Σύνδεση με Facebook Σύνδεση με Google+ Σύνδεση με Linkedin

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • το Profil μας
    • ΤιμοΛογική
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Καταστήματα Οπτικών
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • Hermes Templates
    • WEB App REST API
  • Διαδικτυακές Φιλοξενίες
    • Διαδικτυακών Ονομάτων
    • Διαδικτυακών Χώρων
      • Τυποποιημένα Πακέτα Φιλοξενίας
      • ISP
Πρότυπο Εργο Παρακολούθησης Τμήματος Service

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα έργο για την παρακολούθηση των επισκευών που κάνω στους πελάτες μου;

Δημιουργία Εργου για την παρακολούθηση Τμήματος Υποστήριξης - Service στο Pegasus ERP

Σκοπός : Δημιουργία Πρότυπου Εργου για την παρακολούθηση του Service ενός Τμήματος Υποστήριξης.

Η Υλοποίηση γίνεται με την χρήση του PS.08.01.41 V1.00 R 001 Pegasus ERP Extranet V3.11 R.001

H Διαδικασία στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι η εξής :

1. Εισέρχεται για Service ένας Η/Υ (ακολουθεί το βήμα 2)
2. Η Γραμματεία καταχωρεί την αίτηση, την περιγραφή της βλάβης και εκδίδει Δελτίο Παραλλαβής. (ακολουθεί το βήμα 3)
3. Ενημερώνεται ο Υπεύθυνος Του Τεχνικού Τμήματος για την εισερχόμενη βλάβη. Αναθέτει τον έλεγχο στον κατάλληλο Τεχνικό. (ακολουθεί το βήμα 4)
4. Ο Τεχνικός ελέγχει και
α. Προχωράει στην επισκευή αν το κόστος είναι μικρότερο από 50 ευρώ (ακολουθεί το βήμα 8)
β. Ενημερώνει για το κόστος της επισκευής  (ακολουθεί το βήμα 5)
γ. Ενημερώνει ότι δεν είναι δυνατή η επισκευή (ακολουθεί το βήμα 6)

5. Η γραμματεία ενημερώνει τον πελάτη για το κόστος και ανάλογα προχωράει την επισκευή (βήμα 7) ή ακυρώνει την αίτηση και επιστρέφει τον Η/Υ (βήμα 6)
6. Η Γραμματεία Εκδίδει Δελτίο Αποστολής στον Πελάτη χωρίς επισκευή.
7. Η Γραμματεία Ενημερώνει τον Τεχνικό να προχωρήσει στην επισκευή. (ακολουθεί το βήμα 8)
8. Ο Τεχνικός Εκτελεί την Εργασία, Καταχωρεί την απαραίτητη Παραγγελία και Ενημερώνει την Γραμματεία για το τέλος (ακολουθεί το βήμα 9)
9. Η Γραμματεία εκδίδει το Δελτίο Αποστολής στον Πελάτη και μετασχηματίζει την παραγγελία του Τεχνικού σε Τιμολόγιο.

Για να υλοποιηθεί η παραπάνω παρακολούθηση δημιουργούμε τα παραπάτω :

1. Από Κεντρικούς Πίνακες -> Πίνακες Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Είδη Δραστηριοτήτων» καταχωρούμε τα παρακάτω

me_8100_image002_553

 

me_8100_image004_553

 

2. Από Κεντρικούς Πίνακες -> Πίνακες Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Σκοποί Δραστηριοτήτων» καταχωρούμε τα παρακάτω

me_8100_image006_554

 

me_8100_image008_554

 

me_8100_image010_554

 

3. Από Κεντρικούς Πίνακες -> Πίνακες Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Πρότυπες Δραστηριότητες» καταχωρούμε τα παρακάτω

me_8100_image012_553

 

me_8100_image014_553

me_8100_image016_553

 

me_8100_image018_553

 

 

Σημειώστε ότι στους παραλήπτες μπορείτε να ορίσετε εσείς τον κατάλληλο για την κάθε εργασία.


4. Από Κεντρικούς Πίνακες -> Πίνακες Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Σενάρια Δραστηριοτήτων» καταχωρούμε τα παρακάτω :

me_8100_image020_553

 

me_8100_image022_553

 

me_8100_image024_553

 

me_8100_image026_553

Με αυτόν τον τρόπο έχει δημιουργηθεί η διαδοχή των Δραστηριοτήτων όταν αλλάζουν κατάσταση σε «Εκτελέστηκε», ώστε να εκτελούνται οι  πρότυπες Δραστηριότητες που δημιουργήσαμε στο προηγούμενο βήμα.

5. Μέχρι τώρα έχουμε δημιουργήσει τα απαραίτητα βήματα γιοα την παρακολούθηση της αλυσίδας της «Επισκευής».
Θα πρέπει να δημιουργήσουμε την Αρχή της Αλυσίαδας. Αυτό θα γίνει με την καταχώρηση ενός έργου «Επισκευή Η/Υ» το οποίο θα δημιουργεί την απαραίτητη πρώτη Δραστηριότητα.
Από την επιλογή  Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Πρότυπα Εργα» καταχωρούμε τα παρακάτω :

me_8100_image028_553

Από το button «Δραστηριότητες Εργου» Καταχωρούμε την αρχική Δραστηριότητα για την έναρξη της αλυσίδας:

me_8100_image030_554

 

 

Μετά από τους παραπάνω ορισμού η διαδικασία καταχώρησης έχει ώς εξής:
Από την επιλογή Εργα πατάτε το Button «Καταχώρηση από Πρότυπο Εργο» και επιλέγετε το έργο «Επισκευή Η/Υ»

Επιλέγετε τον πελάτη και καταγράφετε την περιγραφή της βλάβης

me_8100_image032_553

me_8100_image034_553

 

Οι Δραστηριότητες δημιουργούνται αυτόματα και συμπληρώνονται από τους κατάλληλους ανθρώπους. 

me_8100_image036_553

Από το tab "Εργο Ποσά» μπορεί ο χρήστης να προσεγγίσει το έργο

me_8100_image038_553

Και από εκεί να γράψει ότι θέλει στις σημειώσεις του αλλά και να καταχωρήσει (από τις «Δράσεις») Παραστατικό ή Παραγγελία.
Από εδώ μπορούμε να κάνουμε και αυτόματο μετασχηματισμό ενός παραστατικού (π.χ. το Δελτίο Παραλλαβής σε Δελτίο Αποστολής).

Ημερομηνία  13/09/2007
Σχετικά Aρθρα
Αλλαγή %ΦΠΑ στα Ξενοδοχεία
Αλλαγή Παραστατικών λογω ΚΦΑΣ
Εισαγωγή του Αρχείου της OKTABIT στην αποθήκη
Pegasus Champion ERP StartUp V3.12 Προγράμματα Μελών
Mαζική αποστολή mail με τις εφαρμογές Pegasus CRM-ERP 3.10 και Pegasus MIS-CRM-ERP Extranet/Intranet 3.11
Pegasus ERP StartUp και Ισοζύγιο Κρέατος
Επικοινωνία Pegasus ERP StartUp με την εφαρμογή φορητής παραγγελιοληψίας BizeGate
Επικοινωνία Pegasus ERP StartUp με την εφαρμογή φορητής τιμολόγησης της εταιρείας Β.Ι. Αλμπάνης
Αλλαγή Κατηγορίας ΦΠΑ στα Είδη
Αλλαγή % ΦΠΑ σε μία Κατηγορία
Ρύθμιση SMS Provider στο Pegasus ERP
Αποστολή Περιεχομένου (sms / email) μέσα από το Pegasus ERP
Ενημέρωση του Pegasus Phone με τις εισερχόμενες κλήσεις
Ενημέρωση του Pegasus Estiasi με τις εισερχόμενες κλήσεις
Βιβλίο & Ισοζύγιο Αποθήκης
Pegasus Hotel ERP Start Up : Χρεώσεις & Πιστώσεις
Αυτόματη αποστολή email με την εκτέλεση μίας Παραγγελίας
Aναπροσαρμογή από 24% σε 13% του συντελεστή ΦΠΑ για τα Αγροτικά εφόδια (01.07.2017)
Απογραφή Αποθήκης μέσα από Απλά Βήματα!
Το Pegasus Κρεοπωλείο ERP Απαντά στην Ανακοίνωση της ΦΕΚ 156/Α/18-10-2017 και στον Νόμο Υπ' Αριθμ. 4492/12017, Άρθρο 9!
Δημιουργία Νέας Εταιρείας σε εφαρμογές Pegasus
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% μέσα από το Pegasus ERP (20.05.2019)
Δημιουργία Συνταγών - Σετ Ειδών. Πώληση - Παραγωγή - Ανάλωση όλες οι δυνατότητες του Pegasus ERP
Συνολικές Αναπαραγγελίες Ειδών μέσα από το Pegasus ERP
Δημιουργία και παραμετροποίηση waiting list στο Pegasus Champion ERP
Καταχώρηση Δαπανών
Εσωτερική διακίνηση ειδών (Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου)
Έκδοση παραστατικού για πίστωση αξίας ΦΠΑ
Φόρος Διαμονής Ξενοδοχείων & Pegasus Hotel ERP Start up
Aξιολόγηση ΠεριεχομένουΠροσθήκη Αξιολόγησης
Θεωρείτε χρήσιμο το άρθρο?  0/5
Καθόλου 0%
Ελάχιστα 0%
Λίγο 0%
Πολυ 0%
Με καλυψε 100% 0%
 
Σχόλια Χρηστών (0)Προσθήκη Σχολιασμού
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2687
Pegasus Web App Updates: 9576

Καταστήματα και Pegasus Web App e-Hotel
Μαΐ09,2022
Δημιουργία Φόρμας Εκτύπωσης Ετικετών
Απρ21,2022
Μεταφορά Pegasus WebApp από PHP 5.6 σε 7.4 για localhost εφαρμογές
Απρ04,2022
Μεταφορά Pegasus WebApp από PHP 5.6 σε 7.4 για WebServer εφαρμογές
Απρ04,2022
ESD Dtool
Φεβ24,2022
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
© Copyright TESAE SA
  Powered by Pegasus Technology