02/06/2021    TESAE - 5 λόγοι που δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του Ξενοδοχείου μία απλή εμπορική εφαρμογή!

Παρακάτω συγκεντρώνουμε τους 5 κύριους λόγους που δεν μπορεί μία απλή εμπορική εφαρμογή να καλύψει τις ανάγκες του Ξενοδοχείου!


1. Έκδοση Παραστατικών
Κάθε ξενοδοχείο πρέπει στο παραστατικό που εκδίδει (ΑΠΥ/ΤΠΥ) να αναγράφει στοιχεία για τη διαμονή (ον/μο διαμένοντα, ημέρες διαμονής, ημερομηνία άφιξης - αναχώρησης, δωμάτιο), ώστε να διασφαλίζεται η μοναδικότητα κάθε παραστατικού. Επίσης θα πρέπει να γίνεται ανάλυση των υπηρεσιών που τιμολογούνται (ποσό για διαμονή, ποσό για διατροφή κ.α.)

2. Φόρος Διαμονής & αποστολή στο myDATA
Ο φόρος διαμονής που χρεώνουν τα καταλύματα, θα πρέπει να εκδίδεται με ξεχωριστό παραστατικό (Απόδειξη Είσπραξης Φόρου Διαμονής) και έτσι να αποστέλλεται στο myDATA. Ωστόσο, θα πρέπει να συσχετίζεται με το παραστατικό που αφορά τη διαμονή πριν γίνει η αποστολή στα Ηλεκτρονικά Βιβλία της ΑΑΔΕ.

3. Πρωτόκολλα Health First
Είναι γεγονός ότι η πανδημία έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και ειδικά στις επιχειρήσεις φιλοξενίας. Με βάση τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα κάθε κατάλυμα θα πρέπει να εντάξει στον τρόπο λειτουργίας του νέες διαδικασίες. Το ανέπαφο check in, όπου καταχωρούνται τα στοιχεία των πελατών κατά την άφιξη με την αποστολή φόρμας στο email του πελάτη μειώνει τις επαφές μεταξύ πελατών και προσωπικού στις απολύτως απαραίτητες. Η αναφορά ιχνηλασιμότητας είναι επίσης μια διαδικασία που αφορά κάθε κατάλυμα. Επί της ουσίας το ξενοδοχείο υποχρεούται να τηρεί αναφορά με τα στοιχεία όλων των διαμένοντων (κύριοι και λοιποί διαμένοντες) για τουλάχιστον 14 ημέρες μετά την αναχώρησή τους. Με τον τρόπο αυτό θα μπορεί να γίνεται ιχνηλάτηση επαφών, σε περίπτωση που εντοπιστεί κάποιο επιβεβαιωμένο κρούσμα εντός του καταλύματος.

4. Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ)
Κάθε χρόνο τα καταλύματα είναι υποχρεωμένα να προσκομίζουν στην ελληνική στατιστική αρχή δημογραφικά στοιχεία των διαμένοντων (εθνικότητα, ημέρες διαμονής κ.α.), όπου γίνεται στατιστική ανάλυση και ανακοινώνονται τα ετήσια επίπεδα τουρισμού της χώρας, με βάση τους επισκέπτες.

5. Γενικές Ιδιαιτερότητες Κλάδου
Ο κλάδος του τουρισμού έχει ήδη πολλές ιδιαιτερότητες όπου μια απλή εμπορική εφαρμογή δεν μπορεί να καλύψει. Αυτές οι ιδιαιτερότητες αυτοματοποιούνται από μία εξειδικευμένη εφαρμογή για τουριστικές επιχειρήσεις (Pegasus Web App e-Hotel). Ενδεικτικά: Παρακολούθηση ΠροκαταβολώνΚαθορισμός Τύπων ΔωματίωνΥπηρεσίες Δωματίων, Special OffersΣυμβόλαια με Τουριστικά Πρακτορεία (Allotment, Commitment κ.α.)Ποινές Ακυρώσεων (Cancellation), Housekeeping, Πολλαπλοί Τιμολογούμενοι Κράτησης, Group ΚρατήσεωνΠαραστατικά Πελάτη για Bavel.

Για την υλοποίηση κάποιων από τα παραπάνω σε ένα απλό εμπορικό πρόγραμμα, θα χρειάζονταν ώρες παραμετροποίησης, χωρίς να υπάρχει εγγύηση ότι όλες οι διαδικασίες θα εκτελούνται ορθά. Η επιλογή απλής εφαρμογής τιμολόγησης για τον κλάδο, δεν αποτελεί σωστή λύση μηχανογράφησης, αφού πολλές από τις παραπάνω λειτουργίες θα πρέπει να εκτελούνται χειρόγραφα (ή με τη χρήση συμπληρωματικού προγράμματος π.χ. excel).

Με το Pegasus Web App e-Hotel, κάθε επιχείρηση τουρισμού απολαμβάνει αυτοματοποιημένες διαδικασίες και διασφαλίζει τη σύννομη λειτουργία της.

#Συμβόλαια #Groups #Early Booking #Special Offers #Main Courante #No Show #HouseKeeping #Εμπορική Διαχείριση #Online Updates #Dashboard    

Εκμεταλλευτείτε την ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ έως 30/06/2021, για καταλύματα μέχρι 25 δωμάτια, και προσφέρετε 90% έκπτωση στην τιμή του προγράμματος.

-

Δείτε τη σελίδα προώθησης - Δείτε όλα τα βίντεο - Δείτε τις μελέτες

Με πάνω από 36 έτη εμπειρίας στον κλάδο των λογισμικών, στηρίζουμε τους πελάτες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.