
    • Επικοινωνία
    • Πείτε μας το Project σας
    • Ευκαιρίες Καριέρας
    • Downloads
    • Sitemap
    • Όροι Χρήσης
    Εξελίξεις Λογισμικών
    Pegasus ERP Updates: 2490
    Pegasus Web App Updates: 7087

    Παραμετροποίηση του module myDATA μέσα από το Pegasus Web App ERP
    Νοε02,2020
    Αποστολή/Παραλαβή παραστατικών μέσω του module myDATA
    Οκτ08,2020
    Εγκατάσταση & Βασική Παραμετροποίηση του module myDATA
    Σεπτ29,2020
    Εγχειρίδιο Χρήσης myDATA & Εγγραφή στο myDATA REST API
    Σεπτ29,2020
    Πρώτα βήματα παραμετροποίησης Pegasus Web App ERP Start Up
    Σεπτ17,2020
    Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
    ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
    On-line Users
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 11
    © Copyright TESAE SA
      Powered by Pegasus Technology