Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Eπικοινωνία με channel manager Hotel Availabilities
Ημερομηνία  11/02/2022

Σκοπός: 

Η παρούσα μελέτη περιγράφει τα απαραίτητα βήματα παραμετροποίησης για τη σύνδεση με τον channel manager Hotel Availabilities. Μετά τις ρυθμίσεις, θα υπάρχει η δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας της εφαρμογής Pegasus Web App e-Hotel και του channel manager, ώστε η κάθε πλατφόρμα να είναι ενημερωμένη σωστά με την πραγματική διαθεσιμότητα.

Λειτουργία:

Η αμφίδρομη επικοινωνία αφορά στην Παραλαβή όλων των νέων κρατήσεων από την Hotel Availabilities και στην άμεση ενημέρωση της διαθεσιμότητας της Hotel Availabilities από την πραγματική διαθεσιμότητα του Pegasus e-Hotel Web App.

Μετά τις σχετικές ρυθμίσεις, οι κρατήσεις που παραλαμβάνονται έχουν ενημερωθεί με τον κατάλληλο τύπο δωματίου. Ο χειριστής της εφαρμογής θα χρειαστεί να ορίσει το [Δωμάτιο] σε αυτές τις κρατήσεις (Στο [πλάνο δωματιων], εμφανίζονται κάτω από το σχετικό τύπο δωματίου και στο πλαίσιο [Χωρίς Δωμάτιο]).

Απαραίτητα modules:

  • Ξενοδοχείο:Επικοινωνία με Hotel Availabilities
  • Ξενοδοχείο:Επικοινωνία με Channel Managers(PE.00.126)

Βήματα:

1. [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Επικοινωνία με Hotel Availabilities->Λογαριασμοί]

Σε αυτή την οθόνη δημιουργείτε τον Λογαριασμό σας με τον οποίο θα μπορέσετε να επικοινωνήσετε με την Hotel Availabilities.

  • Περιγραφή: Η περιγραφή που μπορείτε να δώσετε στον Λογαριασμό
  • API key: To Api Key που παίρνετε από την Hotel Availabilities (θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί τους)
  • Property ID: Το ID που αφορά τη συγκεκριμένη ξενοδοχειακή εγκατάσταση.

    ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να σας εμφανίσει δεδομένα, αρχικά θα πρέπει να εκτελέσετε την ενέργεια: [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Hotel Availabilities -> Ενέργειες Hotel Availabilities -> Παραλαβή Properties] (εφόσον έχετε καταχωρήσει το API key που περιγράφεται παραπάνω).

    Στη συνέχεια επιλέγετε την εγγραφή που αντιστοιχεί στο ξενοδοχείο σας.

  • Τιμοκατάλογος: Αν είναι κενό, τότε κατά την δημιουργία της κράτησης Pegasus Web App ο τιμοκατάλογος θα προκύψει από: [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παράμετροι Hotel -> Βασικές Παράμετροι Hotel -> ERP -> Βασικός Τιμοκατάλογος]
  • Ο φόρος περιέχεται στην τιμή της Hotel Availabilities: Αν το έχετε επιλεγμένο τότε κατά την μεταφορά της κράτησης στο Pegasus Web App θα ενημερώνεται το πεδίο του φόρου/ημέρα μέσα στην κράτηση βάσει της αντιστοίχισης του τύπου δωματίου.
  • Περίοδος Λειτουργίας: Εδώ επιλέγετε το διάστημα κατά το οποίο θέλετε να κάνετε έλεγχο και αποστολή διαθεσιμότητας. Το διάστημα δεν γίνεται να είναι μεγαλύτερο από δύο χρόνια για λόγους ταχύτητας. Κατά την αποστολή διαθεσιμότητας δεν ενημερώνονται ημερομηνίες μικρότερες του σήμερα.
  • Κατάσταση Έγκυρης Κράτησης: Είναι η κατάσταση τύπου "Book" που λαμβάνουμε από την κράτηση της Hotel Availabilities.
  • Κατάσταση Ακυρωμένης Κράτησης: Είναι η κατάσταση τύπου "Cancel" που λαμβάνουμε από την κράτηση της Hotel Availabilities.
  • Κατάσταση Προηγούμενης Κράτησης: Όταν μία κράτηση αλλάξει από την Hotel Availabilities(αλλαγή στοιχείων ή ακύρωση), αλλάζουμε την κατάσταση της αντίστοιχης κράτησης που είχε καταχωρηθεί στο Web App σε "Κατάσταση Προηγούμενης Κράτησης".

    Καταχωρούμε μία δεύτερη κράτηση με τα νέα στοιχεία από την Hotel Availabilities. Συνήθως η "Κατάσταση Προηγούμενης Κράτησης" είναι άκυρη.
  • Xρόνος επόμενης εκτέλεσης (σε λεπτά): Είναι ο χρόνος περιοδικής εκτέλεσης της επικοινωνίας με την Hotel Availabilities στον server επικοινωνίας. H προτεινόμενη περίοδος εκτέλεσης είναι τα 15' και η ελάχιστη περίοδος που θα μπορούσε να οριστεί είναι 5', σύμφωνα με τα specifications της Hotel Availabilities.
  • Ώρα/Ημερομηνία Ενημέρωσης: Εμφανίζουν την ημερομηνία/ώρα που εκτελέστηκε για τελευταία φορά επιτυχής επικοινωνία με τον channel manager. Κάνοντας κλικ στο button [Επαναφορά], μηδενίζονται Ημερομηνία και Ώρα Ενημέρωσης (χρήσιμο σε περίπτωση που πρέπει να γίνει κάποιος τεχνικός έλεγχος στην επικοινωνία).

2. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Hotel Availabilities -> Ενέργειες Hotel Availabilities]

Από εδώ μπορείτε να εκτελέσετε όλες τις βασικές ενέργειες που αφορούν στην επικοινωνία του Pegasus Web App με την Hotel Availabilities. Για να εκτελεστεί επιτυχώς οποιαδήποτε επικοινωνία, θα πρέπει να επιλέξετε στο πεδίο [Λογαριασμός Hotel Availabilities] τον λογαριασμό που φτιάξατε στο βήμα#1. Κατά το άνοιγμα της οθόνης ο Λογαριασμός επιλέγεται αυτόματα με βάση το κατάστημα που έχετε επιλέξει μέσα σε αυτόν. Αν το κατάστημα του Λογαριασμού είναι ίδιο με το προτεινόμενο κατάστημα στις Βασικές Παραμέτρους Τερματικού τότε επιλέγεται αυτόματα αυτός ο Λογαριασμός. Εάν έχετε μόνο έναν Λογαριασμό καταχωρημένο τότε θα γίνεται αυτόματα η επιλογή του.

Στην πρώτη παραμετροποίηση, θα πρέπει να παραλάβετε τους τύπους δωματίων από την Hotel Availabilities (δεν θα χρειαστεί να το κάνετε κάθε φορά) με κλικ στο button [Παραλαβή Τύπων Δωματίων].

3. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Hotel Availabilities -> Ενέργειες Hotel Availabilities->Τύποι Δωματίων Hotel Availabilities]

Στην παρακάτω λίστα, εμφανίζονται οι τύποι δωματίων της Hotel Availabilities (μετά από την εκτέλεση του βήματος#2) , οι οποίοι πρέπει να αντιστοιχιστούν με τον ανάλογο τύπο δωματίου του Pegasus Web App e-Hotel, ώστε όταν κατεβαίνει μια κράτηση από τον channel manager, να καταχωρείται στον Πήγασο με το σωστό τύπο δωματίου.

Με διπλό κλικ, επιλέγετε την επιθυμητή εγγραφή και καταχωρείτε το σχετικό τύπο δωματίου στην ομώνυμη επιλογή.

4. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Hotel Availabilities -> Ενέργειες Hotel Availabilities]

Ακολουθεί μια συνοπτική περιγραφή των υπόλοιπων επιλογών που βλέπουμε στην παραπάνω οθόνη:

  • Παραλαβή Κρατήσεων Hotel Availabilities: Παραλαμβάνετε τις νέες κρατήσεις από την Hotel Availabilities. Σε περίπτωση που υπάρχουν, κατά την παραλαβή εμφανίζονται κάποια βασικά στοιχεία τους στην οθόνη [log επικοινωνίας]. Για να δείτε αναλυτικά τις νέες κρατήσεις, κάνετε κλικ στο button [Κρατήσεις Hotel Availabilities].
  • Μεταφορά Κρατήσεων στο Web App: Μεταφέρετε τις κρατήσεις που παραλάβαμε προηγουμένως στο Pegasus Web App e-Hotel. Για κάθε κράτηση Hotel Availabilities που παρελήφθη, δημιουργείται μια νέα και στην εφαρμογή. Αν η κράτηση που παραλάβατε υπήρχε ήδη στην εφαρμογή μας και ήρθε [τροποποιημένη] ή [Άκυρη] από την Hotel Availabilities, τότε αρχικά αλλάζουμε την κατάσταση της αντίστοιχης κράτησης που είχε καταχωρηθεί στο Web App με την “Κατάσταση Προηγούμενης Κράτησης". Στη συνέχεια, καταχωρούμε μία δεύτερη κράτηση με τα νέα στοιχεία από την Hotel Availabilities και ενημερώνουμε το ιστορικό αλλαγών της κράτησης.
  • Υπολογισμός Διαθεσιμότητας(Ημερήσια Ανάλυση): Υπολογίζεται η διαθεσιμότητα που έχουν τα δωμάτια σε καθημερινή βάση σε σχέση με το Pegasus Web App e-Hotel.
  • Παραλαβή Διαθεσιμότητας ανά Ημέρα: Παραλαμβάνετε την ημερήσια διαθεσιμότητα από την Hotel Availabilities. To διάστημα για το οποίο θα παραλάβετε τη διαθεσιμότητα εξαρτάται από τις ημερομηνίες που καταχωρήθηκαν στο βήμα#1 και στη δημιουργία του λογαριασμού σας (πεδίο [Αποστολή διαθεσιμότητας]).
  • Αποστολή Διαθεσιμότητας: Aποστέλλετε τη διαθεσιμότητα που υπολογίστηκε προηγουμένως στον channel manager. Σκόπιμο είναι να αναφέρουμε ότι στο βήμα αυτό στέλνουμε μόνο τη διαθεσιμότητα που διαφέρει από τη δική μας - για αυτο πρέπει να παραλαμβάνουμε τη διαθεσιμότητα πρώτα και μετα να την στέλνουμε. Στη συνέχεια, μπορείτε να παραλάβετε εκ νέου την νέα ενημερωμένη διαθεσιμότητα.

5. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Hotel Availabilities -> Server επικοινωνίας με Hotel Availabilities]

Ο server επικοινωνίας θα αναλάβει να εκτελέσει με τη σειρά τις ενέργειες που περιγράφονται στο βήμα#4, ήτοι:
1. Παραλαβή κρατήσεων Hotel Availabilities
2. Μεταφορά Κρατήσεων στο Pegasus Web App
3. Παραλαβή διαθεσιμότητας από την Hotel Availabilities
4. Υπολογισμός διαθεσιμότητας
5. Αποστολή διαθεσιμότητας στην Hotel Availabilities

Αφού ανοίξετε την οθόνη Server επικοινωνίας με Hotel Availabilities η πρώτη εκτέλεση θα γίνει στα 15 δευτερόλεπτα. Εφόσον η οθόνη παραμένει ανοιχτή η επόμενη επικοινωνία θα πραγματοποιηθεί σε 15 λεπτά.

Σημείωση: η απρόσκοπτη εκτέλεση του server επικοινωνίας εξασφαλίζει την έγκαιρη ενημέρωση της διαθεσιμότητας αμφίδρομα.

6. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Hotel Availabilities -> Server επικοινωνίας με Hotel Availabilities->Κρατήσεις στον Channel Manager που δεν έχουν μεταφερθεί στο webapp]

Η συγκεκριμένη λειτουργία εμφανίζει όλες τις κρατήσεις που για κάποιο λόγο δεν έχουν μεταφερθεί στο webapp(δεν έχει δημιουργηθεί η σχετική εγγραφή κράτησης στο Pegasus Web App e-Hotel). Με διπλό κλικ στη σχετική εγγραφή, ανοίγει νέο παράθυρο όπου μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη κράτηση.

Στην οθόνη που εμφανίζεται, μπορείτε να τσεκάρετε το πεδίο [να μη μεταφερθεί στο Web App] ώστε πλέον η συγκεκριμένη κράτηση Hotel Availabilities να μη συμμετέχει στη διαδικασία ενημέρωσης της εφαρμογής. 

 

Σημείωση#1: για να αποθηκευτούν οι αλλαγές, κάντε κλικ στην επιλογή [Ενέργειες->Ενημέρωση].

Σημείωση#2: για να αλλάξετε το πεδίο [να μη μεταφερθεί στο web app] με γρήγορο τρόπο, μπορείτε να κάνετε κλικ στο button [Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση της αλλαγής των τιμών των κελιών του πίνακα] ώστε να μπορείτε να αλλάξετε τη σχετική τιμή απλά κάνοντας κλικ επάνω της και πατώντας [Καταχώρηση](χωρίς να χρειαστεί να διπλοκλικάρετε και να επεξεργαστείτε την εγγραφή).

7. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Hotel Availabilities -> Log(Ιστορικό Ενεργειών)]

Σε αυτή την επιλογή καταγράφεται το ιστορικό εκτέλεσης των ενεργειών, αν εκτελέστηκαν με επιτυχία κ.ο.κ. . Στο πεδίο [Τύπος] αναγράφεται η περιγραφή της σχετικής ενέργειας που εκτελέστηκε ενώ αν κάνετε διπλό κλικ σε μια εγγραφή, στο πεδίο [Log] εμφανίζονται περισσότερες πληροφορίες (τεχνικές/ενημερωτικές).

#Hotel

Σχετικά Aρθρα
Eπικοινωνία με channel manager Octorate
Αποστολή e-mail μετά το check in / check out
Οθόνη Δωμάτια e-Hotel
Σύνδεση του Pegasus Estiasi Startup με το Pegasus Web App e-Hotel (με χρήση REST API)
Καταστήματα και Pegasus Web App e-Hotel
Στοιχείο αυτοπαράδοσης/Καταχώρηση φιλοξενίας στο e-Hotel
Αρχική Εγκατάσταση & Παραμετροποίηση Pegasus e-Hotel Web App
Eπικοινωνία με channel manager WebHotelier
Καθορισμός Τύπων Δωματίων - Καταχώρηση Δωματίων & Περιόδων - Τιμοκατάλογοι Δωματίων:Βασική Παραμετροποίηση
Υπηρεσίες Δωματίων - Τιμοκατάλογοι Υπηρεσιών: Βασική Παραμετροποίηση
Παρακολούθηση Προκαταβολών στο Pegasus e-Hotel Web App
Λειτουργία της π-αναφοράς "Παραστατικά Πελάτη για Bavel"
Pegasus e-Hotel & Φόρμες Εκτύπωσης
Ειδικές Προσφορές (Special Offers):Δημιουργία Εγγραφής & Διαχείριση
Παραστατικά Pegasus e-Hotel Web App. Αρχική Παραμετροποίηση & Παρουσίαση των default επιλογών.
Housekeeping - Καθαρισμοί Δωματίων με Pegasus e-Hotel Web App
Κλείσιμο Δωματίου(Παύση Λειτουργίας)
Συμβόλαια με Τουριστικά Πρακτορεία (Allotment, Commitment κτλ) : Δημιουργία Εγγραφής & Διαχείριση
Group Κρατήσεων - Μαζική Διαχείριση Διαμονών μέσα από το Pegasus e-Hotel Web App!
Invoicing (Τιμολόγηση) & Μαζική Τιμολόγηση μέσα από το Pegasus e-Hotel Web App!
Διαδικασία ανέπαφου Check-in
Ποινές Ακυρώσεων (Cancellation) : Δημιουργία Εγγραφής & Διαχείριση
Πολλαπλοί Τιμολογούμενοι Κράτησης στο Pegasus Web App e-Hotel
Pegasus e-Hotel: Διαχείριση No-show κρατήσεων
Καταχώρηση & Διαχείριση Group Κρατήσεων μέσα από το Pegasus e-Hotel Web App!
Προγραμματισμός τιμολόγησης συμβολαίου
Φόρος Διαμονής Ξενοδοχείων από 01/01
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% για το Πρωινό Pegasus Web App e-hotel (20.05.2019)
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2793
Pegasus Web App Updates: 10550

Pegasus Gym: Σενάρια Λειτουργίας
Iαν30,2023
Pegasus Gym: Βασικές Ρυθμίσεις Gym
Iαν28,2023
Pegasus Gym: Διαχείριση Ραντεβού (Ομαδικά/Personal)
Iαν26,2023
Pegasus Gym: Σύνδεση Tourniquet - Είσοδος Μέλους
Iαν25,2023
Pegasus Gym: Καταχώρηση Personal Ραντεβού σε μέλος
Iαν24,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology