Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Εγκατάσταση, παραμετροποίηση και βήματα λειτουργίας του Pegasus Estiasi Web App
Ημερομηνία  22/06/2020

Σκοπός:

Η παρούσα μελέτη περιγράφει τα βήματα εγκατάστασης και παραμετροποίησης του Pegasus Estiasi Web App.

Λόγω του COVID-19, υπάρχει μεγάλη ανάγκη για αυτοματοποίηση της διαδικασίας της ανέπαφης παραγγελίας των πελατών ενός καταστήματος εστίασης. Η εφαρμογή Pegasus Estiasi Web App καλύπτει το παραπάνω ζήτημα, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες που προέκυψαν.

Η παραγγελία γίνεται αυτόματα από το κινητό του πελάτη, με μόνη προϋπόθεση τη σύνδεση της συσκευής στο WIFI του καταστήματος και το σκανάρισμα ενός QR code που θα βρίσκεται στο τραπέζι.

Προαπαιτούμενα:

Η εφαρμογή Pegasus Estiasi Web App μπορεί να εγκατασταθεί:
- Tοπικά (link για το αρχείο της τοπικής εγκατάστασης)
- Στο web (link για την μελέτη εγκατάστασης σε cpanel και link για το αρχείο εγκατάστασης σε web)

Προϋπόθεση για την υλοποίηση των ακόλουθων βημάτων αποτελεί η χρήση της Εφαρμογής Pegasus Estiasi ERP . Επίσης, θα πρέπει να είναι εγκατεστημένο και το module PIM.

Σημείωση: Για τη δημιουργία εκτυπωμένου QR code με το url του τραπεζιού, θα πρέπει να αναζητήσετε κάποιο λογισμικό αυτόματης παραγωγής QR code (QR Code generators).

Ρυθμίσεις PIM:

To Pegasus Estiasi Web App θα χρειαστεί να επικοινωνεί μέσω PIM με την τοπική εφαρμογή Pegasus Estiasi ERP. Για να πραγματοποιηθεί η σύνδεση, θα χρειαστεί να δημιουργηθούν 2 νέοι ορισμοί επικοινωνίας στην επιλογή [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Εφαρμογής -> Κεντρικών Πινάκων -> Πινάκων PIM -> Ορισμός Επικοινωνιών].

Δημιουργείτε από μια νέα εγγραφή και επιλέγετε αντίστοιχα [56 - Pegasus Web Application: Αποστολή όλων των πινάκων] και [57 - Pegasus Web Application: Παραλαβή όλων των πινάκων]. Στο πεδίο [Remote ODBC Connection String] και κλικάροντας το φάκελο δεξιά, καταχωρείτε τα παρακάτω στοιχεία:

  • Αν η εγκατάσταση είναι τοπική:
    • Όνομα Υπολογιστή: localhost
    • Πόρτα Επικοινωνίας: 50003
    • Όνομα Βάσης: peg_estiasi
    • Kωδικός Χρήστη: root
    • Συνθηματικό Χρήστη: root

  • Αν η εγκατάσταση είναι στο web:
    • Όνομα Υπολογιστή: το url όπου εκτελείται η εφαρμογή (πχ test.extranet4u.com)
    • Πόρτα επικοινωνίας: 50003
    • Όνομα βάσης: το όνομα που ορίσατε κατά το installation στο web
    • Κωδικός χρήστη: o κωδικός χρήστη που ορίσατε κατά το installation στο web
    • Συνθηματικό χρήστη: το συνθηματικό χρήστη που ορίσατε κατά το installation στο web

Σημείωση: Mπορείτε να δείτε τα ακριβή στοιχεία σύνδεσης στο φάκελο \pegasus_webapp\webapp\pegasus_cloud_app και στο αρχείο peg-config.php (το αρχείο βρίσκεται στο φάκελο \pegasus_cloud_app της εγκατάστασης είτε τοπικά είτε στο web).

Περισσότερα για την επικοινωνία μέσω του PIM, στην μελέτη:
https://www.tesae.gr/articles/protipes-meletes-i-efarmoges/dialeitourgikotita-efarmogon-pegasus-ke-pegasus-interoperability-mechanism-(pim)/amfidromi-epikinonia-tis-topikis-efarmogis-pegasus-erp-me-tin-diadiktiaki-efarmogi-pegasus-web-application.html

Ρυθμίσεις - Παραμετροποίηση:

Βήμα 1: Αν η εγκατάσταση είναι web, θα πρέπει να ορίσετε τις IP που θα επιτρέπεται η καταχώρηση παραγγελίας σε τραπέζι, ώστε να αποφευχθεί η παραγγελία σε τραπέζι από κάποιον που δεν είναι στο χώρο του καταστήματος.

Για να ρυθμίσετε το παραπάνω, στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παράμετροι Estiasi->Βασικές Παράμετροι Estiasi] και στο πεδίο [Λίστα ΙPs], μπορείτε να καταχωρήσετε την IP του καταστήματος ή όποια άλλη IP επιθυμείτε.

Σημείωση: με το button [Προβολή της διεύθυνσης IP του δικτύου μου], μπορείτε να δείτε και να αντιγράψετε άμεσα την IP του δικτύου όπου είναι η εγκατάστασή σας.

Βήμα 2: Στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Modules->Παραμετροποίηση Εστίασης->Βασικές Παράμετροι Εστίασης], υπάρχουν τα checkboxes:

Αίτηση Εκτύπωσης Παραγγελίας: Η παραγγελία αποστέλλεται κατευθείαν για εκτύπωση.
Εμφάνιση Παραθύρου για Νέα Παραγγελία: Εφόσον υπάρχει σύνδεση με την εφαρμογή Pegasus Estiasi εμφανίζεται PopUp παράθυρο για κάθε νέα παραγγελία.

Επιπλέον, μπορείτε να ρυθμίσετε αν ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει την καταχώρηση παραγγελίας [σε τραπέζι], για [Delivery] ή [Take away], ανάλογα με το είδος του καταστήματος, τσεκάροντας στη σχετική επιλογή το [Εμφανίζεται].

Ειδικότερα, για την παραγγελία [Σε Τραπέζι], στην επιλογή [ΜΚ Σερβιτόρου] μπορείτε να ορίσετε έναν σερβιτόρο πχ [Σερβιτόρος WebApp] στον οποίο θα καταχωρούνται όλες οι παραγγελίες που έρχονται μέσω της εφαρμογής Pegasus Estiasi WebApp. Παράλληλα, μπορείτε να ορίσετε και τους χώρους τραπεζιού που θα χρησιμοποιεί η εφαρμογή στην επιλογή [Διαθέσιμοι Χώροι].

Βήμα 3: Στην τοπική εφαρμογή και στη [Λίστα Τιμοκαταλόγου], επιλέγετε ποια από τα είδη θα εμφανίζονται προς παραγγελία, τσεκάροντας το [Εμφανίζεται στο Internet] στο tab [Βασικά Στοιχεία].

Μπορείτε να ορίσετε και φωτογραφία, επιλέγοντας πάνω και δεξιά το button [Οθόνη είδους στην Αποθήκη] και το tab [Φωτογραφίες Είδους].

Σημείωση: θα πρέπει να επιλέξετε ότι και οι ομάδες των σχετικών ειδών [εμφανίζονται στο internet], διαφορετικά τα είδη δεν θα εμφανιστούν.

Ακόμη, στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Modules->Παραμετροποίηση Εστίασης->Ωράριο Εστιατορίου] μπορείτε να ρυθμίσετε το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος. Αν κάποιος πελάτης δοκιμάσει να καταχωρήσει παραγγελία εκτός των ορισμένων ωρών, εμφανίζεται σχετικό μήνυμα και δεν επιτρέπεται η καταχώρηση παραγγελίας.

Βήμα 4: Για να δείτε τα url των τραπεζιών και να φτιάξετε QR Codes από αυτά (όπως αναφέρθηκε στα προαπαιτούμενα), δείτε την επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παράμετροι Estiasi->Τραπέζια]. Επιλέγοντας το επιθυμητό τραπέζι, κάνετε κλικ στο button πάνω αριστερά [Διαχείριση Συνδέσμου].

Στο παράθυρο που εμφανίζεται, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το SEF URL(ελληνικό ή αγγλικό) σε συνδυασμό με localhost(αν η εφαρμογή είναι εγκατεστημένη τοπικά) ή την IP όπου είναι εγκατεστημένη η εφαρμογή(αν είναι στο web).

Το τελικό URL που θα χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία του QR Code θα είναι της μορφής localhost/trapezi7 ή 123.45.67.89/table7 ή test.extranet4u.com/trapezi1.

Διαδικασία Παραγγελίας:

1. Ο πελάτης σκανάρει με το κινητό του το QR Code του τραπεζιού. Ως αποτέλεσμα, εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη:



Αναφέρεται επιβεβαιωτικά το τραπέζι στο οποίο κάθεται ο πελάτης [Τραπέζι 7].

2. Κάνει κλικ στο button [Παραγγελία στο Τραπέζι 7]. Εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη:

Σε αυτή την οθόνη, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τα είδη της παραγγελίας του. Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής των κατηγοριών πάνω αριστερά, για ταχύτερη πλοήγηση στα είδη.

Αν το είδος έχει συσχετιζόμενα (πχ ζάχαρη, γάλα), αυτά εμφανίζονται στην επόμενη οθόνη:

Επιπρόσθετα, μπορούν να συμπληρωθούν [Παρατηρήσεις] καθώς και να αλλαχτεί η ποσότητα. Με κλικ στο [Προσθήκη στο Καλάθι], το είδος προστίθεται. Η διαδικασία επαναλαμβάνεται για όλα τα επιθυμητά είδη.

Τέλος, ο πελάτης μπορεί να δει τα είδη της παραγγελίας πάνω αριστερά. Με το χ, μπορεί να αφαιρέσει το επιθυμητό είδος και με κλικ πάνω του, μπορεί να το επεξεργαστεί περαιτέρω(πχ αλλαγή ποσότητας κτλ).

3. Μόλις ολοκληρωθεί η επιλογή των ειδών, κλικ στο button [Συνέχεια Παραγγελίας] , όπου εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη:

Εδώ, ο πελάτης μπορεί να αφαιρέσει όλα τα είδη παραγγελίας, να τα αφαιρέσει ένα-ένα είτε να ενημερώσει το καλάθι του με αλλαγές (πχ ποσότητα, συσχετιζόμενα κτλ).

Για να καταχωρηθεί η παραγγελία, κλικ κάτω δεξιά στο button [Καταχώρηση Παραγγελίας].

Τέλος, εμφανίζεται επιβεβαιωτικό μήνυμα καταχώρησης.

Σημείωση: το περιβάλλον παραγγελίας είναι πλήρως responsive ώστε να προσαρμόζεται σε κάθε μέγεθος οθόνης κινητού.

Σχετικά Aρθρα
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2793
Pegasus Web App Updates: 10550

Pegasus Gym: Σενάρια Λειτουργίας
Iαν30,2023
Pegasus Gym: Βασικές Ρυθμίσεις Gym
Iαν28,2023
Pegasus Gym: Διαχείριση Ραντεβού (Ομαδικά/Personal)
Iαν26,2023
Pegasus Gym: Σύνδεση Tourniquet - Είσοδος Μέλους
Iαν25,2023
Pegasus Gym: Καταχώρηση Personal Ραντεβού σε μέλος
Iαν24,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology