30/05/2008    PS.08.01.40 V3.10 R014 Pegasus ERP V3.10 R009 MySQL Κυκλοφόρησε η ανανέωση R014
Η ανανέωση R014 της Εφαρμογής Pegasus ERP (PS.08.01.40 V3.10 R014 Pegasus ERP V3.10 R009 MySQL) είναι διαθέσιμη προς χρήση από τις 30/05/2008.

Οι κάτοχοι της παλαιότερης ανανέωσης με ενεργή Ετήσια Σύμβαση ΤΕχνικής Στήριξης (ΕΣΤΕΣ), μπορούν να κάνουν την αναβάθμιση τόσο του Λογισμικού όσο και του Εγχειριδίου Χρήσης μέσα από την προσωπική τους σελίδα στο extranet των χρηστών της Τεχνολογίας Πήγασος από την διαδοχή επιλογών: 05.Υποστήριξη->Εγχειρίδια και Ανανεώσεις.

Επίσης μπορείτε να κατεβάσετε ενσωματωμένη την νέα ανανέωση από την σχετική της διεύθυνση στον κεντρικό Διαδικτυακό τόπο των Λογισμικών Τεχνολογίας Πήγασος.

Παρακάτω εμφανίζονται αναλυτικά οι αλλαγές που περιέχει η Ανανέωση R014 σε σχέση με την R013.

Γενικά
1. Νέος Τρόπος Αναζήτησης στις λίστες. Αναζητώντας σε πεδία αλφαριθμητικά, μπορούμε πλέον να χρησιμοποιήσουμε :
     ~+  : για αναζήτηση 2 ή περισσότερων κλειδιών υποχρεωτικών. Π.χ. ~+ΠΑΠΑ ΝΙΚΟΛ θα βρει όσες εγγραφές έχουν και το ΠΑΠΑ και το ΝΙΚΟΛ.
     ~-  : για αναζήτηση 2 ή περισσότερων κλειδιώνπροεραιτικών. Π.χ. ~-ΠΑΠΑ ΝΙΚΟΛ θα βρει όσες εγγραφές έχουν ή το ΠΑΠΑ ή το ΝΙΚΟΛ.

2. Στην διαχείριση των πινάκων, εμφανίζεται και το πλήθος των σελίδων.


ERP
1. Στην Τιμολογική του είδους, προστέθηκε η δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης του ημερολογίου αλλαγών τιμών.
Με αυτόν τον τρόπο ενημερώνετε άμεσα το ημερολόγιο αλλαγών τιμών.

2. Στην ρύθμιση των Κωδικών κίνησης Αξιογράφων μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους κωδικούς !1 και !2 που αντιστοιχούν στον λογαριασμό του Εκχωρητή και του Παραλήπτη αντίστοιχα.

3. Στις εκτυπώσεις αποθήκης
   α. Είδη Παραγγελιών από Πελάτες (κατά Πελάτη)
   β. Είδη Παραγγελιών από Πελάτες (κατά Είδος)
   γ. Είδη Παραγγελιών σε Προμηθευτές (κατά Προμηθευτή)
   δ. Είδη Παραγγελιών σε Προμηθευτές (κατά Είδος)
   ε. Συνολική Κατάσταση Παραγγελιών
  
   Προστέθηκε η δυνατότητα αναζήτησης κατά κατάστημα.

4. Στα παραστατικά πελατών και προμηθευτών προστέθηκε ο χρήστης καταχώρησης.
Η Κίνηση Είσπραξης / Πληρωμής ενημερώνεται με τον κωδικό του χρήστη καταχώρησης και όχι με του πωλητή.

5. Στην διαχείριση των αξιογράφων εμφανίζει μόνο τα τοπικά (του τοπικού καταστήματος). Προστέθηκαν δράσεις για εμφάνιση όλων ή μόνο των τοπικών.
Με αυτόν τον τρόπο στο κάθε τερματικό εμφανίζονται αρχικά μόνο τα αξιόγραφα που αφορούν στο κατάστημα που ανήκει το τερματικό.

6. Στα παραστατικά και τις παραγγελίες πελατών και προμηθευτών επιτρέπει αρνητική αξία. Αν ένα είδος είναι αρνητικό εμφανίζει σχετικό μήνυμα στον χρήστη.

7. Στον ορισμό του Χρήστη, ενημερώνονται αυτόματα τα προνόμια από τα προνόμια της θέσης του.

8. Στον ορισμό των Προνομίων μία ομάδας Προνομίων, αν η ομάδα συμμετέχει σε μία θέση, ενημερώνει αυτόματα τους χρήστες με τις αλλαγές των προνομίων.

9. Στην εκτύπωση "Ισοζύγιο Αποθήκης" και "Βιβλίο Αποθήκης", μπορείτε να επιλέξετε να εκτυπώσει μόνο τα είδη που έχουν υπόλοιπο <>0.

10. Στα πακέτα, στις Δράσεις, προστέθηκε η δυνατότητα εκτύπωσης ετικετών με τα είδη του πακέτου.

11. Στις επιλογές του Λογιστηρίου προστέθηκε η επιλογή "Πωλήσεις ανά Πωλητή", όπου ο χρήστης μπορεί να δει συνολικά και αναλυτικά τις πωλήσεις ανά πωλητή, Θέση Οργανισμού και κατάστημα σε μία περίοδο.

12. Στις επιλογές του Λογιστηρίου προστέθηκε η επιλογή "Παραγγελίες Ανά Πωλητή", όπου ο χρήστης μπορεί να δει συνολικά και αναλυτικά τις παραγγελίες ανά πωλητή, Θέση Οργανισμού και κατάστημα σε μία περίοδο.

13. Στην αποθήκη προστέθηκαν τα πεδία url Μικρής φωτογραφίας και url μεγάλης φωτογραφίας, στην περίπτωση που οι φωτογραφίες είναι ήδη στο Internet


CRM
1. Η λίστα του Τηλεφωνικού Καταλόγου όταν ανοίγει εμφανίζεται αλφαβητικά.

2. Στην Αρχειοθέτηση προστέθηκε το προνόμιο d71.0011 που επιτρέπει σε κάποιο χρήστη να διαγράφει εγγραφές στα οποία δεν είναι ιδιοκτήτης.

3. Στην διαχείριση των δραστηριοτήτων ενός προσώπου (από την καρτέλα του) εμφανίζονται αρχικά οι εκκρεμείς δραστηριότητές του και όλες οι μελλοντικές (από σήμερα και μετά).

4. Στις θέσεις οργανισμού προστέθηκε τι πεδίο "Διαδοχή Εμφάνισης". Το πεδίο αυτό έχει σαν αποτέλεσμα:
   α. Στις λίστες επιλογής θέσης οργανισμού, η εμφάνιση των θέσεων γίνεται με την διαδοχή εμφάνισης.
   β. Στις λίστες επιλογής χρήστη, η εμφάνιση των χρηστών γίνεται με την διαδοχή εμφάνισης της θέσης στην οποία ανήκουν και μετά με την διαδοχή εμφάνισης του κάθε χρήστη.

5. Καταργείται ο Πίνακας "Συμφωνητικά". Η Επιλογή των συμφωνητικών γίνεται πλέον από την αρχειοθέτηση. Στις Βασικές παραμέτρους του CRM ορίζετε την Κατηγορία και την Υποκατηγορία των κειμένων Αρχειοθέτησης, από τα οποία θα διαλέγει ο χρήστης για τα συμφωνητικά των προσώπων του Τηλεφωνικού Καταλόγου.

6. Στα στοιχεία "Ποιότητα και Κόστος Επικοινωνίας" του Τηλεφωνικού καταλόγου, προστέθηκαν και
     Επόμενη Επαφή, Προηγούμενες Εκκρεμότητες, Επόμενες Εκκρεμότητες
     

7. Στις θέσεις του Οργανισμού πρστέθηκε η Δυνατότητα να ορίζουμε ομάδες Προνομίων. Είναι πλέον δυνατό να ορίσετε αν΄θέση Εργασίας της επιχείρισης τα προνόμια που πρέπει να έχουν οι χρήστες.

8. Στην διαχείριση ενός Εργου η εφαρμογή ελέγχει αν η κατάστασή του ερχεται σε αντίθεση με τις καταστάσεις των εργασιών του και των Δραστηριοτήτων του.

9. Στην διαχείριση μίας εργασίας η εφαρμογή ελέγχει αν η κατάστασή της ερχεται σε αντίθεση με τις καταστάσεις των Δραστηριοτήτων της.

10. Στις Καταστάσεις, Είδη και Σκοπούς των Δραστηριοτήτων προστέθηκε το πεδίο "Χρώμα Ημερολογίου". Ορίζοντας ένα χρώμα αυτό εμφανίζεται στην ανάλογη στήλη στο Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων. Σκοπός είναι να ξεχωρίζουν οι σημαντικές δραστηριότητες με μία ματία.
Επίσης προστέθηκε το λεκτικό με το οποίο εμφανίζεται στην λίστα. Αν είναι κενό τότε εμφανίζεται η πλήρης περιγραφή. Είναι χρήσιμο στην περίπτωση που έχετε μεγάλες περιγραφές στους βοηθητικούς πίνακες. Δημιουργείτε συντομογραφίες οι οποίες έιναι ορατές πλήρως και άμεσα.


11. Στις καταστάσεις των έργων και των εργασιών ο χρήστης μπορεί πλέον να ορίσει
     α. Πρότυπη Δραστηριότητα και Πρότυπο Εργο που ενεργοποιούνται όταν το έργο ή η εργασία έρθουν σε αυτήν την κατάσταση. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να ενεργοποιούνται Δραστηριότητες ανάλογα με την κατάσταση ενός έργου ή μίας εργασίας.
     β. Χρώμα Εμφάνισης στην λίστα. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται ορατή άμεσα η κατάσταση των έργων.


12. Στα έργα και τις εργασίες προστέθηκαν στο tab "Χρόνοι και Ποσά" οι πραγματικοί χρόνοι Εναρξης - Λήξης οι οποόι υπολογίζονται από τις Δραστηριότητες του Εργου ή της Εργασίας.

13. Στα έργα προστέθηκε το tab "Χρονοπρογραμματισμός". Εδώ εμfανίζονται οι εργασίες και οι Δραστηριότητες του έργου με δυνατότητα διαχείρισης. Παρέχεται έτσι η δυνατότητα για πλήρη άποψη της χρονικής πορείας του έργου.

14. Στο έργο προστέθηκε η δυνατότητα εκτύπωσης της καρτέλας του (μέ όλες τις εργασίες και δραστηριότητές του). Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αρχειοθετήσετε το έργο αλλά και να το παραδώσετε σε εκτυπωμένη μορφή σε όποιον ενδιαφερόμενο.

15. Στην εργασία προστέθηκε η δυνατότητα εκτύπωσης της καρτέλας της (μέ όλες τις δραστηριότητές της). Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αρχειοθετήσετε την εργασία αλλά και να την παραδώσετε σε εκτυπωμένη μορφή σε όποιον ενδιαφερόμενο.

16. Στο Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων ο χρήστης μπορεί να επιλέξει και την κατάσταση των Δραστηριοτήτων που θέλει να δεί.

17. Στις προτεραιότητες προστεθηκαν τα πεδία Χρώμα Ημερολογίου, Λεκτικό Ημερολογίου. Με αυτά τα πεδία ορίζει ο χρήστης τον τρόπο εμφάνισης της στήλης προτεραιόττητα στις δραστηριότητες.

18. Στις Δραστηριότητες, στο tab "Ταυτότητα" προστέθηκε η δυνατότητα ορισμού της προτεραιότητας της Δραστηριότητας. Επίσης στην λίστα των δραστηριοτήτων εμφανίζεται η λίστα της προτεραιότητας (με το λεκτικό κατι το χρώμα που ορίζει η τιμή της). Με αυτόν τον τρόπο μπορέιτε να ορίσετε προτεραιότητες στις δραστηριότητες οι οποίες είναι και ορατές άμεσα στην λίστα.

19. Στο πλάνο Δραστηριοτήτων, μπορείτε να επιλέξετε πλέον να μην εμφανίζει όλες τις ώρες του πλάνου. Με αυτόν τον τρόπο εμφανίζονται μόνο οι ώρες στις οποίες έχετε καθοριμένες Δραστηριότητες.

20. Στις Δραστηριότητες στο tab Εργο/Ποσά, προστέθηκε και η πραγματική ώρα έναρξης, σε περίπτωση που διαφέρει από την Ωρα που είχε κανονιστεί η Δραστηριότητα. Αν είναι συμπληρωμένη  η πραγματική διάρκεια υπολογίζεται βάση αυτής της ώρας.

21. Στα έργα και τις Δραστηριότητες προστέθηκε στο tab "Χρόνοι-Ποσά-S/N" η δυνατότητα να επιλέγετε το S/N που αφορούν.

22. Στις Παραμέτρους μπορείτε να ορίσετε το είδος του παραστατικού που θα εκδίδετε για τις Υπηρεσίες και για τα Υλικά των δραστηριοτήτων, όταν καταχωρείτε μία παραγγελία. Με αυτόν τον τρόπο στον μετασχηματισμό της δραστηριότητας σε παραγγελία έχει επιλεγμένο το είδος του παραστατικού.

23. Από το έργο μπορείτε να κάνετε εκτύπωση (Δράσεις Εργου) Παραστατικού παραλλαβής του S/N το οποίο είναι συνδεδεμένο με το έργο.

24. Από το έργο είναι δυνατό να εκτυπώσετε φόρμες τις οποίες τις ορίζετε παραμετρικά στον Πίνακα "Φόρμες Εκτύπωσης Εργων". Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να φτιάξετε φόρμες κατά περίπτωση. Π.χ. φόρμα αποδοχής έργου από τον πελάτη, φόρμα ενημέρωσης πελάτη κ.ο.κ.


Γενική Λογιστική
1. Στα πάγια προστέθηκε η δυνατότητα για αναλυτική καταγραφή των βελτιωσεων.

2. Στον ορισμό της γέφυρας είναι δυνατό να χρησιμοποιήσετε και τα συνολικά ποσά των παραστατικών (Αρχική Αξία, Συνολική Εκπτωση, Κρατήσεις, Φόρος, Συνολικό ΦΠΑ)

3. Στην καρτέλα του λογαριασμού μπορείτε να επιλέξετε και προηγούμενη χρήση. Με αυτόν τον τρόπο υπολογίζει στο "Από Μεταφορά" και τα σύνολα της προηγούμενης χρήσης.
Η λειτουργία είναι χρήσιμη όταν θέλουμε να δούμε το σύνολο ενός λογαριασμού πριν κάνουμε κλεισιμο της προηγούμενης Χρήσης.

4. Στην καταχώρηση Λογαριασμού, αν αυτός συμμετέχει σε Στήλη Εσόδων/Εξόδων γίνεται έλεγχος ώστε η φύση του να επιτρέπει μόνο Χρεώσεις ή μόνο Πιστώσεις.

5. Στην Οριστικοποίηση γίνεται έλεγχος αν υπάρχουν λογαριασμοί που συμμετέχουν σε στήλη Εσόδων/Εξόδων και έχουν και χρεώσεις και πιστώσεις. Ομοια και για τις στήλες Εσόδων/Εξόδων.

6. Στην εκτύπωση Ελέγχου Ορθότητας Αρχείο εμφανίζονται οι Στήλες Εσόδων/Εξόδων που έχουν κίνηση και στην χρέωση και στην πίστωση.

7. Στον ορισμό των στηλών Εσόδων/Εξόδων ορίζετε την φύση των λογαριασμών (αν θα χρεώνονται ή αν θα πιστώνονται)

8. Νέα εκτύπωση Ελέγχου Βιβλίων Εσόδων/Εξόδων. Ελέγχει αν υπάρχουν στήλες και λογαριασμοί που να έχουν και χρεώσεις και πιστώσεις.

9. Στα στοιχεία Λογαριασμού (Λογιστικό Σχέδιο) προστέθηκε το κατάστημα στο οποίο ανήκει, σαν πληροφοριακό στοιχείο.