08/09/2021    Η προετοιμασία των Ελαιοτριβείων ξεκινά και μπορείτε να προσφέρετε την πλεον ολοκληρωμένη λύση!

Το Pegasus Ελαιοτριβείο ERP, είναι η πλέον ολοκληρωμένη λύση της αγοράς!

Τι έχει να προσφέρει; Το πρόγραμμα αποτελεί μια ολιστική προσέγγιση, αφού εξυπηρετεί κάθε λειτουργία του απαιτητικού αυτού κλάδου, από την αρχή μέχρι το τέλος κάθε διαδικασίας.

Πιο συγκεκριμένα, κάθε ελαιοτριβείο - τυποποιητήριο μπορεί να ελέγχει διαδικασίες όπως: Παραλαβή καρπού, Σενάρια Ελαιοποίησης, Παράδοση Ελαιολάδου, Φύλαξη Λαδιού, Τυποποίηση Ελαιολάδου, Διαχείριση Δοχείων / Δεξαμενών, Μαζική έκθλιψη ελαιοκάρπου / Κοινή Άλεση, Πώληση Λαδιού, Έκδοση Όλων των Παραστατικών, Επικοινωνία με myDATA κ.α. Το γεγονός ότι βασίζεται στον κορμό του Pegasus ERP Start Up, επιτρέπει πληθώρα άλλων λειτουργιών (π.χ. CRM) και εμπεριέχει κάθε κομμάτι της εμπορικής διαχείρισης.

Γιατί να προσεγγίσετε τον κλάδο; Με την έναρξη του myDATA κάθε ελαιοτριβείο - όπως και κάθε ελληνική επιχείρηση - θα πρέπει να συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς. Αυτό σημαίνει πως όσες επιχειρήσεις του κλάδου χρησιμοποιούσαν custom εφαρμογές, που δεν παρέχουν τη δυνατότητα διασύνδεσης με την ΑΑΔΕ ή ακόμη και αυτές που δεν χρησιμοποιούν καθόλου (εκδίδουν παραστατικά χειρόγραφα), θα πρέπει να βρουν έναν τρόπο να καλύψουν αυτή την ανάγκη. Το γεγονός αυτό δίνει αυτομάτως ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο Pegasus Ελαιοτριβείο, μέσα από την ευκολότερη εκτέλεση των διαδικασιών (όλα εκτελούνται στο ίδιο διαχειριστικό περιβάλλον), μειώνοντας σημαντικά τα κόστη συντήρησης (δε χρειάζεται να συντηρούν διαφορετικές εφαρμογές για την κάθε λειτουργία) και τέλος συγκεντρώνοντας όλη την πληροφορία της επιχείρησης σε ένα περιβάλλον (γίνεται ευκολότερη η αναζήτηση / επεξεργασία της πληροφορίας και εξαγωγή συμπερασμάτων από στατιστικά δεδομένα).

Τι υπάρχει στον ανταγωνισμό; Είναι φανερό με μια πρόχειρη έρευνα ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά, που να προσφέρει αυτό το φάσμα δυνατοτήτων. Αυτό οφείλεται κυρίως στις ιδιαιτερότητες του κλάδου, αλλά ενδεχομένως και στο γεγονός ότι ένα μεγάλο ποσοστό ελαιοτριβείων στην Ελλάδα, ανήκει ήδη στο πελατολόγιο της TESAE ή έχουν κάποιο custom πρόγραμμα, κάνοντας ασύμφορο το κόστος ανάπτυξης ανταγωνιστικής εφαρμογής από οποιαδήποτε εταιρία λογισμικού. 

Πόσο δύσκολη είναι η υποστήριξη; Το μεγαλύτερο μυστικό για τη σωστή και χωρίς προβλήματα λειτουργία των ελαιοτριβείων είναι η αρχική παραμετροποίηση. Θα πρέπει η καταγραφή που έχουμε από τον πελάτη να είναι πλήρης (σχετικά με τον τρόπο παραλαβής καρπού, τα σενάρια ελαιοποίησης, τα δικαιώματα που κρατάει, τη φύλαξη / αγορά / πώληση λαδιού, τη δακοκτονία κ.α.). Εάν η αρχική πληροφορία καλύπτει με σαφήνεια τα παραπάνω η υποστήριξη που θα χρειαστεί είναι ελάχιστη και τις περισσότερες φορές δεν αφορά σε λειτουργικές διαδικασίες του προγράμματος.

Πότε μπορώ να προσεγγίσω την κλάδο; Ιδανική περίοδος για να ξεκινήσει κανείς τις επαφές με επιχειρηματίες του κλάδου είναι από τις αρχές Σεπτεμβρίου. Η περίοδος ενδείκνυται γιατί τότε ξεκινά η προετοιμασία για τα ελαιοτριβεία (αναβάθμιση εφαρμογών, άνοιγμα νέας ελαιοκομικής περιόδου, εκπαίδευση νέου προσωπικού, ώστε να είναι έτοιμοι και να ξεκινήσουν τις παραλαβές στους επόμενους μήνες.

Τι θα πρέπει να μάθω για τα ελαιοτριβεία; Έχουμε φροντίσει να καταγράψουμε κάθε πιθανή ερώτηση που θα πρέπει να γίνει στους υποψήφιους πελάτες του κλάδου, ώστε να μπορεί να γίνει η υλοποίηση. Αυτό το υλικό προωθείται σε κάθε συνεργάτη διασφαλίζοντας ότι θα λάβετε τις απαραίτητες πληροφορίες για κάθε εγκατάσταση και φροντίζοντας να μην εκτεθείτε σε τελικούς σας πελάτες. Επιπλέον, όπως και στις υπόλοιπες εγκαταστάσεις για κάθε καινούρια εφαρμογή, παρέχεται πλήρης εκπαίδευση και μπορείτε να επικοινωνείτε απευθείας με τον υπεύθυνο πωλητή σας.

Δείτε όλες τις λειτουργίες του ελαιοτριβείου στο βίντεο - Προωθήστε το πρόγραμμα μέσα από τη σελίδα για τελικούς πελάτες - Δείτε τη μελέτη με τα πρώτα βήματα εγκατάστασης

Έχεις Απορίες;

Επικοινώνησε με το Τμήμα Marketing & Πωλήσεων για να λάβεις τη δική σου προσφορά.