23/12/2015    Module Phone: Συνδέστε το Pegasus ERP με το τηλεφωνικό σας κέντρο & Διαχειριστείτε κάθε κλήση!

 Module Phone: Συνδέστε το Pegasus ERP με το τηλεφωνικό σας κέντρο & Διαχειριστείτε κάθε κλήση!
Η νέα δυνατότητα που θα απογειώσει το CRM του Pegasus ERP & θα προσφέρει Νέες Πωλήσεις

Το Pegasus ERP αποτελεί ένα σύγχρονο business λογισμικό που ενσωματώνει νέες τεχνολογίες προκειμένου να διασφαλίσει πλούσια λειτουργικότητα στους Χρήστες Εφαρμογών Τεχνολογίας Pegasus. Το module Phone αποτελεί μία νέα προσθήκη στο προϊοντικό μενού της ΤΕΣΑΕ με στόχο να ενισχύσει το modularity των λύσεων & να δώσει ώθηση στις πωλήσεις τόσο σε υφιστάμενες όσο και νέες εγκαταστάσεις.  

Πού απευθύνεται:

Το νέο module συνεισφέρει τα μέγιστα σε κάθε Επιχείρηση ανεξαρτήτως δραστηριότητας ή κλάδου, η οποία επιθυμεί μία καταγραφή & ορθή οργάνωση κάθε τηλεφωνικής συνδιάλεξης με τους πελάτες της ώστε να αξιοποιεί αυτή την εισροή πληροφορίας με το καλύτερο δυνατό τρόπο. Επικοινωνεί με όλα τα κέντρα που διαθέτουν tapi driver, με κέντρα Asterisk & VoIP, ακόμα και απλά modem που έχουν τη δυνατότητα ανάγνωσης του caller id. 

Σε ποιες εκδόσεις μπορεί να προστεθεί: 

Το Pegasus Phone μπορεί να προστεθεί σε κάθε Εφαρμογή Pegasus ERP ή Pegasus Basic που φέρουν ενσωματωμένο CRM. Το νέο module θα αλλάξει ριζικά το τρόπο διαχείρισης των Εισερχομένων Κλήσεων & θα δώσει νέα αξία στο CRM και στις πληροφορίες που αυτό περιέχει! Δείτε τα links :

Περισσότερα

Σύνδεση με Τηλεφωνικά Κέντρα

Μελέτη Εγκατάστασης/Παραμετροποίησης

Video Παρουσίαση

Πλεονεκτήματα για την Επιχείρηση:

  • Καταγραφή Εισερχόμενων Κλήσεων με άμεση ταυτοποίηση του καλούντος εφόσον είναι καταχωρημένος στο Pegasus CRM / ή αυτόματη καταχώρηση νέου συναλλασσομένου
  • Άμεση καταχώρηση Πρότυπης Δραστηριότητας με ταυτόχρονη δημιουργία Ιστορικού Κλήσεων
  • Δυνατότητα ιεράρχησης των κλήσεων που θα απαντήσει κατά προτεραιότητα βάσει του καλούντος π.χ. σημαντικός πελάτης οπότε χρίζει άμεσης επικοινωνίας 
  • Αυτόματη αλλαγή της εισερχόμενης κλήσης σε απαντημένη
  • Καταχώρηση νέων στοιχείων επικοινωνίας (πχ νέο τηλέφωνο) στο Συναλλασσόμενο 
  • Στατιστικά Στοιχεία: Σύνολα Εισερχομένων / Αναπάντητες προς διαχείριση την επόμενη ημέρα / Μέσος όρος αναμονής πελάτη / Μέσος όρος κλήσεων σε χρονική περίοδο (αποτύπωση των ωρών αιχμής για την Επιχείρηση)
  • Δημιουργία Ιστορικού Επαφών πελάτη με καταγραφή του αιτήματος επικοινωνίας
  • Αξιολόγηση των στατιστικών για Ορθότερη Οργάνωση & Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση του Πελάτη   

Κίνητρο για το Συνεργάτη:

  • Δυνατότητα πώλησης σε υφιστάμενες εγκαταστάσεις για την ολοκλήρωση του μηχανογραφικού τους έργου
  • Νέες ευκαιρίες πώλησης σε διαφοροποιημένο target που αναζητά Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και αποτελεσματική διαχείριση Εισερχόμενων Κλήσεων πχ εταιρίες παροχής υπηρεσιών & υποστήριξης
  • Ανανέωση ανενεργών συμβάσεων προκειμένου να γίνει η εγκατάσταση του module  

Οικονομικά:

  • Λύση Plug & Play - Άμεση εγκατάσταση /Ελάχιστη παραμετροποίηση 
  • Καμία επιβάρυνση στο κόστος της Ετήσιας Σύμβασης για το Πελάτη 
  • Πολύ χαμηλό κόστος χονδρικής για μεγαλύτερο κέρδος του Συνεργάτη 

Επικοινωνήστε ΤΩΡΑ με τον υπεύθυνο του λογαριασμού σας στη ΤΕΣΑΕ για μία επίδειξη του module & περαιτέρω διευκρινίσεις!

Ειδική προσφορά για τους Συνεργάτες του Δικτύου - Εγκαταστήστε & Αξιοποιήστε πρώτοι το νέο module Phone!