18/01/2011    Η μηχανογράφηση των Επιχειρήσεων Delivery είναι πλέον αναγκαία - Pegasus ERP Delivery

Αγαπητοί Συνεργάτες,

 

Η μηχανοργάνωση των επιχειρήσεων διανομής Φαγητού - Delivery είναι πλέον επιτακτική ανάγκη.Οι επιχειρήσεις αυτές καλούνται καθημερινά να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους και να βελτιώνουν τις Υπηρεσίες τους. Ταυτόχρονα πρέπει να ελέγχουν τις εργασίες όλου του προσωπικού τους.  Η ΤΕΣΑΕ μπορεί πλέον να καλύψει πλήρως και τον Κλάδο αυτό με το Pegasus ERP Delivery.

 

Απευθύνεται στις επιχειρήσεις που θέλουν:

  • Να Βελτιώσουν τη ποιότητα και τη ταχύτητα εξυπηρέτησής
  • Να Μειώσουν το Λειτουργικό Κόστος της Επιχείρησής τους
  • Να Δημιουργήσουν πιστό καταναλωτικό κοινό!
  • Να Αυξήσουν το κέρδος!

 

Καταβέστε το Διαφημιστικό Έντυπο για να το μοιράσετε στα Delivery της γειτονιάς σας!


Γιατί όμως να προτιμήσω το Pegasus ERP Delivery για την επιχείρησή μου?

  1. Οικονομική Λύση - Δεν έχει κανένα περιορισμό ή κόστος όσες θέσεις εργασίας κι αν χρησιμοποιείτε ενώ ταυτόχρονα το κόστος Ετησίου Συμβολαίου Τεχνικής Στήριξης είναι μικρό
  2. Δυνατότητα σύνδεσης με τα Υποκαταστήματα της Αλυσίδας delivery και αναταλλαγή δεδομένων σε Real Time!
  3. Πλήρη Κάλυψη της διαδικασίας διανομής και ταυτόχρονα της εξυπηρέτησης του πελάτη και  της Εμπορικής σας διαχείρισης σε πολύ ελκυστική Τιμή!
  4. Αυτόματη επικοινωνία με τα πιο δημοφιλή Ταμειακά Συστήματα της Αγοράς
  5. Συνεργάζεται με όλα τα barcode scanner της αγοράς και με τα δημοφιλέστερα ζυγιστικά μηχανήματα
  6. Διαθέτει αυτόματα Update ώστε να συμβαδίζει πάντα με τις ανάγκες και την εξέλιξη του κλάδου σας, αλλά και εύκολη διαδικασία back up.
  7. Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω extranet (ISO 9001)

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

  • Αναγνώριση Εισερχόμενων Κλήσεων
  • Έυχρηστη Οθόνη Reception (Touch Screen) για εύκολη διαχείριση των παραγγελιών σε όλους τους χώρους (bar, τραπέζια κλπ)
  • Διαχείριση παραγγελιών ανά κατάσταση
  • Αναλυτική καταχώρηση στοιχείων πελάτη (Όνομα, Επώνυμο, Διεύθυνση, τηλέφωνα) αλλά και ιστορικό – Καταγράψτε τις ανάγκες των πελατών σας και Δημιουργήστε πιστό καταναλωτικό κοινό
  • Πλήρης έλεγχος των δρομολογίων και των διανομέων σας. Ο υπεύθυνος ξέρει ανά πάσα στιγμή ποιες παραγγελίες έχουν ξεκινήσει ή έχουν παραδοθεί και από ποιον διανομέα
  • Δυνατότητα αποστολής Μαζικών sms και email, ώστε να κρατάτε ενήμερους τους πελάτες σας. Μπορείτε να ενημερώνετε ακόμα και όταν η παραγγελία είναι έτοιμη!
  • Αναλυτική ενημέρωση των τελευταίων παραγγελιών του κάθε πελάτη καθώς και του τζίρου του. Μπορείτε έτσι να ξεχωρίζετε τους καλύτερους πελάτες σας και να τους επιβραβεύετε!
  • Δυνατότητα δημιουργίας καρτών των Μελών σας! Οι πελάτες που είναι μέλη μπορούν να έχουν πόντους, ειδικές εκπτώσεις κλπ
  • Διαχείριση Αποθήκης (food and beverage), των αποθεμάτων και έλεγχος κόστους
  • Ορισμός παραμετρικών Τιμοκαταλόγων ώστε να μπορείτε να τηρείτε αυτόματα ειδική τιμολογιακή πολιτική ανά πελάτη ανάλογα με το τόπο σερβιρίσματος (π.χ. delivery ή σάλα) ή με το πρόσωπο (π.χ. εργαζόμενοι επιχείρησης ή ιδιώτης)
  • Πλήρης Εμπορικό Κύκλωμα (Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκες, Αξιόγραφα, Έσοδα-Έξοδα, Υπόλοιπα Πελατών/ Προμηθευτών, Παραγελίες)
  • Εφοδιασμένο με έτοιμα Στατιστικά και Εκτυπώσεις αλλά και δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον στατιστικών και εκτυπωτικών καταστάσεων ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες (Statistic & Report Generator)

 

Είναι ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για να καλύψει πλήρως όλες τις επιχειρήσεις Διανομής Φαγητού (delivery), από την Αναγνώριση της κλήσης του Πελάτη, ως τον έλεγχο του δρομολογίου διανομή!

 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας ή με οποιονδήποτε πιστοποιημένο συνεργάτη μας για να πάρετε επιπλέον πληροφορίες αλλά και τη δική σας προσφορά!



 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839