24/07/2013    Μείωση του ΦΠΑ στο Κλάδο της ΕΣΤΙΑΣΗΣ! Υποδεχόμαστε την αλλαγή με έκπτωση 50% στην Εφαρμογή Pegasus Estiasi ERP Start Up-Ασύρματη Παραγγελιοληψία!

Η αλλαγή στο καθεστώς ΦΠΑ* για το  Κλάδο της ΕΣΤΙΑΣΗΣ αποτελεί ένα εξαιρετικό κίνητρο ώστε κάθε Εστιατόριο, Καφετέρια ή Μπαρ:

  • Να αναβαθμίσει το υπάρχον σύστημα μηχανογράφησης
  • Να διεκδικήσει καλύτερη οργάνωση επενδύοντας σε λύσεις Ασύρματης Παραγγελιοληψίας
  • Να αποκτήσει καλύτερο έλεγχο των Δαπανών & των Εσόδων της Επιχείρησης.

Προσεγγίστε δυναμικά υπάρχοντες & υποψήφιους Πελάτες με τη μοναδική έκπτωση :

50%  στο κόστος της Εφαρμογής

«Το κέρδος για το Πελάτη Λιανικής αγγίζει τα  600 € - Μπορείτε να σκεφτείτε καλύτερη πρόταση;»

 

 

Pegasus Estiasi ERP Start Up

Διαφημιστικό Έντυπο εδώ

Demo version εδώ

Video Παρουσίασης

 


* Παρακολουθήστε τη Video Παρουσίαση της  σχετικής αναβάθμισης ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΦΠΑ για το Pegasus Estiasi ERP Start Up

 

Προσεγγίστε:

Εστιατόρια  - Καφετέριες – Καταστήματα Γρήγορου Φαγητού – Νυχτερινά Κέντρα Διασκέδασης – Delivery  & Take Away  κτλ.

Πλεονεκτήματα έναντι ανταγωνιστικών λύσεων:

  • Μηδενικό Κόστος ανά αριθμό PDA
  • Καμία επιπλέον χρέωση ανά Θέση Εργασίας
  • Συμβατότητα ΧΩΡΙΣ περιορισμούς στο H/W
  • Διαχείριση Εστιατορίου & Εμπορική Διαχείριση σε μία ΕΝΙΑΙΑ εφαρμογή
  • Δυνατότητα προσθήκης επιπλέον module Hotel, Take Away κτλ
  • Κάλυψη Delivery, Σύνδεση με τηλεφωνικά κέντρα

 

 

Χαρακτηριστικά Εφαρμογής (βασική έκδοση):

  • Οικονομική Πρόταση: χαμηλό κόστος αγοράς & συντήρησης, Εμπορική Διαχείριση & Ασύρματη Παραγγελιοληψία σε μία ΕΝΙΑΙΑ εφαρμογή.
  • Εύχρηστη Λειτουργία: όλες οι διαδικασίες μέσα από μία πλήρως παραμετροποιήσιμη ΟΘΟΝΗ RECEPTION με προγραμματιζόμενα πλήκτρα.
  • Έκδοση Παραγγελιών: εκτυπώστε τη παραγγελία σας στο τμήμα που θέλετε για αυτοματοποίηση των διαδικασίων (bar, κουζίνα κ.τ.λ.)
  • Παραμετρικοί Τιμοκατάλογοι: ορίστε εσείς τη Τιμολογική σας πολιτική π.χ. χαμηλότερες τιμές στο take away, happy hour με ειδικές τιμές κ.τ.λ
  • Delivery: Αυτοματοποιημένη Διαδικασία με αναγνώριση κλήσης και άμεση καταχώρηση παραγγελίας σε 2 κλικ!
  • Διαχείριση Αποθήκης: χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση μπορείτε να διαχείριστείτε και να οργανώσετε τις αγορές σας, τους αποθηκευτικούς σας χώρους και να παρακολουθείτε τις καταναλώσεις.
  • Εμπορική Διαχείριση:Πελάτες, Προμηθευτές, Εισπράξεις & Πληρωμές, Αξιόγραφα, όλη η Οργάνωση που απαιτεί η Επιχείρησή σας σας προσφέρεται μέσα από τη λύση Pegasus Estiasi ERP.
  • CRM: ενημερώστε τους πελάτες σας για τις προσφορές ή τις εκδηλώσεις σας με τη μαζική αποστολή sms ή email.
  • Αναφορές: Πλήθος εκτυπώσεων & στατιστικών για τη παρακολούθηση της επιχείρησης
  • Συμβατότητα: Η Εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης με όλα τα Ταμειακά Συστήματα της αγοράς. Επιπλέον, μπορεί να επικοινωνήσει με οποιοδήποτε PDA, γεγονός που σας επιτρέπει να επιλέξετε το h/w που θα καλύψει τις δικές σας ανάγκες.
  • Επικοινωνία με άλλες Εφαρμογές: To Pegasus Estiasi μπορεί να συνδεθεί με το Pegasus Hotel ERP Start Up, μεταφέροντας ουσιαστικά τις χρεώσεις από το χώρο του Εστιατορίου στο δωμάτιου του Διαμένοντα στο Ξενοδοχείο.




Κινηθείτε Γρήγορα, Μηχανογραφήστε Οικονομικά, Ικανοποιήστε κάθε Απαίτηση του Υποψήφιου Πελάτη με σύμμαχο τη ΤΕΣΑΕ!

 

 

 

Το Εμπορικό Τμήμα της ΤΕΣΑΕ είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση -Επικοινωνήστε μαζί μας

 

 

 

 

 

 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839
Φόρμα Επικοινωνίας

Ακολουθείστε μας στο twitter

Επισκεφτείτε μας στο YouTubeΕπισκεφτείτε μας στο YouTube