18/09/2013    Εξειδικευμένη Λύση Μηχανογράφησης για τα Βιβλιοπωλεία με Μοναδικά Χαρακτηριστικά- Pegasus Book Store ERP Start Up!

Η Εφαρμογή απευθύνεται σε Βιβλιοπωλεία & Καταστήματα με Είδη Γραφείου / Χαρτικά. Στόχος της πρότασης είναι:

  • η οργάνωση της εντατικής λιανικής
  • η πλήρης οικονομική διαχείριση μέσα από το εμπορικό κύκλωμα
  • η ενημέρωση του υποψήφιου πελατολογίου μέσα από sms, newsletters κ.α.
  • η ηλεκτρονική εικόνα της επιχείρησης μέσα από ένα απόλυτα ενημερωμένο e-shop

 

 

 

 

Pegasus Book Store ERP Start Up

 

Για το Διαφημιστικό Φυλλάδιο επιλέξτε εδώ

Για τα Video Παρουσίασης της Εφαρμογής επιλέξτε εδώ

 

 

Ενημέρωση της Αποθήκης από τη Βάση της Biblionet

173.000 Τίτλοι για διαχείριση μέσα από τη Τοπική Μηχανογράφηση

Αυτόματη εμφάνιση των τίτλων στο e-shop σας

 

 

Η Καθετοποιημένη Εφαρμογή Pegasus© αποτελεί μία Ολοκληρωμένη Λύση προκειμένου να προσεγγίσετε  υποψήφιο πελατολόγιο με μία Συμφέρουσα Οικονομική Πρόταση. 

Γιατί με Pegasus© ;

Γιατί τα Μοναδικά Χαρακτηριστικά του, είναι τα Ανταγωνιστικά σας Πλεονεκτήματα. Αναλυτικότερα:

  • Αυτοματοποίηση των Καθημερινών εργασιών (Παραγγελίες, Τιμολόγηση, Αποθήκη κ.α.) μέσα από μία εύχρηστη Οθόνη Εντατικής Λιανικής.
  • Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό. Mέσα από μία touch οθόνη μπορείτε να διαχειρίζεστε Πόντους, Δωροεπιταγές ή  Κάρτες πελατών .
  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα & CRM που συμπεριλαμβάνονται στη Βασική Έκδοση της εφαρμογής.
  • Αυτόματη επικοινωνία με το site της Επιχείρησής σας – Παραλαβή των on-line παραγγελιών – Αυτόματη εμφάνιση διαθεσιμότητας από την Αποθήκη!

 

Δείτε Web App Gallery από εδώ


 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

  • Εφοδιασμένο με το module Library: το οποίο συνδέεται με την βάση της Bιβλιοnet (www.biblionet.gr) και να ενημερώνεται με τα στοιχεία της, τα οποία μπορείτε να τα διαχειριστείτε τοπικά π.χ. αναζητήσεις με Τίτλο, Συγγραφέα, Εκδοτικό Οίκο κ.τ.λ.

  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα
    Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκες, Αξιόγραφα, Έσοδα-Έξοδα, Υπόλοιπα Πελατών/ Προμηθευτών, Παραγγελίες κ.α.

  • Module Retail: η Εντατική Λιανική γίνεται Άμεση & Ευέλικτη με τη χρήση barcode scanners. Προσφέρει υπηρεσίες επιπέδου όπως οι κάρτες Πελατών & η Διαχείριση Πόντων με εξαργύρωση σε Δωροεπιταγές. Αποτελεί τον κορμό κάθε επιτυχημένης εφαρμογής στη  Λιανική Πώληση.

  • Εξυπηρετεί και Δανειστική Βιβλιοθήκη

  • Αυτόματα Updates που προσφέρουν Νέες Δυνατότητες στην Εφαρμογή σας
    Άμεση Ενημέρωση του προγράμματος για τις νέες απαιτήσεις

  • Αναλυτικό CRM
    Σας δίνει τη δυνατότητα να οργανώσετε καλύτερα τις πωλήσεις σας καθώς και τη γραμματειακή σας υποστήριξη. Τηρεί αναλυτικό ιστορικό πελατών και σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε στοχευμένη επικοινωνία με αποστολή sms/email.

  • Εφοδιασμένο με έτοιμα Στατιστικά και Εκτυπώσεις αλλά και δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον στατιστικών και εκτυπωτικών καταστάσεων ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες.
    Statistic & Report Generator - Προβλέψεων Πωλήσεων – Μέτρηση Αποτελεσμάτων


Για να δείτε το demo

Το Εμπορικό Τμήμα της ΤΕΣΑΕ είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση -Επικοινωνήστε μαζί μας

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839
Φόρμα Επικοινωνίας

Ακολουθείστε μας στο twitter

Επισκεφτείτε μας στο YouTubeΕπισκεφτείτε μας στο YouTube