Ο σύμμαχος για την αναβάθμιση των Λειτουργιών κάθε Χώρου Εστιάσης ονομάζεται ... Pegasus Estiasi ERP Start Up! Πλέον κάθε Επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα της Εστίασης μπορεί να έχει ανά πάσα στιγμή τον πλήρη έλεγχο του Καταστήματος καθώς η Εφαρμογή Pegasus Estiasi ERP Start Up επιτρέπει την καθολική διαχείριση των Σερβιτόρων μαζί με την πλήρη εποπτεία του Ταμείου σας και την πιο σύγχρονη λειτουργία Delivery της αγοράς!
Η επιτυχημένη συνταγή για την επιτυχημένη λειτουργία κάθε Χώρου Εστίασης βρίσκεται εδώ και αποτελείται από:
- την Εφαρμογή Pegasus Estiasi ERP (πλήρης εποπτεία Ταμείου μέσα από τη Reception)
- την Εφαρμογή για Android κινητά Pegasus Waiter Mobile App (Ασύρματη Παραγγελιοληψία Σερβιτόρων)
- τη Διαδικτυακή Εφαρμογή Pegasus e-Delivery Web App που καθιστά δυνατές τις online Παραγγελίες απευθείας μέσα από το site σας
Το Pegasus Estiasi ERP αποτελεί μια ενιαία λύση Μηχανογράφησης συμβατή με όλες τις ΕΑΦΔΣΣ - Ταμειακές της αγοράς που καλύπτει κάθε ανάγκη της σύγχρονης Επιχείρησης Εστίασης:
- Διαχείριση Τραπεζιών άμεσα και χωρίς λάθη με την Εφαρμογή για Android κινητά Pegasus Waiter Mobile App
- Λειτουργία Delivery με Αναγνώριση & Ιστορικό Κλήσεων καθώς και δυνατότητα παρακολούθησης της ταχύτητας εξυπηρέτησης των Διανομέων μέσω Barcode Scanner
- Λειτουργία διαφορετικών Τιμοκαταλόγων & Συστήμα Πόντων επιβράβευσης Πελατών (Loyalty)
- Διαχείριση Λιστών Αναμονής Πελατών & Κρατήσεις Τραπεζιών
- Διαχείριση Αποθεμάτων & Happy Hour
Εκτός όλων των παραπάνω, το πλήρες εμπορικό κύκλωμα των Εφαρμογών Pegasus καθιστά δυνατή την αυτοματοποίηση όλων των Διαδικασιών & Λειτουργιών της Επιχείρησής σας.
Το Pegasus Estiasi ERP Start Up συμβαδίζοντας με τα νέα δεδομένα που έρχονται στο προσκήνιο, παρέχει τη δυνατότητα καταχώρησης ηλεκτρονικού τιμοκαταλόγου (e-menu) με QR Code. Αξιοποιήστε λοιπόν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που σας προσφέρει η Εφαρμογή δίνοντας μοναδικά οφέλη προς τους πελάτες σας!