24/12/2008    PS.08.01.41 V1.00 R007 Pegasus MIS-CRM-ERP Extranet/Intranet V3.11 R005 MySQL. Κυκλοφόρησε η ανανέωση R007

PS.08.01.41 V1.00 R007 Pegasus ERP-CRM V3.11 R005 MySQL.
Κυκλοφόρησε η ανανέωση R007
Η ανανέωση R007 της Εφαρμογής Pegasus ERP-CRM (PS.08.01.41 V1.00 R007 Pegasus ERP-CRM V3.11 R005 MySQL) είναι διαθέσιμη προς χρήση από τις 24/12/2008.

Οι κάτοχοι της παλαιότερης ανανέωσης με ενεργή Ετήσια Σύμβαση ΤΕχνικής Στήριξης (ΕΣΤΕΣ), μπορούν να κάνουν την αναβάθμιση τόσο του Λογισμικού όσο και του Εγχειριδίου Χρήσης μέσα από την προσωπική τους σελίδα στο extranet των χρηστών της Τεχνολογίας Πήγασος από την διαδοχή επιλογών: 05.Υποστήριξη->Εγχειρίδια και Ανανεώσεις.

Επίσης μπορείτε να κατεβάσετε ενσωματωμένη την νέα ανανέωση από την σχετική της διεύθυνση στον κεντρικό Διαδικτυακό τόπο των Λογισμικών Τεχνολογίας Πήγασος.

Παρακάτω εμφανίζονται αναλυτικά οι αλλαγές που περιέχει η Ανανέωση R007 σε σχέση με την R006. 

 ERP
1. Στην καταχώρηση παραστατικών και παραγγελιών, προστέθηκε η δυνατότητα της μαζικής καταχώρησης ειδών.
Εμφανίζεται οθόνη στην οποία ο χρήστης επιλέγει, από λίστα ειδών που δημιουργεί με αναζήτηση (π.χ. από περιγραφή), τα είδη που θέλει για το παραστατικό.
Με αυτόν τον τρόπο γίνεται ποιό γρήγορη η καταχώρηση ενός παραστατικού με όμοια είδη.


2. Προστέθηκε η δυνατότητα να εξάγουμε τα είδη ενός παραστατικού ή/και παραγγελίας σε αρχείο (excel). Επίσης η δυνατότητα να καταχωρούμε ένα παραστατικό με είδη που περιέχονται σε αρχείο (excel) που δημιουργήθηκε με την παραπάνω διαδικασία.
Με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατό να γίνεται μεταφορά - ανταλλαγή - μεγάλων παραστατικών μεταξύ διαφορετικών εγκαταστάσεων (π.χ. να στείλετε ένα παραστατικό σε ένα πελάτη σας ή να παραλάβετε ένα παραστατικό από έναν προμηθευτή σας).

3. Στα είδη στην αποθήκη, στο tab "Internet" ο χρήστης μπορεί να καταχωρεί πλέον περισσότερες από 2 φωτογραφίες, οι οποίες αποθηκεύονται άμεσα στην βάση. Οι φωτογραφίες αυτές πλέον, ενημερώνουν άμεσα το  site χωρίς να χρειάζεται να τις κάνετε Upload με ftp.

4. Στην οθόνη του είδους προστέθηκε το πεδίο Product U.S.P. (Unique Selling Point). Είναι το χαρακτηριστικό με το οποίο θέλουμε να γίνει γνωστό το προϊόν (π.χ. φθηνότερο, φιλικότερο, κ.ο.κ.)
Επίσης προστέθηκε το Tab "Επαγγέλματα" με το οποίο ο χρήστης μπορεί να ορίσει σε ποιά επαγγέλματα απευθύνεται το συγκεκριμένο είδος.

5. Στις Λοιπές Δράσεις του είδους, προστέθηκε η εκτύπωση της Προϊοντικής Ταυτότητας του Είδους. Εδώ εκτυπώνονται συγκεντρωμένα τα στοιχεία του είδους που αφορούν στην διαχείριση της αγοράς του

6. Στις παραγγελίες πελατών/προμηθευτών  προστέθηκε η δυνατότητα να διαγράφονται μαζικά (από τις Δράσεις της παραγγελίας) τα είδη που έχουν τιμολογηθεί. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε στις παραγγελίες μόνο τα είδη που έχουν μείνει back-order.

7. Στους Κεντρικούς Πίνακες Παραμετροποίησης Συναλλαγών & Συναλλασσομένων, προστέθηκε ο Πίνακας "Φόρμες Εκτύπωσης Παραγγελιών". Ο Χρήστης μπορεί πλέον να ορίσει φόρμες (σε μορφή Html) και να τις εκτυπώσεις μέσα από την παραγγελία (η επιλογή προστέθηκε στις Δράσεις της παραγγελίας).


CRM
1. Στα Ανταγωνιστικά Προϊόντα προστέθηκε το button "Αρχειοθέτηση Προϊόντος". Εδώ μπορείτε να συνδέσετε αρχεία που έχουν σχέση με το προϊόν.

2. Στις Δραστηριότητες ο χρήστης
   α. μπορεί να ορίσει Προγραμματισμένη Ώρα Έναρξης και Λήξης (τα οποία είναι υποχρεωτικά αν η Δραστηριότητα συμμετέχει στο πλάνο).
   β. πρέπει να δώσει πραγματική ώρα Λήξης όταν η Δραστηριότητα αλλάξει κατάσταση και εκτελεστεί.
   γ. μπορεί να δώσει πραγματική ώρα έναρξης (αν είναι διαφορετική από την προγραμματισμένη) βάσει της οποίας υπολογίζεται η πραγματική διάρκεια.

3. Μία Δραστηριότητα έχει μία ημερομηνία εκτέλεσης (δεν υπάρχει πλέον η ημερομηνία πιθανής λήξης και η ημερομηνία λήξης).  
Ο Χρήστης ορίζει την προγραμματισμένη και την πιθανή έναρξη, τα οποία είναι υποχρεωτικά όταν η Δραστηριότητα συμμετέχει στο πλάνο Δραστηριοτήτων.
Επίσης όταν η Δραστηριότητα εκτελεστεί μπορεί να ορίσει την πραγματική ώρα έναρξης και είναι υποχρεωτικό να ορίσει την πραγματική ώρα λήξης.

4. Το πλάνο Δραστηριοτήτων τροποποιήθηκε ώστε:
   α. Εμφανίζει μία δραστηριότητα να καταλαμβάνει όλα τα τετράγωνα του πλάνου τα οποία καλύπτει η προγραμματισμένη έναρξη και λήξη της.
   β. Ο Χρήστης μπορεί να επιλέξει αν εμφανίζει Αργίες, Σάββατα και Κυριακές.

5. Στο περιεχόμενο επικοινωνίας Προστέθηκε η δυνατότητα για επιπλέον κριτήρια. Εδώ μπορεί ο χρήστης να επιλέξει ποιές κατηγορίες Marketing και ποιές κατηγορίες επαγγέλματος συμμετέχουν ή δεν συμμετέχουν στην αποστολή του κειμένου.

6. Στην αποστολή Κειμένου Επικοινωνίας, αν δεν έχει οριστεί ποιές κατηγορίες επικοινωνίες Συναλλασσομένων συμμετέχουν, η αναζήτηση γίνεται απευθείας στους συναλλασσόμενους.

7. Στην Λίστα των Δραστηριοτήτων προστέθηκε η δυνατότητα να αντιγράψει ο χρήστης μία Δραστηριότητα

8. Στις προτεραιότητες των Δραστηριοτήτων ο χρήστης μπορεί να ορίσει αν συμμετέχουν στο πλάνο. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να έχουμε Δραστηριότητες με Είδος που δεν συμμετέχει στο πλάνο, αλλά η Προτεραιότητά τους να τις κάνει να συμμετέχουν (π.χ. οι Επείγουσες να εμφανίζονται στο πλάνο). Σε αυτήν την περίπτωση ελέγχεται η προγραμματισμένη έναρξη και λήξη και αυτών των Δραστηριοτήτων.

9. Στον ορισμό εμφάνιση των Δραστηριοτήτων (αν ο χρήστης επιτρέπεται να δίνει Υλικά/Υπηρεσίες) ο χρήστης έχει πλέον την δυνατότητα να δίνει Σκοπό=0 (ισχύει για όλους τους σκοπούς) ή/και είδος=0 (για όλα τα είδη).
Με αυτόν τον τρόπο γίνεται ποιό εύκολος ο ορισμός.

10. Στο πλάνο Δραστηριοτήτων εμφανίζεται και υπόμνημα με τα χρώματα που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο πλάνο.

11. Στις Δραστηριότητες προστέθηκε (στο tab Ταυτότητα) το πεδίο "εμφανίζεται στο Internet".
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ορίζετε ποιές Δραστηριότητες θα εμφανίζονται στο e-CRM

Το ίδιο πεδίο προστέθηκε και στα Έργα Λειτουργιών και τις Εργασίες (στο tab "Χρόνοι-Ποσά").

12. Στις εργασίες ενός έργου προστέθηκαν οι εξής δυνατότητες (μέσα από την λίστα των εργασιών)
    α. Αντιγραφή της εργασίας σε νέα.
    β. Μεταφορά Δραστηριοτήτων από μία εργασία σε μία άλλη (του ίδιου έργου).
Με αυτές τις δυνατότητες, ο χρήστης μπορεί εύκολα να διασπάσει μία εργασία σε δύο ώστε να μην ξεπεράσει το όριο των 8 δραστηριοτήτων σε μία εργασία.

13. Στο πλάνο Δραστηριοτήτων, για κάθε δραστηριότητα εμφανίζονται τα ποσά (Κόστος και Ποσό Δραστηριότητας) και οι Ώρες (Προγραμματισμένες και Πραγματικές).
Επίσης Πηγαίνοντας το ποντίκι επάνω σε μία ημέρα εμφανίζει το σύνολο των ποσών αυτών.

14. Στην Μαζική Καταχώρηση Πρότυπης Δραστηριότητας (Broatcasting) προστέθηκε η δυνατότητα επιλογής όλων των θέσεων λογικού. Με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατό να γίνει ενημέρωση σε όλους τους ενεργούς χρήστες με μία κίνηση.

15. Στον ορισμό εμφάνισης των Δραστηριοτήτων, προστέθηκε η δυνατότητα να ορίζετε αν θα έχουν και Ερωτηματολόγιο.
Επίσης ορίζετε αν θα είναι υποχρεωτικό και τα αποδεκτά ερωτηματολόγια.
Με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατό να ορίσετε ανά Είδος/Σκοπό υποχρεωτικά ερωτηματολόγια.
Ο έλεγχος γίνεται μόνο αν η κατάσταση της Δραστηριότητας είναι "Εκτελέστηκε".

16. Στους Κεντρικούς Πίνακες Παραμετροποίησης προστέθηκαν οι πίνακες :
    α. Ερωτηματολόγια
    β. Πίνακες Τιμών Ερωτηματολογίων.
    Με την χρήση αυτών των πινάκων μπορείτε να δημιουργήσετε ερωτηματολόγια τα οποία τα χρησιμοποιείτε μέσα από τις δραστηριότητες.

17. Στις Δραστηριότητες προστέθηκε το tab "Ερωτηματολόγιο". Εδώ μπορείτε να επιλέξετε ένα ερωτηματολόγιο που έχετε δημιουργήσει και να καταχωρήσετε τις απαντήσεις του.
Το ερωτηματολόγιο μπορεί να προστεθεί στην φόρμα εκτύπωσης (δείτε και δείγμα στο αρχείο csm\html\epafh.htm)

18. Στο πλάνο Δραστηριοτήτων προστέθηκε επάνω από το υπόμνημα των χρωμάτων το σύνολο των ωρών και των ποσών των δραστηριοτήτων που εμφανίζονται.

19. Στην καρτέλα ενός συναλλασσόμενου, προστέθηκε το tab "Προφίλ". Σε αυτό μπορούμε να καταχωρήσουμε στοιχεία ανά Προφίλ.
Τα προφίλ είναι προδημιουργημένα από τους πίνακες Παραμετροποίησης του CRM. Κάθε Προφίλ έχει τα δικά του πεδία και οδηγίες συμπλήρωσης. Για κάθε Προφίλ, ορίζουμε αν επιτρέπονται πολλαπλές καταχωρήσεις ή όχι ανά συναλλασσόμενο.
Με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατό να έχουμε ανά συναλλασσόμενο μία ιστορική ή όχι, καταγραφή στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ του.

20. Στις συμβάσεις προστέθηκε το πεδίο "Κωδ. Σύμβασης που ανανέωσε". Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βλέπετε τις ανανεωμένες συμβάσεις και τις νέες.

21. Στις δραστηριότητες που αφορούν πλάνο, μόνο οι χρήστες με ειδικό προνόμιο (νέο) μπορούν να αλλάξουν την προγραμματισμένη ημέρα και ώρα.

22. Προστέθηκε το πεδίο "Συμμετέχει στο επίλεκτο Πελατολόγιο". Χρησιμεύει για να μπορείτε να επιλέγετε ποιοί πελάτες - ιδιοκτήτες προϊόντων σας θα συμμετέχουν στις λίστες των "προϊοντικών ταυτοτήτων" (εκτυπώνονται από τα είδη της αποθήκης).

23. Στην λίστα των Δραστηριοτήτων προστέθηκε η δυνατότητα μαζικής αντιγραφής μίας Δραστηριότητας με βάση την ημέρα της εβδομάδας (π.χ. Κάθε Δευτέρα από 1/1/ εώς 31/12) ή βάση της ημέρας του μήνα (π.χ. την 12η του κάθε μήνα).

24. Στο MIS προστέθηκε στους Δείκτες Marketing προστέθηκε η επιλογή "Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων". Σε αυτήν μπορείτε να διαχειριστείτε τα απαντημένα ερωτηματολόγια.
 

Μισθοδοσία
1. Στους εργαζόμενους προστέθηκε η δυνατότητα να δίνουμε και δεύτερη ειδικότητα.
Σε αυτήν την περίπτωση δημιουργούνται 2 καταχωρήσεις στην ΑΠΔ για κάθε μισθοδοσία, μία για κάθε ειδικότητα.
Με αυτόν τον τρόπο καλύπτουμε ορισμένες περιπτώσεις όπως π.χ. των εργαζομένων που είχαν κρατήσεις ΤΑΥΣΟ και μετά το 2007 μεταφέρθηκαν στο ΙΚΑ συνολικά.

2. Στις Βασικές παραμέτρους προστέθηκαν οι όροι κρατήσεων για την δεύτερη ειδικότητα. Από αυτού η εφαρμογή αναγνωρίζει τα ποσά που θα χρησιμοποιεί για την ΑΠΔ της δεύτερης ειδικότητας.


Γενική Λογιστική
1. Στον έλεγχο της Γέφυρας, εμφανίζει τους Κ.Κ. που δεν έχουν ορισμένη γέφυρα. Γι' αυτούς δεν εμφανίζει τις κινήσεις τους αναλυτικά.
Με αυτόν τον τρόπο γίνεται
    α. Άμεσος έλεγχος μήπως για κάποιον Κ.Κ. δεν έχει οριστεί κατά λάθος γέφυρα
    β. Δεν εμφανίζει κινήσεις που έτσι κι αλλιώς δεν πρέπει (δεν έχουν ορισμένη γέφυρα).

Συντήρηση Εξοπλισμού
1. Στις Συσκευές μπορούμε πλέον να ορίσουμε αν είναι μέρος μία άλλης συσκευής. Από μία αρχική συσκευή μπορούμε να δούμε όλες όσες της ανήκουν.

2. Στις Διαδικασίες Συντήρησης της συσκευής, εκτός από την περιγραφή των εργασιών, μπορούμε πλέον να καταγράψουμε και τα συμπτώματα.

3. Από μία συσκευή μπορούμε να δούμε τ διάγραμμα των εργων - λειτουργιών που έχουν ενεργοποιηθεί από αυτήν.


MIS
1. Στην Σύγκριση ERP-Γενικής Λογιστικής, εκτός από τα ποσά ελέγχει και το πλήθος των εγγραφών. Με αυτόν τον τρόπο βρίσκουμε και τις, σπάνιες, περιπτώσεις να έχουμε ίδια σύνολα αλλά να λείπουν από το ένα κύκλωμα κινήσεις.

2. Στις πωλήσεις είδους ανά πελάτη/ιδιοκτήτη (MIS Αποθήκης), προστέθηκε η δυνατότητα αναζήτησης ειδών με την περιγραφή. Επίσης η δυνατότητα εκτύπωσης του αποτελέσματος.

3. Στις Συγκρίσεις -> Οικονομικά Στοιχεία ERP έγινα οι εξής τροποποιήσεις :
   α. Αντί για επιλογή έτους από ... έως ο χρήστης πλέον δίνει ημερομηνία από... έως
   β. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει αν θέλει να εμφανίζονται τα ποσοστά διαφοροποίησης των ποσών στις στήλες ή/και στις γραμμές.