08/03/2007    B2B στήριξη Συνεργατών και Πελατών Τεχνολογίας Πήγασος
Αγαπητοί μας Συνεργάτες,
φέτος συμπληρώνουμε το δέκατο έτος χρήσης του Portal Υποστήριξης των Συνεργατών αλλά και των Χρηστών των Προϊόντων και Υπηρεσιών Τεχνολογίας Πήγασος© .
Το Portal αποτελεί το διαδικτυακό τμήμα του τοπικού Ολοκληρωμένου Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος (MIS & CRM & ERP & HRM) της ΤΕΣΑΕ, χρησιμοποιεί την ίδια MySQL και είναι προσπελάσιμο ΔΩΡΕΑΝ από όλους τους Συνεργάτες και τους Πελάτες μέσα από τον κεντρικό διαδικτυακό τόπο της Τεχνολογίας Πήγασος©.
Στατιστικά Στοιχεία : μέχρι σήμερα
- έχει υποστηρίξει αυτόματα 33.734 αιτήσεις Πελατών,
- έχουν υλοποιηθεί 6.390 έργα τροποποιήσεων-επεκτάσεων εφαρμογών Πελατών και
- έχει προσπελαστεί προς εξυπηρέτηση 195.826 από τους Πελάτες και τους Συνεργάτες της ΤΕΣΑΕ.
Χρηστικές Δυνατότητες :
αποτελείται από οκτώ επιλογές:

01.Λογισμικό (   On-line Aγορά δικαιωμάτων χρήσης, Διαχείριση ενεργών Αδειών Χρήσης, Αυτόματη Ανανέωση Ετησίων Συμβάσεων ΤΕχνικής Στήριξης)
02.Διαδικτυακά Ονόματα ( WhoIS για .gr και άλλους 100 παγκόσμιας εμβέλειας προορισμούς, Αυτόματη Kαταχώρηση Νέου Διαδικτυακού Ονόματος προς δέσμευση, Mεταφορά στο DNS σύστημα της επιλογής σας, Απόλυτη Διαχείριση όλων των παραμέτρων των Διαδικτυακών Ονομάτων σας)
03.Διαδικτυακοί Χώροι (Δημιουργία Νέου Διαδικτυακού Χώρου σε περιβάλλον Linux Servers με πίνακα ελέγχου cPanel ή σε Windows 2003 Servers με πίνακα ελέγχου Plesk,
Απόλυτη Διαχείριση των Διαδικτυακών Χώρων)
04.Στήριξη (Άμεση διαχείριση των Ενεργών ΕΣΤΕΣ, Ληξιάριο ΕΣΤΕΣ ανά χρονική περίοδο, οι Αριθμοί Εργασίας των εφαρμογών σας, Αίτηση αυτόματης έκδοσης Νέου Αριθμού Εργασίας των εφαρμογών, Αυτόματη Ανανέωση των ΕΣΤΕΣ)
05.Υποστήριξη (Διαχείριση Παραγγελιών Παραγωγής / Υποστήριξης Τροποποιήσεων - Επεκτάσεων μίας Εφαρμογής με την Χρήση του περιβάλλοντος Ανάπτυξης ΔΙΑΣ, Διαχείριση του Τεχνικού Ημερολογίου της εγκατάστασης στο οποίο ειναι κατεγραμμένες όλες οι επεμβάσεις των Τεχνικών στο Σύστημα Μηχανογράφησης , Διαχείριση RV κλήσεις και επισκέψεις των Τεχνικών, Αυτόματη Κοστολόγηση των Υπηρεσιών με χρήση του Τιμοκαταλόγου των Υπηρεσιών, Πιστοποίηση Εγκατάστασης, Εγχειρίδια και Ανανεώσεις, Διαχείριση της Γνωσιακής Βάσης drPegasus (9638 απαντημένες ερωτήσεις χρηστών), Απομακρυσμένη Υποστήριξη μέσω Internet,  Μηχανισμός Διαχείρισης  Παράπονων με αυτόματη σύνδεση στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, Το Olympus Project Management Tool για την υποστήριξη των Φάσεων Αποτύπωσης, Ανάλυσης, Σχεδιασμού και Ανάπτυξης ενός Ολοκληρωμένου Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος {MIS, CRM, ERP, MIS, HRM, MRP} )
06.Οικονομικά (Διαχείριση της Λογιστικής Καρτέλας με εκτύπωση των παραστατικών από το Internet, Διαχείριση των Ατιμολόγητων Παραγγελιών,
Οn-line Πληρωμή των υπολοίπων, αυτόματη διαμόρφωση των Στοιχείων Τιμολόγησης)
07.Συστάσεις (για την αυτόματη εισαγωγή στις καρτέλες των Πελατών και έλεγχο των τιμολογήσεών τους)
08.Pegasus C&A (Για την Διαχείριση των Προϊόντων C&A και της ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100 που συνοδεύει τα προγράμματα Τεχνολογίας Πήγασος©)

Τεχνικές Δυνατότητες :
Όπως όλα τα Ολοκληρωμένα Επιχειρηματικά Περιβάλλοντα (MIS, CRM, ERP, MIS, HRM, MRP) :
- Επικοινωνεί και συνεργάζεται αυτόματα με την τοπική Βάση Δεδομένων
- Διαλειτουργεί με Διαδικτυακές εφαρμογές και εφαρμογές Τοπικού Δικτύου
- Συμπεριλαμβάνει το περιβάλλον Ανάπτυξης ΔΙΑΣ
- Διαθέτει ελεύθερο κώδικα

Με εκτίμηση,
Θωμάς Ψαρράς,
Υπεύθυνος Ανάπτυξης ΔΔΔΥ Τεχνολογίας Πήγασος©