10/10/2012    ΣτεγνοΚαθαριστήριο: Pegasus Dry Clean ERP Start Up! Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Εφαρμογή Μηχανογράφησης για τον Κλάδο! Αξιοποιήστε τη και Κερδίστε Νέους Πελάτες!

Αγαπητοί Συνεργάτες ,

 

Εκτύπωση Ετικετών, Ιδιαίτερες απαιτήσεις Ειδών όπως υφάσματα/χαλιά, Ποικίλες Υπηρεσίες όπως Επιδιόρθωση ή Φύλλαξη καθιστούν τη Μηχανογράφηση – Απαραίτητη Προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία της Επιχείρησης.

Σχεδόν όλες οι νεοσύστατες Επιχειρήσεις αλλά και μεγάλος αριθμός υφιστάμενων, ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ στη Μηχανογράφηση προκειμένου να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των Πελατών τους με ολοκληρωμένη Παροχή Υπηρεσιών.

 

Pegasus DryClean ERP Start Up

Αξιόπιστο, Δοκιμασμένο & Αποδοτικό ERP – πάνω από 400 ΕΝΕΡΓΕΣ Εγκαταστάσεις!

 

 

 

 

 

 

Τι προσφέρω στον Υποψήφιο Πελάτη μου;

  • Απλοποίηση & Οργάνωση των Καθημερινών Διαδικασιών
  • Απόλυτο Οικονομικό Έλεγχο
  • Σαφή Εικόνα της Επιχείρησης ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
  • Βελτιωμένη Παροχή Υπηρεσιών
  • Ικανοποιημένο Πελατολόγιο
  • Οικονομία δεδομένου του Χαμηλού Κόστους Αγοράς & Τεχνικής Υποστήριξης

 

 

Προωθείστε το Ενημερωτικό έντυπο

 

 

 

Τί δυνατότητες έχει η Εφαρμογή;

  1. Ευκολία Χρήσης:Διαθέτει μια Εύχρηστη Οθόνη Reception μέσα από την οποία μπορείτε εύκολα και γρήγορα:
    1. Εύρεση Πελάτη με επώνυμο, τηλέφωνο ή κωδικό. Δυνατότητα χρήσης και κάρτας πελάτη.
    2. Παραλαβή ρούχων μέσα από εύχρηστη οθόνη με ομαδοποιημένα τα ρούχα.
    3. Υποστήριξη παρακολούθησης Αλυσίδας, με αυτόματη πρόταση - επιλογή των κενών θέσεων στις οποίες θα μπουν τα ρούχα.
    4. Καταχώρηση επιπλέον εργασιών, χρεώσεων και παρατηρήσεων άμεσα (π.χ. λείπει ένα κουμπί, να ράψουμε το φερμουάρ κ.ο.κ.).
    5. Αυτόματη εκτύπωση του Δελτίου παραλαβής και των ετικετών που θα μπουν στα ρούχα.

  2. Πολλαπλές Λειτουργίες: Διαχειρίζεται και παρακολουθεί:
    1. Διαδικασίες Delivery - Ορισμός Δρομολογίων
    2. Παρακολούθηση συμβολαίων ανά πελάτη (για μαζική παραλαβή - παράδοσησάκων με ρούχα)
    3. Διαχείριση κατάστασης ανά ρούχο (π.χ. σιδέρωμα, πλύσιμο κλπ.) - Οθόνη μαζικής διαχείρισης των ρούχων και αλλαγή κατάστασης
    4. Μαζική Διαχείριση Ρούχων με BARCODES

  3. Συνδεσιμότητα: Επικοινωνεί με τους πιο δημοφιλείς εκτυπωτές της αγοράς, Barcode Reader. Αυτόματη εκτύπωση αδιάβροχων ετικετών.

  4. Εμπορική Διαχείριση: Καλύπτει πλήρως το Εμπορικό Κύκλωμα της Επιχείρησής (πελάτες, προμηθευτές, αποθήκες, παραστατικά, αποδείξεις, υπόλοιπα πελατών/ προμηθευτών, αξιόγραφα).

  5. CRM - Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων: Με τη βοήθεια αυτού του χρήσιμου εργαλείου μπορείτε να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες σας (μαζικά email, sms), να βελτιώσετε την εξυπηρέτησή σας και να οργανώσετε τη γραμματεία σας!

  6. Statistic & Report Generator - Χρήσιμα στατιστικά και εκτυπώσεις ώστε να παρακολουθείτε την οικονομική πορεία της επιχείρησής σας και να κάνετε προβλέψεις για το μέλλον.

 

 

 

“Προσεγγίστε Κάθετους Κλάδους – Δώστε Αξιόπιστες Λύσεις – Αυξήστε το Πελατολόγιό σας”

 

 

Μια δοκιμή του Pegasus ERP DryClean θα σας πείσει!

Κατεβάστε το demo πατώντας εδώ.

Δείτε μια OnLine Video Παρουσίαση.

 

 

 

 

 

 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας ή με οποιονδήποτε πιστοποιημένο συνεργάτη μας!

 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839
Ακολουθείστε μας στο twitter