Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης του Pegasus Module Phone

Σκοπός: Αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας εγκατάστασης & παραμετροποίησης του νέου module Phone.

Σχετικά Videos:

  • Εγκατάσταση και Παραμετροποίηση του module Phone   

Βήμα 1: Το module δύναται να προστεθεί σε κάθε εφαρμογή Pegasus ERP Start Up. Η αγορά του πραγματοποιείται μέσα από το Pegasus Phaethon και την επιλογή: [Λογισμικά  -> Λογισμικά -> Επιλέγετε το serial number της Εφαρμογής σας -> Επιλογή επιπλέον module Εφαρμογής]. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και κατόπιν της ενεργοποίησης του module από τον υπεύθυνο του λογαριασμού σας, μπορείτε να "κατεβάσετε" το module μέσα από την επιλογή  [Υποστήριξη -> Αναβάθμιση Εφαρμογής]

Βήμα 2: Θα δώσετε τα προνόμια για τη διαχείριση του module στους Χρήστες που επιθυμείτε μέσα από [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Βασικής Παραμετροποίησης -> Χρήστες Εφαρμογής] Διαθέσιμο Video 

Βήμα 3: Προχωράμε στις βασικές ρυθμίσεις του module μέσα από [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Phone -> Βασικές Παράμετροι Phone]. Εδώ καθορίζουμε τα εξής:

  • Χρόνος Ανανέωσης Κλήσεων(sec): O χρόνος που κάνει refresh το παράθυρο σε δευτερόλεπτα.
  • Συναλλασσόμενος Αγνώστων : Ο συναλλασσόμενος που θα χρησιμοποιεί η εφαρμογή για την καταχώρηση δραστηριότητας σε άγνωστα τηλέφωνα. Θα μπορούσε να είναι η δική σας καρτέλα ή μία νέα με τίτλο "Αγνωστος" 
    Βασικές Παράμετροι

 

  • Πρότυπη Νέας Δραστηριότητας : Η Πρότυπη που χρησιμοποιεί η εφαρμογή στην καταχώρηση νέας δραστηριότητας. Για να φτιάξετε μία πρότυπη θα πάτε [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης CRM -> Πρότυπες Δραστηριότητες] και θα φτιάξετε μία όπως το παράδειγμα εδώ

  • Κατηγορία Νέου Τηλεφώνου: Η κατηγορία του τηλεφώνου, στην περίπτωση που είναι άγνωστο και το συνδέσετε σε συναλλασσόμενο που ήδη υπάρχει. Θα πρέπει να είναι ενεργή κατηγορία και να επιτρέπεται πολλαπλή κατάχώρηση τηλεφώνων σε αυτήν. [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης CRM -> Κατηγορίες Τηλεφώνων - e-mail]

Βήμα 4: [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Εφαρμογής -> Κεντρικoί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Phone -> Παράμετροι Phone ανά Τερματικό] Σε αυτή την επιλογή θα καθορίσετε για κάθε τερματικό τις τοπικές παραμέτρους. Επίσης μέσα από τα "Εσωτερικά Κλήσεων" θα ορίσετε τα εσωτερικά τηλέφωνα των οποίων τις εισερχόμενες θα εμφανίζει η οθονη reception.  Αν το αφήσετε κενο, τότε βλέπει όλες τις εισερχόμενες. 

Βήμα 5: Για την ενεργοποίηση του Who Is Calling (wic) θα πρέπει να επισκεφτείτε το www.tesae.gr και μέσα από την επιλογή Downloads θα επιλέξετε να κατεβάσετε το σχετικό αρχείο . Εναλλακτικά πατήστε εδώ  (ζητείται Login με το Όνομα Χρήστη & Κωδικό που έχετε στο www.tesae.gr).

Το πρόγραμμα είναι trial. Μπορείτε να το εγκαταστήσετε και να δοκιμάσετε την λειτουργία του. 
Μέχρι να το ενεργοποιήσετε μπορείτε να το εκτελέσετε μέχρι 25 φορές, και κάθε φορά ανιχνεύει μέχρι 50 εισερχόμενες κλήσεις.

Για την διαδικασία ενεργοποίησης του module από το παρακάτω παράθυρο που εμφανίζεται όταν ανοίγετε το Who Is Calling (wic) επιλέγετε για αρχή "Βάση Δεδομένων".

 

Στο παράθυρο που ανοίγει γράφετε το Όνομα της Βάσης (Name) του προγράμματος στο οποίο θα ενεργοποιηθεί το wic και και επιλέγετε το Check Box που μας αφορά Εισαγωγή στο Εστίαση ή Εισαγωγή στο CRM αν το πρόγραμμα είναι το Pegasus Estiasi ERP StartUp ή κάποιο άλλο αντίστοιχα.

Σημαντική σημείωση: Εφόσον θέλετε να εμφανίζεται το popup του Πήγασου κατά την πραγματοποίηση εισερχόμενης κλήσης(ώστε πχ να κάνετε κλικ στα σχετικά button της Εστίασης για καταχώρηση παραγγελίας), θα πρέπει απαραίτητα να τσεκάρετε και το [Εισαγωγή στο CRM].

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Έξοδος και περνάτε και πάλι στο μήνυμα ενεργοποίησης της εφαρμογής. Εκεί επιλέγετε Online Αίτηση Ενεργοποίησης και τοποθετείτε το serial που υπάρχει στο τιμολόγιο αγοράς του module χωρίς όμως το αρχικό γράμμα. Για παράδειγμα αν το serial είναι το Μ0000569 γράφετε 0000569.

Οκ και ενεργοποιήσατε επιτυχώς το module Phone. 

Βήμα 6: [Βάσεις Δεδομένων -> Pegasus Phone ->Κλήσεις] 

Εδώ εμφανίζονται όλες οι εκκρεμείς Εισερχόμενες Κλήσεις οι οποίες και καταχωρούνται στο πίνακα phna01. Η καταχώρηση γίνεται με το WIC.  

Διαχείριση:


  • Επανεύρεση Εγγραφών: Εκτελεί την εύρεση των νέων εκκρεμών τηλεφώνων, στην περίπτωση που έχετε απενεργοποιήσει την αυτόματη εύρεση ή που θέλετε να δείτε τα νέα τηλέφωνα, γρηγορότερα. 
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενου:Ανοίγει την οθόνη του συναλλασσόμενου του τηλεφώνου (αν δεν είναι άγνωστος). Αν είναι άγνωστος ανοίγει νέα καρτέλα. 
  • Νέα Δραστηριότητα: Καταχωρεί δραστηριότητα στον συναλλασσόμενο με χρήση της πρότυπης που έχετε ορίσει στις βασικές παραμέτρους Phone. Αν καταχωρήσετε την δραστηριότητα, αυτόματα χαρακτηρίζει την κλήση σαν απαντημένη. 
  • Απαντήθηκε:  Χαρακτηρίζει την κλήση σαν απαντημένη. 
  • Σημερινές Δραστηριότητες Συναλλασσόμενου: Εμφανίζει τις σημερινές δραστηριότητες του συναλλασσόμενου για έλεγχο. 
  • Καταχώρηση Τηλεφώνου: Καταχωρεί το τηλέφωνο και την κλήση σε συναλλασσόμενο που έχετε ήδη καταχωρημένο. 

Βήμα 7 : [Βάσεις Δεδομένων -> Pegasus Phone ->Ιστορικό Κλήσεων] Σε αυτήν την οθόνη εμφανίζονται όλες οι κλήσεις που έχουν καταγραφεί από το κέντρο σας. 

Διαχείριση: 

  • Καταχώρηση: Η ημερομηνία και η ώρα που καταχωρήθηκε η έναρξη της κλήσης. Ενημερώνεται από το WIC 
  • Απάντηση: Η ημερομηνία, η ώρα και ο χρήστης που απάντησε. Το ενημερώνει ο χρήστης από την οθόνη των εισερχόμενων κλήσεων)
  • Ολοκληρώθηκε: Η Ημερομηνία και η ώρα που ολοκληρώθηκε η κλήση (έκλεισε η γραμμή). Ενημερώνεται από το WIC αν έχετε την κατάλληλη έκδοση και το υποστηρίζει και το τηλεφωνικό σας κέντρο
  • Δεν απαντήθηκε: Αν η κλήση δεν απαντήθηκε. Ενημερώνεται από το WIC αν έχετε την κατάλληλη έκδοση και το υποστηρίζει και το τηλεφωνικό σας κέντρο

Αυτόματη ενεργοποίηση module Phone κατά την Εκκίνηση του Υπολογιστή

Α.Χρονοπρογραμματιστής των Windows

1.Βρίσκουμε την επιλογή των Windows για το χρονοπρογραμματισμό Εργασιών.(Χρονοπρογραμματισμός Εργασιών ή Scheduler ή Χρονοδιάγραμμα Εργασιών)
2.Δημιουργία νέας Εργασίας
3.Στην επιλογή εναύσματα-triggers δίνουμε το γεγονός το οποίο θα εκκινήσει τον Phone Server
4.Δημιουργούμε ένα trigger κατά την εκκίνηση του Υπολογιστή(On Start Up)
5.Δημιουργούμε μία νέα Ενέργεια.
   a.Εκτελεί το πρόγραμμα c:\tesaesa\pego312.exe
   b.Κάνει έναρξη σε c:\tesaesa\phone\_001\
   c.Δίνουμε ορίσματα-options: onomaxristi#kodikos phna00p1 * 0 

**Στην περίπτωση που η εφαρμογή μας δεν είναι εγκατεστημένη στον φάκελο c:\tesaesa, μπορούμε να γνωρίζουμε τα a και b από την επιλογή [ToolBox-> Servers-> Phone Server]-> Σύνταξη Εντολής Server 

B.Δημιουργία Συντόμευσης

Πρόγραμμα: c:\tesaesa\pego312.exe onomaxristi#kodikos phna00p1 * 0
Εναρξη Στο: c:\tesaesa\phone\_001\ 


**Αντικαταστήστε το onomaxristi#kodikos με το όνομα και τον κωδικό του χρήστη που έχει το δικαίωμα να εκκινεί το phone.


Υπενθύμιση: Συμβουλευόμαστε τις Οδηγίες για αναλυτικές λεπτομέρειες κάθε οθόνης. 

Ολοκληρώνοντας τη παραπάνω διαδικασία, θα θέλαμε να σας καλωσορίσουμε στη ΤΕΣΑΕ  και στο κόσμο των Εφαρμογών Τεχνολογίας Pegasus©.
Η εμπειρία των Πελατών μας είναι ο πλούτος μας και η Έμπειρία μας είναι πλούτος των Πελατών μας

 

Ημερομηνία  07/09/2015
Σχετικά Aρθρα
Βασική Παραμετροποίησης οθόνης Reception
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Retail ERP
Σύνδεση της εφαρμογής WIC με android Συσκευές
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Estiasi Start Up
Εγκατάσταση Apache Server 2.4 και PHP 5.4. & Ρυθμίσεις για την επικοινωνία με το Pegasus PDA
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Κοινόχρηστα ERP
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Transport ERP
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus ERP με το Module Lots (Παρτίδες)
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Service ERP
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus ERP με το module Χρώμα Μέγεθος (Color/Size)
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Γεωπόνος
Μεταφορά Χρεώσεων Εστίασης σε Δωμάτιο Διαμένοντα-Επικοινωνία Pegasus Estiasi ERP & e-Hotel Web App
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus BookStore ERP
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus DryClean ERP
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Oil ERP
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Parking ERP
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus ERP με το Module Serial Number (SN)
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Εμπορικής Διαχείρισης Pegasus μElite/ERP
Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Ελαιοτριβείο ERP
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2820
Pegasus Web App Updates: 10858

Τεχνικά Θέματα εφαρμογών Pegasus: Εγκατάσταση και Παραμετροποίηση module Web App Notification
Μαρ28,2023
Τεχνικά Θέματα εφαρμογών Pegasus: Μεταφορά εφαρμογής Champion (τοπικής ή Web App) σε Pegasus Gym Web App
Μαρ23,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Παραμετροποίηση και Λειτουργία του module Phone
Μαρ14,2023
Pegasus Gym: Αυτόματες Ενημερώσεις
Φεβ14,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Μεταφορά Τοπικής Εφαρμογής σε Web App
Φεβ13,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020