15/06/2020    Ανέπαφο Check-In - Νέα δεδομένα για τα Ξενοδοχεία και τον τρόπο λειτουργίας τους!

Covid-19 Τα Νέα δεδομένα που φέρνει για τα Ξενοδοχεία και τον τρόπο λειτουργίας τους!

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει φέρει δραματικές αλλαγές στην παγκόσμια κοινωνία. Πέρα από τη δημόσια υγεία, όπου η διαφύλαξή της αποτελεί και τη No. 1 προτεραιότητα των κοινωνιών, ο ιός απειλεί και την παγκόσμια οικονομία φέρνοντας κάποιους κλάδους αντιμέτωπους με σοβαρές προκλήσεις. Οι προκλήσεις αυτές και οι αλλαγές που επιφέρουν μοιάζουν να έρχονται για να μείνουν, επιβάλλοντας καθοριστικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων.

check-in

Μια τέτοια σημαντική αλλαγή συμβαίνει και στον κλάδο του τουρισμού. Τα ξενοδοχεία στην εποχή του κορωνοϊού, πρέπει να εφαρμόσουν μεθόδους και διαδικασίες που θα επιτρέψουν, την ασφαλή διαμονή και εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Κάποιες από τις αλλαγές αυτές είναι καθαρά υγειονομικού χαρακτήρα, ενώ κάποιες άλλες επιτρέπουν τους ξενοδόχους να κάνουν το επόμενο βήμα, εκσυγχρονίζοντας την επιχείρηση φιλοξενίας, θέτοντας καινοτόμες διαδικασίες - λιγότερο χρονοβόρες και κοστοβόρες για την επιχείρηση - που θα τη βοηθήσουν να αναπτυχθεί στην αγορά.

Έχοντας ως στόχο να παρέχουμε πάντα στους πελάτες μας, πέρα από τα αυτονόητα και κάτι περισσότερο, ανακοινώνουμε τις 7 νέες λειτουργίες που προστέθηκαν στο Pegasus Web App e-Hotel:

1. Υπηρεσία Ανέπαφου Check-In με τη χρήση QR Code ή με την αποστολή της φόρμας στο e-mail πελάτη.

Δείτε τη φόρμα εγγραφής σκανάροντας το QR Code:

forma

2. Υπηρεσία Αξιολόγησης Διαμονής με τη χρήση QR Code ή με την αποστολή του ερωτηματολογίου στο e-mail πελάτη.

Δείτε το ερωτηματολόγιο σκανάροντας το QR Code:

questionnaire

3. Υπηρεσία υλοποίησης καθαρισμών δωματίων μετά από αίτημα του πελάτη (Housekeeping).

Πλέον οι καθαρισμοί δωματίων θα πρέπει να γίνονται σε συνεννόηση με τους διαμένοντες και όχι ως προγραμματισμένη διαδικασία.

4. Αναφορά Ιχνηλασιμότητας.

Η εφαρμογή Pegasus Web App e-Hotel, έχει πλήθος αναφορών παρέχοντας στον ξενοδόχο μία σαφή εικόνα της επιχείρησης. Με την αναφορά ιχνηλασιμότητας που υποχρεώνει ο νόμος, παρέχεται αναλυτική αναφορά με τα στοιχεία τόσο των βασικών διαμένοντων, όσο και των λοιπών διαμένοντων σε κάθε δωμάτιο. 

5. Οθόνη Dashboard

Όλη η εικόνα του ξενοδοχείου σε ένα tab, που συγκεντρώνει τα δεδομένα και τα στατιστικά για κάθε περίοδο.

6. Προσβασιμότητα από οπουδήποτε/οποτεδήποτε

Το στήσιμο της εφαρμογής σε cloud server, επιτρέπει την πρόσβαση από οπουδήποτε, οποτεδήποτε επιτρέποντάς στον ξενοδόχο τον πλήρη έλεγχο του ξενοδοχείου ανά πάσα στιγμή, από κάθε τύπο συσκευής.

7. Κλείσιμο Δωματίου

Δυνατότητα χαρακτηρισμού δωματίων ως μη διαθέσιμα, για να ελέγχετε την πληρότητα του ξενοδοχείου σας με βάση τα επιτρεπτά όρια πληρότητας.

Επιτρέπουμε στην επιχείρηση φιλοξενίας να επιβιώσει, ενισχύοντας τη δυναμική της, ενώ παράλληλα την εντάσσουμε στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, ώστε να μπορεί να αντεπέξελθει στις ψηφιακές απαιτήσεις των επισκεπτών της.

Ακολούθησε όλα τα πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου, που ορίζει η πιστοποίηση Health First!

Δες τη σελίδα προϊόντος