Σύνδεση με Facebook Σύνδεση με Google+ Σύνδεση με Linkedin

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • το Profil μας
    • Ιστορικό σημείωμα
    • ΤιμοΛογική
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
      • Λογισμικά (Pegasus ERP)
        • Εμπορικές Επιχειρήσεις
        • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
        • Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
        • Ξενοδοχειακές Μονάδες
        • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
        • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
        • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
        • Ελαιοτριβεία
        • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
        • Μεταφορικές Εταιρίες
        • Καταστήματα Οπτικών
        • Επιχειρήσεις Καθαρισμού Κοινοχρήστων
        • Courier , Ταχυμεταφορες
        • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
        • Γεωργικές επιχειρήσεις
        • Κρεοπωλεία
      • Pegasus ERP
      • Video Παρουσιάσεις
      • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
      • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
      • Module PDA Client
      • Module Γέφυρες Λογιστικής
      • Module Phone
    • Διαδικτυακά Λογισμικά
      • Λογισμικά (Pegasus Web App)
        • Pegasus Web App ERP
        • Pegasus Web App Freelancer
        • Pegasus Web App CRM
        • Pegasus e-Commerce
        • Pegasus e-Hotel
        • Pegasus e-Service
        • Pegasus e-Courier
        • Pegasus e-Champion
        • Pegasus e-Transport
        • Pegasus e-Delivery
      • Pegasus Web app
      • Video Παρουσιάσεις
      • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
      • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
      • Hermes Templates
      • WEB App REST API
    • Διαδικτυακές Φιλοξενίες
      • Διαδικτυακών Ονομάτων
      • Διαδικτυακών Χώρων
        • Τυποποιημένα Πακέτα Φιλοξενίας
        • ISP
    Εισαγωγή κώδικα για tracing παραγγελιών (conversion και e-commerce tracking όπως google analytics, skroutz analytics, facebook ads)

    Εισαγωγή κώδικα για tracing παραγγελιών

    conversion και e-commerce tracking (google analytics, skroutz analytics, Adwords conversion, facebook conversion και λοιπά scripts)

    Στη μελέτη αυτή θα εξετάσουμε πως μπορούμε να εισάγουμε κώδικα από τρίτες εταιρίες, στο hermes web app, ώστε να εκμεταλλευτούμε όλα τα πλεονεκτήματα που μας δίνουν οι διαφημίσεις στο web. Ως πρώτο παράδειγμα θα δώσουμε τον κώδικα που πρέπει να εισάγουν όλοι όσοι έχουν google analytics.H προσθήκη του κώδικα γίνεται στην επιλογή του admin [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Modules->Παραμετροποίηση Παραγγελιών Πελατών->Βασικές Παράμετροι Παραγγελιών Πελατών]

    Google Analytics: Κατεβάστε το Google Analytics Code JS και αντιγράψτε τον κώδικα του αρχείου στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Modules->Παραμετροποίηση Παραγγελιών Πελατών->Βασικές Παράμετροι Παραγγελιών Πελατών] -> Advertising Scripts.

    Τεχνικές Λεπτομέρειες: H google δίνει το παρακάτω παράδειγμα κώδικα για να εισάγουμε στο site μας:

    
    
    ga('ecommerce:addTransaction', {
    		  'id': '1234',                     // Transaction ID. Required.
    		  'affiliation': 'Acme Clothing',   // Affiliation or store name.
    		  'revenue': '11.99',               // Grand Total.
    		  'shipping': '5',                  // Shipping.
    		  'tax': '1.29',                     // Tax.
    		 'currencyCode': 'EUR' 
    	});
    ga('ecommerce:addItem', {
    		'id': '1234',                     // Transaction ID. Required.
    		'name': 'Fluffy Pink Bunnies',    // Product name. Required.
    		'sku': 'DD23444',                 // SKU/code.
    		 'category': 'Party Toys',         // Category or variation.
    		 'price': '11.99',                 // Unit price.
    		 'quantity': '1'                   // Quantity.
    	});
    
    ga('ecommerce:send')
    

    Για να λειτουργήσει σωστά αυτός ο κώδικας θα πρέπει να αντικαταστήσουμε τα κατάλληλα πεδία με τα στοιχεία της παραγγελίας. Το Hermes Web App μας δίνει την δυνατότητα να προσθέσουμε tags στην θέση των δεδομένων που θέλουμε να αντικαταστήσουμε. Έτσι το πρώτο μέρος του κώδικα θα γίνει ως εξής:

    ga('ecommerce:addTransaction', {
      'id':  '##order_id##',         // Transaction ID. Required.
      'affiliation': '',                    // Affiliation or store name.
      'revenue': '##revenue##',     // Grand Total.
      'shipping': '##shipping##', // Shipping.
      'tax': '##tax##',                // Tax.
      'currencyCode': 'EUR' 
    });
    

    Για να εισάγουμε τις πληροφορίες των προϊόντων χρειαζόμαστε επανάληψη εισαγωγής των δεδομένων και για να το πετύχουμε αυτό έχουμε εισάγει δύο tags: και  στα οποία θα πρέπει να εσωκλείσουμε την πληροφορία για τα προϊόντα. Το δεύτερο κομμάτι κώδικα γίνεται ως εξής:

    ga('ecommerce:addItem', {
      'id': '##order_id##',                // Transaction ID. Required.
      'name': '##product_name##',   // Product name. Required.
      'sku': '##product_sku##',         // SKU/code.
      'category': '##product_category##', // Category or variation.
      'price': '##product_price##',           // Unit price.
      'quantity': '##product_quantity##'   // Quantity.
    });
     

    Στο τέλος το: ga('ecommerce:send') έχουμε ολοκληρώσει την προσθήκη μας.Υπενθύμιση:O κώδικας πρέπει να είναι μέσα σε script tags. 


    Skroutz Analytics
    Αναβάθμιση 09/2018: Εάν είχατε ενσωματώσει τα Skroutz Analitics στο site σας πριν τον 09/2018, θα πρέπει να προσαρμόσετε τον κώδικά σας με βάση τις νέες οδηγίες της μελέτης παρακάτω. Περισσότερες πληροφορίες για την αναβάθμιση του skroutz analytics μπορείτε να βρείτε εδώ: New Analytics Tracking Script Migration Guide  

    Skroutz (1ο βήμα): Κατεβάστε το Skroutz Code JS και αντιγράψτε τον κώδικα του αρχείου στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Modules->Παραμετροποίηση Παραγγελιών Πελατών->Βασικές Παράμετροι Παραγγελιών Πελατών] -> Advertising Scripts.


    Περιεχόμενο αρχείου Skroutz Code JS :

      
    skroutz_analytics('ecommerce', 'addOrder', JSON.stringify({
        order_id: '##order_id##',
        revenue:  '##revenue##',
        shipping: '##shipping##',
        tax:      '##tax##'
      }));
    
    
      skroutz_analytics('ecommerce', 'addItem', JSON.stringify({
        order_id:   '##order_id##',
        product_id: '##product_i00nr01##',
        name:       '##product_name##',
        price:      '##product_price##',
        quantity:   '##product_quantity##'
      })); 
    
    
    
    

    ΠΡΟΣΟΧΗ: To "product_id" των Advertising Scripts θα πρέπει να είναι το ίδιο με το "product_id" που παράγεται στο Skroutz XML από τον αυτοματισμό "Επαναδημιουργία του Skroutz & e-Price XML v2".  Στην περίπτωση που για την εξαγωγή του XML έχει επιλεχθει ξεχωριστή εγγαρφή είδους ανά χρώμα ("Εισάγετε 2 ώστε κάθε χρώμα να δημιουργεί ξεχωριστή εγγραφή προϊόντος") και συμμετέχει ο κωδικός χρώματος στο "product_id" ("Εισάγετε 1 για να συμμετέχει ο κωδικός χρώματος σε ID κι αντιστοιχία προϊόντος") τοτε θα πρέπει να εισάγετε το αντίστοιχο πεδίο για το "product_id" όπως παρακάτω:

    
      skroutz_analytics('ecommerce', 'addItem', JSON.stringify({
    order_id: '##order_id##', product_id: '##product_i00nr01_by_color##', name: '##product_name##', price: '##product_price##', quantity: '##product_quantity##' }));

    Skroutz (2ο βήμα): Για να λειτουργεί σωστά ο παραπάνω κώδικας θα πρέπει να εισάγετε στο αρχείο του template σας εντός script tags, στο head, το παρακάτω:
    **Θα πρέπει να αντικαταστήσετε το 'SA-XXXX-YYYY' με τον κωδικό, ίδιας μορφής, που σας έχει δοθεί από τον Skroutz. 

    (function(a,b,c,d,e,f,g){a['SkroutzAnalyticsObject']=e;a[e]= a[e] || function(){
        (a[e].q = a[e].q || []).push(arguments);};f=b.createElement(c);f.async=true;
        f.src=d;g=b.getElementsByTagName(c)[0];g.parentNode.insertBefore(f,g);
      })(window,document,'script','https://analytics.skroutz.gr/analytics.min.js','skroutz_analytics');
    
      skroutz_analytics('session', 'connect', 'SA-XXXX-YYYY');  // Connect your Account.

    Skroutz Test: Για να βεβαιωθείτε ότι ο κώδικας έχει προστεθεί σωστά, θα πρέπει να ολοκληρώσετε μία παραγγελία στο site σας, έχοντας αναζητήσει το προϊόν στο Skroutz και να ελέγξετε την καταγραφή της. Συνήθως, παρέχεται από το τεχνικό τμήμα του Skroutz έτοιμη test page.  

    Για περισσότερες πληροφορίες πάνω στη εκάστοτε υπηρεσία μπορείτε να βρείτε παρακάτω:
    Google analytics: https://www.google.com/analytics/web/provision?et=&authuser=#provision/SignUp/
    Skroutz analytics: http://developer.skroutz.gr/analytics/ecommerce
    Google Adwords conversion tracking: https://support.google.com/adwords/answer/1722054?hl=en
    Facebook conversion tracking: https://www.facebook.com/help/435189689870514/

    Ημερομηνία  03/09/2015
    Σχετικά Aρθρα
    Δημιουργία Sitemap για την Google
    SEF (search engine friendly) URLs
    Τα 10 πρώτα βήματα για το SEO (Search Engine Optimization) μέσα από την πλατφόρμα Pegasus Hermes
    • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
    • +30 210-7489589
    • Επικοινωνία
    • Επικοινωνία
    • Πείτε μας το Project σας
    • Ευκαιρίες Καριέρας
    • Downloads
    • Sitemap
    • Όροι Χρήσης
    Εξελίξεις Λογισμικών
    Pegasus ERP Updates: 2489
    Pegasus Web App Updates: 7071

    Παραμετροποίηση του module myDATA μέσα από το Pegasus Web App ERP
    Νοε02,2020
    Αποστολή/Παραλαβή παραστατικών μέσω του module myDATA
    Οκτ08,2020
    Εγκατάσταση & Βασική Παραμετροποίηση του module myDATA
    Σεπτ29,2020
    Εγχειρίδιο Χρήσης myDATA & Εγγραφή στο myDATA REST API
    Σεπτ29,2020
    Πρώτα βήματα παραμετροποίησης Pegasus Web App ERP Start Up
    Σεπτ17,2020
    Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
    ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
    On-line Users
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 12
    © Copyright TESAE SA
      Powered by Pegasus Technology