Σύνδεση με Facebook Σύνδεση με Google+ Σύνδεση με Linkedin

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • το Profil μας
    • ΤιμοΛογική
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Καταστήματα Οπτικών
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • Hermes Templates
    • WEB App REST API
  • Διαδικτυακές Φιλοξενίες
    • Διαδικτυακών Ονομάτων
    • Διαδικτυακών Χώρων
      • Τυποποιημένα Πακέτα Φιλοξενίας
      • ISP
Δοκιμές - Έλεγχοι για προβλήματα Βάσης MySQL

Σκοπός : Σκοπός αυτής της μελέτης είναι η απαρίθμηση των πιθανών Λύσεων σε προβλήματα που αφορούν στη Βάση Δεδομένων MySQL

Πρώτος έλεγχος
Ο πρώτος έλεγχος αφορά το Service της MySQL.Μέσα από τα Services των Windows θα πρέπει να αναζητήσουμε το Service της MySQL.Πιθανά ονόματα του Service: MySQL, MySQL Instanse for Pegasus, MySQL_56_64b, MySQL_56_32b κοκ
Ελέγχουμε ότι το Status έχει τιμή "Running" και το StartUp type:"Automatic".
Περίπτωση Α' (διαφορετικό Startup type)
Ορίζουμε το StartUp type ως Automatic και επανεκκινούμε τον Υπολογιστή.
Περίπτωση Β' (Status: Starting)
Ο υπολογιστής προσπαθεί να "σηκώσει" το Service.Επανεκκινούμε τον Υπολογιστή.
Περίπτωση Γ' (Δεν υπάρχει εγκατεστημένο Service MySQL)
Στην περίπτωση που δε βρείτε το Service της MySQL θα χρειαστεί να το εγκαταστήσετε.

  • Αν η έκδοση της MySQL που είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή σας είναι η 5.0.84 (Το όνομα του service συνήθως είναι MySQL Instanse for Pegasus) τότε ΕΔΩ μπορείτε να βρείτε το εκτελέσιμο αρχείο (.bat) για να ξεκινήσετε το Service.
  • Αν η έκδοση της MySQL που είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή σας είναι 5.6 (Το όνομα του service συνήθως είναι MySQL_56_64b ή MySQL_56_32b) τότε στον φάκελο της Εφαρμογής, στον φάκελο της MySQL(συνήθως C:\TESAESA\MySQL_56_64b ή C:\TESAESA\MySQL_56_32b) εγκαθιστάτε το service εκτελώντας το αρχείο startMySQL.bat

BackUp
Πρωταρχική μας μέριμνα είναι να εξασφαλίσουμε ένα όσο το δυνατόν πιο πρόσφατο backup. Ακολουθούμε με τη σειρά τα παρακάτω βήματα μέχρι να πάρουμε το backup.

1.Δοκιμάζουμε να πάρουμε backup μέσα από την Εφαρμογή. [Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Backup].Τσεκάρουμε το πεδίο  Μη αυτόματο κλείσιμο του παραθύρου Backup (command prompt).Εφόσον υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη βάση, θα εμφανιστεί κάποιο μήνυμα της μορφής mysqldump: Couldn't find table: "", το οποίο θα αναφέρει και τον πρώτο πίνακα στη βάση μας στον οποίο εντοπίστηκε το πρόβλημα.
2.Δοκιμάζουμε να εξάγουμε όσο το δυνατόν περισσότερους πίνακες της βάσης χρησιμοποιώντας κάποιο εργαλείο Χαμηλού επιπέδου, π.χ. με το εργαλείο Navicat Lite: Δείτε τις οδηγίες ΕΔΩ.
3.Σταματάμε το Service της MySQL και αντιγράφουμε το φάκελο της Εφαρμογής.

Εντοπισμός Φακέλου MySQL
Από τις ιδιότητες του service της MySQL βρίσκουμε τον φάκελο στον οποίο έχει στηθεί ο MySQL Server.Εκεί θα βρούμε τα logfiles, και τον φάκελο data τα οποία αναφέρονται παρακάτω στη μελέτη.

Επιβεβαίωση ότι το πρόβλημα αφορά στη Βάση
Στο error που εμφανίζεται από τον Πήγασο αναφέρεται η αδυναμία εύρεσης κάποιου πίνακα.Print Screen
Στον υποφάκελο data του MySQL Server υπάρχει το αρχείο [ονομα_υπολογιστή].err (π.χ. myserver-pc.err). Στο αρχείο αυτό καταγράφονται όλα τα μηνύματα του Server. Μπορείτε να το ανοίξετε με  έναν text editor (π.χ. notepad) και να δείτε τι μηνύματα έχει καταγράψει.

A' Δοκιμή:Logfiles
Τα αρχεία ib_logfile0 και ib_logfile1 (log group) έχουν πληροφορίες για την επιδιόρθωση δεδομένων τα οποία γράφτηκαν στη βάση από ατελή transactions, σε  startup της MySQL που ακολούθησε κάποιο προηγούμενο crush.
1.Κλείνουμε το service της MySQL
2.Μεταφέρουμε τα ib_logfile0 και ib_logfile1 σε έναν νέο φάκελο
3.Ανοίγουμε το service της MySQL
4.Ελέγχουμε ότι το πρόβλημα έχει λυθεί.

Β' Δοκιμή:Διαχείριση κατεστραμμένων Πινάκων
Πλέον, το πως θα κινηθούμε εξαρτάται από την ποιότητα των πινάκων που έχουν καταστραφεί.

Προσδιορισμός κατεστραμμένων Πινάκων
1.Το error που εμφανίζεται στην εφαρμογή δηλώνει σε ποιο πίνακα υπάρχει το πρόβλημα.Δείτε το σχετικό Print Screen
2.Ανοίγοντας το logfile με την κατάληξη .err μπορούμε να δούμε πως δημιουργήθηκε το πρόβλημα και όλους τους πίνακες που δημιουργούν πρόβλημα.
3.Χρησιμοποιούμε κάποιο εργαλείο χαμηλού επιπέδου για τη Βάση για τον Προσδιορισμό κατεστραμμένων πινάκων.Δείτε τις οδηγίες ΕΔΩ.

Πως μπορούμε να αναγνωρίσουμε σε τι αναφέρεται κάθε πίνακας:
Από την επιλογή [ToolBox->Εργαλεία Επεξεργασίας -> π-Αναζητήσεις] μπορούμε να δούμε τη λίστα με όλους τους πίνακες της εφαρμογής. π.χ. Ο πίνακας a00 αντιστοιχεί στους Προμηθευτές κοκ.
Αν δεν ανοίγει η εφαρμογή, την πληροφορία των πινάκων μπορείτε να την βρείτε στον πίνακα p07 (π.χ. με το Navicat)

Λύση 

1η Λύση:Προτείνεται σε περίπτωση που οι πίνακες αφορούν σε δεδομένα λιγότερο σημαντικά , π.χ. f00(Βασικές Παράμετροι Εφαρμογής)

α.Ρίχνουμε το service της MySQL
β.Στον φάκελο που έχει στηθεί ο MySQL Server υπάρχει ο φάκελος data , ο φάκελος στον οποίον αποθηκεύονται όλοι οι πίνακες της βάσης.Εκεί , δημιουργούμε έναν νέο φάκελο όπου και θα πρέπει να μεταφέρουμε τους κατεστραμμένους πίνακες.
γ.Επαναφέρουμε το service της MySQL
δ.Από κάποια demo εφαρμογή Pegasus εξάγουμε τον κατεστραμμένο πίνακα χρησιμοποιώντας κάποιο εργαλείο Χαμηλού επιπέδου διαχείρισης της Βάσης μας.Δείτε τις οδηγίες ΕΔΩ.
ε.Κάνουμε restore τον πίνακα αυτό χρησιμοποιώντας κάποιο εργαλείο Χαμηλού επιπέδου διαχείρισης της Βάσης μας.Δείτε τις οδηγίες ΕΔΩ.
στ.
   1.[Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Επαναδημιουργία Πινάκων] Ολική Επαναδημιουργία
   2.[Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Ενημέρωση Μετρητών Mοναδικών Κωδικών (ΜΚ)]

Ελέγχουμε ότι το πρόβλημα έχει λυθεί.

2η Λύση:Προτείνεται την περίπτωση που οι πίνακες είναι δευτερεύοντες πίνακες που δημιουργούνται αυτόματα από την Εφαρμογή με την Ολική Επαναδημιουργία Πινάκων ,π.χ. q92(Οθόνες Πινάκων)

α.Ρίχνουμε το service της MySQL
β.Στον φάκελο που έχει στηθεί ο MySQL Server υπάρχει ο φάκελος data , ο φάκελος στον οποίον αποθηκεύονται όλοι οι πίνακες της βάσης.Εκεί , δημιουργούμε έναν νέο φάκελο όπου και θα πρέπει να μεταφέρουμε τους κατεστραμμένους πίνακες.
γ.Επαναφέρουμε το service της MySQL
δ.Θα πρέπει να μη βλέπουμε τους πίνακες που διαγράψαμε χρησιμοποιώντας κάποιο εγραλείο χαμηλού επιπέδου διαχείρισης βάσης.Δείτε τις οδηγίες ΕΔΩ.
ε.Τρέχουμε την εφαρμογή και εκτελούμε τους αυτοματισμούς : 
  1.[Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Επαναδημιουργία Πινάκων] Ολική Επαναδημιουργία
  2.[Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Ενημέρωση Μετρητών Mοναδικών Κωδικών (ΜΚ)]

Ελέγχουμε ότι το πρόβλημα έχει λυθεί.

3η Λύση:Προτείνεται στην περίπτωση που οι κατεστραμμένοι πίνακες αφορούν σε δεδομένα όπως ο a01(Πίνακας Πελατών)

α.Εξάγουμε σε ένα αρχείο sql όσο το δυνατόν περισσότερους πίνακες από τη βάση χρησιμοποιώντας κάποιο εργαλείο Χαμηλού επιπέδου.Δείτε τις οδηγίες ΕΔΩ.
β.Στήνουμε εκ νέου το πιο πρόσφατο backup της εφαρμογής σε μιά καινούρια βάση. Δείτε τη σχετική μελέτη.Σε περίπτωση που ο MySQL Server είναι παλαιότερος από την έκδοση 5.6 συνίσταται η νέα εγκατάσταση να γίνει σε 5.6 σύμφωνα με τη μελέτη ΕΔΩ.Έτσι , θα εξασφαλίσουμε ότι οι κατεστραμμένοι πίνακες είναι ενημερωμένοι με τα δεδομένα του τελευταίου backup.
γ.Εισάγουμε στη νέα βάση το αρχείο sql με τους πίνακες που σώσαμε νωρίτερα.Δείτε τις οδηγίες ΕΔΩ.
δ.Τρέχουμε την εφαρμογή και εκτελούμε τους αυτοματισμούς :
  1.[Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Επαναδημιουργία Πινάκων] Ολική Επαναδημιουργία
  2.[Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Ενημέρωση Μετρητών Mοναδικών Κωδικών (ΜΚ)]

Ελέγχουμε ότι το πρόβλημα έχει λυθεί.

Γ'Δοκιμή: Το service της MySQL δεν ενεργοποιείται
1η λύση: Αν το service της mySQL δεν ενεργοποιείται και το .err αρχείο αναφέρει κατεστραμένο αρχείο (π.χ. το ibdata1) τότε μπορείτε να δοκιμάσετε να ενεργοποιήσετε την παράμετρο innodb_force_recovery στο my.ini

Δοκιμάστε να προσθέσετε την γραμμή
innodb_force_recovery = 1 στο my.ini και να κάνετε restart το service.
Αν δεν λειτουργήσει δοκιμάστε επαναληπτικά με τιμές από 1 έως και 6.
Αν το service ενεργοποιηθεί θα μπορείτε να διαβάσετε μόνο δεδομένα και στόχος είναι να πάρετε ένα backup για να στήσετε νέο server.

Δείτε και την ανάλογη σελίδα της mysql

2η λύση: Αν το service της mySQL δεν ενεργοποιείται, δοκιμάστε να εκτελέσετε την εντολή:

NET START MYSQLPEG (όπου MYSQLPEG, το όνομα του σχετικού service)

Αν σας επιστρέψει μήνυμα περί ασυμβατότητας έκδοσης x86 ή x64, πιθανόν ο η/υ έχει προσβληθεί από ιό και δεν επιτρέπει την ομαλή εκτέλεση των .exe
αρχείων. Για να το επιβεβαιώσετε, κάντε τα εξής βήματα:

  • Αντιγράψτε το αρχείο mysqld-nt.exe από μια καθαρή εγκατάσταση στον η/υ που παρουσιάστηκε το πρόβλημα
  • Στον η/υ αυτόν, εκτελέστε τη [γραμμή εντολών] με δικαιώματα διαχειριστή και τρέξτε τις εξής εντολές:
    • sc delete MYSQLPEG (όπου MYSQLPEG, το όνομα του σχετικού service)
    • mysqld-nt --install MYSQLPEG (όπου MYSQLPEG, το όνομα του σχετικού service)

Αν το service ενεργοποιηθεί θα μπορείτε να διαβάσετε μόνο δεδομένα και στόχος είναι να πάρετε ένα backup για να στήσετε νέο server, εναλλακτικά μπορείτε
να πάρετε όλο το φάκελο TESAESA και να τον μεταφέρετε σε έναν άλλο η/υ ώστε να ελέγξετε πλήρως την εγκατάσταση.

3η λύση: Αν το service της mySQL δεν ενεργοποιείται, μπορεί να οφείλεται στο ότι το drive της εγκατάστασης είναι GPT partition(και όχι MRB). Συνήθως παρατηρείται σε πολύ μεγάλα drivers(μεγέθους πάνω από 2TB).

Σε αυτή την περίπτωση, δοκιμάστε να προσθέσετε την γραμμή
innodb_flush_method=normal στο my.ini και να κάνετε restart το service.

Δείτε και την ανάλογη σελίδα της mysql

Ημερομηνία  08/02/2016
Σχετικά Aρθρα
Pegasus ERP: Αυτοματοποιημένη Διαδικασία Backup
Απομακρυσμένη Υποστήριξη
Χρήσιμες Ρυθμίσεις της MySQL
Αναβάθμιση Pegasus μElite (MySQL) σε Pegasus ERP StartUp
Η MySQL δεν μπορεί να δημιουργήσει προσωρινά αρχεία ([HY000][MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.022-community-nt]Can't create/write to file).
Install-Remove, Start-Stop MySQL Server
Αναβάθμιση της MySQL στην έκδοση 5.0.84
Αντιγραφή ενός πίνακα απο παλιά εφαρμογή και εισαγωγή αυτού στην εφαρμογή μας.
Μη εμφάνιση γραφημάτων
Μαζική Ενημέρωση Πελατών στο Pegasus Erp Start Up v3.12
Pegasus και Ελληνικά
Χρήσιμα εργαλεία για τις εφαρμογές Pegasus
Pegasus & MySQL: Μήνυμα λάθους: MySQL Server has gone away
ODBC for MySQL
Ενεργοποίηση και προσαρμογή του service παραλαβής των στοιχείων από το ΑΦΜ στην Τοπική Εφαρμογή Πήγασος
Μεταφορά του Pegasus ERP από MySQL 5.0 σε 5.6
Αλλαγή των default τιμών rendering mode του WebBrowser Control σε IE 9
Διαδικασία επανεγκατάστασης Εφαρμογής σε νέο pc ( Μεταφορά / Format)
Αλλαγή Server ή και Βάσης που βλέπει το Τερματικό Pegasus
Βασικές Λειτουργίες του εργαλείου Navicat
Παραμετροποίηση Φορμών Pegasus - Βασικοί Ορισμοί και Πρόσθετες Δυνατότητες.
Εισαγωγή Δεδομένων στο Pegasus ERP Start Up v3.12 - Απαραίτητα Βήματα
Εκτέλεση του Pegasus ERP από άλλο Τερματικό (client)
Μαζική αλλαγή τιμής πεδίου ERP
Αυτόματη εκτέλεση των servers της εφαρμογής μέσω Χρονοπρογραμματιστή
Φόροι/Κρατήσεις
Εγκατάσταση παλαιού backup σε περίπτωση αδυναμίας εκκίνησης της MySQL
Εισφορά Πλαστικών Προϊόντων - Αυτόματη Προσθήκη
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2687
Pegasus Web App Updates: 9595

Καταστήματα και Pegasus Web App e-Hotel
Μαΐ09,2022
Δημιουργία Φόρμας Εκτύπωσης Ετικετών
Απρ21,2022
Μεταφορά Pegasus WebApp από PHP 5.6 σε 7.4 για localhost εφαρμογές
Απρ04,2022
Μεταφορά Pegasus WebApp από PHP 5.6 σε 7.4 για WebServer εφαρμογές
Απρ04,2022
ESD Dtool
Φεβ24,2022
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
© Copyright TESAE SA
  Powered by Pegasus Technology