Οικονομική Πρόταση: χαμηλό κόστος αγοράς & συντήρησης, Εμπορική Διαχείριση & Ασύρματη Παραγγελιοληψία σε μία ΕΝΙΑΙΑ εφαρμογή.
Εύχρηστη Λειτουργία: όλες οι διαδικασίες μέσα από μία πλήρως παραμετροποιήσιμη ΟΘΟΝΗ RECEPTION με προγραμματιζόμενα πλήκτρα.
Έκδοση Παραγγελιών: εκτυπώστε τη παραγγελία σας στο τμήμα που θέλετε για αυτοματοποίηση των διαδικασίων (bar, κουζίνα κ.τ.λ.)
Παραμετρικοί Τιμοκατάλογοι: ορίστε εσείς τη Τιμολογική σας πολιτική π.χ. χαμηλότερες τιμές στο take away, happy hour με ειδικές τιμές κ.τ.λ
Delivery: Αυτοματοποιημένη Διαδικασία με αναγνώριση κλήσης και άμεση καταχώρηση παραγγελίας σε 2 κλικ!
Διαχείριση Αποθήκης: χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση μπορείτε να διαχείριστείτε και να οργανώσετε τις αγορές σας, τους αποθηκευτικούς σας χώρους και να παρακολουθείτε τις καταναλώσεις.
Εμπορική Διαχείριση:Πελάτες, Προμηθευτές, Εισπράξεις & Πληρωμές, Αξιόγραφα, όλη η Οργάνωση που απαιτεί η Επιχείρησή σας σας προσφέρεται μέσα από τη λύση Pegasus Estiasi ERP.
CRM: ενημερώστε τους πελάτες σας για τις προσφορές ή τις εκδηλώσεις σας με τη μαζική αποστολή sms ή email.
Αναφορές: Πλήθος εκτυπώσεων & στατιστικών για τη παρακολούθηση της επιχείρησης
Συμβατότητα: Η Εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης με όλα τα Ταμειακά Συστήματα της αγοράς. Επιπλέον, μπορεί να επικοινωνήσει με οποιοδήποτε PDA, γεγονός που σας επιτρέπει να επιλέξετε το h/w που θα καλύψει τις δικές σας ανάγκες.
Επικοινωνία με άλλες Εφαρμογές: To Pegasus Estiasi μπορεί να συνδεθεί με το Pegasus Hotel ERP Start Up, μεταφέροντας ουσιαστικά τις χρεώσεις από το χώρο του Εστιατορίου στο δωμάτιου του Διαμένοντα στο Ξενοδοχείο. (Παρακολουθήστε την σχετική Video Παρουσίαση εδώ)
Κινηθείτε Γρήγορα, Μηχανογραφήστε Οικονομικά, Ικανοποιήστε κάθε Απαίτηση του Υποψήφιου Πελάτη με σύμμαχο τη ΤΕΣΑΕ!