06/03/2009    PS.08.01.41 Pegasus MIS-ERP-CRM Extranet/Intranet V3.11:Είναι διαθέσιμη η νέα ανανέωση R008 και σας προσφέρει πολλές νέες δυνατότητες!

PS.08.01.41 V1.00 R008 Pegasus ERP - CRM Extranet V3.11 R006 MySQL

Είναι διαθέσιμη η νέα ανανέωση της εφαρμογής Pegasus ERP - CRM Extranet V3.11!

Παρακάτω εμφανίζονται αναλυτικά οι αλλαγές που περιέχει η Ανανέωση R008 σε σχέση με την R007.

ΓΕΝΙΚΑ
1. Στους Κεντρικούς Πίνακες -> Βασικής Παραμετροποίησης προστέθηκε ο Πίνακας "Προφίλ Οθονών".
 
Έτσι  μπορείτε να ορίσετε τώρα διαφορετικά προφίλ για τις οθόνες.
Σε κάθε χρήστη, ορίζετε ποιό θα είναι το προφίλ των οθονών που θα έχει σαν προεπιλεγμένο.

2. Το κάθε προφίλ ορίζει μέσα στις λίστες διαχείρισης (π.χ. Πελάτες, Προμηθευτές, κ.ο.κ.) τι πεδία θα εμφανίζονται και με ποια σειρά, στο δεξί μερός της οθόνης.

Ο ορισμός γίνεται μέσα από τις οθόνες (με δεξί κλικ) από τους χρήστες με κατάλληλο προνόμιο.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ορίσετε διαφορετικούς τρόπους εμφάνισης της εφαρμογής ανάλογα με το προφίλ που έχει ο κάθε χρήστης.

3. Στο προφίλ του χρήστη μπορούμε να ορίσουμε τον χρωματισμό που θέλουμε να έχει η εφαρμογή. Υπάρχουν δύο χρωματισμοί μέχρι στιγμής, Μπλέ (ο κλασσικός) και Πράσινος.

4. Στην εφαρμογή κάθε εγγραφή κρατάει, αυτόματα πλέον, τον κωδικό του χρήστη που την καταχώρησε, την ημερομηνία και την ώρα. Με δεξί κλικ επάνω σε μία οθόνη μπορείτε να δείτε όλη αυτήν την πληροφορία που αφορά στην εγγραφή.

Επίσης προστέθηκε και ο Γενικός Μοναδικός Κωδικός, ο οποίος είναι χρήσιμος για την υποστήριξη του μηχανισμού (PIM)

ERP

1. Στις παραμέτρους Παραστατικών προστέθηκε η δυνατότητα να ορίσετε "Απαγορεύεται η έκδοση παραστατικού επί πιστώσει αν ξεπεράσει το Πιστωτικό όριο". 
Με αυτόν τον τρόπο το πρόγραμμα απαγορεύει την έκδοση Παραστατικού αν με το νέο παραστατικό ο πελάτης ξεπερνάει το πιστωτικό του όριο. Επιτρέπεται μόνο στην περίπτωση που το παραστατικό αφήνει αμετάβλητο ή μειώνει το υπόλοιπο του πελάτη!Έτσι θα είστε πάντα ενημερωμένοι για τα υπόλοιπα των πελατών σας και δεν θα σας ξεφεύγει τίποτα! 

2. Προστέθηκε νέο προνόμιο (i00.0014) για την αποθήκη. Όσοι χρήστες το έχουν μπορούν να δούν στο είδος όλα ta tab (και τα οικονομικά). Διαφορετικά βλέπουν και διαχειρίζονται μόνο τα tab με τις πληροφορίες.
Η Χρήση του προνομίου αυτού είναι σημαντική στην περίπτωση που θέλουμε ορισμένοι από τους χρήστες να μπορούν να διαχειρίζονται την πληροφορία του είδους (Κείμενα, Φωτογραφίες κ.ο.κ.) αλλά να μην έχουν τη δυνατότητα να διαχειριστούν και να έχουν πρόσβαση στα οικονομικά στοιχεία.

3. Στους Χρήστες (Βασικοί Πίνακες Παραμετροποίησης) προστέθηκαν τα πεδία:
   α. Ετήσιος Στόχος =  Ο ετήσιος Στόχος του χρήστη
   β. Ο Στόχος Περιέχει ΦΠΑ
   γ. Εμφανίζεται η Οθόνη πληροφοριών στο Login. Αν το τσεκάρετε όταν ο χρήστης μπαίνει στο σύστημα, εμφανίζεται η οθόνη με τις πληροφορίες (Ετήσιος Στόχος, Μηνιαίος Στόχος και αποκλίσεις). Επίσης εμφανίζεται το εορτολόγιο! Έτσι ο κάθε χρήστης είναι ενημερωμένος κάθε μέρα για την απόκληση που έχει από τον μηνιαίο ή τον ετήσιο στόχο του καθώς και μπορεί να βλέπει ποιοι γιορτάζουν σήμερα αλλά και τις επόμενες μέρες!

4. Στην Υποστήριξη Προστέθηκε η επιλογή "Πληροφορίες Χρήστη" η οποία εμφανίζει την οθόνη με τις προσωπικές πληροφορίες του χρήστη (Ετήσιος Στόχος, Μηνιαίος Στόχος και αποκλίσεις).

5. Μέχρι τώρα η εφαρμογή έκανε έλεγχο στην ορθότητα του ΑΦΜ μόνο αν αυτό ήταν 9 ψηφία. Τώρα η ορθότητα του ΑΦΜ ελέγχεται επίσης αν ο πελάτης/προμηθευτής συμμετέχει στην συγκεντρωτική, κάνει τον έλεγχο και απαγορεύει την καταχώρησή του.
Αυτό μηδενίζει την πιθανότητα για λάθος καταχωρήσεις στα ΑΦΜ οπότε και την πιθανότητα λαθών στην συγκεντρωτική τιμολογίων.
Παρόλα αυτά παραμένει ο Αυτοματισμός που κάνει μαζικό έλεγχο της ορθότητας των ΑΦΜ, καθώς είναι πιθανό να έχουμε λάθος σε ΑΦΜ που καταχωρούνται αυτόματα με εργαλεία εισαγωγής δεδομένων στην βάση μας.

6. Στην οθόνη πληροφοριών χρήστη προστέθηκε επίσης το πλήθος των εκκρεμών Δραστηριοτήτων του ανά είδος.

7. Στα παραστατικά Πελατών και προμηθευτών δεν επιτρέπεται η τροποποίηση αν αυτά έχουν μετασχηματιστεί.

8. Στην οθόνη της αποθήκης προστέθηκε το πεδίο "Ελάχιστη Ποσότητα Πώλησης" στο tab του internet. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να καθορίσετε το ελάχιστο που θα πουλιέται από "μικροείδη" μέσω internet. Αν είναι 0 τότε δεν υπάρχει όριο.

9. Στους κατασκευαστές προστέθηκαν τα εξής πεδία:
    Αρχείο Logo: Είναι το όνομα του αρχείου για το logo του κατασκευαστή. Το logo εμφανίζεται στην λίστα των κατασκευαστών.
    URL: Η σελίδα του κατασκευαστή στο internet. 
    Ελληνικό/Αγγλικό Κείμενο: Το κείμενο που θα εμφανίζεται στην λίστα δίπλα στον κατασκευαστή.

10. Στην αποθήκη η αντιστοίχιση των ειδών γίνεται με παραμετρικό τρόπο ως προς την κατηγορία. Οπότε πλέον έχετε δυνατότητα να έχετε περισσότερα είδη αντιστοίχισης από τα Παρεμφερή και τα Συσχετιζόμενα.
Στους Κεντρικούς Πίνακες Αποθήκης, στον νέο πίνακα "Κατηγορίες Αντιστοίχισης Ειδών", ορίζετε τις κατηγορίες σας.
Επίσης προστέθηκε και η δυνατότητα μαζικής καταχώρησης ειδών στην αντιστοίχιση.

11. Στα Τεχνικά Χαρακτηριστικά των ειδών, προστέθηκε η δυνατότητα να ορίζετε την κατηγορία τους.
Οι κατηγορίες των Τεχνικών χαρακτηριστικών, είναι άμεσα συνδεδεμένες με την εμφάνιση του είδους στο Internet (e-elite). Εκεί ορίζετε ποιών κατηγοριών η πληροφορία θα εμφανίζεται και σε ποιο tab. Με αυτόν τον τρόπο, σας παρέχεται πλέον η δυνατότητα να έχετε απεριόριστες ομάδες πληροφόρησης για κάθε είδος (π.χ. Δυνατότητες, Πλεονεκτήματα, Άλλες χρήσεις κ.ο.κ.), ανάλογα με τις ανάγκες σας.  Τις κατηγορίες των Τεχνικών Χαρακτηριστικών τις ορίζετε στον νέο, ανάλογο Κεντρικό Πίνακα Αποθήκης.
Επιλέγοντας Κατηγορία του Τεχνικού Χαρακτηριστικού, μπορείτε να ορίσετε σε ποιά θέση - tab - της παρουσίασης του είδους θα εμφανίζεται το συγκεκριμένο κείμενο στο e-elite. Σημειώσετε ότι στο e-elite μπορείτε να επιλέξετε ποιές κατηγορίες Τεχνικών Χαρακτηριστικών θα εμφανίζονται στην οθόνη παρουσίασης του είδους.

Έτσι τα προϊόντα σας στο e-elite θα είναι πλήρως ενημερωμένα από την τοπική σας εφαρμογή χώρις κόπο! 

12. Στα είδη προστέθηκε και το Αγγλικό Product U.S.P. (στο tab Internet) για την Αγγλική σελίδα του e-Elite.

CRM


1. Στην Μαζική αποστολή ενός Περιεχομένου αν το περιεχόμενο το παραλάβει ο ίδιος συναλλασσόμενος σε πολλά e-mail, κινητά τηλέφωνα ή Fax, αυτά καταχωρούνται σε μία μόνο Δραστηριότητα.

2. Στις εκστρατείες , στην επιλογή συναλλασσομένων, μπορούμε να επιλέξουμε επίσης:
   α. Από Κατηγορίες Marketing και Επαγγέλματος, επιλέγοντας ή/και αποκλείοντας κατηγορίες στις οποίες ανήκουν οι συναλλασσόμενοι
   β. Από είδη τα οποία έχουν αγοράσει οι συναλλασσόμενοι.
   γ. Από είδη στα οποία είναι ιδιοκτήτες οι συναλλασσόμενοι.

3. Από μία εκστρατεία μπορούμε να κάνουμε μαζική αποστολή περιεχομένου στους συναλλασσομένους της, άμεσα.

4. Στις Δραστηριότητες:
   α. Στην Ταυτότητα προστέθηκε η Διάρκεια αναμονής σε ώρες που αφορά στον χρόνο από την καταχώρηση μέχρι την έναρξη της δραστηριότητας.
   β. Στον Στόχο η Καταχώρηση γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τις Σημειώσεις (δίνει το νέο στόχο και αυτός προστίθεται στο προηγούμενο κείμενο). Με αυτόν τον τρόπο κρατάμε ίχνος των χρηστών και στην καταγραφή του στόχου.
   γ. Το Σύνολικό ποσό των Υπηρεσιών/Υλικών της Δραστηριότητας υπολογίζεται αυτόματα βάση του τιμοκαταλόγου του πελάτη.

5. Στις Πρότυπες Δραστηριότητες προστέθηκε η δυνατότητα να ορίζει ο χρήστης Ερωτηματολόγιο. Με αυτόν τον τρόπο όταν ορίζετε μία Πρότυπη Δραστηριότητα είναι δυνατό να καθορίσετε και ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο θα απαντά ο χρήστης.

6. Στις Δραστηριότητες των Διαδικασιών και των Λειτουργιών, προστέθηκε η δυνατότητα να ορίζει ο χρήστης Ερωτηματολόγιο. Με αυτόν τον τρόπο σιτς Δραστηριότητες που δημιουργούνται, οι χρήστες βρίσκουν έτοιμο το ερωτηματολόγιο που πρέπει να απαντηθεί.

7. Στην Αρχειοθέτηση προστέθηκε η δυνατότητα αντιγραφής ενός αρχείου. Με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατό να αντιγράψετε ένα αρχείο μαζί με το περιεχόμενό του και να δημιουργήσετε ένα νέο παρόμοιο.

8. Στην ενημέρωση των Εκστρατειών με τις Πρότυπες Δραστηριότητες και τις Λειτουργίες, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την κατανομή των Δραστηριοτήτων και έργων που θα δημιουργηθούν, ώστε να έχει για παράδειγμα 50 Δραστηριότητες ανά ημέρα.

9.  Στους Πίνακες Παραμετροποίησης του CRM προστέθηκε το Εορτολόγιο. Έτσι μπορείτε να δείτε ποιοι γιορτάζουν σήμερα ή και τις επόμενες μέρες και να στείλετε ευχές με μαζικά e-mail, sms κλπ.

10. Στις Βασικές Παραμέτρους του CRM (Υποστήριξη -> Κεντρικοί Πίνακες -> Πίνακες CRM) προστέθηκε το πεδίο "Επιτρέπεται καταχώρηση Συναλλασσόμενου Χωρίς Τηλέφωνο". Αυτό σας επιτρέπει να κάνετε καταχώρηση προσώπων και επιχειρήσεων στο CRM χωρίς να έχετε το τηλέφωνό τους.

11. Στην οθόνη της Δραστηριότητας προστέθηκε το tab "Ενέργειες". Εδώ μπορείτε να καταχωρήσετε ενέργειες που έγιναν γι'αυτήν την Δραστηριότητα. Τις ενέργειες από τις οποίες επιλέγετε πρέπει να τις καταχωρήσετε στον Πίνακα "Δυνατές Ενέργειες Δραστηριοτήτων" (Υποστήριξη -> Κεντρικοί Πίνακες -> Πίνακες CRM).
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε αναλυτικά τι έχει γίνει σε μία δραστηριότητα (π.χ. πόσα τηλέφωνα έγιναν χωρίς να απαντήσει ο συναλλασσόμενος, αν έγινε τελικά επαφή με τον συναλλασσόμενο, αν του στείλατε ενημερωτικό κ.ο.κ.). Ολα αυτά στα πλαίσια της Δραστηριότητας.
Επειδή για την κάθε ενέργεια καταχωρείται ο χρήστης και ο χρόνος (ημέρα και ώρα) που έγινε, είναι δυνατό να γίνει μέτρηση των ενεργειών ανά χρήστη, περίοδο κ.ο.κ.

12. Στο Portfolio προστέθηκε το Ληξιάριο των Συμβάσεων.
Εδώ εμφανίζονται οι συμβάσεις οι οποίες έχουν λήξει σε μία περίοδο και δεν έχουν ανανεώσει.
Με αυτόν τον τρόπο μπορεί ανά πάσα στιγμή ο χρήστης να ξέρει τις συμβάσεις των πελατών του που δεν ανανέωσαν ή που πρέπει να ανανεώσουν σε μία περίοδο και να τους χειριστεί μαζικά!

13. Στο Portfolio Προστέθηκε επίσης η "Εποπτεία Λογαριασμών". Εδώ μπορείτε να δείτε τους συναλλασσόμενους (από το CRM) ανά χρήστη με:
   α. Το υπόλοιπό τους
   β. Τις εκκρεμείς Δραστηριότητές τους
   γ. Τους Εκκρεμείς στόχους τους
Ετσι έχετε μία γρήγορη άποψη των λογαριασμών που διαχειρίζεστε.

14. Στα έργα προστέθηκε το πεδίο Αριθμός. Ο Αριθμός μπορεί να συμπληρώνεται με το χέρι ή να ενημερώνεται αυτόματα (τις κατάλληλες ρυθμίσεις τις κάνετε από τις Βασικές Παραμέτρους του CRM).

15. Στο πλάνο δραστηριοτήτων προστέθηκε η δυνατότητα να επιλέγετε εκτός από θέση οργανογράμματος και την θέση εργασίας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βλέπετε πλέον το πλάνο:
   α. Όλης της εταιρείας
   β. Των χρηστών Μίας θέσης Οργανογράμματος
   γ. Των χρηστών Μίας θέσης Εργασίας
   δ. Ενός συγκεκριμένου χρήστη

Query

1. Οι φόρμες μέχρι τώρα περιείχαν μόνο τις ετικέτες.
Προστέθηκαν και οι Φόρμες HTML με τις οποίες ο χρήστης μπορεί να ορίσει html κείμενα με πεδία από τον πίνακα που έχει συνδέσει την φόρμα.
Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να δημιουργήσουμε εκτυπώσεις που περιέχουν π.χ. Τα στοιχεία ενός πελάτη σε μία σελίδα.

Εργαλεία

1. Στα εργαλεία προστέθηκε η Επιλογή "Εισαγωγή Δεδομένων".

Με αυτήν μπορείτε να εισάγετε
   α. Συναλλασσόμενους στο CRM
   β. Πελάτες
   γ. Προμηθευτές
   δ. Είδη στην αποθήκη

Συμβάσεις

1. Στις πρότυπες Συμβάσεις προστέθηκε το πεδίο "Η Λειτουργία εκτελείται μόνο στην αρχική Σύμβαση". Αν το  τσεκάρετε τότε η Λειτουργία δημιουργεί Έργο μόνο στην πρώτη καταχώρηση της Σύμβασης και όχι στις Ανανεώσεις της. Είναι χρήσιμο όταν οι συμβάσεις σας δεν είναι αυτόνομες αλλά έχουν στην ουσία ανανεώσεις.

2. Στις δράσεις των συμβάσεων (λίστα και οθόνη) προστέθηκε η δυνατότητα να εμφανίζεται το ιστορικό ανανεώσεων μίας σύμβασης, βάση της αρχικής σύμβασης. Με αυτόν τον τρόπο είναι ορατή άμεσα η πορεία των ανανεώσεων μίας σύμβασης.

Γενική Λογιστική

1. Στην εκτύπωση του Συνοπτικού Βιβλίου Εσόδων / Εξόδων προστέθηκε η δυνατότητα να εκτυπώνεται και το σύνολο των υποκαταστημάτων.