Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια, Καφετέριες, Bar, Delivery)
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Κρεοπωλεία
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module Phone
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Pegasus ERP και Διασύνδεση EFT POS
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Λιανική Πώληση - Retail
      • Παροχή Υπηρεσιών
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Ξενοδοχειακές Μονάδες
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
      • Χώροι Στάθμευσης - Parking
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια, Καφετέριες, Bar, Take Away)
      • Γεωπονικές Επιχειρήσεις
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
    • Pegasus Web App και Διασύνδεση EFT POS
  • Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Pegasus Estiasi, Δελτία Παραγγελίας και Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023) - Συχνές Ερωτήσεις/Απαντήσεις

1. Προσπαθώ να εκδώσω παραστατικό όμως μου επιστρέφει myDATA error της μορφής [Δεν είναι δυνατή η καταχώρηση παραστατικών αν δεν κλείσουν τα δελτία: ΧΧΧΧΧΧΧΧ | 24/09/2024 | 12:45 Τραπέζι: Χ]

Το μήνυμα αυτό σημαίνει οτι υπάρχουν εκκρεμή(ανοιχτά) Δελτία Παραγγελίας για την επιχείρησή σας. Εκκρεμή θεωρούνται αυτά που:

  • Δεν έχει εκδοθεί [Απόδειξη Λιανικής]
  • Δεν έχει γίνει επιστροφή/ακύρωση για τα είδη τους

Όπως αναφέρεται και στη εισαγωγή της μελέτης Pegasus Estiasi Startup: Δελτία Παραγγελίας και Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023), εφόσον δεν έχετε εκδόσει [Απόδειξη Λιανικής από Παραγγελία] για [Δελτίο Παραγγελίας] που έχει εκδοθεί και έχουν παρέλθει 24 ώρες, δεν θα μπορείτε να εκδώσετε άλλα παραστατικά μέσω Παρόχου. Κατά την προσπάθεια καταχώρησης, θα λάβετε myDATA error της μορφής:

Δεν είναι δυνατή η καταχώρηση παραστατικών αν δεν κλείσουν τα δελτία: 000000009 | 24/09/2024 | 12:45 Τραπέζι: 8, ΠΑΡ00000012 | 25/09/2024 | 12:41 Τραπέζι: 8.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορείτε να εκδώσετε [Ειδικό Ακυρωτικό] για το συγκεκριμένο [Δελτίο Παραγγελίας] ακόμα και αν έχει περάσει το 24ωρο, ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε την έκδοση παραστατικών με Πάροχο.

Σημείωση#1: αφορά το κλασικό [Ειδικό Ακυρωτικό] του εμπορικού κυκλώματος και δεν πρέπει να συγχέεται με το παραστατικό [1102 - ΑΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ].

Σημείωση#2: στο μενού [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Συναλλαγών και Συναλλασσομένων -> Ορισμός Παραστατικών Πελατών] και στον ορισμό του ΕΙΔΙΚΟΥ ΑΚΥΡΩΤΙΚΟΥ, επιβεβαιώστε οτι στα πεδία:

  • Φόρμα Παραστατικού
  • Εκτυπωτής παραστατικού

δεν έχετε ορίσει τιμή. Με αυτό τον τρόπο, εαν εκδώσετε ΕΑΣ για [Δελτίο Παραγγελίας], θα "τραβήξει" αυτόματα τους ορισμούς από εκείνο, επομένως:

  • Θα εκτυπωθεί με τη φόρμα εκτύπωσης του [Δελτίου Παραγγελίας]
  • Θα σταλεί στον Πάροχο

Ταυτόχρονα, διατηρείται και η λειτουργικότητα του ΕΑΣ σε περίπτωση που εκδίδετε πχ και τιμολόγια χωρίς Πάροχο από την εγκατάστασή σας(θα εκδοθεί κανονικά το ΕΑΣ, χωρίς να πάει στον Πάροχο).

Για να το εκδώσετε:

i. Mέσα από το τραπέζι πατάτε το button [Αποδείξεις], Επιλέγετε το [Δελτίο Παραγγελίας] που θέλετε να ακυρώσετε και πατάτε το button [Ακυρωτικό]. 

ii. Καταγράψτε τους αριθμούς των δελτίων παραγγελίας που εμφανίζονται στο myDATA error message και αναζητήστε τα στη λίστα [Παραστατικών Πελατών]. Τα επιλέγετε και κάνετε κλικ δεξιά στο button [Έκδοση Ειδικού Ακυρωτικού].

Στη συνέχεια και για το παραστατικό που προσπαθήσατε να καταχωρήσετε και λάβατε myDATA error για τα εκκρεμή δελτία παραγγελίας, μπορείτε να κάνετε επανεκτύπωση ώστε να πάρει υπογραφή. 

Σημείωση: Αν είναι πολλά θα κάνετε την επανεκτύπωση με την σειρά, ή δείτε την αναφορά: [Αναφορές -> Εκτυπώσεις MyData -> Αναφορές Παρόχου -> Παραστατικά Παρόχου με Εκκρεμότητα]

Για να μπορέσετε να εντοπίσετε έγκαιρα πιθανά προβλήματα που αφορούν Δελτία Παραγγελίας που δεν έχουν κλείσει, προτείνουμε τη χρήση 2 αναφορών:

  • [Αναφορές -> Αναφορές Estiasi -> Λογιστήριο -> Ανοίγματα με Δελτία Παραγγελίας Χωρίς Απόδειξη]

Η αναφορά εμφανίζει τα ανοίγματα των τραπεζιών που επιλέγετε τα οποία έχουν Δελτία Παραγγελίας για τα οποία δεν έχει βγει απόδειξη. Επειδή θα πρέπει να κλείσετε όλα τα Δελτία Παραγγελίας με Απόδειξη, μεσα από αυτήν την αναφορά διαχειρίζεστε το κάθε άνοιγμα και εκδίδετε την Απόδειξη για τα Δελτία Παραγγελίας που εκκρεμούν. 

  • [Αναφορές -> Εκτυπώσεις MyData -> Αναφορές Παρόχου -> Παραστατικά Παρόχου με Εκκρεμότητα]

Βρίσκετε τα παραστατικά που δεν έχουν πάρει υπογραφή από τον Πάροχο και μπορεί να δημιουργούν θέμα στο κλείσιμο της ημέρας. Με κλικ στο button [Δράση], κάνει την αποστολή τους. Αν έχετε πολλά παραστατικά, η Δράση εκτελεί την επαναποστολή τους με την σειρά καταχώρησης. 

Για παράδειγμα, αν έχετε εκδώσει κανονικά Απόδειξη Λιανικής από Παραγγελία και αυτή δεν έχει λάβει ηλεκτρονική σήμανση, ενώ το αντίστοιχο Δελτίο Παραγγελίας έχει λάβει. Σε αυτή την περίπτωση, θα φαίνεται ότι δεν έχει εκδοθεί απόδειξη για το σχετικό Δελτίο Παραγγελίας και αν παρέλθουν 24 ώρες, δεν θα σας επιτρέπεται να εκδώσετε παραστατικά μέσω Παρόχου.

2. Προσπαθώ να εκδώσω ακυρωτικό δελτίου παραγγελίας, όμως μου επιστρέφει myDATA error [Δεν μπορείτε να καταχωρήσετε παραστατικό τύπου: Δελτίο Παραγγελίας Εστίασης (invtype 8.6), το οποίο έχει γραμμές με τύπο γραμμής (rectype) 7 αν δεν έχετε ορίσει συνδεδεμένο παραστατικό (mconmrk)]

Το Δελτίο Παραγγελίας που προσπαθείτε να ακυρώσετε δεν έχει λάβει ΜΑΡΚ. Κάντε τις παρακάτω ενέργειες:

  1. Επιλέξτε το Δελτίο Παραγγελίας από τη λίστα [Παραστατικών Πελατών] και κάντε [επανεκτύπωση](ώστε να λάβει ΜΑΡΚ)
  2. Ανοίξτε το myDATA παραστατικό του ακυρωτικού δελτίου παραγγελίας που επιχειρήσατε να καταχωρήσετε και πατήστε [Λοιπές Δράσεις->myDATA: Ενημέρωση και Αποστολή Παραστατικού στο myDATA]

3. Έχω ορίσει EFT/POS στην εγκατάστασή μου όμως δεν μου εμφανίζονται προς επιλογή στο Estiasi App

Αρχικά, επιβεβαιώστε ότι στο μενού [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Σερβιτόροι->tab Ορισμοί] και στο πεδίο [EFTPOS που χρησιμοποιεί], επιλέγετε ποιά από τα EFTPOS της εγκατάστασης (δείτε την επιλογή [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης ΦΗΜ -> on-line POS Πληρωμών]) μπορεί να χρησιμοποιεί ο σερβιτόρος από το waiter-app.

Σημείωση: Μπορείτε να επιλέξετε από τα EFTPOS μόνο όσα έχουν web πρωτόκολλο επικοινωνίας (για παράδειγμα Mellon/Euronet/Viva).

4. Πως μπορώ να εκδώσω τιμολόγιο αντί για απόδειξη σε μια παραγγελία;

Αν θέλετε να εκδίδετε και Τιμολόγια Πώλησης από τα Δελτία Παραγγελίας, τότε θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα νέο παραστατικό από την επιλογή [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Συναλλαγών και Συναλλασσομένων -> Ορισμός Παραστατικών Πελατών], αντιγράφοντας το [1004 - Τιμολόγιο Πώλησης (αξία)].

Στην επιλογή [Δράσεις -> Αντιστοιχίες Κεντρικών Πινάκων] θα αντιγράψετε τις ρυθμίσεις από το αρχικό παραστατικό ([Τιμολόγιο Πώλησης (αξία)]) και ως επιπλέον βήμα, θα προσθέσετε στο [myDATA: Ειδικές Κατηγορίες Παραστατικών] το [12: Συναλλαγές Εστίασης].

Σημείωση: στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε το [Τιμολόγιο Πώλησης] μόνο για τις παραγγελίες των τραπεζιών, μπορείτε απλά να προσθέσετε σε αυτό την αντιστοίχιση στο [myDATA: Ειδικές Κατηγορίες Παραστατικών] της τιμής  [12: Συναλλαγές Εστίασης], χωρίς να δημιουργήσετε νέο.

Προσοχή: στο Estiasi App δεν εμφανίζει δυνατότητα επιλογής τύπου παραστατικού. Θα εκδώσει αυτόματα το παραστατικό που έχετε ορίσει στις [Βασ.Παραμέτρους Estiasi].

5. Κατά την είσπραξη αποδείξεων από το Estiasi App, εμφανίζει σφάλμα [fatal error: call to undefined function curl_init()]

Στο φάκελο \servers\php, ανοίξτε το αρχείο php.ini. Αναζητήστε αν υπάρχει η γραμμή extension=php_curl.dll

  • Αν υπάρχει και έχει ελληνικό ερωτηματικό μπροστά, διαγράφετε το ερωτηματικό
  • Αν δεν υπάρχει καν η γραμμή, την προσθέτετε όπως είναι σε νέα γραμμή(για παράδειγμα, εκεί που έχει και άλλες γραμμές που ξεκινούν με extension=php_XXXXXXX)
    Είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο, ενεργοποιείτε τη βιβλιοθήκη curl, η οποία είναι απαραίτητη για τη σωστή λειτουργία του Estiasi App


    Σημαντικό: εαν χρειαστεί να προβείτε στις παραπάνω αλλαγές, θα πρέπει να επανεκκινήσετε τον Apache Server. Αν δεν λειτουργήσει, πατήστε [Ενημέρωση Apache Server] στο μενού [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Βασικές Παράμετροι Estiasi->tab Ρυθμίσεις PDA].

6. Θέλω να κάνω αλλαγή σε τραπέζι (πχ έκπτωση, αλλαγή τιμής, μεταφορά τραπεζιού) ενώ έχει ήδη εκδοθεί Δελτίο Παραγγελίας ή Απόδειξη

  • Reception: δεν μπορεί να γίνει καμία αλλαγή (έκπτωση, αλλαγή τιμής, αλλαγή τραπεζιού, ακύρωση είδους). Θα πρέπει πρώτα να εκδοθεί [Ακύρωση Παραγγελίας]  για τα συγκεκριμένα είδη
  • Estiasi App: η Ακύρωση γίνεται αυτόματα όπου χρειάζεται. Δείτε τη μελέτη Pegasus Estiasi App: Δελτία Παραγγελίας και Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023) και τις ενότητες [Επιστροφή/Ακύρωση ειδών από Παραγγελία], [Αλλαγή Τραπεζιού] καθώς και το #1 στις [Διευκρινίσεις]

7. Θέλω να καταργήσω τον τρόπο λειτουργίας με Δελτία Παραγγελίας, πως μπορώ να το κάνω με λίγα βήματα;

Στο μενού [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Βασικές Παράμετροι Estiasi] και στα tabs:

  • Βασικά Στοιχεία: Στα πεδία [Παραστατικών Πώλησης], [Παραστατικό Επιστροφών] (αν χρειάζεται και στο [Παραστατικό(κενό=Reception)]), θα ορίσετε έναν τύπο παραστατικού που κινεί αξία και ποσότητα πλέον.

  • Παραγγελίες - Είδη: Στα πεδία [Παρ/κό Παραγγελίας], [Παρ/κο Ακύρωσης Παραγγελίας] πατάτε το βελάκι δεξιά ώστε να διαγραφεί η επιλογή που υπήρχε.

Σημείωση: ως επιπλέον μέτρο, μπορείτε να διαγράψετε τον [Φορολογικό Κωδικό] μέσα από όλα τα τραπέζια σας. 

8. Τα παραστατικά από το Estiasi εκδίδονται Επί Πιστώσει. Επιτρέπεται; 
Από την στιγμή που δεν ξέρουμε πως θα πληρωθεί το παραστατικό, θα πρέπει να εκδίδεται επί πιστώσει. Παρότι το παραστατικό είναι, συνήθως, Λιανικής μπορεί να εκδοθεί [Επί Πιστώσει] και στην συνέχεια να γίνει η είσπραξή του (με κάρτα, μετρητά ή συνδυασμό τους). 
Στην Εγκύκλιο 2044/2025 αναφέρεται η ανάλογη δυνατότητα (δείτε για παράδειγμα την παράγραφο 10 στην εγκύκλιο - II. Σχετικά με την διενέργεια ετεροχρονισμένων και ταυτόχρονων συναλλαγών)

Ημερομηνία  01/01/2099
Σχετικά Aρθρα
100% Έλεγχος Ταμείου & Διαχείριση Σερβιτόρων μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!
Εισαγωγή Παραγγελιών Τραπεζιών από την Εφαρμογή nina
Αλλαγή %ΦΠΑ στην Εστιαση
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% μέσα από το Pegasus Estiasi ERP (20/05/2020)
Pegasus Estiasi Startup και Pegasus Estiasi App: Λειτουργία Χωρίς Δελτία Παραγγελίας
Ολοκληρωμένη Οργάνωση & Διαχείριση Delivery μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!
ESTIASI: Ημερομηνία Reception
Μετασχηματισμός Παραστατικών Κράτησης Hotel
Pegasus Estiasi App και εκτύπωση σε συσκευές AIO της Sunmi
Διαχείριση Χώρων & Τραπεζιών μέσα από το Pegasus Estiasi ERP
PDA Server: Έκδοση απόδειξης από διαφορετικά pc ανά χώρο εξυπηρέτησης
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% μέσα από το Pegasus Estiasi ERP (20.05.2019)
Pegasus Estiasi Startup: Δελτία Παραγγελίας και Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023)
Διαχείριση Συσκευών PDA & Αγορά Νέας Άδειας
Waiter App: F.A.Q. (Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις)
Οργάνωση Ομάδων, Ειδών και Στήσιμο Τιμοκαταλόγου μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!
Διαφορετικό ΦΠΑ σε ένα Είδος ανάλογο αν διατεθεί στην Σάλα ή όχι
Pegasus Estiasi και Ζυγαριά ICS G-310
Λειτουργία 'Παρέες' - Όλες οι Δυνατότητες μέσα από το Pegasus Waiter Mobile App!
Estiasi PDA Server
Έκδοση Απόδειξης και Τρόπος Είσπραξης στο Estiasi
Δημιουργία και Εκτύπωση Αποδειξης Σειράς Α στην Εστίαση
Pegasus Estiasi Startup και Pegasus Estiasi App: Λειτουργία με Δελτία Παραγγελίας
Τμήματα Εξυπηρέτησης & Εκτυπωτές Παραγγελιών μέσα από το Pegasus Estiasi ERP
Κρατήσεις Τραπεζιών - Όλες οι Απαραίτητες Ενέργειες μέσα από την Λύση Pegasus Estiasi ERP!
Pegasus Estiasi App: Δελτία Παραγγελίας και Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023)
Εκτύπωση Παραστατικού σε Θερμικό Εκτυπωτή
Τιμολόγηση παραγγελίας μετά την έκδοση απόδειξης
Παρακολούθηση Μερίδων Φαγητού & Pegasus Estiasi ERP - Δώστε την Ευελιξία που αρμόζει στις Παραγγελίες σας!
Pegasus Estiasi Startup και Estiasi App: Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023)
Ανάλωση Ά υλών από Συνταγή Είδους με τη χρήση του module P.I.M.
Εκτύπωση Παραστατικού σε διαφορετικό Εκτυπωτή ανάλογα με τον Χώρο του Τραπεζιού
Εκτύπωση Είδους σε Bar και Κουζίνα σε Pegasus Estiasi Startup
  • Μεσογείων 274, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 3186
Pegasus Web App Updates: 16774

Pegasus Estiasi Web App: Estiasi App και στήσιμο EFT/POS με App2App λογική
Νοε04,2025
Pegasus Retail Web App: Pegasus Web App Διασύνδεση με Wolt
Οκτ30,2025
Pegasus e-Invoicing: e-invoicing.pegcloud.io: B2G
Οκτ17,2025
Pegasus και Πρατήρια Υγρών Καυσίμων: ΑΑΔΕ: Υποχρεωτικά δεδομένα στα παραστατικά για το επίδομα θέρμανσης
Οκτ14,2025
Pegasus Web App Oil και Καύσιμα: Pegasus Web App // ΑΑΔΕ: Υποχρεωτικά δεδομένα στα παραστατικά για το επίδομα θέρμανσης
Οκτ14,2025
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020