26/06/2000    Λύση Καλοκαίρι 2000

Μόνο 286.000 δρχ/έτος το Extranet : <<Πελάτες-Προμηθευτές-Αποθήκη-Παραγγελιοληψία>> με την <<Λύση Καλοκαίρι 2000>>. Πλήρες κύκλωμα ηλεκτρονικού εμπορίου με πραγματικό κόμβο 450 ΜΒ και πρόγραμμα υποστήριξης των πωλήσεων.

Όλοι οι πελάτες μας που διαθέτουν Pegasus εμπορικό κύκλωμα οποιασδήποτε σειράς , με 286.000 δρχ/έτος μόνο, αποκτούν το δικαίωμα να κερδίσουν πραγματικά από την χρήση του Internet με την "Λύση Καλοκαίρι 2000" που περιλαμβάνει :
1. Συμφέρουσα Φιλοξενία κόμβου
2. Αποτελεσματική Δομή κόμβου
3. Ολοκληρωμένο τοπικό σύστημα λογισμικού υποστήριξης του κόμβου
4. Προβολή κόμβου

Ανάλυση της "Λύσης Καλοκαίρι 2000"

1. Φιλοξενία κόμβου

- Χώρος μέχρι 450 ΜΒ
- Καταχώρηση και υποστήριξη ονόματος κόμβου από δύο συστοιχίες Domain Name Servers
- Εταιρική υποστήριξη URL της μορφής http://www.yourcompany.gr
- Συμμετοχή στο Pegasus Business Center http://www.drpegasus.gr το μεγαλύτερο ελληνικό εμπορικό κέντρο με παρουσίαση 69.000 ελληνικών επιχειρήσεων.
- 20 πραγματικούς λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Ενεργοποίηση του Pegasus Statistics Server έτσι ώστε να γνωριζετε ποιός (ΙΡ), πότε, επισκέφτηκε ποιά σελίδα και πόσο χρόνο έμεινε σε αυτή έτσι ώστε να είναι δυνατή η αναγκαία έρευνα της αγοράς ανά προϊόν με δείγμα τον πληθισμό των επισκεπτών σας.
- Τα έξυπνα counters του hitbox.gr και βέβαια προγράμματα τύπου cgi με τις απεριόριστες δυνατότητες του Pegasus Interpretation Programming για την υλοποίηση μεθόδων της μορφής emailto mailfors, cooking, remote infos, on mouse new window, hover buttons, έξυπνου και δυναμικού Μarque, έξυπνου σύμφωνα με προεπιλογές του επισκέπτη και δυναμικού σύμφωνα με πολλαπλό κριτήριο εφμάνισης από την βάση δεδομένων των banners κλπ
- Προσωπικό FTP Λογαριασμό
- Υποστήριξη εξειδικευμένων υπηρεσιών μέσω του Extranet της TESAE group στο οποίο διαθέτετε την δική σας μερίδα με εταιρικό κωδικό χρήσης και μέχρι 30 προσωπικά συνθηματικά
- Δυνατότητα απαιριόριστων ενεργών ASP υποκόμβων
- Δυνατότητα εμπορικής εκμετάλευσης

2. Δομή Κόμβου

2.1 Εταιρική Παρουσία
- Ιστορικό
- Εταιρική Εικόνα
- Σκοπός
- Δραστηριότητες
2.2 Επικοινωνία
- Η "Προϊοντική ενημέρωση" επιτυγχάνεται μέσω της βάσης δεδομένων αυτής με τρόπο μοναδικό καθότι για κάθε προϊόν υπάρχει δυνατότητα καταχώρησης από το τμήμα marketing της εταιρείας αλλά και από τους χρήστες των προϊόντων της εταιρείας απείρων θεωρητικά ερωτήσεων-απαντήσεων που περιγράφουν την χρήση, την ωφελιμότητα, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του και βέβαια είναι το κάθε προϊόν ένα ανοικτό προς συζήτηση θέμα με σκοπό την καταξίωσή του στην ελληνική αλλά και στην παγκόσμια αγορά.
- Οι "Ευκαιρίες εργασίας" που προσφέρει μία εταιρεία
- Ευκαιρίες επιχειρηματικής συνεργασίας
- "Βιβλίο επισκεπτών" με θεματικές ενότητες προς στατιστικό έλεγχο των επισκεπτών καθώς επίσης για την υποστήριξη της δυνατότητας δημιουργίας νέων αγορών
- News Letter για την υποστήριξη της αναγνωρισιμότητας τόσο των προϊόντων όσο και της ίδιας της εταιρείας επιτυγχάνεται με την συχνά επαναλαμβανόμενη ενημέρωση των υποψηφίων πελατών αλλά και των υπαρχόντων πελατών.
- Ερωτήσεις για το οργανόγραμμα
2.3 Τιμοκατάλογος με on line ενημέρωση και υποστήριξη after sales των προϊόντων
2.4 Ηλεκτρονικό εμπόριο με αυτόματη ενημέρωση της βάσης δεδομένων του Internet από την τοπική.Σε περίπτωση που χρησιμοποιήται εμπορικό κύκλωμα τεχνολογίας Πήγασος η ενημέρωση της βάσης δεδομένων γίνεται αυτόματα με την σύνδεση στο Ιnternet μέσω απλού dial up του Η/Υ που φιλοξενεί την τοπική εφαρμογή με αμφίδρομο τρόπο, σε άλλη περίπτωση χρησιμοποιείται η τεχνική του Pegasus Remote η οποία μέσω ASCII transfer μεταφέρει τα αναγκαία δεδομένα προς την βάση του Internet και μόνο.
2.5 Υποστήριξη Δικτύου Πωλήσεων
Kάθε μέλος του δικτύου πωλήσεων διαθέτει δικούς του κωδικούς οι οποίοι του επιτρέπουν να "συμμετέχει στην μηχανογράφιση της εταιρείας",με νέες παραγγελίες, άποψη αποθήκης, προσωπική εημέρωση, συμμετοχή στις πολιτικές πωλήσεων της εταιρείας,βλέπουν τιμολογιακές διαφαθμίσεις σύμφωνα με την συμμετοχή τους στις συνολικές πολήσεις της εταιρείας κλπ

3. Ολοκληρωμένο τοπικό σύστημα λογισμικού υποστήριξης του κόμβου

Είναι πλήρες εμπορικό κύκλωμα σε δικτυακό περιβάλον DOS ή Window της σειράς Elite.

4. Προβολή κόμβου


Σκοπός της εφαρμογής αυτής είναι η εύκολη διαχείριση μεγάλου πλήθους προσώπων που συμμετέχουν στο "Βιβλίο Διευθύνσεων" και που το καθένα πρόσωπο ανήκει σε κάποια από την κατηγορία διαχείρισης που έχουμε καθορίσει π.χ. Πελάτες, Υποψήφιοι Πελάτες, Φίλοι κλπ.
Κάθε πρόσωπο έχει στην καρτέλα του την ημερομηνία επόμενης επαφής έτσι ώστε στο "Ημερολόγιο Επαφών" να εμφανίζεται αυτόματα η εγγραφή του προς διαχείριση.
Η Διαχείριση ενός προσώπου δηλ. σχόλια του χρήστη και επιμέρους στοιχεία καταγράφονται στο πεδίο των σχολίων.
1. Καταχώρηση νέων εγγραφών στο Βιβλίο Διευθύνσεων
Εδώ καταχωρούνται όλα τα πρόσωπα στα οποία αποστέλλονται e-mail.
Από το Βιβλίο Διευθύνσεων αποστέλλονται e-mail ατομικά, σε κάθε πρόσωπο ξεχωριστά.
Ένα e-mail μπορεί να αποσταλεί και σε πολλά πρόσωπα ταυτόχρονα, από την επιλογή ¨Μαζική Αποστολή e-mail¨ Είναι σημαντικό να συμπληρωθεί το πεδίο του e-mail στο Βιβλίο Διευθύνσεων, γιατί μόνο τότε θα εμφανίζεται αυτόματα στις φόρμες ατομικής ή μαζικής αποστολής e-mail.
Στην καρτέλα κάθε προσώπου υπάρχει ακόμη η επιλογή "Ημερολόγιο Επαφών" όπου καταγράφονται οι επαφές του χρήστη μόνο με το συγκεκριμένο πρόσωπο.
Υπάρχει ακόμη η επιλογή "Ιστορικό Μαζικών Αποστολών e-mail" όπου καταγράφονται όλες οι μαζικές αποστολές e-mail του συγκεκριμένου προσώπου. Η λίστα αυτή ενημερώνεται αυτόματα από το πρόγραμμα.
2. Καταχώρηση νέου Κειμένου προς αποστολή
Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα να καταχωρείτε και να αποθηκεύετε το κείμενο ενός e-mail και να το επιλέγετε κάθε φορά, χωρίς να χρειάζεται να το γράφετε από την αρχή.
Για να καταχωρήσετε ένα νέο κείμενο για e-mail επιλέγετε από το μενού "Αποστολές" το "Βάση Δεδομένων Μηνυμάτων Αποστολής e-mail".