19/09/2012    Εξειδικευμένη Λύση Μηχανογράφησης για τα Βιβλιοπωλεία με Μοναδικά Χαρακτηριστικά- Pegasus Book Store ERP Start Up - Ολοκληρωμένη Εφαρμογή για τον Εκσυγχρονισμό της επιχείρησής σας!

Αγαπητοί Συνεργάτες ,

 

Η Εφαρμογή απευθύνεται σε Βιβλιοπωλεία & Καταστήματα με Είδη Γραφείου / Χαρτικά. Στόχος της πρότασης είναι:

  • η οργανώση της εντατικής λιανικής

  • η πλήρης οικονομική διαχείριση μέσα από το εμπορικό κύκλωμα

  • η ενημέρωση του υποψήφιου πελατολογίου μέσα από sms, newsletters κ.α.

  • η ηλεκτρονική εικόνα της επιχείρησης μέσα από ένα απόλυτα ενημερωμένο e-shop

 

 

Pegasus Book Store ERP Start Up

Για το Διαφημιστικό Φυλλάδιο επιλέξτε εδώ

Για τα Video Παρουσίασης της Εφαρμογής επιλέξτε εδώ

 

  • Ενημέρωση της Αποθήκης από τη Βάση της Biblionet

  • 173.000 Τίτλοι για διαχείριση μέσα από τη Τοπική Μηχανογράφηση

  • Αυτόματη εμφάνιση των τίτλων στο e-shop σας

 

Η Καθετοποιημένη Εφαρμογή Pegasus© αποτελεί μία Ολοκληρωμένη Λύση προκειμένου να προσεγγίσετε  υποψήφιο πελατολόγιο με μία Συμφέρουσα Οικονομική Πρόταση.

 

 

Γιατί με Pegasus© ;

Γιατί τα Μοναδικά Χαρακτηριστικά του, είναι τα Ανταγωνιστικά σας Πλεονεκτήματα. Αναλυτικότερα:

  • Αυτοματοποίηση των Καθημερινών εργασιών (Παραγγελίες, Τιμολόγηση, Αποθήκη κ.α.) μέσα από μία εύχρηστη Οθόνη Εντατικής Λιανικής.

  • Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό. Mέσα από μία touch οθόνη μπορείτε να διαχειρίζεστε Πόντους, Δωροεπιταγές ή  Κάρτες πελατών .

  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα & CRM που συμπεριλαμβάνονται στη Βασική Έκδοση της εφαρμογής.

  • Αυτόματη επικοινωνία με το site της Επιχείρησής σας – Παραλαβή των on-line παραγγελιών – Αυτόματη εμφάνιση διαθεσιμότητας από την Αποθήκη!
    Δείτε
    Web Gallery εδώ


  • Συμβατότητα με τους πιο γνωστούς ΕΑΦΔΣΣ της αγοράς & Ταμειακά συστήματα της αγοράς.

  • Κανένα Επιπλέον Κόστος ανά θέση Εργασίας.

  • Εύκολο menu για τη Διαχείριση Δεδομένων από τη Biblionet & την άμεση διεκπεραίωση των αναζητήσεων.

  • Συνεχής Εξέλιξη της Εφαρμογής με προσθήκη MODULES  (S/N, Μισθοδοσίας, Λογιστικής κ.α.).

  • Ελάχιστες Απαιτήσεις σε H/W.

  • Άμεση Έναρξη Αποδοτικής Λειτουργίας της Εφαρμογής.

 

 

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

  • Εφοδιασμένο με το module Library: το οποίο συνδέεται με την βάση της Bιβλιοnet (www.biblionet.gr) και να ενημερώνεται με τα στοιχεία της, τα οποία μπορείτε να τα διαχειριστείτε τοπικά π.χ. αναζητήσεις με Τίτλο, Συγγραφέα, Εκδοτικό Οίκο κ.τ.λ.

  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα - Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκες, Αξιόγραφα, Έσοδα-Έξοδα, Υπόλοιπα Πελατών/ Προμηθευτών, Παραγγελίες κ.α.

  • Module Retail: η Εντατική Λιανική γίνεται Άμεση & Ευέλικτη. Προσφέρει υπηρεσίες επιπέδου όπως οι κάρτες Πελατών & η Διαχείριση Πόντων με εξαργύρωση σε Δωροεπιταγές. Αποτελεί τον κορμό κάθε επιτυχημένης εφαρμογής στη  Λιανική Πώληση.

  • Εξυπηρετεί και Δανειστική Βιβλιοθήκη

  • Αυτόματα Updates που προσφέρουν Νέες Δυνατότητες στην Εφαρμογή σας - Άμεση Ενημέρωση του προγράμματος για τις νέες απαιτήσεις

  • Αναλυτικό CRM - Σας δίνει τη δυνατότητα να οργανώσετε καλύτερα τις πωλήσεις σας καθώς και τη γραμματειακή σας υποστήριξη. Τηρεί αναλυτικό ιστορικό πελατών και σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε στοχευμένη επικοινωνία με αποστολή sms/email.

  • Εφοδιασμένο με έτοιμα Στατιστικά και Εκτυπώσεις αλλά και δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον στατιστικών και εκτυπωτικών καταστάσεων ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες. - Statistic & Report Generator - Προβλέψεων Πωλήσεων – Μέτρηση Αποτελεσμάτων

 

 

 

 

Για να δείτε το demo

 

 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας ή με οποιονδήποτε πιστοποιημένο συνεργάτη μας!

 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839
Ακολουθείστε μας στο twitter