Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Hermes module Μαζική Αποστολή SMS-Παραμετροποίηση και Αποστολή
Ημερομηνία  30/07/2015

Σκοπός: Σκοπός της μελέτης είναι να παρουσιάσει τα βήματα για τον ορισμό μιας επικοινωνίας για την μαζική αποστολή SMS σε συναλλασσόμενους.

Το module [Μαζική Αποστολή SMS] αποτελεί προστιθέμενο εργαλείο των Pegasus Web App. Σχεδιάστηκε για να ικανοποιήσει την ανάγκη για στοχευμένη Μαζική επικοινωνία μέσω SMS, αξιοποιώντας τις λειτουργίες του Web CRM των Εφαρμογών Pegasus.

Η υπηρεσία SMS API δίνει στους Χρήστες τη δυνατότητα αποστολής μαζικών SMS μέσα από την Εφαρμογή τους σε άμεση επικοινωνία με τους διάφορους SMS Providers.

Προϋποθέσεις: 

Προϋπόθεση για την υλοποίηση των ακόλουθων βημάτων θα πρέπει να είναι εγκατεστημένο και το module [PE.00.077 Web App Module Αποστολής SMS]. Επιπλεόν θα πρέπει να έχετε προμηθευτεί τα κατάλληλα στοιχεία σύνδεσης από τον SMS Provider της επιλογής σας (APIFON, EasySMS)

Ρυθμίσεις:

1. Κανάλια/Server Αποστολής

Από τη διαδρομή

[Toolbox->Μαζική Επικοινωνία (SMS)->Κανάλια / Server αποστολής (SMS)]

θα δημιουργήσετε ένα νέο κανάλι. Στη νέα οθόνη μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία του καναλιού.

  1. Περιγραφή: Μία περιγραφή του κάθε καναλιού / server.
  2. Είδος καναλιού: Εδώ ορίζουμε τις μεθόδους βάσει των οποίων εκτελείται η επικοινωνία.Το στοιχείο αυτό δίνεται από τον πάροχό μας.
  3. Αποστολέας:Εδώ ορίζουμε τον αποστολέα όπως αυτός θα φαίνεται στον τίτλο του SMS.(Παράδειγμα APIFON:Το μέγεθός του μπορεί να είναι 11 λατινικοί χαρακτήρες ή 16 αριθμοί.).
  4. API key:Το κλειδί για την επικοινωνία με τον SMS Provider. Το στοιχείο αυτό δίνεται από τον πάροχό μας.
  5. Api Password: Το συνθηματικό για το κλειδί επικοινωνίας. Το στοιχείο αυτό δίνεται από τον πάροχό μας.

Σημείωση: με την επιλογή Έλεγχος Πληροφοριών από το μενού [Ενέργειες], μπορείτε να ελέγξετε την ορθότητα των στοιχείων σύνδεσης που συμπληρώσατε.

2.Κείμενο SMS

Από τη διαδρομή
[Toolbox->Μαζική Επικοινωνία (SMS)->Κείμενα (SMS)]
μπορείτε να ορίσετε το κείμενο που θα σταλεί. Θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν τους περιορισμούς σε χαρακτήρες ανά SMS Provider.
Χαρακτηριστικά APIFON: Στο apifon ένα SMS έχει 160 χαρακτήρες. Το μέγιστο χαρακτήρων που μπορούν να αποσταλούν είναι 459 χαρακτήρες.

Σημείωση: Μπορείτε να συμπληρώσετε μέσα στο κείμενο να εμφανίζονται συγκεκριμένα πεδία από τις εγγραφες των συναλλασσόμενων. Με την χρήση των παρακάτω tags θα εμφανιστεί σε κάθε κείμενο του αντίστοιχου συναλλασσόμενου ο Διακριτικός Τίτλος, Επώνυμο και Όνομα, όπως τα έχετε συμπληρώσει στο CRM.

  • ##d00_p19##: Διακριτικός Τίτλος
  • ##d00_p2##:Επώνυμο
  • ##d00_p3##: Όνομα

3.Ορισμός Μαζικής Επικοινωνίας
Από τη διαδρομή
[Toolbox->Μαζική Επικοινωνία (SMS)->Ορισμός Μαζικής Eπικοινωνίας (SMS)]
μπορείτε να δημιουργήσετε μια μαζική επικοινωνία.

  1. Περιγραφή: Ορίζετε έναν τίτλο στην Αποστολή σας.
  2. Κανάλι Server / Αποστολής: Ορίζετε το κανάλι από τα κανάλια που δημιουργήσατε στο Bήμα 1.
  3. Κείμενο αποστολής: Επιλέγετε το κείμενο προς αποστολή , από τα κείμενα που δημιουργήσατε στο Βήμα 2.
  4. Κατηγορίες Marketing: Εδώ ορίζετε τις κατηγορίες Marketing από το CRM σας οι οποίες συμμετέχουν στην αποστολή. Μεταφέρετε τις Κατηγορίες που σας ενδιαφέρουν από τον δεξί στον αριστερό πίνακα (drag&drop).

Σημείωση: Θα πρέπει να έχετε ορίσει στους συναλλασσόμενους την κατηγορία Marketing, στην οποία θέλετε να συμμετέχουν, μέσα από την οθόνη του συναλλασσόμενου στο CRM και στο αντίστοιχο πεδίο. Έτσι για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε μαζικά συναλλασσόμενους για την αποστολή ενός συγκεκριμένου sms.

4.Εκτέλεση Μαζικής Επικοινωνίας
Από τη διαδρομή
[Toolbox->Μαζική Επικοινωνία (SMS)->Εκτέλεση Μαζικής Επικοινωνίας]
μπορείτε να εκτελέσετε την μαζική επικοινωνία που δημιουργήσατε.

Τα βήματα που ακολουθείτε:

  1. Επιλέγετε τη σχετική [Μαζική Επικοινωνία] που δημιουργήσατε στο Βήμα 3.
  2. Κλικ στην [Εύρεση τηλεφώνων], ώστε να συμπληρωθεί ο πίνακας με τα τηλέφωνα των συναλλασομένων για τη μαζική αποστολή. Επιλέγοντας εδώ βρίσκετε τα τηλέφωνα για την Επικοινωνία σύμφωνα με τα κριτήρια στις Κατηγορίες Marketing που ορίστηκαν στο Βήμα 3. Στον πίνακα Τηλέφωνα τηρείται μία λίστα με τα τηλέφωνα τα οποία συμμετέχουν στην Μαζική αποστολή. Μπορείτε να κάνετε ανενεργή μια εγγραφή (για να μην συμμετέχει στην αποστολή), να δείτε το όνομα του Συναλλασσόμενου, το τηλέφωνο στο οποίο θα γίνει αποστολή κ.ο.κ .
  3. Κλικ στην επιλογή [Μαζική Αποστολή] για την εκτέλεση της μαζικής επικοινωνίας. Επιλέγοντας εδώ γίνεται αποστολή στα τηλέφωνα του παραπάνω πίνακα. Η αποστολή γίνεται μόνο στα ενεργά τηλέφωνα στα οποία δεν έχει σταλεί ξανά το ίδιο sms.

Επιπλεον επιλογές που έχετε:

  1. Διαγραφή τηλεφώνων: Η επιλογή διαγράφει από το grid όσα τηλέφωνα δεν ανήκουν στην επιλεγμένη Μαζική Επικοινωνία.
  2. Δοκιμαστική Αποστολή: Μπορείτε να στείλετε ένα δοκιμαστικό sms σε έναν δικό σας αριθμό για να ελέγξετε την Αποστολή σας.
  3. Ενημέρωση κατάστασης αποστολών: Ενημερώνει για κάθε τηλέφωνο την κατάσταση του SMS.

Σημείωση: Οι πιθανές καταστάσεις είναι οι εξής:

  1. Αναμονή αποστολής:είναι σε εξέλιξη η αποστολή του.
  2. Αναμονή:αναμένουμε να ενημερωθεί η κατάστασή του.
  3. Απορρίφθηκε.
  4. Παραδόθηκε.
  5. Ακυρώθηκε.
  6. Διπλοεγγραφή.

Σημείωση: Από την επιλογή [Εύρεση τηλεφώνων] θα εμφανιστούν τα τηλέφωνα των συναλλασσομένων για τα οποία έχει ενεργοποιημένες τις επιλογές [Ενεργό για SMS] και [Αποστολές SMS αποδοχή από Συναλλασσόμενο].

5.Ιστορικό Αποστολής
Από τη διαδρομή
[Toolbox->Μαζική Επικοινωνία (SMS)->Ιστορικό Αποστολών SMS]
μπορείτε να έχετε αναλυτική πληροφόρηση για κάθε e-mail που εστάλη από την εφαρμογή.

Αν ανόιξετε μια από τις εγγραφές μπορείτε να δείτε:

  1. Μαζική αποστολή: Η Μαζική αποστολή που εκτελέσατε για να σταλεί το συγκεκριμένο sms.
  2. Κανάλι / Server Επικοινωνίας: Το κανάλι που χρησιμοποιήθηκε για την επικοινωνία. Όπως το ορίσαμε στη Μαζική Επικοινωνία.
  3. Κείμενο: Το κείμενο το οποίο εστάλει.
  4. Πρότυπο Κείμενο: Το πρότυπο κείμενο που χρησιμοποιήθηκε.
  5. Συναλλασσόμενος: Ο συναλλασσόμενος στον οποίο έγινε η αποστολή όπως αυτό εμφανίζεται στην εφαρμογή. (Όσες εγγραφές δεν έχουνε συναλλασσόμενος προέρχονται από τις δοκιμαστικές αποστολές στην μαζική επικοινωνία ).
  6. Τηλέφωνο (στη βάση): Το τηλέφωνο όπως αυτό έχει συμπληρωθεί στο συναλλασόμενο.
  7. Τηλέφωνο (επικοινωνίας με το API): Το τηλέφωνο όπως έχει τροποποιηθεί από τις προδιαγραφές του καναλιού για την αποστολή.
  8. Κατάσταση: Η κατάσταση της αποστολής.
  9. Κείμενο Αποστολής: Το κείμενο επικοινωνίας. Αν συμπληρώσετε αυτό το πεδίο αγνοείτε το κείμενο επικοινωνίας.
  10. grid: Εδώ θα δείτε όλη την πληροφορία που μας επιστρέφει το κανάλι μετά την αποστολή. Αν για παράδειγμα η επικοινωνία δεν ήταν επιτυχής μπορείτε να δείτε τα σφάλματα που προέκυψαν.

Σχετικά Aρθρα
Mailing Lists: Απαραίτητες ενέργειες πριν τις 25 Μαΐου (GDPR)
Pegasus e-Commerce και Συγκριτικά Χαρακτηριστικά - Απαραίτητοι Ορισμοί και Λειτουργία
Μελέτη για τη δημιουργία "Facebook Login App"
Διασύνδεση με το Paycenter (e-pos) της Τράπεζας Πειραιώς
Hermes Module Μαζική Αποστολή e-mail - Διαδικασία & Αποτελέσματα Αποστολής
Προβολή π-Αναφοράς στο WebSite - Pegasus 360
Συγκατάθεση: Ηλεκτρονική Αποδοχή Όρων Χρήσης (GDPR)
Μελέτη για τη δημιουργία "Google+ Login App"
Μελέτη για τη δημιουργία "Linkedin Login App"
Ενεργοποίηση και Παραμετροποίηση Αποδοχής Όρων Χρήσης μετά από Υπογραφή
Hermes module Μαζική Αποστολή e-mail - Βασική Παραμετροποίηση
Δημιουργία συνδέσμου για την εμφάνιση λίστας προϊόντων χρησιμοποιώντας παραμετρικά πεδία
Ορισμός των τρόπων αποστολής εμπορευματων στο Pegasus Web App e-Commerce
Βασική παραμετροποίηση Hermes Module πολυγλωσσικό
Αλλαγή Φόρμα αποστολής e-mail και εκτύπωσης παραγγελίας
Sites φιλικά σε ΑμεΑ - Πρότυπο WCAG 2.0 (Level AA)
Pegasus Web App e-Commerce, Hermes Module Προϊόντα: Προϊόντα Οδηγού
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2793
Pegasus Web App Updates: 10550

Pegasus Gym: Σενάρια Λειτουργίας
Iαν30,2023
Pegasus Gym: Βασικές Ρυθμίσεις Gym
Iαν28,2023
Pegasus Gym: Διαχείριση Ραντεβού (Ομαδικά/Personal)
Iαν26,2023
Pegasus Gym: Σύνδεση Tourniquet - Είσοδος Μέλους
Iαν25,2023
Pegasus Gym: Καταχώρηση Personal Ραντεβού σε μέλος
Iαν24,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology