Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Παραμετροποίηση και Λειτουργία του module Phone

Σκοπός:

Η συγκεκριμένη μελέτη περιγράφει τα βήματα παραμετροποίησης του module [Phone] καθώς και τις δυνατότητες που προσφέρει στον τελικό χρήστη όσον αφορά τη διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων(απαντήθηκε/δεν απαντήθηκε, σύνδεση δραστηριότητας με εισερχόμενη κλήση κ.α. .

Προϋποθέσεις:

Το Pegasus Web App πρέπει να είναι πλήρως αναβαθμισμένο. Επιπλέον, απαιτούνται:

  • PE.00.111 Web App Module Phone
  • WIC App (Windows App): απαραίτητο για την επικοινωνία του Pegasus Web App με το τηλεφωνικό κέντρο

Τρόπος Λειτουργίας:

Το module Phone σχεδιάστηκε ώστε να επικοινωνεί με τα εξής:

  • τηλεφωνικά κέντρα που διαθέτουν TAPI driver
  • τηλεφωνικά κέντρα Asterisk & VOIP
  • απλά Modem τα οποία έχουν την δυνατότητα ανάγνωσης του caller id

Η Windows εφαρμογή Who Is Calling (WIC) αναλαμβάνει να "ακούσει" όλες τις κλήσεις που δέχονται τα παραπάνω. Η εφαρμογή Pegasus Web App που διαθέτει το module Phone συνδέεται με το WIC με τη χρήση ενός WebSocket και παραμένει συνδεδεμένη για να “ακούει” τις κλήσεις που καταγράφει το WIC.
Σημαντική σημείωση: Προκειμένου να μπορεί να γίνει αυτή η επικοινωνία, θα πρέπει η εφαρμογή Pegasus Web App και το WIC να βρίσκονται στο ίδιο τοπικό δίκτυο.

Ρυθμίσεις:

1. Εγκατάσταση του App WIC(WhoIsCalling)
Εγκαθιστάτε το WIC μέσω του αρχείου που θα κατεβάσετε από το σύνδεσμο https://www.tesae.gr/pegasus/download01/download00.php?file=bf54bcc5.
ΠΡΟΣΟΧΗ στις οδηγίες που αναγράφονται. Σημειώνουμε ότι σε περίπτωση που υπάρχει ήδη εγκατεστημένο WIC, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε ότι έχετε εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση σύμφωνα με τις οδηγίες.
Για τις οδηγίες εγκατάστασης του WIC , δείτε το pdf από τον σύνδεσμο https://www.tesae.gr/pegasus/download01/download00.php?file=bf54be06.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Αν κάποια εγκατάσταση διαθέτει ήδη εγκατεστημένο το WIC έκδοσης v1.XX (πχ v1.20) και θέλετε να εγκαταστήσετε την νέα έκδοση (v2.20), τότε θα πρέπει να απεγκαταστήσετε την προηγούμενη και στη συνέχεια, να εγκαταστήσετε την v2.20. 

Στην περίπτωση αυτή και πριν την εκκίνηση της διαδικασίας, θα πρέπει να αποθηκεύετε το αρχείο caller_id.ini. Το αρχείο αυτό είναι στο path όπου εκτελείται και το WIC. Μετά την εγκατάσταση της έκδοσης v2.20, τοποθετείτε το αρχείο caller_id.ini στο νέο folder εγκατάστασης, επιλέγοντας overwrite. Με αυτόν τον τρόπο, οι ρυθμίσεις σύνδεσης με τηλεφωνικά Κέντρα θα διατηρηθούν. 

Επιπλέον, δεν απαιτείται να γίνει ξεκλείδωμα του WIC εκ νέου.

2. Ρυθμίσεις στο Pegasus Web App
Στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Phone->Βασικές Παράμετροι Phone] κάνετε τις βασικές ρυθμίσεις για το module Phone. Συγκεκριμένα (μεταξύ άλλων) ορίζετε:

  • WIC URL: H διεύθυνση σύνδεσης με το WIC συνήθως ειναι ws://[localhost]:[port] όπου:
    • locahost: όπου αφήνετε localhost αν το WIC εκτελείται στον υπολογιστή σας, αλλιώς βάζετε την IP στο τοπικό δίκτυο οπου εκτελείται το WIC App. Αυτή η IP καλό είναι να οριστεί static.

      Σημαντική σημείωση: Σε περίπτωση που συνδεθείτε με την IP του η/υ που εκτελείται το WIC(και οχι με localhost), θα πρέπει να προχωρήσετε στις παρακάτω ρυθμίσεις, ανάλογα με τον browser σας:
      • Google Chrome - Ρυθμίσεις
        Ορίζετε το url ws://{ip}:{port} στο flag chrome://flags/#unsafely-treat-insecure-origin-as-secure του browser. Αντικαθιστάτε την {ip} και {port} με τα πραγματικά στοιχεία
      • Mozilla Firefox - Ρυθμίσεις
        Πηγαίνετε στο about:config του firefox. Βρίσκετε το network.websocket.allowInsecureFromHTTPS και το κάνετε true

    • port: 10009 , αν την έχετε αλλάξει βάζετε την δικιά σας
  • Κατηγορία Νέου Τηλεφώνου: Η κατηγορία που θα πάρει το τηλέφωνο αν το καταχωρήσετε σε κάποιον συναλλασσόμενο.

    Σημείωση: προτείνουμε να δημιουργήσετε μια νέα κατηγορία για αυτές τις περιπτώσεις ώστε να επιτρέπεται πολλαπλή καταχώρηση τηλεφώνων. Αν ορίσετε μια εκ των [Τηλέφωνο 1],[Τηλέφωνο 2], [Fax], δεν θα επιτραπεί πολλαπλή καταχώρηση.

  • Πρότυπη Νέας Δραστηριότητας:Η Πρότυπη που χρησιμοποιεί η εφαρμογή στην καταχώρηση νέας δραστηριότητας από εισερχόμενη κλήση.

  • Ενημέρωση σε απαντημένες (sec): Αν δώσετε τιμή διαφορετική του 0, τότε όταν μία κλήση την χαρακτηρίσετε απαντημένη, ενημερώνονται σαν απαντημένες και όλες οι άλλες καταχωρήσεις στον πίνακα των εισερχόμενων που έχουν ίδιο τηλέφωνο, είναι αναπάντητες και είναι μέσα στον καθορισμένο χρόνο. Η παραπάνω ρύθμιση είναι χρήσιμη στην περίπτωση που μια κλήση για τον ίδιο συνδυασμό Caller - Calee θα καταγραφεί παραπάνω από μία φορές. Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. επειδή το τηλεφωνικό κέντρο κατέγραψε πολλές φορές την ίδια κλήση.
    Ορίζοντας τιμή π.χ. 10, τότε η καταγραφή των κλήσεων αγνοεί τα διπλότυπα κλήσεων που διαφέρουν μεταξύ τους για χρόνο λιγότερο απο 10 sec.
  • Καταχωρεί Κλήσεις μόνο για τα Εσωτερικά του Τερματικού: Αν ειναι τσεκαρισμένο, καταχωρούνται οι κλήσεις μόνο για τα εσωτερικά που έχουν οριστεί στην οθόνη [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Phone->Τερματικά - Εσωτερικά Κλήσεων].

    Αλλιώς καταχωρούνται μόνο για τα εσωτερικά που είναι συμπληρωμένα στο πεδίο της οθόνης "Καταχωρεί Κλήσεις για".

    Επεξήγηση:
    Στην επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Phone->Τερματικά - Εσωτερικά Κλήσεων] μπορείτε να ορίσετε την καταγραφή κλήσεων για συγκεκριμένα εσωτερικά ανά τερματικό. Για παράδειγμα, το τερματικό [Reception] μπορεί να καταγράφει κλήσεις για τα εσωτερικά 111, 112, 113 και το τερματικό [Λογιστήριο] για τα εσωτερικά 114, 115.

  • Καταχωρεί Κλήσεις για: Αν το τσεκ που περιγράφηκε προηγουμένως δεν έχει επιλεχθεί, σε αυτό το πεδίο ορίζετε τα εσωτερικά τηλέφωνα της επιχείρησης για τα οποία θα καταχωρούνται κλήσεις. Στην ουσία, αφορά την καταγραφή κλήσεων για τα εσωτερικά που θα καταχωρήσετε από όλα τα τερματικά.

    Χωρίζετε τα διάφορα εσωτερικά με τον χαρακτήρα #. Παραδείγματα:

    1. ## - Μόνο το κενό εσωτερικό

    2. #202#204# - Εσωτερικά 202 και 204

    3. ##202# - Το κενό εσωτερικό και το εσωτερικό 202

Χρήση:

1. Εκκινείτε το WIC App.
Σημείωση: μετά την αρχική εγκατάσταση, το WIC εκτελείται αυτόματα με την εκκίνηση των Windows. Εναλλακτικά, το εκκινείτε χειροκίνητα ή ορίζετε την αυτόματη εκτέλεσή του στον χρονοπρογραμματιστή των Windows.

2. Στο Pegasus Web App και με την επιλογή [CRM->Κλήσεις], εμφανίζεται η κεντρική οθόνη διαχείρισης. 

Κάνετε κλικ στο υποπλαίσιο [Σύνδεση με WIC App] και στη συνέχεια, κλικ στο button [Σύνδεση με WIC] ώστε το Pegasus Web App να συνδεθεί με το WIC app. Εφόσον η σύνδεση είναι επιτυχής, θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα. Η συγκεκριμένη οθόνη θα πρέπει να παραμείνει ανοιχτή για να συνεχίσει η καταγραφή των κλήσεων. Μπορείτε να συνεχίσετε τις υπόλοιπες ενέργειες στο Pegasus Web App κανονικά.

Στο υποπλαίσιο [Παρακολούθηση Κλήσεων], εμφανίζονται όλες οι κλήσεις που έχουν ανιχνευθεί από το WIC.

  • Εσωτερικά κλήσεων (Κενό=Όλα): Το πεδίο αυτό αφορά μόνο την προβολή των καταγεγραμμένων κλήσεων. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε ορίσει να καταγράφονται οι κλήσεις για τα εσωτερικά 111, 112, 113, όμως θέλετε να προβάλλονται μόνο οι κλήσεις του 111.

    Αν έχουν οριστεί εσωτερικά για το συγκεκριμένο τερματικό, τότε αυτό το πεδίο είναι προσυμπληρωμένο με τα τερματικά αυτά. Σε συνέχεια του παραδείγματος που αναφέρεται στην παράγραφο παραπάνω [Ρυθμίσεις->Καταχωρεί Κλήσεις μόνο για τα Εσωτερικά του Τερματικού->Επεξήγηση], αν το τερματικό [Reception] ανοίξει τις [Κλήσεις], το παραπάνω πεδίο θα περιέχει τις τιμές #111#112#113#
  • Εκκρεμείς: Αν είναι τσεκαρισμένο φέρνει μόνο τις κλήσεις που δεν εχουν απαντηθεί.

Από το grid "Κλήσεις" μπορείτε να εκτελέσετε τις παρακάτω ενέργειες, επιλέγοντας τη σχετική εγγραφή και κάνοντας κλικ στο ομώνυμο button από το μενού [Ενέργειες]: 

  • Νέα Δραστηριότητα: καταχωρείτε μια νέα δραστηριότητα, η οποία έχει ως προεπιλεγμένο συναλλασσόμενο αυτόν που έχει οριστεί στην κλήση(θα οριστεί αυτόματα εφόσον τον έχετε ήδη καταχωρήσει στο CRM)

  • Απαντήθηκε: στην επιλεγμένη κλήση, ορίζεται αυτόματα ως ημερομηνία/ώρα απάντησης, η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα. Πλέον η συγκεκριμένη κλήση θα έχει πράσινο χρώμα
  • Σημερινές Δραστηριότητες Συναλλασσόμενου: σας εμφανίζει μια λίστα με τις σημερινές δραστηριότητες του συναλλασσόμενου της συγκεκριμένης εγγραφής. Είναι χρήσιμο στην περίπτωση που θέλετε να δείτε άμεσα τι έχετε καταχωρήσει στο ημερολόγιο δραστηριοτήτων για αυτόν(για παράδειγμα, σας κάλεσε για ένα καταχωρημένο RV που εκκρεμεί ή σε συνέχεια μιας νωρίτερης τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχατε μαζί του)

4. Αν κάνετε διπλό κλικ σε μια κλήση, σας ανοίγει νέο παράθυρο για την διαχείρισή της.

Σε αυτό το επίπεδο, μπορείτε να προβείτε στις παρακάτω ενέργειες από τα σχετικά πεδία:

  • Ενέργειες->Απαντήθηκε: ορίζεται αυτόματα ως ημερομηνία/ώρα απάντησης, η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα
  • Ενέργειες->Δεν Απαντήθηκε: οι τιμές στα πεδία [ημερομηνία απάντησης] και [ώρα απάντησης] διαγράφονται
  • Συναλλασσόμενος: ορίζετε τον συναλλασσόμενο της κλήσης. Αν το συγκεκριμένο τηλέφωνο έχει ηδη καταχωρηθεί σε κάποιον συναλλασσόμενο, τότε αυτό το πεδίο θα έρθει συμπληρωμένο. Αν είναι νέο τηλέφωνο, τότε κάνοντας κλικ στο συγκεκριμένο πεδίο, μπορείτε να αναζητήσετε έναν υφιστάμενο συναλλασσόμενο για να το συνδέσετε ή να δημιουργήσετε έναν καινούριο.

    Σημείωση#1: Δημιουργείτε νέο συναλλασσόμενο εύκολα, κάνοντας κλικ στο μολυβάκι δεξιά από το πεδίο
    Σημείωση#2: Στην αναζήτηση συναλλασσόμενου, μπορείτε να επιλέξετε το σχετικό φίλτρο ώστε πχ να αναζητήσετε με βάση το ΑΦΜ ενός πελάτη που θα σας καλέσει από κάποιο μη καταχωρημένο τηλέφωνο.

  • Δραστηριότητες Κλήσης: Εδώ εμφανίζονται όλες οι δραστηριότητες που είναι "δεμένες" με τη συγκεκριμένη κλήση. Για παράδειγμα, μπορείτε να καταχωρήσετε μια δραστηριότητα [υπενθύμισης] για την κλήση αυτή, την οποία θα συνδέσετε με τον αρμόδιο υπάλληλο. Καταχωρείτε μια νέα δραστηριότητα με κλικ στην επιλογή [Ενέργειες->Νέα καταχώρηση]. Για τη νέα αυτή δραστηριότητα, θα χρησιμοποιηθεί η πρότυπη που έχετε ορίσει στις [Βασικές Παραμέτρους Phone].

Ημερομηνία  14/03/2023
Σχετικά Aρθρα
Pegasus Web App Module Χρώμα - Μέγεθος
Συνολικές αναπαραγγελίες ειδών μέσα από το Pegasus Web App
Διαδικασία εκτέλεσης Backup στο Pegasus Web App
Μεταφορά Τοπικής Εφαρμογής σε Web App
Pegasus Web App Module Προσφορές
Μεταφορά Pegasus WebApp από PHP 5.6 σε 7.4 για WebServer εφαρμογές
Μαζική αλλαγή τιμής πεδίου στο web app
Αλλαγή Κατηγορίας ΦΠΑ - Pegasus Web App - Εφαρμογή από 01/06/2016
Χρήστες στο Web App
Στήσιμο Γέφυρας Λογιστικής (με χρήση παραδείγματος για βιβλία Εσόδων-Εξόδων) για το Pegasus Web App
Μεταφορά Pegasus WebApp από PHP 5.6 σε 7.4 για localhost εφαρμογές
Ενεργοποίηση και προσαρμογή του service παραλαβής των στοιχείων από το ΑΦΜ στη Διαδικτυακή Εφαρμογή
Καταχώρηση Δαπανών(webapp)
Διαχείριση πολλών καταστημάτων από το Pegasus Web App (Module Καταστήματα)
Διαδικασία εγκατάστασης Pegasus Web App σε Web Server με cPanel
Δημιουργία π-Αναφοράς στο Pegasus Web App
Μεταφορά και συγχώνευση δεδομένων από δύο ή περισσότερες τοπικές εφαρμογές σε Web App
Πρώτα βήματα παραμετροποίησης Pegasus Web App ERP Start Up
Παραμετροποίηση Dashboard
Διασύνδεση με την Γενική Ταχυδρομική και έκδοση Voucher για Παραγγελίες
Χρονοπρογραμματισμός Ενεργειών/Εργασιών στο Pegasus Web App (scheduler)
Module Μαζικός Μετασχηματισμός Παραστατικών Πελατών
Σημειωσεις Είδους Παραστατικού (webapp)
Pegasus .NET CnA App & Pegasus Web App - Σύνδεση με ΕΑΦΔΣΣ
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Web App με το Module Lots (Παρτίδες)
Βασική Παραμετροποίηση και Λειτουργία 2-Factor Authentication (2FA)
Web App module Ερωτηματολόγιο
Αξιόγραφα στις εφαρμογές Pegasus Web App
Module Έργα
Συμβάσεις στο Pegasus WebApp
Web App module Πλάνο Δραστηριοτήτων
Απογραφή Αποθήκης στο Pegasus Web App με το Module Απογραφή Αποθήκης
Web Αpp module Μαζική Εισαγωγή Δεδομένων
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2820
Pegasus Web App Updates: 10834

Τεχνικά Θέματα εφαρμογών Pegasus: Μεταφορά εφαρμογής Champion (τοπικής ή Web App) σε Pegasus Gym Web App
Μαρ23,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Παραμετροποίηση και Λειτουργία του module Phone
Μαρ14,2023
Pegasus Gym: Αυτόματες Ενημερώσεις
Φεβ14,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Μεταφορά Τοπικής Εφαρμογής σε Web App
Φεβ13,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Μεταφορά και συγχώνευση δεδομένων από δύο ή περισσότερες τοπικές εφαρμογές σε Web App
Φεβ13,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020