21/08/2013    Εξειδικευμένη Εφαρμογή Μηχανογράφησης για Εταιρίες Διαχείρισης Κτιρίων - Προσεγγίστε υποψήφιους πελάτες με έκπτωση 50%!

Οι Εταιρίες που αναλαμβάνουν την ολοκληρωμένη διαχείριση κτιρίων έχουν την ανάγκη μίας αμιγώς καθετοποιημένης λύσης μηχανογράφησης, η οποία θα τους επιτρέπει να πραγματοποιούν όλο το εύρος των εργασιών τους εύκολα και γρήγορα ενώ ταυτόχρονα θα τους παρέχει όλες τις πληροφορίες για τις οικονομικές εκκρεμότητες των πελατών και των συνεργατών τους.

Το Pegasus ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ERP σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε μέσα από την user friendly οθόνη Reception να πραγματοποιούνται, ακόμα και από αρχάριους χρήστες, εργασίες όπως:

  • Καταχώρηση Κτιρίων – Διαμερισμάτων – Ιδιοκτητών- Ενοικιαστών
  • Καταχώρηση Δαπανών
  • Επιμερισμός των δαπανών – Έκδοση Κοινοχρήστων
  • Εκτύπωση Συγκεντρωτικής – Ειδοποιητηρίων
  • Έκδοση Αποδείξεων Είσπραξης- Διαχείριση Οφειλών  και πολλές ακόμη.

Βάλτε στην άκρη απαρχαιωμένες dos εφαρμογές & φύλλα excel!

Διαφοροποιήστε το επίπεδο των Υπηρεσιών σας ως προς τους πελάτες σας!

 

 

Pegasus Κοινόχρηστα ERP Start Up

50%  ΕΚΠΤΩΣΗ

Αποκλειστικά μέχρι  31 Αυγούστου

 

1. Δοκιμάστε το demo 2. Διαφημιστικό Φυλλάδιο 3. Δείτε το νέο Video Παρουσίασης

 

 

 

 

Χαρακτηριστικά Εφαρμογής:

  • Module Κοινόχρηστα: Καλύπτει ΠΛΗΡΩΣ όλες τις καθημερινές εργασίες της Επιχείρησης μέσα από  τη Reception
    Αναλυτική Παρακολούθηση των Οικονομικών Πολυκατοικίας
    Καταχώρηση των Κτιρίων με τα πλήρη στοιχεία τους
    Καταχώρηση Διαμερισμάτων® Δαπανών ® Αυτόματος Υπολογισμός Κοινοχρήστων
    Δυνατότητα ορισμού των κατηγοριών των δαπανών που θέλετε με ταυτόχρονο παραμετρικό ορισμό του υπολογισμού τους (Μοντέλα Υπολογισμού)
    Ιστορικό αρχείο των κοινοχρήστων που έχετε υπολογίσει ανά κτίριο
  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα ERP: Σύνδεση του κτηρίου με το ERP για την παρακολούθηση των οικονομικών στοιχείων:
    Προγραμματισμένες εισπράξεις & Διαχείριση Υπολοίπων 
    Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκες, Αξιόγραφα, Έσοδα-Έξοδα, Υπόλοιπα Πελατών/ Προμηθευτών, Παραγγελίες, Αναλώσεις Υλών κτλ 
    Δυνατότητα παρακολούθησης διαχείρισης κτιρίων. Τήρηση εισπράξεων - οφειλών ανά διαμέρισμα ή/και πρόσωπο (ιδιοκτήτη - ενοικιαστή) 
    Δυνατότητα Προγραμματισμού Ανείσπρακτων με ενημέρωση στο Ημερολόγιο Χρήστη – Δυνατότητα Ανάθεσης σε Εισπράκτορα & Τήρηση Υπολοίπων μέχρι τελικής Εξόφλησης
  • Module CRM: Οργανώστε τη Γραμματειακή σας Υποστήριξη – Ανεβάστε επίπεδο στην εξυπηρέτηση:
    Στοχευμένη Επικοινωνία με μαζικές αποστολές sms/emails 
    Σύνδεση Ενοικιαστών - Ιδιοκτητών - Διαχειριστή με το CRM για πλήρη τήρηση στοιχείων
    Διαχείριση Δραστηριοτήτων Χρήστη (Υπενθύμιση είσπραξης, Τιμολόγηση, Προγραμματισμός ραντεβού) 
    Ενημέρωση Διαχειριστών για νέα ραντεβού, μετρήσεις, προσφορές κ.α.

  • Statistic & Report Generator : Εφοδιασμένο με έτοιμα Στατιστικά και Εκτυπώσεις αλλά και δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον στατιστικών και εκτυπωτικών καταστάσεων ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες:
    Έτοιμες Φόρμες Ειδοποιητηρίων/Συγκεντρωτικών Καταστάσεων/Αποδείξεων κ.α. 
    Δυνατότητα Εκτύπωσης σε Laser & Matrix εκτυπωτές

 

 

Διεκδικήστε ΝΕΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ σε ΚΛΑΔΟΥΣ που έχουν πραγματικές ανάγκες ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ!

 

 

 

 

Το Εμπορικό Τμήμα της ΤΕΣΑΕ είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση -Επικοινωνήστε μαζί μας

 

 

 

 

 

 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839
Φόρμα Επικοινωνίας

Ακολουθείστε μας στο twitter

Επισκεφτείτε μας στο YouTubeΕπισκεφτείτε μας στο YouTube