Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Eπικοινωνία με channel manager Octorate

Σκοπός: 

Η παρούσα μελέτη περιγράφει τα απαραίτητα βήματα παραμετροποίησης για τη σύνδεση με τον channel manager Octorate. Μετά τις ρυθμίσεις, θα υπάρχει η δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας της εφαρμογής Pegasus Web App e-Hotel και του channel manager, ώστε η κάθε πλατφόρμα να είναι ενημερωμένη σωστά με την πραγματική διαθεσιμότητα.

Η αμφίδρομη επικοινωνία αφορά στην Παραλαβή όλων των νέων κρατήσεων από την Octorate και στην άμεση ενημέρωση της διαθεσιμότητας της Octorate από την πραγματική διαθεσιμότητα του Pegasus e-Hotel Web App.

Απαραίτητα modules:

  • Ξενοδοχείο:Επικοινωνία με Octorate(PE.00.125)

Βήματα:

1. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Octorate ->Ενέργειες Octorate-> Eξουσιοδότηση Λογαριασμού για API]

Σημαντική σημείωση: η συγκεκριμένη ενέργεια θα χρειαστεί να γίνει μόνο μια φορά, κατά το στήσιμο των ρυθμίσεων.

Με κλικ στην παραπάνω επιλογή, γίνεται η επικοινωνία με το API του channel manager. 

Το συγκεκριμένο button έχει ως αποτέλεσμα το άνοιγμα της ιστοσελίδας της Octorate σε ένα νέο tab του browser σας. Στην οθόνη αυτή, θα χρειαστεί να κάνετε login με τα στοιχεία που έχετε πάρει από τον channel manager.

Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να επιλέξετε το σχετικό accommodation για το οποίο θα γίνει η σύνδεση, μέσα από την εμφανιζόμενη λίστα. Ολοκληρώνετε με κλικ στο button [Agree to continue].

Μετά τα παραπάνω βήματα, o browser θα εμφανίσει μήνυμα ότι η σύνδεση ήταν επιτυχής (και συγκεκριμένα ότι δημιουργήθηκε το authentication URL) και το παράθυρο θα κλείσει αυτόματα.

Ως αποτέλεσμα, θα δημιουργηθεί μία νέα εγγραφή λογαριασμού Octorate με ονομασία [New account] στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Επικοινωνία με Octorate->Λογαριασμοί].

2. [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Επικοινωνία με Octorate->Λογαριασμοί]

Σε αυτή την οθόνη δημιουργείτε τον Λογαριασμό σας με τον οποίο θα μπορέσετε να επικοινωνήσετε με την Octorate ή επεξεργάζεστε τον Λογαριασμό [New account] που δημιουργήθηκε αυτόματα στο προηγούμενο βήμα. 

  • Περιγραφή: Η περιγραφή που μπορείτε να δώσετε στον Λογαριασμό.
  • Κωδικός Ξενοδοχείου: Ο κωδικός ξενοδοχείου της Octorate.
  • Κατάστημα: Επιλέγετε το κατάστημα στο οποίο θα περνάνε οι κρατήσεις.
  • Ο φόρος περιέχεται στην τιμή της Octorate: Αν το έχετε επιλεγμένο τότε κατά την μεταφορά της κράτησης στο Pegasus Web App θα ενημερώνετε το πεδίο του φόρου/ημέρα μέσα στην κράτηση βάσει της αντιστοίχισης του τύπου δωματίου.
  • Έναρξη-Λήξη Περιόδου (Αποστολή Διαθεσιμότητας): Εδώ επιλέγετε το διάστημα κατά το οποίο θέλετε να κάνετε έλεγχο διαθεσιμότητας. Αν το διάστημα είναι μεγαλύτερο από δύο χρόνια θα εμφανίζεται μήνυμα.
  • Επιβεβαιωμένη: Κατάσταση κράτησης Octorate τύπου CONFIRMED.
  • Σε αναμονή: Κατάσταση κράτησης Octorate τύπου WAITING.
  • Άκυρη: Κατάσταση κράτησης Octorate τύπου CANCELLED.
  • Κατάσταση Προηγούμενης Κράτησης: Όταν μία κράτηση αλλάξει από την Octorate(αλλαγή στοιχείων ή ακύρωση), αλλάζουμε την κατάσταση της αντίστοιχης κράτησης που είχε καταχωρηθεί στο Web App σε "Κατάσταση Προηγούμενης Κράτησης".
    Καταχωρούμε μία δύτερη κράτηση με τα νέα στοιχεία από την Octorate. Συνήθως η "Κατάσταση Προηγούμενης Κράτησης" είναι άκυρη.
  • Xρόνος επόμενης εκτέλεσης (σε λεπτά): Είναι ο χρόνος περιοδικής εκτέλεσης της επικοινωνίας με την Octorate στον server επικοινωνίας.H προτεινόμενη περίοδος εκτέλεσης είναι τα 15'και η ελάχιστη περίοδος που θα μπορούσε να οριστεί είναι 5', σύμφωνα με τα specifications της Octorate.

3. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Octorate -> Ενέργειες Octorate]

Από εδώ μπορείτε να εκτελέσετε όλες τις βασικές ενέργειες που αφορούν στην επικοινωνία του Pegasus Web App με την Octorate. Για να εκτελεστεί επιτυχώς οποιαδήποτε επικοινωνία, θα πρέπει να επιλέξετε στο πεδίο [Λογαριασμός Οctorate] τον λογαριασμό που φτιάξατε στο βήμα#2. Κατά το άνοιγμα της οθόνης ο Λογαριασμός επιλέγεται αυτόματα με βάση το κατάστημα που έχετε επιλέξει μέσα σε αυτόν. Αν το κατάστημα του Λογαριασμού είναι ίδιο με το προτεινόμενο κατάστημα στις Βασικές Παραμέτρους Τερματικού τότε επιλέγεται αυτόματα αυτός ο Λογαριασμός. Εάν έχετε μόνο έναν Λογαριασμό καταχωρημένο τότε θα γίνεται αυτόματα η επιλογή του.

Στην πρώτη παραμετροποίηση, θα πρέπει να παραλάβετε τους τύπους δωματίων από την Octorate (δεν θα χρειαστεί να το κάνετε κάθε φορά) με κλικ στο button [Παραλαβή Τύπων Δωματίων].

4. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Octorate -> Ενέργειες Octorate->Τύποι Δωματίων Octorate]

Στην παρακάτω λίστα, εμφανίζονται οι τύποι δωματίων της Octorate (μετά από την εκτέλεση του βήματος#2) , οι οποίοι πρέπει να αντιστοιχιστούν με τον ανάλογο τύπο δωματίου του Pegasus Web App e-Hotel, ώστε όταν κατεβαίνει μια κράτηση από τον channel manager, να καταχωρείται στον Πήγασο με το σωστό τύπο δωματίου.

Με διπλό κλικ, επιλέγετε την επιθυμητή εγγραφή και καταχωρείτε το σχετικό τύπο δωματίου στην ομώνυμη επιλογή.

5. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Οctorate -> Ενέργειες Octorate]

Ακολουθεί μια συνοπτική περιγραφή των υπόλοιπων επιλογών που βλέπουμε στην παραπάνω οθόνη:

  • Παραλαβή Κρατήσεων Octorate: Παραλαμβάνετε τις νέες κρατήσεις από την Octorate. Σε περίπτωση που υπάρχουν, κατά την παραλαβή εμφανίζονται κάποια βασικά στοιχεία τους στην οθόνη [log επικοινωνίας]. Για να δείτε αναλυτικά τις νέες κρατήσεις, κάνετε κλικ στο button [Κρατήσεις Octorate].
  • Μεταφορά Κρατήσεων στο Web App: Μεταφέρετε τις κρατήσεις που παραλάβαμε προηγουμένως στο Pegasus Web App e-Hotel. Για κάθε κράτηση Octorate που παρελήφθη, δημιουργείται μια νέα και στην εφαρμογή. Αν η κράτηση που παραλάβατε υπήρχε ήδη στην εφαρμογή μας και ήρθε [τροποποιημένη] ή [Άκυρη] από την Octorate, τότε αρχικά αλλάζουμε την κατάσταση της αντίστοιχης κράτησης που είχε καταχωρηθεί στο Web App με την “Κατάσταση Προηγούμενης Κράτησης". Στη συνέχεια, καταχωρούμε μία δεύτερη κράτηση με τα νέα στοιχεία από την Octorate και ενημερώνουμε το ιστορικό αλλαγών της κράτησης.
  • Υπολογισμός Διαθεσιμότητας(Ημερήσια Ανάλυση): Υπολογίζεται η διαθεσιμότητα που έχουν τα δωμάτια σε καθημερινή βάση σε σχέση με το Pegasus Web App e-Hotel.
  • Παραλαβή Διαθεσιμότητας ανά Ημέρα: Παραλαμβάνετε την ημερήσια διαθεσιμότητα από την Octorate. To διάστημα για το οποίο θα παραλάβετε τη διαθεσιμότητα εξαρτάται από τις ημερομηνίες που καταχωρήθηκαν στο βήμα#2 και στη δημιουργία του λογαριασμού σας (πεδίο [Αποστολή διαθεσιμότητας]).
  • Αποστολή Διαθεσιμότητας: Aποστέλλετε τη διαθεσιμότητα που υπολογίστηκε προηγουμένως στον channel manager. Σκόπιμο είναι να αναφέρουμε ότι στο βήμα αυτό στέλνουμε μόνο τη διαθεσιμότητα που διαφέρει από τη δική μας - για αυτο πρέπει να παραλαμβάνουμε τη διαθεσιμότητα πρώτα και μετα να την στέλνουμε. Στη συνέχεια, μπορείτε να παραλάβετε εκ νέου την νέα ενημερωμένη διαθεσιμότητα.
    Σημείωση: Αν στην οθόνη [Log επικοινωνίας] εμφανιστεί το μήνυμα “Πρόβλημα με το Request”, πιθανόν να υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας με βάση την IP. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με έναν εκπρόσωπο της Octorate για να επιλυθεί το πρόβλημα.

6. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Octorate -> Server επικοινωνίας με Octorate]

Ο server επικοινωνίας θα αναλάβει να εκτελέσει με τη σειρά τις ενέργειες που περιγράφονται στο βήμα#4, ήτοι:
1. Παραλαβή εκκρεμών κρατήσεων
2. Μεταφορά Κρατήσεων στο Pegasus Web App
3. Παραλαβή διαθεσιμότητας από την Octorate
4. Υπολογισμός διαθεσιμότητας
5. Αποστολή διαθεσιμότητας στην Octorate

Αφού ανοίξετε την οθόνη Server επικοινωνίας με Octorate η πρώτη εκτέλεση θα γίνει στα 15 δευτερόλεπτα. Εφόσον η οθόνη παραμένει ανοιχτή η επόμενη επικοινωνία θα πραγματοποιηθεί σε 15 λεπτά.

Σημείωση: η απρόσκοπτη εκτέλεση του server επικοινωνίας εξασφαλίζει την έγκαιρη ενημέρωση της διαθεσιμότητας αμφίδρομα.

7. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Octorate -> Server επικοινωνίας με Octorate->Κρατήσεις στον Channel Manager που δεν έχουν μεταφερθεί στο webapp]

Η συγκεκριμένη λειτουργία εμφανίζει όλες τις κρατήσεις που για κάποιο λόγο δεν έχουν μεταφερθεί στο webapp(δεν έχει δημιουργηθεί η σχετική εγγραφή κράτησης στο Pegasus Web App e-Hotel). Με διπλό κλικ στη σχετική εγγραφή, ανοίγει νέο παράθυρο όπου μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη κράτηση.

Στην οθόνη που εμφανίζεται, μπορείτε να τσεκάρετε το πεδίο [να μη μεταφερθεί στο Web App] ώστε πλέον η συγκεκριμένη κράτηση Octorate να μη συμμετέχει στη διαδικασία ενημέρωσης της εφαρμογής.  

Σημείωση#1: για να αποθηκευτούν οι αλλαγές, κάντε κλικ στην επιλογή [Ενέργειες->Ενημέρωση].

Σημείωση#2: για να αλλάξετε το πεδίο [να μη μεταφερθεί στο web app] με γρήγορο τρόπο, μπορείτε να κάνετε κλικ στο button [Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση της αλλαγής των τιμών των κελιών του πίνακα] ώστε να μπορείτε να αλλάξετε τη σχετική τιμή απλά κάνοντας κλικ επάνω της και πατώντας [Καταχώρηση](χωρίς να χρειαστεί να διπλοκλικάρετε και να επεξεργαστείτε την εγγραφή).

8. [Toolbox - > Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Επικοινωνία με Octorate -> Log(Ιστορικό Ενεργειών)]

Σε αυτή την επιλογή καταγράφεται το ιστορικό εκτέλεσης των ενεργειών, αν εκτελέστηκαν με επιτυχία κ.ο.κ. . Αν κάποια ενέργεια εκτελέστηκε με επιτυχία, στο πεδίο [Τύπος] αναγράφεται “SUCCESS UTILITY” ενώ στο πεδίο [Log] το κατάλληλο μήνυμα ανάλογα την ενέργεια.

Σε περίπτωση που η Εφαρμογή σας δεν είναι συνδεδεμένη με δικό μας Server ή η Εφαρμογή σας είναι στημένη τοπικά θα πρέπει στην επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας δώσετε την IP σας.

Καταχώρηση κράτησης από το Οctorate και μεταφορά της στο Pegasus Web App e-Hotel

  • Εφόσον καταχωρήσετε τις κρατήσεις μέσα από το interface της Octorate, αυτές εμφανίζονται με την επιλογή αριστερά [reservations]

  • Εφόσον εκτελεστεί ο Server επικοινωνίας (όπως περιγράφεται στο βήμα#6), θα δημιουργηθούν και οι σχετικές κρατήσεις στο Pegasus Web App e-Hotel, για τις οποίες είναι επιλεγμένος ο κατάλληλος τύπος δωματίου σύμφωνα με την αντιστοίχιση στο βήμα#3.

  • Στο tab [Λοιπά στοιχεία] της κράτησης, καταγράφεται ο αριθμός της κράτησης που δημιουργήθηκε από τον channel manager, εσωτερικές σημειώσεις που καταχωρήθηκαν κατά την κράτηση καθώς και η συνολική αξία της.

  • Τέλος, στην κράτηση έχουν μεταφερθεί τα στοιχεία διαμένοντα, το πλήθος ενηλίκων/παιδιών κ.α.

#Hotel

Ημερομηνία  12/08/2021
Σχετικά Aρθρα
Αρχική Εγκατάσταση & Παραμετροποίηση Pegasus e-Hotel Web App
Eπικοινωνία με channel manager WebHotelier
Eπικοινωνία με channel manager Hotel Availabilities
Αποστολή e-mail μετά το check in / check out
Οθόνη Δωμάτια e-Hotel
Σύνδεση του Pegasus Estiasi Startup με το Pegasus Web App e-Hotel (με χρήση REST API)
Καταστήματα και Pegasus Web App e-Hotel
Στοιχείο αυτοπαράδοσης/Καταχώρηση φιλοξενίας στο e-Hotel
Καθορισμός Τύπων Δωματίων - Καταχώρηση Δωματίων & Περιόδων - Τιμοκατάλογοι Δωματίων:Βασική Παραμετροποίηση
Υπηρεσίες Δωματίων - Τιμοκατάλογοι Υπηρεσιών: Βασική Παραμετροποίηση
Παρακολούθηση Προκαταβολών στο Pegasus e-Hotel Web App
Pegasus e-Hotel & Φόρμες Εκτύπωσης
Λειτουργία της π-αναφοράς "Παραστατικά Πελάτη για Bavel"
Invoicing (Τιμολόγηση) & Μαζική Τιμολόγηση μέσα από το Pegasus e-Hotel Web App!
Διαδικασία ανέπαφου Check-in
Ποινές Ακυρώσεων (Cancellation) : Δημιουργία Εγγραφής & Διαχείριση
Πολλαπλοί Τιμολογούμενοι Κράτησης στο Pegasus Web App e-Hotel
Ειδικές Προσφορές (Special Offers):Δημιουργία Εγγραφής & Διαχείριση
Παραστατικά Pegasus e-Hotel Web App. Αρχική Παραμετροποίηση & Παρουσίαση των default επιλογών.
Housekeeping - Καθαρισμοί Δωματίων με Pegasus e-Hotel Web App
Κλείσιμο Δωματίου(Παύση Λειτουργίας)
Συμβόλαια με Τουριστικά Πρακτορεία (Allotment, Commitment κτλ) : Δημιουργία Εγγραφής & Διαχείριση
Group Κρατήσεων - Μαζική Διαχείριση Διαμονών μέσα από το Pegasus e-Hotel Web App!
Καταχώρηση & Διαχείριση Group Κρατήσεων μέσα από το Pegasus e-Hotel Web App!
Προγραμματισμός τιμολόγησης συμβολαίου
Pegasus e-Hotel: Διαχείριση No-show κρατήσεων
Φόρος Διαμονής Ξενοδοχείων από 01/01
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% για το Πρωινό Pegasus Web App e-hotel (20.05.2019)
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2844
Pegasus Web App Updates: 11180

Pegasus και Παραστατικά: Αναζήτηση είδους μέσα σε παραστατικό
Μαΐ29,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Προβολή Ειδών
Μαΐ12,2023
Pegasus και Παραστατικά: Ειδικό Ακυρωτικό Παραστατικού Πελάτη/Προμηθευτή
Μαΐ11,2023
Pegasus και Χώροι Εστίασης: Εκτύπωση Είδους σε Bar και Κουζίνα σε Pegasus Estiasi Startup
Μαΐ11,2023
Pegasus και Παραστατικά: Μετασχηματισμός Παραστατικού/Παραστατικών
Μαΐ09,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020