23/03/2016    Νέες Εγκαταστάσεις Pegasus Service ERP-Μηχανογράφηση Συνεργείων Auto-Moto & Διαχείριση Ανταλλακτικών

 

Νέες Εγκαταστάσεις

Το Pegasus Service ERP αποτελεί μία Εφαρμογή που μπορεί να καλύψει ένα ευρύ φάσμα Επιχειρήσεων που πραγματοποιούν Επισκευές και Διαχείριση/Εμπορία Ανταλλακτικών. Οι νέες εγκαταστάσεις αφορούν:

  • Πωλήσεις - Ενοικιάσεις -Service Περονοφόρων Οχημάτων (κλαρκ) 
  • Εμπορία -Service Αγροτικών Οχημάτων 
  • Εμπορία - Service Ανταλλακτικών Αγροτικών Μηχανημάτων με Serial Numbers  
  • Service Μεγάλων Οχημάτων 

Γιατί επιλέχθηκε ως η βέλτιστη επιλογή 

Η Λύση της ΤΕΣΑΕ είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των Συνεργείων Οχημάτων ενώ συνδυάζει την ολοκληρωμένη Διαχείριση Ανταλλακτικών, βασικό μέλημα για αυτού του είδους τις Επιχειρήσεις. Είναι ιδιαίτερα απλή στη καθημερινή χρήση, προσιτή σε αρχάριους χρήστες ενώ έχει χαμηλό κόστος επένδυσης από το τελικό πελάτη! Επιπλέον καλύπτει κάθε ανάγκη οργάνωσης της Επιχείρησης από τη Reception και το κλείσιμο των ραντεβού μέχρι τη Τιμολόγηση!

Διεκδικήστε τις δικές σας Πωλήσεις  - Επιχειρηματολογήστε: 

Υλικό Προώθησης Εφαρμογής:


Ζητήστε τώρα τη δική σας ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Τυπώστε το Ενημερωτικό Έντυπο

Εγκαταστήστε τη demo version

To Pegasus Service ERP Start Up αποτελεί μία εφαρμογή με εξαιρετικές επιδόσεις  και χαρακτηριστικά με πλήθος Ενεργών Εγκαταστάσεων σε όλη την Ελλάδα.

  

Αυτές είναι οι Βασικές Δυνατότητες που αναζητά ένα Συνεργείο Auto - Moto από μία σύγχρονη εφαρμογή Μηχανογράφησης:

  • Η ενσωμάτωση μίας Εφαρμογής ERP σε μία Επιχείρηση συμβάλλει στην καλύτερη οργάνωση των καθημερινών λειτουργιών ώστε να πραγματοποιούνται ΓΡΗΓΟΡΑ και ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ
  • Διευκολύνει τη καθημερινή ροή εργασιών καθώς έχει σχεδιαστεί ώστε να παραμένει ΑΠΛΟ ακόμα και για αρχάριους χρήστες. Μέσα από ένα περιβάλλον touch Οθόνης θα μπορούν να καταχωρήσουν τα ΠΑΝΤΑ
  • Για 1η φορά με 1 κλικ θα καταχωρείτε:

Εντολή Service - Καταγραφή Ανταλλακτικών & Εργασιών - Γνωμάτευση Τεχνικου - Αυτόματη έκδοση σχετικού Παραστατικού

και θα δημιουργείται αυτόματα το Ιστορικό Οχήματος!

  • Προσφέρει τη δυνατότητα Πολλαπλών Κωδικών ανά Είδος - Γιατί έχετε περισσότερους από έναν Προμηθευτές ανά Είδος/Ανταλλακτικό!
  • Απαλλαγείτε από το ΑΓΧΟΣ της Αποθήκης! Αποθέματα/Ελλείψεις/Προγραμματισμός Παραγγελιών - Διαφοροποίηση Τιμών αγοράς ανά Προμηθευτή μέσα από το Ολοκληρωμένο Κύκλωμα Εμπορικής Διαχείρισης!  
  • Οργανώστε τις Εγγυήσεις - τους Φακέλους των Ασφαλιστικών Εταιριών και τις Κάρτες Ελέγχου Καυσαερίων
  • Εμφάνιση Υπενθυμίσεων για μελλοντικές εργασίες  (πχ επόμενο service, αλλαγή κάρτας καυσαερίων κτλ)
  • Προγραμματισμός των ραντεβού των Τεχνικών - Εκτύπωση Ημερήσιου Προγράμματος ανά Τεχνικό - Οργάνωση της Γραμματειακής Υποστήριξης
  • Οργανώστε κάθε πτυχή της Οικονομικής Δραστηριότητας της Επιχείρησης. Παρακολουθήστε τις Οφειλές των Πελατών σας - Προγραμματίστε τις Εισπράξεις σας - Παρακολουθήστε τις Επιταγές σας και τέλος προβείτε σε Προγραμματισμένες Πληρωμές. Όλες οι Δυνατότητες του ολοκληρωμένου εμπορικού κυκλώματος που περιέχει η Εφαρμογή.
  • Αξιοποιήστε όλα τα δεδομένα μέσα από το πλήθος Έτοιμων Αναφορών / Reports που περιέχει η Εφαρμογή.
  • Ενημερώστε τους Πελάτες σας για τη κατάσταση του Οχήματος τους με την αποστολή sms/email μέσα από το CRM module που σας προσφέρει δωρεάν η Εφαρμογή Pegasus!

 

Πλέον έχετε τη δυνατότητα να εντάξετε στο χαρτοφυλάκιό σας μία δυνατή και αξιόπιστη λύση αποκλειστικά για τα Συνεργεία!

Επικοινωνήστε με το Εμπορικό Τμήμα της ΤΕΣΑΕ για μία on-line επίδειξη της Εφαρμογής!