01/01/2019: Άμεση Εφαρμογή των Αποφάσεων ΠΟΛ.1195/2018, ΠΟΛ.1208/2018 & ΠΟΛ.1218/2018!

Έχετε προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες ώστε το Πρατήριό σας να συμμορφώνεται με τις νέες απαιτήσεις;
Σύμφωνα με Ανακοίνωση της ΦΕΚ: 3603 Β΄/24/08/2018 & τη σχετική ανακοίνωση Ο.Β.Ε. όπως αυτή παρατίθεται εδώ, η αντίστροφη μέτρηση έχει πλέον αρχίσει. Επικοινωνήστε με τους Αρμόδιους Φορείς ώστε να προγραμματίσετε τις τελευταίες κινήσεις σας ώστε να διασφαλίσετε την εύρυθμη & ορθή λειτουργία του Πρατηρίου σας.
Τι προσφέρει το Pegasus Oil ERP ώστε να εκσυγχρονίσετε την Επιχείρησή σας;
- Εξειδικευμένη Λύση αποκλειστικά για το Κλάδο σας
- Δυνατότητα Επικοινωνίας με επώνυμα Συστήματα Εισροών- Εκροών για την Έκδοση Τιμολογίων
- Επικοινωνία με πλήθος ΕΑΦΔΣΣ οι οποίοι εναρμονίζονται Πλήρως με τις νέες διατάξεις για τη διαβίβαση & αποστολή των αρχείων τους
- Διαχείριση Πετρελαίου Θέρμανσης
- Δυνατότητα Εγκατάστασης σε Βυτίο για την έκδοση Παραστατικών
- Δυνατότητα Αμφίδρομης Επικοινωνίας Βυτίων/Υποκαταστημάτων με το Κεντρικό Κατάστημα
- Μικρή Αγορά/Πλυντήριο
Ανακαλύψτε τη Λύση Pegasus Oil ERP & Αξιοποιήστε τη Μοναδική Οικονομική Πρόταση των ημερών!
Καλύψτε κάθε Ανάγκη του Πρατηρίου σας με απίστευτο οικονομικό όφελος!
Το Τμήμα Marketing & Πωλήσεων παραμένει στην Διάθεση σας για οποιαδήποτε Απορία!