Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Τα 10 πρώτα βήματα για το SEO (Search Engine Optimization) μέσα από την πλατφόρμα Pegasus Hermes

Τα 10 πρώτα βήματα για το SEO
μέσα από την πλατφόρμα Pegasus Hermes

Βήμα 1: Ενεργοποίηση SEF URLs.
Για να ενεργοποιήσετε τα SEF URLs μέσα από την πλατφόρμα Pegasus Hermes θα πάτε Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Bασικές Παράμετροι Ηermes

και θα τσεκάρετε το «Ενεργοποίηση SEF URLs».


Βήμα 2: Ενεργοποίηση  του Geo Location στα URLs.
Για να ενεργοποιήσετε το geo Location στα URLs δηλαδή το URL από http://www.mydomain.com/myurl.html να μετατραπεί σε  http://www.mydomain.com/el/myurl.html για το ελληνικό περιεχόμενο θα πρέπει να πάτε από Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Bασικές Παράμετροι Ηermes και να τσεκάρετε  το «Language folder in SEF URLs»

Προσοχή !!! το παραπάνω έχει νόημα μόνο αν το site σας υπάρχει σε παραπάνω από μία γλώσσες.

 

Βήμα 3: Ορισμός μοναδικού domain name.
Αν το site σας παίζει σε περισσότερα του ενός domains names θα πρέπει να ορίσετε το κύριο domain name θα πάτε από  Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Bασικές Παράμετροι Ηermes και στο πεδίο «Κύριο Όνομα Χώρου» θα το συμπληρώσετε

Ακόμα για να κάνουν redirect όλα τα άλλα domains στο κύριο όνομα χώρου θα πάτε με FTP στο αρχείο .htaccess και θα συμπληρώσετε τα παρακάτω.

RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.mydomainname\.com$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.mydomainname.com/$1 [R=301,L]

Αντί για «mydomainname.com» θα βάλετε το κύριο όνομα χώρου.


Βήμα 4: Redirect Non SEF URLs
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου το Google ή άλλες μηχανές αναζήτησης γίνεται να έχουν διαβάσει παλαιότερα non-SEF URL ή να έχουμε καταχωρίσεις στο περιεχόμενο με links σε μη SEF URLs.
Για να μην θεωρηθεί το περιεχόμενό μας duplicate content, θα πρέπει να σε στέλνουμε redirect με 301, αυτό μπορούμε αν το ενεργοποιήσουμε από Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Bασικές Παράμετροι Ηermes τσεκάροντας το «Redirect the non-SEF to SEF URLs»


Σημείωση:Αλλάζοντας κάποια από τις παραπάνω παραμέτρους δεν επηρεάζουμε τους ήδη υπάρχοντες συνδέσμους. Προκειμένου να επαναδημιουργήσουμε όλους τους συνδέσμους του site , μπορούμε να εκτελέσουμε τον αυτοματισμό "Επαναδημιουργία συνδέσμων WebSite"  από την επιλογή [Toolbox->Εκτέλεση Αυτοματισμών].

Βήμα 5: Google bot Sitemap
To google μας δίνει την δυνατότητα των webmaster tools https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=sitemaps&passive=1209600&continue=https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl%3Den&followup=https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl%3Den&hl=en
(αντίστοιχα εργαλεία υπάρχουν και σε άλλες μηχανές αναζήτησης ) μέσα από τα webmaster tools μπορούμε να ορίσουμε πού βρίσκεται το αρχείο  sitemap.xml του site μας ώστε να ενημερώνεται αυτόματα ο Google για τα URLs του site μας.

Για να ενεργοποιήσουμε και να παραμετροποιήσουμε το sitemap.xml από την πλατφόρμα Pegasus Hermes θα πρέπει:

  1. Να πάμε Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Bασικές Παράμετροι Ηermes και να τσεκάρουμε το «Sitemap XML Συμμετέχουν τα ελληνικά URLs» αν το περιεχόμενό μας είναι πολύγλωσσο θα πρέπει να τσεκάρουμε και το «Sitemap XML Συμμετέχουν τα μη ελληνικά URLs» .

  1. Θα πρέπει από τους συνδέσμους (Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Σύνδεσμοι: Σύνδεσμοι)




    να εξαιρέσουμε όλα τα URLs που δεν έχουν νόημα να εμφανίζονται στο sitemap.xml από Παραμετροποίηση συνδέσμου από Moderator -> «Δεν συμμετέχει στο google bot sitemap» ακόμα μπορούμε να ορίσουμε και το “Sitemap XML Priority” και το “Change Frequency ” από τα αντίστοιχα πεδία.



    Επίσης από τις κατηγορίες συνδέσμων (Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Συνδέσμοι: Kατηγορίες Συνδέσμων)



    μπορούμε να επιλέξουμε το πεδίο «Δεν ενημερώνεται η εγγραφή με τα Updates»




    και από την καρτέλα SQL Εκφράσεις Ενημέρωσης Πεδίων Συνδέσμων αποεπιλέγουμε το πεδίο «Ενημερώνονται οι μηχανές αναζήτησης».

  2. Τέλος θα πρέπει να εκτελέσουμε την διαδικασία δημιουργίας του sitemap.xml από Toolbox->Εκτέλεση Αυτοματισμών και από την λίστα των αυτοματισμών επιλέγουμε το «Eπαναδημιουργία των Google Map Sitemap XML». Αυτή την διαδικασία  θα πρέπει να την εκτελούμε κάθε φορά που αλλάζουμε το περιεχόμενο του site μας.
    Ενδέχεται να δημιουργηθούν περισσότερα του ενός αρχεία αν τα URLs μας ξεπερνάνε τα 50000 όλα τα αρχεία αλλά και τα URLs τους θα τα πάρουμε ως αποτέλεσμα την επιτυχή εκτέλεση της  παραπάνω διαδικασίας.

Βήμα 6: 404 Friendly Page not Found
Καλό είναι να μην εμφανίζουμε την κλασική σελίδα του web Server όταν μια σελίδα δεν υπάρχει πια , αυτό γίνεται αυτόματα από την πλατφόρμα Pegasus Ηermes  ενεργοποιώντας τα  SEF URLs για να παραμετροποιήσουμε το κείμενο αυτής της σελίδας και για να συμπληρώσουμε τα links με τις κατάλληλες παραπομπές θα πάμε Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Κείμενα Σελίδων και επιλέγουμε την σελίδα με Μ.Κ. 50500004.

Βήμα 7: Μeta-Tags και Τitles ανά σελίδα
Η πλατφόρμα Pegasus Hermes έχει ένα αυτόματο μηχανισμό ώστε να παράγει αυτόματα meta-tags και τίτλους σελίδων. Παρόλα αυτά μπορεί ο moderator να τα παραμετροποιεί μαζικά ή για κάθε URL ξεχωριστά.

Για να συμπληρώσουμε  επιπλέον στοιχεία στα meta – tags ή στους τίτλους των URLs θα πάμε από Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Bασικές Παράμετροι Ηermes στην καρτέλα HTML Meta Tags και θα συμπληρώσουμε τα αντίστοιχα πεδία.


Για να αλλάξουμε τα τα meta – tags ή τον τίτλο SEF URL ενός συνδέσμου θα πάμε Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Σύνδεσμοι: Σύνδεσμοι επιλέγουμε τον επιθυμητό σύνδεσμο και από την καρτέλα «Παραμετροποίηση συνδέσμου από Moderator» κάνουμε τις επιθυμητές αλλαγές.
Προσοχή !!! Εφόσον συμπληρώσουμε κάτι στα παραπάνω πεδία θα πάψουν να ισχύουν οι αυτόματες ενημερώσεις των στοιχείων στα πεδία που εισάγουμε , έτσι αν π.χ. αλλάξουμε τον τίτλο αυτός θα παραμείνει ό,τι αλλαγή και αν κάνουμε στο περιεχόμενο του module που δημιουργεί τον σύνδεσμο.


Βήμα 8: Παλαιοί σύνδεσμοι
Υπάρχουν  περιπτώσεις  π.χ. το site μας να έχει μεταφερθεί από μια άλλη πλατφόρμα και να υπάρχουν URLs που να έχουν διαβαστεί από τις μηχανές αναζήτησης και δεν θέλουμε να τα χάσουμε με την μετάβαση μας στην πλατφόρμα Pegasus Hermes. (μπορείτε να βρείτε τους συνδέσμους που επιστρέφουν error 404 από το Google search console)

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να εισάγουμε όλους αυτούς του συνδέσμους  από Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Σύνδεσμοι: Σύνδεσμοι στην καρτέλα «Παλαιοί Σύνδεσμοι» του εκάστοτε νέου.


Βήμα 9: Google
Analytics
Για να παρακολουθούμε την διαδικασία του SEO στο site μας και να την βελτιώνουμε συνεχώς καλό είναι να παρακολουθούμε τα στατιστικά μας από την πλατφόρμα Google Analytics.  http://www.google.com/analytics/

Για να συνδέσετε το site σας με το Google Analytics θα πρέπει να εισάγετε το «Google Analytics Web Property ID» από Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Ηermes Web Site->Bασικές Παράμετροι Ηermes στο αντίστοιχο πεδίο



Βήμα 10: Μελέτη  ανταγωνισμού – Μοναδικό περιεχόμενο
Το Google και όλες οι άλλες μηχανές αναζήτησης γίνονται όλο και πιο δίκαιες , δηλαδή δεν υπάρχει τρόπος να τις κοροϊδέψουμε ώστε να ανεβούμε πιο ψηλά έτσι  θα πρέπει να μελετούμε την κάθε μία σελίδα μας για να έχει όσο το δυνατόν μοναδικό και πλήρες  περιεχόμενο.      

Όλα τα παραπάνω βήματα είναι απλά η αρχή και μπορούν να γίνουν εύκολα από τον Moderator μέσα από την πλατφόρμα Pegasus Hermes. Για όλα τα επόμενα θα πρέπει να συμβουλευτούμε έναν ειδικό για να μας κάνει μια εξειδικευμένη μελέτη  με βάση το περιεχόμενο και την φύση του site μας.

Ημερομηνία  26/08/2013
Σχετικά Aρθρα
Δημιουργία Sitemap για την Google
Εισαγωγή κώδικα για tracing παραγγελιών (conversion και e-commerce tracking όπως google analytics, skroutz analytics, facebook ads)
SEF (search engine friendly) URLs
Aξιολόγηση ΠεριεχομένουΠροσθήκη Αξιολόγησης
Σχόλια Χρηστών (0)Προσθήκη Σχολιασμού
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2820
Pegasus Web App Updates: 10834

Τεχνικά Θέματα εφαρμογών Pegasus: Μεταφορά εφαρμογής Champion (τοπικής ή Web App) σε Pegasus Gym Web App
Μαρ23,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Παραμετροποίηση και Λειτουργία του module Phone
Μαρ14,2023
Pegasus Gym: Αυτόματες Ενημερώσεις
Φεβ14,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Μεταφορά Τοπικής Εφαρμογής σε Web App
Φεβ13,2023
Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Μεταφορά και συγχώνευση δεδομένων από δύο ή περισσότερες τοπικές εφαρμογές σε Web App
Φεβ13,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020