Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Αυτόματη εκτέλεση των servers της εφαρμογής μέσω Χρονοπρογραμματιστή

Σκοπός:

H παρούσα μελέτη περιγράφει τις απαραίτητες ρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν, ώστε να οριστεί η εκτέλεση ενός Pegasus Service μέσω εφαρμογής χρονοπρογραμματισμού εργασιών, όπως ο Χρονοπρογραμματιστής Windows (Windows Task Scheduler).

Λειτουργία:

Οι εφαρμογές Pegasus ERP διαθέτουν ενσωματωμένους servers, οι οποίοι δίνουν τη δυνατότητα εκτέλεσης συγκεκριμένων υπηρεσιών με αυτόνομο τρόπο με χρήση του χρονοπρογραμματιστή Windows(ή άλλης εφαρμογής χρονοπρογραμματισμού διεργασιών).

Παραδείγματα υπηρεσιών:

  • PIM (μαζική/συγκεκριμένη επικοινωνία)
  • Phone Service 
  • C&A Server 
  • myDATA (αποστολή/παραλαβή)
  • Backup Βάσης
  • Backup Αρχείων Τερματικού
    κ.α

Στην επιλογή [ToolBox->Servers] μπορείτε να δείτε όλα τα Pegasus Services που διαθέτει η εφαρμογή σας. Με Διπλό κλικ σε ένα, εμφανίζεται οθόνη για να δώσετε τις απαραίτητες παραμέτρους και να το ενεργοποιήσετε. Μέσα από την οθόνη μπορείτε να εκτελέσετε το service αλλά και να δείτε την εντολή κλήσης του με το  button Σύνταξη Εντολής Service (δεξιά button bar).

Με κλικ στο παραπάνω button, εμφανίζονται οι απαραίτητες τεχνικές πληροφορίες για την εκτέλεση του service -μεταξύ άλλων και- μέσω εφαρμογής χρονοπρογραμματισμού (πχ Windows Task Scheduler).

Καταχωρείτε τις εντολές που εμφανίζονται στα πεδία που σας υποδεικνύονται.

Παρακάτω περιγράφονται τα βήματα για την υπηρεσία PIM και για στήσιμο στον Windows Task Scheduler (τα βήματα είναι παρόμοια και για τις υπόλοιπες υπηρεσίες. Aν χρησιμοποιείτε άλλη εφαρμογή χρονοπρογραμματισμού, συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσης της ώστε να κάνετε τις κατάλληλες ρυθμίσεις). 

Βήματα:

1. Στην επιλογή [Toolbox->Servers] εντοπίζετε την εγγραφή που αφορά τον PIM server και την διπλοκλικάρετε. Στο παράθυρο που εμφανίζεται, διαβάζετε τις οδηγίες ώστε να δώσετε τους κατάλληλους ορισμούς.

Σημαντική σημείωση: Στο πεδίο [Τρόπος Εκτέλεσης], αν η εκτέλεση γίνεται από τον χρονοπρογραμματιστή των windows σε τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. κάθε 30 λεπτά) θα πρέπει να δώσετε τιμή -1 ή -2. Αν η εκτέλεση, στον χρονοπρογραμματιστή, έχει οριστεί να γίνεται και όταν δεν έχει κάνει login ο χρήστης, δοκιμάστε να δώσετε τιμη -2 (χωρίς παράθυρο).

2. Κάνετε κλικ δεξιά στο button [Σύνταξη Εντολής Service]. Όπως αναφέρεται και στην παράγραφο Λειτουργία, εμφανίζονται οι σχετικές εντολές εκτέλεσης του service, οι οποίες ενσωματώνουν τις ρυθμίσεις που κάνατε στο βήμα#1. 

Για παράδειγμα, εφόσον έχετε επιλέξει [Τρόπος Εκτέλεσης Service-> -1 (τρέχει μία φορά με παράθυρο)], αυτόματα προκύπτει η σχετική τιμή σε συγκεκριμένη εντολή(βλ. παρακάτω εικόνα). 

Επιπλέον, παρατηρείτε ότι τα paths που περιγράφονται είναι αυτά στα οποία είναι εγκατεστημένη η εφαρμογή σας στο συγκεκριμένο τερματικό.

Αυτές είναι και οι εντολές που θα καταχωρηθούν στην εφαρμογή χρονοπρογραμματισμού στα βήματα που περιγράφονται παρακάτω.

3. Εκτελείτε τον Χρονοπρογραμματιστή Windows αναζητώντας με λήμμα πχ [Χρονοδιάγραμμα Εργασιών] ή [Task Scheduler]. Στο κεντρικό παράθυρο, κάνετε κλικ πάνω δεξιά στην επιλογή [Δημιουργία εργασίας/Create Task].

4. Στην οθόνη που εμφανίζεται και στο tab [Γενικά/General], ορίζετε:

  • Περιγραφή/Name: ένα χαρακτηριστικό όνομα πχ Pegasus PIM
  • Επιλογή του [Εκτέλεση μόνο όταν ο χρήστης είναι συνδεδεμένος/Run only when user is logged on]
  • Τσεκ στο [Εκτέλεση με τα υψηλότερα δικαιώματα/Run with highest privileges]

5. Στο tab [Εναύσματα/Triggers], κάνετε κλικ στο button [Δημιουργία/New] και ορίζετε:

  • Έναρξη Εργασίας/Begin the task: Κατά την έναρξη/At startup
    Εδώ ορίζετε ότι η εργασία θέλετε να εκτελείται κατά την εκκίνηση των Windows
  • τσεκ στο [Καθυστέρηση εργασίας έως/Delay task for] και επιλογή της τιμής [1 λεπτό/minute]
    Εδώ ορίζετε ότι η εργασία καθυστερεί την εκτέλεσή της για 1 λεπτό. Ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί πλήρως η εκκίνηση των windows, ώστε να μην υπάρξει κάποια διένεξη στην ομαλή εκτέλεση της εργασίας σας.
  • τσεκ στο [Επανάληψη εργασίας κάθε/Repeat task every] και επιλογή της επιθυμητής συχνότητας πχ κάθε [5 λεπτά/minutes]
    Εδώ ορίζετε την επιθυμητή συχνότητα που θέλετε να εκτελείται η εργασία. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντας πχ αν απαιτείται η όσο πιο σύντομη ενημέρωση των εμπλεκόμενων εγκαταστάσεων με τα νεότερα δεδομένα, ο όγκος των δεδομένων που ανταλλάσσονται κ.α. .
  • για διάρκεια/For a duration of: Επ' αόριστο/Indefinetely
    Εδώ ορίζετε μέχρι πότε θέλετε να εκτελεστεί η συγκεκριμένη εργασία. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αρκεί η επιλογή [Επ' αόριστο/indefinetely] ώστε να εκτελείται διαρκώς.

6. Στο tab [Ενέργειες/Actions] κάνετε κλικ στο button [Δημιουργία/New] και ορίζετε:

  • Πρόγραμμα/δέσμη ενεργειών / Program/Script: Αντιγράφετε την τιμή του πεδίου [Πρόγραμμα:] του βήματος#2.
  • Προσθήκη ορισμάτων(προαιρετικό)/Αdd arguments(optional): Αντιγράφετε την τιμή του πεδίου [ορίσματα:] του βήματος#2.
  • Έναρξη σε(προαιρετικό)/Start in(optional): Αντιγράφετε την τιμή του πεδίου [Έναρξη σε:] του βήματος#2.

7. Αποθηκεύετε την εργασία. Ως αποτέλεσμα, δημιουργείται μια νέα εγγραφή στην επιλογή πάνω αριστερά [Βιβλιοθήκη Χρονοδιαγράμματος Εργασιών/Task Scheduler Library].

Σε αυτή την εγγραφή, βλέπετε με μια ματιά πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στον έλεγχο σωστής λειτουργίας της καταχωρημένης εργασίας, όπως:

  • Την [Κατάσταση/Status] της εργασίας
  • Τα [Εναύσματα/Triggers] που ορίσατε κατά τη δημιουργία της
  • Την [Επόμενη εκτέλεση/Next Run Time]
  • Τον [Τελευταίο Χρόνο Εκτέλεσης/Last Run Time]
  • Το [Αποτέλεσμα Τελευταίας εκτέλεσης/Last Run Result]

8. Για να δοκιμάσετε αν η εργασία έχει εγκατασταθεί σωστά, κάντε δεξί κλικ στην εγγραφή->Εκτέλεση/Run.

Eφόσον οι ρυθμίσεις έχουν γίνει σωστά, θα σας εμφανίσει κάτω αριστερά το σχετικό παράθυρο εκτέλεσης της εργασίας.

Παρατηρήσεις:

  • Όταν εκτελείτε το server από Windows Server 2008 η νεότερη έκδοση, στον [Τρόπο Εκτέλεσης Service], θα πρέπει να επιλέξετε [-2 (χωρίς εμφάνιση παραθύρου)]
  • Εφόσον κάνετε επανεκκίνηση του η/υ σας, 1 λεπτό μετά (ή όποτε ορίσατε στο βήμα#5) την εκκίνηση των Windows θα πρέπει να εμφανιστεί το παράθυρο που περιγράφεται στο βήμα#8(και θα εξαφανιστεί αυτόματα μόλις ολοκληρωθεί η εκτέλεση του service).

    Το ίδιο παράθυρο θα εμφανιστεί μετά από 5 λεπτά (ή ανάλογα με τη συχνότητα που ορίσατε στο βήμα#5).
Ημερομηνία  02/12/2021
Σχετικά Aρθρα
Ενεργοποίηση και προσαρμογή του service παραλαβής των στοιχείων από το ΑΦΜ στην Τοπική Εφαρμογή Πήγασος
Install-Remove, Start-Stop MySQL Server
Παραμετροποίηση Φορμών Pegasus - Βασικοί Ορισμοί και Πρόσθετες Δυνατότητες.
Pegasus & MySQL: Μήνυμα λάθους: MySQL Server has gone away
Εγκατάσταση και Παραμετροποίηση module Web App Notification
Αναβάθμιση Pegasus μElite (MySQL) σε Pegasus ERP StartUp
Βασικές Λειτουργίες του εργαλείου Navicat
Pegasus και Ελληνικά
Εισφορά Πλαστικών Προϊόντων - Αυτόματη Προσθήκη
Απομακρυσμένη Υποστήριξη
Διαδικασία επανεγκατάστασης Εφαρμογής σε νέο pc ( Μεταφορά / Format)
Μη εμφάνιση γραφημάτων
Μαζική αλλαγή τιμής πεδίου ERP
Μεταφορά του Pegasus ERP από MySQL 5.0 σε 5.6
Αναβάθμιση της MySQL στην έκδοση 5.0.84
Εισαγωγή Δεδομένων στο Pegasus ERP Start Up v3.12 - Απαραίτητα Βήματα
ODBC for MySQL
Η MySQL δεν μπορεί να δημιουργήσει προσωρινά αρχεία ([HY000][MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.022-community-nt]Can't create/write to file).
Δοκιμές - Έλεγχοι για προβλήματα Βάσης MySQL
Χρήσιμα εργαλεία για τις εφαρμογές Pegasus
Μεταφορά εφαρμογής Champion (τοπικής ή Web App) σε Pegasus Gym Web App
Χρήσιμες Ρυθμίσεις της MySQL
Αλλαγή Server ή και Βάσης που βλέπει το Τερματικό Pegasus
Μαζική Ενημέρωση Πελατών στο Pegasus Erp Start Up v3.12
Εγκατάσταση παλαιού backup σε περίπτωση αδυναμίας εκκίνησης της MySQL
Αλλαγή των default τιμών rendering mode του WebBrowser Control σε IE 9
Pegasus ERP: Αυτοματοποιημένη Διαδικασία Backup
Αντιγραφή ενός πίνακα απο παλιά εφαρμογή και εισαγωγή αυτού στην εφαρμογή μας.
Εκτέλεση του Pegasus ERP από άλλο Τερματικό (client)
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2820
Pegasus Web App Updates: 10871

Τεχνικά Θέματα εφαρμογών Pegasus: Εγκατάσταση και Παραμετροποίηση module Web App Notification
Μαρ28,2023
Τεχνικά Θέματα εφαρμογών Pegasus: Μεταφορά εφαρμογής Champion (τοπικής ή Web App) σε Pegasus Gym Web App
Μαρ23,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Παραμετροποίηση και Λειτουργία του module Phone
Μαρ14,2023
Pegasus Gym: Αυτόματες Ενημερώσεις
Φεβ14,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Μεταφορά Τοπικής Εφαρμογής σε Web App
Φεβ13,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020