12/12/2007    Nέο module Γνωσιλογικής Βάσης (FAQ) στο Pegasus Hermes V1.00 R001

Δημιουργήθηκε ένα νέο module, η Γνωσιλογική Βάση (FAQ), με κύριο σκοπό τη συγκέντρωση και τη κατηγοριοποίηση της γνώσης γύρω από τον Ερμή. Η κατηγοριοποίηση γίνεται ως προς "Κατηγορίες" και "Υποκατηγορίες". Υπάρχουν "Ερωτήσεις" και "Απαντήσεις" απο τα μέλη της κοινότητας, καθώς επίσης και συσχετισμός με τις "Ομάδες Μελών".

Τρόπος Χρήσης

Με τo module "Γνωσιολογική Βάση" έχουμε τη δυνατότητα να καταχωρούμε ερωτήσεις "Ερωτήσεις" και απαντήσεις "Aπαντήσεις". To module έχει κατηγοριοποίηση δύο επιπέδων, με τίτλους "Κατηγορία" και "Υποκατηγορία", η κάθε μία υποκατηγορία συνδέετε με μια κατηγορία. Η κάθε Ερώτηση συνδέετε με πολλές υποκατηγορίες και πολλές απαντήσεις. Η κάθε υποκατηγορία συνδέετε με τις ομάδες μελών κάθε τέτοια σύνδεση περιέχει την πληροφορία των δικαιωμάτων της ομάδας μελών στις ερωτήσεις τις υποκατηγορίας ( Τα δικαιώματα έχουν τιμές : 1.Να δει την ερώτηση , 2.καταχώρηση νέας ερώτησης, 3.να Απαντήσει - Σχολιάσει). Υπάρχει δυνατότητα να προσπελάσουμε μια ερώτηση , είτε επιλέγοντας κατηγορία -> υποκατηγορία , ή από το search αναζητώντας με κάποια λέξη κλειδί, επίσης είναι δυνατό να έχουμε πολλές λέξεις κλειδιά σε μία ερώτηση χωρίζοντας την κάθε μια λέξη κλειδί με " , ". Λέξεις κλειδιά είναι οποιαδήποτε patern (patern =λέξη ή λέξεις διαδοχικές με τα κενά ανάμεσά τους) συμμετέχει στο Θέμα, στην ερώτηση και στις απαντήσεις - σχολιασμούς. Οι κατηγορίες και η υποκατηγορίες καταχωρούνται από το περιβάλλον - Pegasus Admin, από τους χρήστες στους οποίους ο Administrator έχει δώσει αυτό το δικαίωμα. Όλες οι καταχωρήσεις από το Pegasus Admin ενημερώνουν το αρχείο των συνδέσμων, οπότε έχουμε αφ'ενός αποτελεσματική συμμετοχή και των ερωτήσεων στην ανακοίνωση προς τις μηχανές αναζήτησης του περιεχομένου της εφαρμογής και αφ' εταίρου όλα τα υπόλοιπα οφέλη από την χρήση των συνδέσμων. Τα δικαιώματα που θα έχουν οι ομάδες των Μελών του site μας στην κάθε υποκατηγορία τα ορίζουμε από την επιλογή που συνοδεύει την κάθε υποκατηγορία (Προσθήκη Ομάδας Μελών).

Χρησιμότητα 

Τo module "Γνωσιολογική Βάση" είναι ενα πολύ χρήσιμο και σημαντικό module για την πύλη μας. Με τη χρήση του έχουμε τη δυνατότα να συγκεντρώσουμε και να κατηγοριοποιήσουμε όλη τη γνώση που προκύπτει απο τα μέλη της πύλη μας. Τα μέλη του eΧtranet / Ιntranet μπορούν να καταχωρούν τις ερωτήσεις τους και οι διαχειριστές να δίνουν έγκυρες και χρήσιμες απαντήσεις-λύσεις. Αναλυτικά τα δικαιώματα που έχω σαν χρήστης του module είναι το"Δικαίωμα Άποψης Ερώτησης", αν επιλέξω ότι η ομάδα μελών extranet-intranet μπορεί να βλέπει ερωτήσεις της υποκατηγορίας 1 και της υποκατηγορίας 2, όταν μπαίνει το μέλος στη υποκατηγορία 1 θα βλέπει όλες τις ερωτήσεις για τις οποίες το πεδίο "Εμφανίζετε μόνο με login" έχει τιμή ΟΧΙ ή ΝΑΙ, αν δεν είχα το δικαίωμα άποψης των ερωτήσεων θα έβλεπα μόνο αυτές που στο πεδίο "Εμφανίζεται μόνο με login" έχουν τιμή ΟΧΙ, το δικαίωμα ισχύει και όταν βρίσκω μια ερώτηση με οποιονδήποτε τρόπο π.χ. search ή ερώτηση που έχει αντιστοιχηθεί σε κάποια επιλογή του menu. Επίσης υπάρχει το "Δικαίωμα Προσθήκης Ερώτησης", έτσι αν επιλέξω η ομάδα μελών eΧtranet / Ιntranet να μπορεί να προσθέτει ερωτήσεις στην υποκατηγορία 1 και υποκατηγορία 2, όταν καταχωρεί ένα μέλος μια νέα ερώτηση θα μπορεί να την αντιστοιχίσει μόνο με αυτές τις υποκατηγορίες. Στην ερώτηση έχω το δικαίωμα να χρησιμοποιήσω web editor. Μια ερώτηση που έχω καταχωρήσει μπορώ να την διαχειρίζομαι μέχρι να εμφανιστεί σε κάποιον για πρώτη φορά. Τέλος υπάρχει το "Δικαίωμα Απάντησης-Σχολιασμού Ερώτησης" και για να ισχύει αυτό το δικαίωμα θα πρέπει να έχω βέβαια το δικαίωμα να βλέπω την ερώτηση. Κατα την εμφάνιση της ερώτησης σε όσους έχουν δικαίωμα Απάντησης-Σχολιασμού είναι ενεργό κάτω από το σώμα της ερώτησης ένα πεδίο στο οποίο καταχωρείται η απάντηση-σχόλιο. Όταν καταχωρηθεί μια νέα ερώτηση σε υποκατηγορία που μπορώ να απαντώ-σχολιάζω τότε παραλαμβάνω ενημερωτικό e-mail στο e-mail που έχω ορίσει στα στοιχεία μου.

Παραδείγματα 

Στην πύλη παρουσίασης ενός προϊόντος κάποια επιχείρησης τα μέλη του eΧtranet / Ιntranet έχουν τη δυνατότητα να καταχωρούν τις ερωτήσεις τους και τις απορίες τους σχετικά με το προϊόν και οι υπεύθυνοι να απαντούν και να τους δίνουν λύσεις. Όλες οι καταχωρημένες ερωτήσεις και απαντήσεις θα βρίσκονται κατηγοριοποιημένες και αποθηκευμένες στη βάση της εφαρμογής και έτσι θα είναι πάντα προσπελάσιμες απο όλα τα μέλη και επισκέπτες της πύλης. Με αυτόν τον τρόπο όταν κάποιο μελος έχει μια "απορία" μπορεί να χρησιμοποιήσει την αναζήτηση του module για να βρει την απάντηση που θέλει. Στην περίπτωση που δεν βρει κατι που να καλύπτει την "απορία" του, μπορεί να καταχωρήσει την ερωτησή του και λάβει την σχετική απάντηση, η οποίες πιθανόν να φανούν χρήσιμες σε κάποιο άλλο μέλος στο μέλλον.