17/10/2006    PS.08.01.31 V3.10 R005 Pegasus Elite Extranet V3.10 dbPegasus: Νέα Ανανέωση R005

 

         Είναι διαθέσιμη η ανανέωση R005 της εφαρμογής PS.08.01.31 V3.10 R005 Pegasus Elite Extranet V3.10 dbPegasus

         Η βασικές αλλαγές της νέας ανανέωσης εντοπίζονται στην εφαρμογή CSM. Προστέθηκαν νέες δυνατότητες ορισμού μεθόδων ελέγχων αλλά και ενεργειών σε κάθε κίνηση που κάνετε στο ημερολόγιο επαφών  ανά είδος επαφής, σκοπό και κατάσταση αλλά ακόμη και σε ένα σενάριο επαφών. (Έλεγχοι υπολοίπων, δημιουργία παραγγελίας).  

         Αναβαθμίστηκε η λειτουργία των Εργων (Ορισμός Κατηγορίας - Κατάστασης) και προστέθηκε η δυνατότητα ορισμού Εργασιών ανά έργο (με επιμέρους υπεύθυνους και επαφές).


         Αναλυικότερα έγιναν οι παρακάτω αλλαγές:

 

Εικόνα 1 : Ημερολόγιο Επαφών

         Στο ημερολόγιο επαφών γιά κάθε είδος επαφής, Σκοπό και Κατάσταση μπορείτε να ορίσετε κατά την καταχώρηση της επαφής να εκτελούν μία μέθοδο που θα αναλάβει την εκτέλεση μίας εργασίας. (π.χ. Ελεγχος Υπολοίπου και προβολή σχετικού μυνήματος).

       Η μέθοδος εκτελείται αν υπάρχει μεταβολή στα παραπάνω ή σε νέα εγγραφή. Υπάρχουν ήδη οι παρακάτω έτοιμες μέθοδοι:

  • Ενημέρωση Επαφής με το υπόλοιπο του πελάτη  (Στις σημειώσεις της επαφές καταχωρείται η πληροφορία π.χ. Υ: 500)
  • Ελεγχος : Υπόλοιπο > Πιστωτικού Ορίου 1 (Με απαγόρευση)                                            
  • Ελεγχος: Υπόλοιπο > Πιστωτικού Ορίου 2                                                             
  • Ελεγχος: Συνολ.Υπόλοιπο> Min.Πιστ. Ορ.1 (Με απαγόρευση)                                            
  • Ελεγχος: Συνολ.Υπόλοιπο> Min.Πιστ. Ορ.2                                                            
  • Ελεγχος: Συνολ.Υπόλοιπο> Max.Πιστ.Ορ.1 (Με απαγόρευση)                                             
  • Ελεγχος: Συνολ.Υπόλοιπο> Max.Πιστ.Ορ.2                                                             
  • Καταχώρηση παραγγελίας από επαφή                                                                   
  • Καταχώρηση παραγγελίας από επαφή (Υποχρεωτική)                                                      

      * Για την καταχώρηση της παραγγελίας θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τα πεδία διάρκεια από ..εώς  καθώς και τις ώρες χρέωσης

Εικόνα 2: Ορισμός μίας μεθόδου σε ένα είδος επαφής.

     Εδώ βλέπετε πως ορίζετε (Πλήκτρο F2?) μία μέθοδο για εκτέλεση από το ημερολόγιο επαφών. (Ιδιο ορισμός γίνεται και στους σκοπούς επαφής καθώς και στις καταστάσεις)

     Για τα είδη των επαφών μόνο μπορείτε να ορίσετε ένα Είδος Αποθήκης (Elite) βάση του οποίου θα δημιουργείται παραγγελία από την επαφή .


     Μέθοδο επαφής μπορείτε να ορίσετε και σε ένα Σενάριο Επαφών

Εικόνα 3: Ορισμός Σεναρίου Επαφών

         Εδώ βλέπετε ένα παράδειγμα ορισμού ενός σεναρίου επαφής με το οποιό μόλις μία επαφή με είδος " RV Eκτός " , Σκοπό " Υποστήριξη Εγκατάστασης " , έχει  Κατάσταση " Εκτελέστηκε " θα εκτελεστεί η μέθοδος καταχώρησης παραγγελίας (csmp025) σε ημερομηνία  ανάλογα το πεδίο " Ημέρες (+).

Το είδος που θα καταχωρηθεί στην παραγγελία ορίζεται στο είδος της επαφής και η ποσότητα χρέωσης στο πεδίο " Ωρες Χρέωσης " στην επαφή.


Στην διαχείριση των έργων προστέθηκε η δυνατότητα ορισμού Kατηγορίας και Kατάστασης. Επίσης για κάθε έργο μπορείτε να ορίσετε (εκτός των δραστηριοτήτων) και τις εργασίες του (Εικόνα 5). Κάθε εργασία έχει δικές τις δραστηριότητες που όμως συνδέονται και με το γενικό έργο.

Εικόνα 4: Διαχέιριση Εργου

Εικόνα 5: Διαχείριση Εργασίας Εργου


Μπορείτε να κατεβάσετε την σχετική ανανέωση από την σελιδα σας στο Extranet από την επιλογή Υποστήριξη -> Εγχειρίδια και Ανανεώσεις . Από την επιλογή Γενικές Ανανέωσεις θα πρέπει να κατεβάσετε και τα τελευταία εκτελέσιμα αρχεία της εφαρμογής V3.10