28/01/2022    myDATA REST API: Έκτακτη Ενημέρωση από την ΑΑΔΕ - Εφαρμογές Pegasus

myDATA REST API: Έκτακτη Ενημέρωση από την ΑΑΔΕ - Εφαρμογές Pegasus

Με email που εστάλη πρόσφατα σε όλες τις επιχειρήσεις, η ΑΑΔΕ ενημέρωσε σχετικά με το παρακάτω:

Λόγω προσωρινής δυσλειτουργίας του συστήματος, παρακαλούμε να διαβιβάσετε εκ νέου παραστατικά και χαρακτηρισμούς, που τυχόν στείλατε με κλήσεις REST API, από 20/01/2022 έως και 21/01/2022 ώρα 19.00 μ.μ.

Συνεπώς, όλες οι επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένων και των χρηστών των εφαρμογών Pegasus, θα πρέπει να προβούν σε χειροκίνητη αποστολή των παραστατικών τους στην πλατφόρμα του myDATA.

Αναλόγως με τον τύπο της εφαρμογής σας (τοπική/cloud) η αποστολή γίνεται ως εξής:

  • Τοπικές εφαρμογές (Pegasus μElite/μElite Retail/ERP Start Up):

Τα παραστατικά myDATA θα έχουν δημιουργηθεί για τις εν λόγω ημερομηνίες (το ελέγχετε στην επιλογή Λογιστήριο -> myDATA).

Μέσα από Δράσεις -> Φίλτρα Παραστατικών και αφού ορίσετε τις επιθυμητές ημερομηνίες, στο πεδίο Σφάλματα ορίζετε Με Σφάλματα myDATA.

Έπειτα, μπορείτε πολύ εύκολα μέσα από Αυτοματισμοί -> myDATA -> Αποστολή Παραστατικών να ολοκληρώσετε την αποστολή των παραστατικών που εκκρεμούν.

  • Cloud εφαρμογές (Pegasus Freelancer/Web App ERP/e-Hotel Web App/e-Transport Web App)

Τα παραστατικά myDATA θα έχουν δημιουργηθεί για τις εν λόγω ημερομηνίες (το ελέγχετε στην επιλογή Λογιστήριο -> myDATA: Dashboard).

Στο πεδίο Φίλτρα Αναζήτησης και αφού ορίσετε τις επιθυμητές ημερομηνίες, στην επιλογή Αποστολή/Παραλαβή ορίζετε Εκκρεμούν προς αποστολή.

Έπειτα, ολοκληρώνετε την αποστολή σας επιλέγοντας Αποστολή Επιλεγμένων στην ΑΑΔΕ.

Έχετε άλλες απορίες;

 Επικοινωνήστε με το τμήμα Marketing & Πωλήσεων!