Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Που μπορώ να βρω τα Βασικά Αρχεία της εφαρμογής;
Ημερομηνία  01/01/2018

Ερώτηση:
Που μπορώ να βρω τα Βασικά Αρχεία αρχεία της εφαρμογής, καθώς μάλλον λείπουν κάποια από τον δίσκο μου; 

Απάντηση:
Η εφαρμογή για να λειτουργήσει εκτός από τα Εκτελέσιμα Αρχεία της έχει και κάποιους σταθερούς φακέλους που είναι απαραίτητοι και αφορούν στα Βασικά της module. 
Στην περίπτωση που η εφαρμογή βγάζει μήνυμα ότι κάποιο αρχείο λείπει τότε μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο με τα Βασικά Αρχεία και να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

Βήματα Εγκατάστασης

Βήμα 1.
Κατεβάζετε το αρχείο με τα Βασικά Αρχεία και το αποσυμπιέζετε σε έναν προσωρινό φάκελο. 

Βήμα 2. 
Ορίζετε στην συντόμευση της εφαρμογής να τρέχει σαν administrator.

Βήμα 3.
Παίρνετε ένα backup από την εφαρμογή, από την επιλογή [Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Backup]

Βήμα 4.
Προτείνουμε, αν η εφαρμογή είναι εγκατεστημένη στο c:\program files (ή c:\program files (x86)) καλό είναι να αντιγράψτε (όχι να μεταφέρετε) το φάκελο της εφαρμογής (μονο το client) στο C:\ και δημιουργήστε συντόμευση που να τρέχει από το νέο φάκελο.

Βήμα 5.
Διαγράψτε τα αρχεια basic\_001\*.ntx από το φάκελο της εφαρμογής

Βήμα 6.
Από τον προσωρινό φάκελο που δημιουργήσατε στο Βήμα 1, θα αντιγράψετε τους φακέλους bas00, basic, ca_fem, ca_mydata, dias01, fem, fhmpeg, icons, query στο φάκελο της εφαρμογής.
Θα κάνετε αντικατάσταση των αρχείων που ήδη υπάρχουν στους αντίστοιχους φακέλους της εφαρμογής. 

ΠΡΟΣΟΧΗ
. Δεν θα διαγράψετε τα αρχεία ή τους φακέλους που ήδη υπάρχουν καθώς στην εφαρμογή σας υπάρχουν και αρχεία (π.χ. φόρμες παραστατικών) που δεν υπάρχουν στα Βασικά Αρχεία.
Η αντιγραφή θα γίνει επάνω στους υπάρχοντες ώστε να αντικατασταθούν τα αρχεία που υπάρχουν και να αντιγραφούν όσα λείπουν.

Τον φάκελο csm και και τον φάκελο hermes θα τους αντιγράψετε ΜΟΝΟ αν υπάρχουν ήδη στο φάκελο της εφαρμογής, καθώς υπάρχει πιθανότητα η εφαρμογής σας να μην έχει τα συγκεκριμένα module (CRM και Hermes αντίστοιχα). 

Βήμα 7. 
Ελέγξτε αν ο φάκελος της εφαρμογής έχει πλήρη δικαιώματα για όλους τους χρήστες. Αν όχι θα πρέπει να τα δώσετε. Επίσης όλα τα αρχεία ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι [Μόνο για Ανάνγωση] ([Read Only])

Βήμα 8.
Κάνετε ολική Επαναδημιουργία πινάκων. Στην επιλογή [Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Επαναδημιουργία Πινάκων]
   8.1. τσεκάρετε το [Να γίνεται έλεγχος Δομής Πίνακα]
   8.2. εκτελέστε [Ολική Επαναδημιουργία]

Βήμα 9.
Κάνετε τις διαθέσιμες αναβαθμίσεις

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
1. Το συγκεκριμένο αρχείο το χρησιμοποιείτε μόνο στην περίπτωση που έχετε κάνει αναβαθμίσεις κανονικά στην εφαρμογή και σας βγάζει προβλήματα με αρχεία που λείπουν. Σε διαφορετική περίπτωση (άμεση αντιγραφή), είναι πιθανό να μην γίνουν σημαντικές ενημερώσεις στα δεδομένα και δεν θα λειτουργεί σωστά η εφαρμογή (π.χ. default τιμές σε νέα πεδία).

2. Οσο εκτελείτε την παραπάνω διαδικασία ΔΕΝ πρέπει να λειτουργεί η εφαρμογή σε ΚΑΝΕΝΑ άλλο τερματικό

Σχετικά Aρθρα
Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να με βοηθήσετε με την εφαρμογή Pegasus ERP;
Ελαιοτριβείο: F.A.Q. (Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις)
Ορισμός Εργασιών που απαιτούν on-line Εγκριση
Οταν ανοίγει η εφαρμογή εμφανίζει μία λευκή σελίδα ή μία μικρή οθόνη και δεν μπορώ να δώσω κωδικό.
Με ποιό τρόπο μπορώ να στέλνω σε αρχείο τις εγγραφές στον Λογιστή μου;
Αλλαξα τον εκτυπωτή παραστατικών Λιανικής αλλά συνεχίζει να τυπώνει στον Εκτυπωτή των Τιμολογίων
Το πρόγραμμα βγάζει μήνυμα [duplicate entry for key] σε νέες καταχωρήσεις
Στην εισαγωγή στην εφαρμογή εμφανίζει το μήνυμα [Error Description: _Ω_+........ . 0]
Στα παραστατικά μου εμφανίζονται δύο παραστατικά με ίδια αρίθμηση
Μπορώ να τροποποιήσω μία υπάρχουσα αναφορά της εφαρμογής;
Καθυστερεί η εφαρμογή στην Καταχώρηση παραστατικού
Αναλυτική Εκτύπωση Παρτίδων, Serial Numbers, Χρωμάτων, Φόρων και Σημειώσεων στο Παραστατικό
Καθυστερεί η εφαρμογή στην μετάβαση από πεδίο σε πεδίο στις οθόνες
Μετά από Αναβάθμιση της εφαρμογής εμφανίζονται μηνύματα λαθών στην λειτουργία της
Υπάρχουν κινήσεις Λογαριασμών ή Ειδών Αποθήκης χωρίς τα παραστατικά τους
Συνδέεται η ζυγαριά μου με το Pegasus ERP;
Πως Αλλάζω το Σύνολο σε Χειρόγραφο Παραστατικό Προμηθευτή;
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα File can not be opened-> (C): [filename].ntx
Μπορώ να τροποποιήσω Τυπωμένο Παραστατικό;
Πως μπορώ να καταχωρήσω ή να εκτυπώσω απόδειξη είσπραξης/πληρωμής στο mElite;
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα Unknown column '[column name]' in 'field list'
Εμφάνιση Παράθυρου με Πληροφορίες σε κάποιο Συμβάν
Η Εφαρμογή βγάζει μήνυμα No Valid Operation Nr Χ και τερματίζει
Πως γίνεται επανεκτύπωση παραστατικού;
Στις αναζητήσεις θέλω να αναγνωρίζει σαν ίδιους τους Λατινικούς με τους Ελληνικούς χαρακτήρες
Εμφανίζει λάθος Υπόλοιπο Πελάτη ή Είδους στις λίστες επιλογών
Που μπορώ να βρω τα εκτελέσιμα της εφαρμογής;
Δεν παίρνει Backup η εφαρμογή
Στο πρόγραμμα δεν εμφανίζονται οι Ελληνικοί Χαρακτήρες
Τι μπορώ να κάνω για να μειωθεί το μέγεθος του backup μου;
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα Table '[table name]' doesn't exist
Δεν λειτουργεί το service παραλαβής των στοιχείων από το ΑΦΜ.
Το πρόγραμμα βγάζει το μηνυμα [Δεν έχετε δικαίωμα αυτής της επιλογής].
Πρέπει να γίνει επανεκκίνηση του Η/Υ για να τρέξει το Pegasus
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την Ταμειακή Μηχανή που έχω με το Pegasus;
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2793
Pegasus Web App Updates: 10550

Pegasus Gym: Σενάρια Λειτουργίας
Iαν30,2023
Pegasus Gym: Βασικές Ρυθμίσεις Gym
Iαν28,2023
Pegasus Gym: Διαχείριση Ραντεβού (Ομαδικά/Personal)
Iαν26,2023
Pegasus Gym: Σύνδεση Tourniquet - Είσοδος Μέλους
Iαν25,2023
Pegasus Gym: Καταχώρηση Personal Ραντεβού σε μέλος
Iαν24,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology