12/12/2012    Pegasus ERP Start Up – ο Σύμμαχός σας στην οργάνωση της Εμπορικής Επιχείρησης!

Αγαπητοί Συνεργάτες,

 

Τί είναι η Εφαρμογή Μηχανογράφησης Pegasus ERP Start Up και σε Ποιες Επιχειρήσεις απευθύνεται;

Το Pegasus ERP Start Up της ΤΕΣΑΕ είναι μία πλήρης & άρτια σχεδιασμένη Εφαρμογή Εμπορικής Διαχείρισης. Αποτελεί πρωτοπόρο προϊόν για την εταιρία, με πωλήσεις που το φέρνουν στη πρώτη θέση των επιλογών των Επιχειρήσεων είτε ως Τοπική Μηχανογράφηση είτε σε συνδυασμό με τη Web Εφαρμογή Pegasus e-Commerce. Καλύπτει όλο το εύρος των Εμπορικών Επιχειρήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους, καθώς προσαρμόζεται στις παρούσες ανάγκες ενώ ταυτόχρονα παρέχει όλες τις δυνατότητες αναβάθμισης όπως ακριβώς εξελίσσεται και η Επιχείρησή σας!

Δείτε το ενημερωτικό φυλλάδιο  Έντυπο Παρουσίασης

Παρακολουθήστε το Video Παρουσίασης

 

 

Ποιες δυνατότητες οργάνωσης προσφέρει το Pegasus ERP Start Up;

Με την Εμπορική Εφαρμογή της ΤΕΣΑΕ μπορείτε να καλύψετε με Επάρκεια, Αποτελεσματικότητα και Ευκολία, όλες τις ανάγκες που θα προκύψουν στην Επιχείρησή σας. Προσφέρει ακόμα περισσότερες Δυνατότητες, ενσωματωμένες στη βασική του έκδοση, οι οποίες αποτελούν εξαιρετικά εργαλεία Διαχείρισης Πελατών & Πωλήσεων.

Πλήρες Εμπορικό κύκλωμα: Απόλυτα Οργανωμένη Εμπορική Διαχείριση επιμερισμένη στα βασικά δομικά της στοιχεία:

  • Πελάτες
  • Προμηθευτές
  • Αποθήκη
  • Αγορές – Πωλήσεις- Δαπάνες
  • Διαχειριση Αξιογράφων
  • Πωλητές – Προμήθειες

Module CRM: Η διαχείριση των Συναλλασσομένων με την Επιχείρησή σας περνάει σε άλλη διάσταση. Οι επιπλέον δυνατότητες του module θα αποτελέσουν τον κορμό της Επικοινωνίας σας με τους Πελάτες σας. Για Επιτυχημένες Πωλήσεις!

  • Επικοινωνία - Μαζική Αποστολή sms/ emails
  • Σύνταξη Προσφορών και «δέσιμο» τους ανά Συναλλασσόμενο
  • Διαχείριση Έργων (Projects)
  • Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων ανά Χρήστη με απόδοση εργασιών από τον υπεύθυνο π.χ. Είσπραξη /  Τηλεφωνικό Ραντεβού / Παράδοση Εμπορεύματος

 

Υπάρχει η δυνατότητα της ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ; Ποιες κατηγορίες καλύπτει; Ποιες εκτυπώσεις θα λαμβάνει ο Λογιστής σας;

Το πρόγραμμα Μηχανογράφησης που σας προτείνουμε, μπορεί να καλύψει και τη Λογιστική Β’ & Γ’ κατηγορίας, με τη προσθήκη του κατάλληλου module. Η σύνδεση της Εμπορικής Διαχείρισης με τη Λογιστική γίνεται απλά και αποτελεσματικά ενώ σας επιτρέπει την ολοκληρωμένη παρακολούθηση της Εταιρίας σας. Επιπλέον, το Pegasus ERP Start Up παρέχει έτοιμες εκτυπώσεις προς το Λογιστή σας που μπορείτε να εξάγετε σε αρχεία διαφόρων τύπων όπως Excel, ASCII κ.α., τα οποία και μπορείτε να επεξεργαστείτε ή να αποστείλετε μέσω email κ.ο.κ. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Εφαρμογή έχει τη δυνατότητα «γεφύρωσης» με άλλα Λογιστικά Προγράμματα της αγοράς!

 

Μπορεί το Pegasus ERP Start Up να καλύψει τις ιδιαίτερες ανάγκες που έχει η δική σας Επιχείρηση;

Η Εφαρμογή Pegasus σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ανάγκες κάθε είδους Εμπορικής Επιχείρησης. Συνεπώς, ανταποκρίνεται σε κάθε ανάγκη που έχετε.

  • Χρώμα – Μέγεθος: απαραίτητο εργαλείο για τα Καταστήματα Ένδυσης  - Υπόδησης
  • Διαχείριση Παρτίδων – Serial Number: για τη παρακολούθηση του προϊόντος από την αγορά εώς το τελικό πελάτη
  • Retail: η λύση για την Εντατική Λιανική με Διαχείριση Πελατών με κάρτα – Κύκλωμα Πόντων – Δωροεπιταγές – Gift cards
  • Εγγυήσεις: με πρότυπες συμβάσεις οι οποίες «δένονται» με ένα συγκεκριμένο Πελάτη ή Serial Number μπορείτε να παρακολουθείτε το κύκλωμα service της επιχείρησής σας.

 

Ένα μεγάλο εύρος διαθέσιμων Module πλαισιώνει την Εφαρμογή Pegasus ERP Start Up ώστε να καλύψει κάθε πτυχή και δραστηριότητα της επιχείρησής σας. Δείτε εδώ

 

Σχεδιάζετε να αποκτήσετε Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-Shop)?

Σε περίπτωση που έχετε ή ενδιαφέρεστε να αποκτήσετε ένα e-Shop, τότε το να επιλέξετε Pegasus ERP Start Up αποτελεί την πλέον στρατηγική επιλογή, καθώς η Εφαρμογή επικοινωνεί ΑΜΦΙΔΡΟΜΑ με την αντίστοιχη διαδικτυακή  εφαρμογή Pegasus e-Commerce. Η αυτόματη ενημέρωση του e-Shop σας από τη τοπική Μηχανογράφηση σας προσφέρει ασύγκριτα οφέλη όπως μείωση του χρόνου ενημέρωσης του site, άμεση διαχείριση παραγγελιών, μηδενικό μισθολογικό κόστος σε υπαλλήλους που θα έπρεπε υπό διαφορετικές συνθήκες να διαχειρίζονται το site και πολλά άλλα.

Για δείγματα έργων e-Commerce της ΤΕΣΑΕ πατήστε εδώ

 

Για ποιους λόγους να προτιμήσετε ΤΕΛΙΚΑ το Pegasus  ERP Start Up© ;

Με απλά λόγια η εφαρμογή που σας προτείνουμε ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ σε ιδιαίτερα σημαντικά σημεία έναντι ανταγωνιστικών λύσεων:

  • ΧΩΡΙΣ ΚΡΥΦΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙ
  • Μηδενικό Κόστος ανά θέση Εργασίας (multi user)
  • Ανταγωνιστικά Συμβόλαια Συντήρησης
  • Το μόνο με το module CRM ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ στη βασική έκδοση
  • Άμεση  έναρξη λειτουργίας
  • Πλήθος ΕΤΟΙΜΩΝ Στατιστικών & Εκτυπωτικών Καταστάσεων
  • Δυνατότητα e-Shop σε πλήρη διαλειτουργία με τη Τοπική σας Μηχανογράφηση
  • Άμεση Σύνδεση με Ζυγιστικά, Ταμειακές Μηχανές, Φορολογικούς Μηχανισμούς, Barcode Scanners κ.α.

 

Τί ισχύει τέλος, στη περίπτωση που έχετε ήδη μία Εφαρμογή Εμπορικής Διαχείρισης και επιθυμείτε να αποκτήσετε και ΕΣΕΙΣ το Pegasus ERP Start Up;

Εάν ανήκετε σε αυτή τη κατηγορία, τότε το όφελος που προκύπτει είναι πραγματικά σημαντικό! Η ΤΕΣΑΕ εφαρμόζει την Πολιτική Απόσυρσης που σας αποδίδει έκπτωση 50% στην αγορά της Νέας σας Εφαρμογής ενώ ταυτόχρονα οι απαιτήσεις h/w παραμένουν χαμηλές ΧΩΡΙΣ να απαιτείται κάποια επιπλέον επένδυση από εσάς!

Ένας ακόμη λόγος  για να επιλέξετε Pegasus!

 

Πώς μπορείτε να προμηθευτείτε το Pegasus ERP Start Up;

Επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ ή καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο της ΤΕΣΑΕ 210 7489589. Εναλλακτικά, μπορείτε να προμηθευτείτε την Εφαρμογή από το πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργατών μας.

 

 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839
Φόρμα Επικοινωνίας

Ακολουθείστε μας στο twitter