18/04/2012    Μηχανογράφηση για ΣτεγνοΚαθαριστήριο με την Εγγύηση της ΤΕΣΑΕ. Η πλέον καταξιωμένη Εφαρμογή Pegasus DryClean ERP Start Up !

Αγαπητοί Συνεργάτες,

 

 

Οι εκτυπωτές, οι ετικέτες, η οργάνωση των εσωτερικών διαδικασιών, οι ιδιαίτερες απαιτήσεις υφασμάτων αλλά και πελατών σε συνδυασμό με τις ποικίλες υπηρεσίες όπως:

Καθάρισμα

Επιδιόρθωση

Φύλαξη

Διανομή

Πλύσιμο

Σιδέρωμα

 

Καθιστούν τη ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ για τα Στεγνοκαθαριστήρια & Ταπητοκαθαριστήρια ιδιαίτερα απαιτητική. Η έναρξη κάθε τέτοιας Επιχείρησης συνοδεύεται σχεδόν πάντοτε από την επένδυση σε μία Εφαρμογή Μηχανογράφησης προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες Εξυπηρέτησης  των Πελατών της.

 

 

Η ΤΕΣΑΕ είναι η Πρώτη Εταιρία Σχεδιασμού και Διάθεσης Λογισμικού, που έδωσε τη λύση με το:

Pegasus DryClean ERP Start Up

 

Επιλέξτε την πιο Καταξιωμένη, Δοκιμασμένη & Αποδοτική Λύση!

Εξασφαλίστε:

ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ 

ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΣΑΦΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ

 

 

 

 

 

 

ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

  1. Οικονομία: Ανταγωνιστικό κόστος Αγοράς - Χαμηλό Συμβόλαιο Συντήρησης - Κανένα επιπλέον κόστος ανά θέση Εργασίας!

  2. Ευκολία Χρήσης:Διαθέτει μια Εύχρηστη Οθόνη Reception μέσα από την οποία μπορείτε εύκολα και γρήγορα:
    • Εύρεση Πελάτη με επώνυμο, τηλέφωνο ή κωδικό. Δυνατότητα χρήσης και κάρτας πελάτη.
    • Παραλαβή ρούχων μέσα από εύχρηστη οθόνη με ομαδοποιημένα τα ρούχα.
    • Υποστήριξη παρακολούθησης Αλυσίδας, με αυτόματη πρόταση - επιλογή των κενών θέσεων στις οποίες θα μπουν τα ρούχα.
    • Διαχείριση ραφιών & Αποθηκευτικών χώρων
    • Καταχώρηση επιπλέον εργασιών, χρεώσεων και παρατηρήσεων άμεσα (π.χ. λείπει ένα κουμπί, να ράψουμε το φερμουάρ κ.ο.κ.).
    • Αυτόματη εκτύπωση του Δελτίου παραλαβής και των ετικετών που θα μπουν στα ρούχα.

  3. Πολλαπλές Λειτουργίες: Διαχειρίζεται και παρακολουθεί:
    • Διαδικασίες Delivery - Ορισμός Δρομολογίων
    • Παρακολούθηση συμβολαίων ανά πελάτη (για μαζική παραλαβή - παράδοση σάκων με ρούχα)
    • Διαχείριση κατάστασης ανά ρούχο (π.χ. σιδέρωμα, πλύσιμο κλπ.) - Οθόνη μαζικής διαχείρισης των ρούχων και αλλαγή κατάστασης
    • Μαζική Διαχείριση Ρούχων με BARCODES

  4. Συνδεσιμότητα: Επικοινωνεί με τους πιο δημοφιλείς εκτυπωτές της αγοράς, Barcode Reader. Αυτόματη εκτύπωση αδιάβροχων ετικετών.

  5. Εμπορική Διαχείριση: Καλύπτει πλήρως το Εμπορικό Κύκλωμα της Επιχείρησής (πελάτες, προμηθευτές, αποθήκες, παραστατικά, αποδείξεις, υπόλοιπα πελατών/ προμηθευτών, αξιόγραφα).

  6. CRM - Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων: Με τη βοήθεια αυτού του χρήσιμου εργαλείου μπορείτε να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες σας (μαζικά email, sms), να βελτιώσετε την εξυπηρέτησή σας και να οργανώσετε τη γραμματεία σας!

  7. Statistic & Report Generator - Χρήσιμα στατιστικά και εκτυπώσεις ώστε να παρακολουθείτε την οικονομική πορεία της επιχείρησής σας και να κάνετε προβλέψεις για το μέλλον.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Προσεγγίστε Κάθετους Κλάδους – Δώστε Αξιόπιστες Λύσεις – Αυξήστε το Πελατολόγιό σας”

Μια δοκιμή του Pegasus ERP DryClean θα σας πείσει!

Κατεβάστε το demo πατώντας εδώ.

Δείτε μια OnLine Video Παρουσίαση.

 

 

 

 

 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας ή με οποιονδήποτε πιστοποιημένο συνεργάτη μας!

 


 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839
Ακολουθείστε μας στο twitter