21/11/2012    Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αναπτύσσεται ραγδαία. Μήπως αυτή είναι η λύση και για ΕΣΑΣ;

Αγαπητοί Συνεργάτες ,

 

Είναι πλέον εμφανής η κάμψη που παρουσιάζει ο κλάδος του Εμπορίου. Ωστώσο, τα Ηλεκτρονικά Καταστήματα  (e-Shops) ακολουθούν αντίθετη πορεία, με πολύ μεγάλη ταχύτητα εξάπλωσης σε κάθε είδους Εμπορική Επιχείρηση, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τη συνεχή αύξηση του συνολικού ετήσιου τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Επιπλέον, οι εκτιμήσεις του 2012 αναφέρονται σε τζίρο που ενδεχομένως ξεπεράσει και τα 2 δις ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 35% σε σχέση με τη προηγούμενη χρονιά.

Μήπως ήρθε λοιπόν η στιγμή να πάρετε την απόφαση για το δικό σας Ηλεκτρονικό Κατάστημα;

Εφόσον πάρετε την απόφαση, θα πρέπει να εξετάσετε τις λύσεις που σας προσφέρονται, προκειμένου να επιλέξετε εκείνη που θα ωφελήσει τη δική μας επιχείρηση. Βάσει ποιων κριτηρίων όμως θα κάνετε αυτή την επιλογή; Τί θα πρέπει να αποφύγετε και τί να επιδιώξετε;

 

 

Επικοινωνία του Site (e-Shop) με το ERP της Επιχείρησης:

Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα της χρήσης ενός web Λογισμικού είναι η αμφίδρομη επικοινωνία του Site με το ERP της επιχείρησής μας. Η δυνατότητα αυτή μας επιτρέπει να κερδίσουμε πολυτιμό χρόνο, αυτοματοποιώντας βασικές διαδικασίες. Αναλυτικότερα:

  1. Αποθήκη: Ενημέρωση νέων ειδών από αρχεία των προμηθευτών μας, προβολή της πραγματικής διαθεσιμότητας των προϊόντων μας στο διαδίκτυο, παρακολούθηση αποθεμάτων και στατιστικών για τη καλύτερη προώθησή τους.
  2. Πελάτες: Καταχώρηση νέων πελατών από το Site απευθείας στο ERP, προβολή ιστορικού παραγγελιών  & οικονομικής καρτέλας του πελάτη με εκτύπωση παραστικών απευθείας από τον χρήστη του web. Επίσης, η προβολή των οικονομικών στοιχείων του πελάτη στο web αποτελεί βασικό πλεονέκτημα (Πολιτική εκπτώσεων καθορισμένη από το ERP, Στόχοι, Τζίρος, Πιστωτικό Όριο).
  3. Παραγγελίες: Αυτόματη καταχώρηση των on-line παραγγελιών στο ERP, μετασχηματισμός τους σε παραστατικά πωλήσεων  με ταυτόχρονη παρακολούθηση της προτεραιότητάς τους.

Αυτό που επιθυμείτε να προσφέρετε αυτοπροσώπως στους Πελάτες σας, υλοποιείται μέσα από ένα ΑΡΤΙΟ e-Shop!

 

 

Ενέργειες Marketing, Αποκτήστε Νέους Πελάτες:

Ο μέσος χρήστης ψωνίζει 15-20 φορές/έτος μέσα από το Διαδίκτυο. Το ζητούμενο είναι να αγοράσει από το δικό μας Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Τί το διαφορετικό έχουμε να του προσφέρουμε;

  1. Gift Cards, Δωροεπιταγές, Επιβράβευση με Πόντους είναι κάποιες από τις βασικές δυνατότητες που θα πρέπει να προσφέρει ένα σύγχρονο Web Λογισμικό. Οφείλουμε να διαφοροποιούμαστε ώστε να προσελκύσουμε νέο πελατολόγιο. Προωθώντας επομένως κάποιες καμπάνιες και ενημερώνοντας για τις επιλογές που προσφέρουμε, μπορούμε να αυξήσουμε τη πιθανότητα να είμαστε η Νο 1 λύση για κάποιον υποψήφιο αγοραστή.
  2. Παροχή Επιπλέον Υπηρεσιών: Οι δυνατότητες που σας προσφέρει το ERP σας, θα πρέπει να παρέχονται και μέσα από το e-Shop! Για παράδειγμα, η προβολή προηγούμενης αγοράς, τα Serial Number που έχει στη κατοχή του, η έναρξη & λήξη της Εγγύησής τους είναι ορισμένες παροχές που θα κάνουν τη διαφορά στον Πελάτη μας!
  3. CRM – Διαχείριση Πελατών: Η αποστολή μαζικών emails, sms, η παροχή after sales support αλλά και η διαχείριση παραπόνων είναι ορισμένα εργαλεία που ναι μεν παρέχονται στο ERP αλλά μπορούν να φέρουν εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα στη προσέλκυση νέων πελατών στο e-Shop μας.

Προωθήστε το Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα με ενέργειες που σας παρέχονται ήδη απο το ERP σας!

 

Εντάξτε Νέες Τεχνολογίες- Τεχνικές:

Η επιλογή λογισμικού που θα κάνουμε για το e-Shop μας θα πρέπει να είναι συνάρτηση πολλών παραμέτρων και είναι εξίσου σημαντική με την επιλογή του είδους της Επιχείρησης που έχουμε. Υπάρχουν λοιπόν κάποια θέματα που χρίζουν ιδιαίτερης προσοχής:

  1. Υποστήριξη B2B: Η αυτόματη αποστολή δεδομένων στο Web βάσει των παραμέτρων που έχουμε ορίσει στο ERP. Αυτό σημαίνει ότι ένας Πελάτης Χονδρικής που έχει κάνει login στο e-Shop μας να λαμβάνει τις ίδιες εκπτώσεις και τιμές που θα είχε εάν επισκεπτόταν το φυσικό μας κατάστημα.
  2. Αυτόματη Επικοινωνία του ERP με παραπάνω από 2 Ηλεκτρονικά Καταστήματα: Αυτή η περίπτωση αρχίζει να βρίσκει εφαρμογή σε πολλές επιχειρήσεις. Εφόσον λοιπόν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, θα πρέπει το ERP μας να αποστέλλει δεδομένα σε πάνω από 1 e-Shop.
  3. Mobile Applications: Η νέα τάση της αγοράς για αγορά μέσω mobile θα πρέπει να ενσωματωθεί και στο δικό μας κατάστημα! Η δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας του δικού μας application ώστε να μπορούν οι Πελάτες μας να παραγγέλνουν από το κινητό τους, είναι κάτι πραγματικά σημαντικό!
  4. On-line Πληρωμές -  Σύνδεση με skroutz, Best Price κτλ.: Η αυτόματη σύνδεση του Καταστήματός μας με τις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες πρέπει να είναι αυτονόητη. Και επειδή το απαιτούν οι περιστάσεις, θα πρέπει να επιδιώξουμε την αυτόματη δημιουργία του html αρχείου για site όπως το Skroutz ή το Best Price, ώστε να μην χάνουμε χρόνο. Η πώληση δεν περιμένει!

 

Μην μένετε στα συνηθισμένα- Διεκδικήστε περισσότερα & Κερδίστε μεγαλύτερο όφελος για εσάς και τους Πελάτες σας.

 

Όλα καταλήγουν στο Κόστος – Value for Money λύση:

Έχοντας αποφασίσει ότι θα προχωρήσουμε στην υλοποίηση του Ηλεκτρονικού μας Καταστήματος θα πρέπει να καθορίσουμε έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες. Εμείς επιθυμούμε να αποκομίσουμε κέρδος από αυτή μας την επένδυση και συνεπώς ψάχνουμε μία λύση που θα μας αποφέρει ακριβώς αυτό. ΚΕΡΔΟΣ.

  1. Το Web Λογισμικό δεν θα πρέπει να έχει περιορισμούς ως προς τις καταχωρήσεις ειδών ή να μας αποσπά ποσοστά επί των παραγγελιών που θα λάβουμε μέσα από το e-Shop μας.
  2. Θα πρέπει να υπάρχει εξοικονόμηση κόστους και όχι να απαιτεί επιπλέον έξοδα όπως η πρόσληψη υπαλλήλου αποκλειστικά για την ενημέρωση του site.
  3. Είναι μία λύση που θα πρέπει να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερα και να έχει πραγματική αξία.

Επενδύοντας σε ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα, αυτό που αναμένετε είναι να σας αποφέρει έσοδα. Εμπιστευτείτε Ολοκληρωμένες Λύσεις που εγγυώνται νέο Πελατολόγιο!

 

 

Συνεργάτης IT, Πλατφόρμα Χρήσης:

Η Εταιρία που θα έχετε δίπλα σας οφείλει να σας υποστηρίζει &  να σας παρέχει συνεχώς νέα εργαλεία:

  1. Εμπειρία: Ο Συνεργάτης σας θα είναι και ο σύμμαχος σας. Πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη που μόνο η εμπειρία του μπορεί να εγγυηθεί.
  2. Αναβαθμίσεις : Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δεν είναι ένα Πάγιο που παραμένει ως έχει. Πρέπει να αναβαθμίζεται ώστε να μένει σταθερή η αξία του. Οι αναβαθμίσεις του λογισμικού ανά τακτά χρονικά διαστήματα εγγυώνται τη διαχρονικότητα της επένδυσής σας.
  3. Νέες Παροχές: η Εταιρία που θα επιλέξουμε να συνεργαστούμε οφείλει να μας παρέχει νέες δυνατότητες αναλόγως με τις εξελίξεις. Για παράδειγμα η ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟΤΗΤΑ είναι απαραίτητη εφόσον στραφούμε στο εξωτερικό ή σε πελάτες με διαφορετική γλώσσα.
  4. Εμπιστοσύνη: Τα Ενεργά Ηλεκτρονικά Καταστήματα μίας εταιρίας αποτελούν εγγύηση επιτυχίας και για το δικό μας.

 

Η ΤΕΣΑΕ υποστηρίζει Εφαρμογές Τοπικής Μηχανογράφησης από το 1984 & WEB Εφαρμογές από το 2000!

 

 

Αξίζει να επισκεφτείτε το σύνδεσμο με τα υλοποιημένα  ηλεκτρονικά καταστήματα!

 

 

 

 

 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839
Φόρμα Επικοινωνίας

Ακολουθείστε μας στο twitter