03/03/2010    H TEΣΑΕ πρωτοπορεί στο e-επιχειρείν.Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία!

Η ΤΕΣΑΕ είναι η πρώτη εταιρεία πληροφορικής στην Ελλάδα που τόλμησε να αναπτύξει το δικό της ολοκληρωμένο σύστημα e-consulting και e-commerce.Το Phaethon λειτουργεί επιτυχημένα από το 1999 με στόχο την πλήρη αυτοματοποιηση όλων των συναλλαγών των μεταπωλητών και των πελατών μας με την εταιρεία μας.Στόχος μας είναι η απλοποίηση όλων των συναλλαγών μας.

Συγκεκριμένα,χρησιμοποιώντας το Phaethon μπορείτε εύκολα:

  • Να διαχειρίζεστε την καρτέλα σας και την καρτέλα των πελατών σας

  • Να παρακολουθείτε το ληξιάρειο όλων των συμβάσεων λογισμικού,διαδικτυακού χώρου και ονομάτων όλων των πελατών σας.

  • Να ανανεώνετε συμβάσεις online.

  • Να αναβαθμίζετε  λογισμικό και χώρους και να καταχωρείτε,να μεταφέρετε και να διαχειρίζεστε ονόματα online με αυτόματη σύνδεση στο DataCenter μας.

  • Nα παρακολουθείτε και να εκτυπώνετε τα  υπόλοιπα και τα παραστατικά σας και τα υπόλοιπα και τα παραστατικά ανά πελάτη σας.

  • Να παρακολουθείτε online τους αριθμούς εργασίας των προιόντων μας και να κάνετε αιτήσεις για νέους αριθμούς εργασίας.

  • Να αγοράζετε online όλο το προϊοντικό μας χαρτοφυλάκιο και να πληρώνετε με τον e-Banking μηχανισμό της TΕΣΑΕ

  • Να ανατρέχετε σε όλη την ιστορία της υποστήριξης της εγκατάστασής σας η οποία αποθηκεύεται και μπορείτε να την επαναχρησιμοποιήσετε

  • Να θέτετε τεχνικά ερωτήματα στους πιστοποιημένους μηχανικούς μας και να λαμβάνετε έγκυρες απαντήσεις εντός 24 ωρών. Μπορείτε να επιλέξετε τεχνικό της αρεσκείας σας ο οποίος μπορεί να ενημερωθεί για όλη την ιστορία του συστήματός σας

  • Να αξιολογείτε τις απαντήσεις υπηρεσίας υποστήριξης που λαμβάνετε. Έμπρακτα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας για την βελτίωση της ποιότητας της υποστήριξης που λαμβάνετε σύμφωνα με το iso 9001:2000

  • Να  ενημερώνεστε για τις απαντήσεις σε τεχνικά θέματα που λαμβάνουν  οι πελάτες σας μέσω της TEΣΑΕ. Δεν είναι απαραίτητο να συμμετέχετε στην διαδικασία. Μπορείτε όμως να εκπαιδεύεστε και να επαναχρησιμοποιείτε τις απαντήσεις για δική σας διευκόλυνση στην εξυπηρέτηση των πελατών σας.

  • Να καταθέτετε παράπονα από την επιλογή κατάθεσης παραπόνων. Σε αυτήν την περίπτωση ενημερώνονται αυτόματα μέσω του CRM ο υπεύθυνος διαχείρισης ποιότητος της επιχείρησης και αν πρέπει και το ΔΣ της επιχείρησης

  • Να κλείνετε ραντεβού με τους τεχνικούς μας

  • Να λαμβάνετε αναβαθμίσεις των εφαρμογών σας.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι οι κωδικοί σας και ένα ενεργό ετήσιο συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης(ΕΣΤΕΣ).

Επωφεληθείτε λοιπόν του ανταγωνιστικού μας πλεονεκτήματος : πιο αποτελεσματική οργάνωση,ταχύτερες συναλλαγές,άμεση και ποιοτική τεχνική υποστήριξη!

Δοκιμάστε κι εσείς να πλοηγηθείτε στο περιβάλλον του Phaethon σύμφωνα με τις online οδηγίες χρήσης.

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839