16/03/2016    Pegasus ERP & Σύνδεση με Τηλεφωνικά Κέντρα!Ολοκληρωμένες Λύσεις Επικοινωνίας για την Επιχείρηση!

 Pegasus ERP & Σύνδεση με Τηλεφωνικά Κέντρα!Ολοκληρωμένες Λύσεις Επικοινωνίας για την Επιχείρηση! 
Η νέα δυνατότητα που θα απογειώσει το CRM του Pegasus ERP & θα προσφέρει Νέες Πωλήσεις

Το Pegasus ERP αποτελεί ένα σύγχρονο business λογισμικό που ενσωματώνει νέες τεχνολογίες προκειμένου να διασφαλίσει πλούσια λειτουργικότητα στους Χρήστες που επιλέγουν να το εμπιστευτούν για τη Μηχανογράφησή τους. Είναι η μόνη εφαρμογή στην Ελληνική αγορά που περιέχει στη βασική έκδοση το module CRM για τη διαχείριση των Πελατειακών Σχέσεων και την αποτελεσματική διαχείριση των Πωλήσεων.  

Το module Phone αποτελεί μία νέα προσθήκη στο προϊοντικό μενού της ΤΕΣΑΕ με στόχο τη παροχή μίας Ενιαίας & Ολοκληρωμένης Λύσης για τη διασύνδεση του Pegasus ERP με Τηλεφωνικά Κέντρα.  

Πού απευθύνεται:

Το νέο module συνεισφέρει τα μέγιστα σε κάθε Επιχείρηση ανεξαρτήτως δραστηριότητας ή κλάδου, η οποία επιθυμεί μία καταγραφή & ορθή οργάνωση κάθε τηλεφωνικής συνδιάλεξης με τους πελάτες της ώστε να αξιοποιεί αυτή την εισροή πληροφορίας με το καλύτερο δυνατό τρόπο. Επικοινωνεί με όλα τα κέντρα:

  • Που διαθέτουν tapi driver
  • Με κέντρα Asterisk & VoIP, ακόμα και
  • Με απλά modem που έχουν τη δυνατότητα ανάγνωσης του caller id. 

Ενημερωθείτε ΑΜΕΣΑ για το Πελάτη που σας καλει, ΠΡΙΝ απαντήσετε στο τηλέφωνο!

Απεικόνιση του ιστορικού και του background του καλούντος, κατά την εισερχόμενη κλήση!

Αξιοποιήστε τις νέες ευκαιρίες Πώλησης -Πραγματικό Όφελος για την Επιχείρηση: 

  • Καταγραφή Εισερχόμενων Κλήσεων με άμεση ταυτοποίηση του καλούντος εφόσον είναι καταχωρημένος στο Pegasus CRM / ή αυτόματη καταχώρηση νέου συναλλασσομένου
  • Άμεση καταχώρηση Πρότυπης Δραστηριότητας με ταυτόχρονη δημιουργία Ιστορικού Κλήσεων
  • Δυνατότητα ιεράρχησης των κλήσεων που θα απαντήσει κατά προτεραιότητα βάσει του καλούντος π.χ. σημαντικός πελάτης οπότε χρίζει άμεσης επικοινωνίας 
  • Στατιστικά Στοιχεία: Σύνολα Εισερχομένων / Αναπάντητες προς διαχείριση την επόμενη ημέρα / Μέσος όρος αναμονής πελάτη / Μέσος όρος κλήσεων σε χρονική περίοδο (αποτύπωση των ωρών αιχμής για την Επιχείρηση)
  • Δημιουργία Ιστορικού Επαφών πελάτη με καταγραφή του αιτήματος επικοινωνίας
  • Αξιολόγηση των στατιστικών για Ορθότερη Οργάνωση & Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση του Πελάτη   
  • Παρακολούθηση των κλήσεων από όλα τα Τερματικά της Επιχείρησης 

Περισσότερα

Σύνδεση με Τηλεφωνικά Κέντρα

Μελέτη Εγκατάστασης/Παραμετροποίησης

Video Παρουσίαση

Οικονομικά:

  • Λύση Plug & Play - Άμεση εγκατάσταση /Ελάχιστη παραμετροποίηση*
  • Καμία επιβάρυνση στο κόστος της Ετήσιας Σύμβασης για το Πελάτη 
  • Πολύ χαμηλό κόστος χονδρικής για μεγαλύτερο κέρδος του Συνεργάτη 

Επικοινωνήστε ΤΩΡΑ με τον υπεύθυνο του λογαριασμού σας στη ΤΕΣΑΕ για μία επίδειξη του module & περαιτέρω διευκρινίσεις!

Ειδική προσφορά για τους Συνεργάτες του Δικτύου - Αξιοποιήστε πρώτοι το νέο module Phone!

 

  *Το Pegasus Phone μπορεί να προστεθεί σε κάθε Εφαρμογή Pegasus ERP ή Pegasus Basic που φέρουν ενσωματωμένο CRM.