Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια, Καφετέριες, Bar, Delivery)
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Κρεοπωλεία
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module Phone
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Pegasus ERP και Διασύνδεση EFT POS
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Λιανική Πώληση - Retail
      • Παροχή Υπηρεσιών
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Ξενοδοχειακές Μονάδες
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
      • Χώροι Στάθμευσης - Parking
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια, Καφετέριες, Bar, Take Away)
      • Γεωπονικές Επιχειρήσεις
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
    • Pegasus Web App και Διασύνδεση EFT POS
  • Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Πρότυπο Εργο Παρακολούθησης Τμήματος Service

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα έργο για την παρακολούθηση των επισκευών που κάνω στους πελάτες μου;

Δημιουργία Εργου για την παρακολούθηση Τμήματος Υποστήριξης - Service στο Pegasus ERP

Σκοπός : Δημιουργία Πρότυπου Εργου για την παρακολούθηση του Service ενός Τμήματος Υποστήριξης.

Η Υλοποίηση γίνεται με την χρήση του PS.08.01.41 V1.00 R 001 Pegasus ERP Extranet V3.11 R.001

H Διαδικασία στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι η εξής :

1. Εισέρχεται για Service ένας Η/Υ (ακολουθεί το βήμα 2)
2. Η Γραμματεία καταχωρεί την αίτηση, την περιγραφή της βλάβης και εκδίδει Δελτίο Παραλλαβής. (ακολουθεί το βήμα 3)
3. Ενημερώνεται ο Υπεύθυνος Του Τεχνικού Τμήματος για την εισερχόμενη βλάβη. Αναθέτει τον έλεγχο στον κατάλληλο Τεχνικό. (ακολουθεί το βήμα 4)
4. Ο Τεχνικός ελέγχει και
α. Προχωράει στην επισκευή αν το κόστος είναι μικρότερο από 50 ευρώ (ακολουθεί το βήμα 8)
β. Ενημερώνει για το κόστος της επισκευής  (ακολουθεί το βήμα 5)
γ. Ενημερώνει ότι δεν είναι δυνατή η επισκευή (ακολουθεί το βήμα 6)

5. Η γραμματεία ενημερώνει τον πελάτη για το κόστος και ανάλογα προχωράει την επισκευή (βήμα 7) ή ακυρώνει την αίτηση και επιστρέφει τον Η/Υ (βήμα 6)
6. Η Γραμματεία Εκδίδει Δελτίο Αποστολής στον Πελάτη χωρίς επισκευή.
7. Η Γραμματεία Ενημερώνει τον Τεχνικό να προχωρήσει στην επισκευή. (ακολουθεί το βήμα 8)
8. Ο Τεχνικός Εκτελεί την Εργασία, Καταχωρεί την απαραίτητη Παραγγελία και Ενημερώνει την Γραμματεία για το τέλος (ακολουθεί το βήμα 9)
9. Η Γραμματεία εκδίδει το Δελτίο Αποστολής στον Πελάτη και μετασχηματίζει την παραγγελία του Τεχνικού σε Τιμολόγιο.

Για να υλοποιηθεί η παραπάνω παρακολούθηση δημιουργούμε τα παραπάτω :

1. Από Κεντρικούς Πίνακες -> Πίνακες Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Είδη Δραστηριοτήτων» καταχωρούμε τα παρακάτω

me_8100_image002_553

 

me_8100_image004_553

 

2. Από Κεντρικούς Πίνακες -> Πίνακες Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Σκοποί Δραστηριοτήτων» καταχωρούμε τα παρακάτω

me_8100_image006_554

 

me_8100_image008_554

 

me_8100_image010_554

 

3. Από Κεντρικούς Πίνακες -> Πίνακες Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Πρότυπες Δραστηριότητες» καταχωρούμε τα παρακάτω

me_8100_image012_553

 

me_8100_image014_553

me_8100_image016_553

 

me_8100_image018_553

 

 

Σημειώστε ότι στους παραλήπτες μπορείτε να ορίσετε εσείς τον κατάλληλο για την κάθε εργασία.


4. Από Κεντρικούς Πίνακες -> Πίνακες Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Σενάρια Δραστηριοτήτων» καταχωρούμε τα παρακάτω :

me_8100_image020_553

 

me_8100_image022_553

 

me_8100_image024_553

 

me_8100_image026_553

Με αυτόν τον τρόπο έχει δημιουργηθεί η διαδοχή των Δραστηριοτήτων όταν αλλάζουν κατάσταση σε «Εκτελέστηκε», ώστε να εκτελούνται οι  πρότυπες Δραστηριότητες που δημιουργήσαμε στο προηγούμενο βήμα.

5. Μέχρι τώρα έχουμε δημιουργήσει τα απαραίτητα βήματα γιοα την παρακολούθηση της αλυσίδας της «Επισκευής».
Θα πρέπει να δημιουργήσουμε την Αρχή της Αλυσίαδας. Αυτό θα γίνει με την καταχώρηση ενός έργου «Επισκευή Η/Υ» το οποίο θα δημιουργεί την απαραίτητη πρώτη Δραστηριότητα.
Από την επιλογή  Παραμετροποίησης CRM στον πίνακα «Πρότυπα Εργα» καταχωρούμε τα παρακάτω :

me_8100_image028_553

Από το button «Δραστηριότητες Εργου» Καταχωρούμε την αρχική Δραστηριότητα για την έναρξη της αλυσίδας:

me_8100_image030_554

 

 

Μετά από τους παραπάνω ορισμού η διαδικασία καταχώρησης έχει ώς εξής:
Από την επιλογή Εργα πατάτε το Button «Καταχώρηση από Πρότυπο Εργο» και επιλέγετε το έργο «Επισκευή Η/Υ»

Επιλέγετε τον πελάτη και καταγράφετε την περιγραφή της βλάβης

me_8100_image032_553

me_8100_image034_553

 

Οι Δραστηριότητες δημιουργούνται αυτόματα και συμπληρώνονται από τους κατάλληλους ανθρώπους. 

me_8100_image036_553

Από το tab "Εργο Ποσά» μπορεί ο χρήστης να προσεγγίσει το έργο

me_8100_image038_553

Και από εκεί να γράψει ότι θέλει στις σημειώσεις του αλλά και να καταχωρήσει (από τις «Δράσεις») Παραστατικό ή Παραγγελία.
Από εδώ μπορούμε να κάνουμε και αυτόματο μετασχηματισμό ενός παραστατικού (π.χ. το Δελτίο Παραλλαβής σε Δελτίο Αποστολής).

Ημερομηνία  13/09/2007
Σχετικά Aρθρα
Υλοποίηση Μεθόδου για την Εκτύπωση Φόρμας (αρχείο τύπου pin)
Επικοινωνία Pegasus ERP StartUp με την εφαρμογή φορητής τιμολόγησης της εταιρείας Β.Ι. Αλμπάνης
Δημιουργία Συνταγών - Σετ Ειδών. Πώληση - Παραγωγή - Ανάλωση όλες οι δυνατότητες του Pegasus ERP
Δημιουργία αρχείου εκτύπωσης λίστας ειδών με χρήση Μεθόδου που καλείται από π-αναφορά
Βιβλίο & Ισοζύγιο Αποθήκης
Παράδειγμα μεθόδου για την εισαγωγή παραστατικών από αρχείο
Pegasus ERP StartUp και Ισοζύγιο Κρέατος
Δημιουργία Νέας Εταιρείας σε εφαρμογές Pegasus
Αποστολή sms με το Σύνολο Ημέρας στον Υπεύθυνο της Επιχείρισης
Ενημέρωση του Pegasus Estiasi με τις εισερχόμενες κλήσεις
Ρυθμίσεις αποστολής e-mail
Αλλαγή Παραστατικών λογω ΚΦΑΣ
Εσωτερική διακίνηση ειδών (Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου)
Pegasus Web App // Εσωτερική διακίνηση ειδών (Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου)
Αποστολή Περιεχομένου (sms / email) μέσα από το Pegasus ERP
Παράδειγμα Υλοποίησης Μεθόδου για τις Λοιπές Δράσεις
Aναπροσαρμογή από 24% σε 13% του συντελεστή ΦΠΑ για τα Αγροτικά εφόδια (01.07.2017)
Ενημέρωση των Παραγωγών του Ελαιοτριβείου από τους Συναλλασσόμενους
Αλλαγή Κατηγορίας ΦΠΑ στα Είδη
Συνολικές Αναπαραγγελίες Ειδών μέσα από το Pegasus ERP
Εκτύπωση Παραστατικών σε PDF με χρήση Μεθόδου Λοιπών Δράσεων
Pegasus Hotel ERP Start Up : Χρεώσεις & Πιστώσεις
Επαναφορά Δεδομένων ενός Πίνακα από τον backup Πίνακα της Εφαρμογής.
Επικοινωνία Pegasus ERP StartUp με την εφαρμογή φορητής παραγγελιοληψίας BizeGate
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% μέσα από το Pegasus ERP (20.05.2019)
Μαζική Ενημέρωση Barcodes Σε Είδη και σε Χρώμα-Μέγεθος
Ρύθμιση SMS Provider στο Pegasus ERP
Βήματα ενεργοποίησης SMTP Relay - Sendgrid
Αλλαγή %ΦΠΑ στα Ξενοδοχεία
Το Pegasus Κρεοπωλείο ERP Απαντά στην Ανακοίνωση της ΦΕΚ 156/Α/18-10-2017 και στον Νόμο Υπ' Αριθμ. 4492/12017, Άρθρο 9!
Αυτόματη Αποστολή e-mail/SMS σε Συναλλασσόμενους από Καταχωρήσεις στην εφαρμογή
Ενημέρωση του Pegasus Phone με τις εισερχόμενες κλήσεις
Παράδειγμα μεθόδου για την εξαγωγή αρχείου αποθήκης
Εισαγωγή του Αρχείου της OKTABIT στην αποθήκη
Απογραφή Αποθήκης μέσα από Απλά Βήματα!
Καταχώρηση Δαπανών
Είδη Καρπών και Στοιχεία Παράδοσης Λαδιού Ανά Οξύτητα του παραχθέντος ελαιόλαδου
Αλλαγή % ΦΠΑ σε μία Κατηγορία
Αμεση Εκτέλεση και Εκτύπωση π-αναφοράς με χρήση Μεθόδου Λοιπών Δράσεων
Αυτόματη αποστολή email με την εκτέλεση μίας Παραγγελίας
Φόρος Διαμονής Ξενοδοχείων & Pegasus Hotel ERP Start up
Σχόλια Χρηστών (0)Προσθήκη Σχολιασμού
  • Μεσογείων 274, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 3186
Pegasus Web App Updates: 16774

Pegasus Estiasi Web App: Estiasi App και στήσιμο EFT/POS με App2App λογική
Νοε04,2025
Pegasus Retail Web App: Pegasus Web App Διασύνδεση με Wolt
Οκτ30,2025
Pegasus e-Invoicing: e-invoicing.pegcloud.io: B2G
Οκτ17,2025
Pegasus και Πρατήρια Υγρών Καυσίμων: ΑΑΔΕ: Υποχρεωτικά δεδομένα στα παραστατικά για το επίδομα θέρμανσης
Οκτ14,2025
Pegasus Web App Oil και Καύσιμα: Pegasus Web App // ΑΑΔΕ: Υποχρεωτικά δεδομένα στα παραστατικά για το επίδομα θέρμανσης
Οκτ14,2025
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020