Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Retail
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
    • Μελέτες Pegasus e-Invoicing
Τι μπορώ να κάνω για να μειωθεί το μέγεθος του backup μου;

Σκοπός:

Η μελέτη αυτή, περιγράφει τα απαραίτητα βήματα που μπορεί να κάνει ο χρήστης της εφαρμογής, ώστε το backup που δημιουργείται να μειωθεί σημαντικά.

Λειτουργία:

Η λήψη backup ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι ζωτικής σημασίας. Όμως, κάποια στιγμή μπορεί να διαπιστωθεί ότι το backup που δημιουργείται, έχει μεγάλο μέγεθος και δημιουργεί πρόβλημα στη χωρητικότητα του δίσκου της εγκατάστασης, είτε δεν εξυπηρετεί ώστε να μεταφερθεί σύντομα με ηλεκτρονικό τρόπο(email, usb flash κ.ο.κ.). 

Στα παρακάτω βήματα, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το backup αυτό μπορεί να μειωθεί, χωρίς να χαθεί η λειτουργικότητα και η χρησιμότητά του.

Βήματα:

1. Κατά τη δημιουργία του backup, μπορείτε να τσεκάρετε την επιλογή [Να μη συμπεριληφθούν οι πίνακες με τις διαγραφές].

2. Στο μενού [Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Εκκένωση Κεντρικών Πινάκων] μπορείτε να επιλέξετε τα παρακάτω:

  • Διαγραφή Προσωρινών Πινάκων: Η Εφαρμογή Pegasus, δημιουργεί προσωρινούς πίνακες σαν αντίγραφο στην περίπτωση αλλαγών δομών πινάκων, ή μαζικών εργασιών. Το όνομα αυτών των πινάκων ξεκινάει από z_. Με αυτήν την εργασία διαγράφετε τους προσωρινούς πίνακες, απελευθερώνοντας χώρο στην βάση.
  • Εκκαθάριση Διαγραφών: Η Εφαρμογή Pegasus, κρατάει, για ασφάλεια,  αντίγραφο των διεγραμμένων εγγραφών σας. Η Εκκαθάριση των διαγραφών απομακρύνει αυτές τις εγγραφές από την βάση. Είναι χρήσιμη αν έχετε κάνει πολλές διαγραφές, ώστε να μειώσετε τον αποθηκευτικό χώρο της βάσης σας.

Μετά τα παραπάνω, ελέγξτε το μέγεθος του backup, θα έχει μειωθεί σημαντικά.

3. Στο μενού [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Συναλλαγών και Συναλλασσομένων -> Βασικές Παράμετροι Εφαρμογής->tab Διασύνδεση], μπορείτε να ρυθμίσετε την εφαρμογή ώστε να παρακολουθεί τα εξής logs, τσεκάροντας την ανάλογη επιλογή:

  • REST API log: Αν η εγκατάσταση έχει ενεργοποιημένο το REST API μπορείτε να ορίσετε αν θα κρατάει logs για κάθε request στον πίνακα (erpa78). Την καταγραφή την βλέπετε στην επιλογή [ToolBox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Βασικής Παραμετροποίησης -> Ιστορικό REST API

  • Καταγραφή Ιστορικού Συστήματος: Αν το τσεκάρετε καταγράφει όλες τις ενημερώσεις στην βάση, στον ανάλογο πίνακα (p08). Χρησιμοποιείται κυρίως για λόγους debug. Την καταγραφή την βλέπετε στην επιλογή [ToolBox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Βασικής Παραμετροποίησης -> Ιστορικό Συστήματος

  • Καταγραφή Χρηστών : Αν το τσεκάρετε, τότε ενεργοποιείται η καταγραφή των κινήσεων των χρηστών, στον ανάλογο πίνακα (p24). Την καταγραφή την βλέπετε στην επιλογή [ToolBox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Βασικής Παραμετροποίησης -> Ιστορικό Χρηστών]

Αν η εφαρμογή έχει συλλέξει πολλά δεδομένα στους παραπάνω πίνακες, ενδεχομένως το μέγεθος του backup σας να επηρεάζεται. Σε αυτή την περίπτωση και αν θεωρείτε ότι αυτά τα δεδομένα δεν σας είναι απαραίτητα, μπορείτε να ξετσεκάρετε όποια από τις επιλογές θέλετε και στη συνέχεια να εκκενώσετε το σχετικό πίνακα μέσα από την επιλογή [Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Εκκένωση Κεντρικών Πινάκων->Εκκένωση δεδομένων ενός πίνακα]. 

Σε αυτήν την επιλογή εμφανίζονται όλοι οι πίνακες της εφαρμογής για να επιλέξετε έναν και να διαγράψετε τα δεδομένα του. 

Σημείωση#1: εφόσον ξετσεκάρετε κάποια από τις επιλογές, πλέον δεν θα κρατάει το σχετικό log. Σε κάθε περίπτωση και εφόσον εκκενωθούν τα δεδομένα, μπορείτε να τα ενεργοποιήσετε και πάλι, ώστε να καταγράφουν από τώρα και στο εξής.

Σημείωση#2: πάρτε backup πριν την παραπάνω διαδικασία.

Μερικό backup

Σε κάποιες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να πάρετε ένα backup το οποίο να περιέχει μόνο κινήσεις παραστατικών και άλλα δεδομένα, ώστε το μέγεθός του να είναι σημαντικά μειωμένο (για παράδειγμα, σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνει κάποιος έλεγχος σε αυτό και πρέπει να το αποστείλετε).

Στο μενού [Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Backup], κάντε κλικ δεξιά στο button [επιλογή πινάκων].

Στο παράθυρο που εμφανίζεται, επιλέξτε όλους τους πίνακες με το button [επιλογή όλων] και κλικάρετε στη στήλη [Πίνακας], ώστε οι πίνακες να ταξινομηθούν με βάση τον κωδικό τους. Στη συνεχεια αποεπιλέξτε τους πίνακες i02, d71, d72, erpa70, erpa78, p08, p24 (κρατάτε πατημένο το ctrl στο πληκτρολόγιο και κλικάρετε τους σχετικούς πίνακες ώστε να αποεπιλεχτούν).

Τέλος, κλικάρετε [εξοδος με επιλογή].

Δημιουργήστε το backup, θα έχει σημαντικά μικρότερο μέγεθος, ειδικά εαν το συμπιέσετε.

Ημερομηνία  01/01/2018
Σχετικά Aρθρα
There are no printers installed!
Error κατά την εκτέλεση μεταξύ επικοινωνίας (PIM) Τοπικής και Web εφαρμογής
Αναζήτηση τιμής σε λίστα
PIM F.A.Q. (Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις)
Ελαιοτριβείο: F.A.Q. (Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις)
Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να με βοηθήσετε με την εφαρμογή Pegasus ERP;
Who Is Calling (WIC): F.A.Q. (Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις)
Το πρόγραμμα βγάζει μήνυμα [duplicate entry for key] σε νέες καταχωρήσεις
Αλλαξα τον εκτυπωτή παραστατικών Λιανικής αλλά συνεχίζει να τυπώνει στον Εκτυπωτή των Τιμολογίων
Στα παραστατικά μου εμφανίζονται δύο παραστατικά με ίδια αρίθμηση
Μπορώ να τροποποιήσω μία υπάρχουσα αναφορά της εφαρμογής;
Εμφάνιση Παράθυρου με Πληροφορίες σε κάποιο Συμβάν
Καθυστερεί η εφαρμογή στην Καταχώρηση παραστατικού
Αναλυτική Εκτύπωση Παρτίδων, Serial Numbers, Χρωμάτων, Φόρων και Σημειώσεων στο Παραστατικό
Απλή Αναζήτηση στις Λίστες Διαχείρισης Δεδομένων Πίνακα
Μετά από Αναβάθμιση της εφαρμογής εμφανίζονται μηνύματα λαθών στην λειτουργία της
Υπάρχουν κινήσεις Λογαριασμών ή Ειδών Αποθήκης χωρίς τα παραστατικά τους
Συνδέεται η ζυγαριά μου με το Pegasus ERP;
Εξαγωγή σε Αρχείο/Εκτύπωση στο Pegasus ERP
Πως Αλλάζω το Σύνολο σε Χειρόγραφο Παραστατικό Προμηθευτή;
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα File can not be opened-> (C): [filename].ntx
Μπορώ να τροποποιήσω Τυπωμένο Παραστατικό;
Πολλαπλή Αναζήτηση σε Λίστες Διαχείρισης στο Pegasus ERP
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα Unknown column '[column name]' in 'field list'
Πως μπορώ να καταχωρήσω ή να εκτυπώσω απόδειξη είσπραξης/πληρωμής στο mElite;
Η Εφαρμογή βγάζει μήνυμα No Valid Operation Nr Χ και τερματίζει
Πως γίνεται επανεκτύπωση παραστατικού;
Ορισμός Εργασιών που απαιτούν on-line Εγκριση
Εμφανίζει λάθος Υπόλοιπο Πελάτη ή Είδους στις λίστες επιλογών
Στις αναζητήσεις θέλω να αναγνωρίζει σαν ίδιους τους Λατινικούς με τους Ελληνικούς χαρακτήρες
Που μπορώ να βρω τα εκτελέσιμα της εφαρμογής;
Στην εισαγωγή στην εφαρμογή εμφανίζει το μήνυμα [Error Description: _Ω_+........ . 0]
Δεν παίρνει Backup η εφαρμογή
Στο πρόγραμμα δεν εμφανίζονται οι Ελληνικοί Χαρακτήρες
Η Εφαρμογή βγάζει μήνυμα Database Engine and active Session are not compatible
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα Table '[table name]' doesn't exist
Καθυστερεί η εφαρμογή στην μετάβαση από πεδίο σε πεδίο στις οθόνες
Δεν λειτουργεί το service παραλαβής των στοιχείων από το ΑΦΜ.
Το πρόγραμμα βγάζει το μηνυμα [Δεν έχετε δικαίωμα αυτής της επιλογής].
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την Ταμειακή Μηχανή που έχω με το Pegasus;
Πρέπει να γίνει επανεκκίνηση του Η/Υ για να τρέξει το Pegasus
Οταν ανοίγει η εφαρμογή εμφανίζει μία λευκή σελίδα ή μία μικρή οθόνη και δεν μπορώ να δώσω κωδικό.
Με ποιό τρόπο μπορώ να στέλνω σε αρχείο τις εγγραφές στον Λογιστή μου;
Που μπορώ να βρω τα Βασικά Αρχεία της εφαρμογής;
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2864
Pegasus Web App Updates: 11796

F.A.Q. (Συχνές Ερωτήσεις): Error κατά την εκτέλεση μεταξύ επικοινωνίας (PIM) Τοπικής και Web εφαρμογής
Σεπτ19,2023
Pegasus και Τερματικά POS (Cardlink, Mellon, Euronet, Viva): Πληρωμή με POS από την οθόνη [Retail - Εντατική Λιανική]
Σεπτ18,2023
Pegasus Case Studies: Ρυθμίσεις αποστολής e-mail
Σεπτ18,2023
Pegasus και Φορολογικoί μηχανισμοί (ΕΑΦΔΣΣ): Σύνδεση Δικτυακής ΕΑΦΔΣΣ με docmsign.dll μέσω της χρήσης κοινόχρηστου φακέλου.
Σεπτ14,2023
Τεχνικά Θέματα εφαρμογών Pegasus: Τροποποίηση της Φόρμας Εκτύπωσης Οικονομικής Καρτέλας Πελάτη
Αυγ29,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020