15/07/2020    TESAE - Το 2020, αποτελεί ένα έτος ριζικών αλλαγών για τις επιχειρήσεις!

2020 - Ένα έτος ριζικών αλλαγών, στη λειτουργία των ελληνικών επιχειρήσεων

Οι αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα, η διαδικασία έκδοσης και διαβίβασης των παραστατικών στην πλατφόρμα #myDATA της ΑΑΔΕ είναι πλέον γεγονός!

Τόσο η πανδημία του κορονοϊού (Covid-19), όσο και η επίσημη ανακοίνωση της ΑΑΔΕ για την έναρξη εφαρμογής των ηλεκτρονικών βιβλίων, έχουν ήδη προκαλέσει αναστάτωση στον Έλληνα επιχειρηματία.

Τι αλλάζει μέσα στο έτος; Τι θα πρέπει να προσέξουν οι επιχειρήσεις; Ποιες λύσεις προσφέρει η ΤΕΣΑΕ;

Η φετινή χρονιά αλλάζει τα δεδομένα στον τρόπο λειτουργίας των ελληνικών επιχειρήσεων!

Η ΑΑΔΕ ψηφιοποιεί τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων, με σκοπό να διευκολύνει τους επιχειρηματίες και να πατάξει τη φοροδιαφυγή:

Εκτύπωση QR Code, σε παραστατικά που σημαίνονται από ΕΑΦΔΣΣ / Ταμειακή Μηχανή

Διασύνδεση Φορολογικών Μηχανισμών & Ταμειακών Μηχανών με την ΑΑΔΕ 

Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Βιβλίων της ΑΑΔΕ #myDATA

Έναρξη υλοποίησης Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης

Συγκεκριμένα, όλες οι επιχειρήσεις που έχουν φορολογικό μηχανισμό ή ταμειακή μηχανή, θα πρέπει έως 31/07/2020 να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες ενέργειες (αναβάθμιση ή αντικατάσταση ΕΑΦΔΣΣ / Ταμειακής), ώστε να τυπώνεται το QR Code σε όλες τις αποδείξεις.

Από την 01/10/2020 θα πρέπει όλες οι επιχειρήσεις να διαβιβάζουν αποδείξεις λιανικής και τιμολόγια στην πλατφόρμα #myDATA

Τα προγράμματα μηχανογράφησης, δίνουν πλέον τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ενσωματώσουν, έγκαιρα και σωστά τις παραπάνω αλλαγές διασφαλίζοντας την ορθή και σύννομη λειτουργία της επιχείρησης. Η επικοινωνία με τα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ επιτυγχάνεται μέσω ενδιάμεσου λογισμικού (Application Programming Interface-API), επιτρέποντας την αυτόματη ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων είτε σε πραγματικό χρόνο, είτε ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Όλες οι επιχειρήσεις που δεν έχουν κάποιο πρόγραμμα μηχανογράφησης ή χρησιμοποιούν παλιά προγράμματα που δεν αναβαθμίζονται, θα πρέπει να κινηθούν άμεσα και να επιλέξουν ένα αξιόπιστο λογισμικό προκειμένου να αποφύγουν ανθρώπινα λάθη που κοστίζουν, αλλά και τη σπατάλη χρόνου και χρημάτων που απαιτείται για τη χειροκίνητη ενημέρωση των #myDATA.

Τι έχουμε να προτείνουμε; Εξειδικευμένες λύσεις για κάθε κλάδο, πλήρως παραμετροποιημένες μειώνοντας στο ελάχιστο το αρχικό κόστος επένδυσης! 

Επωφεληθείτε από τις τρέχουσες προσφορές ανανέωσης συμβολαίου και αγοράς νέου προγράμματος, για να παραμένει η δική σας επιχείρηση και των πελατών σας πλήρως ενημερωμένη!

Φροντίζουμε για τη συνεχή ενημέρωσή του δικτύου συνεργατών μας και των πελατών μας! 

Επικοινωνήστε με το Τμήμα Marketing & Πωλήσεων για να λάβετε τη δική σας προσφορά.