07/04/2010    H TEΣΑΕ επιταχύνει την εξέλιξή της.

Αγαπητοί  Συνεργάτες,

Το πιο σημαντικό ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι ότι έχουμε θέσει σαν βασική προτεραιότητά μας την ταχύτατη και συνεχή εξέλιξη του λογισμικού μας.Στόχος μας είναι αφενός να υιοθετούμε τις  πιο σύγχρονες τεχνολογικές καινοτομίες και αφεταίρου να καλύπτουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις απαιτήσεις των πελατών μας.Για τον λόγο αυτό παράγουμε κατά μέσο όρο 3 αναβαθμίσεις τον μήνα για καθεμιά από τις εφαρμογές μας.Είναι πολύ σημαντικό  το γεγονός ότι για διευκόλυνση των πελατών μας οι αναβαθμίσεις γίνονται online.

Οι αναβαθμίσεις σχεδιάζονται βάσει μελέτης της λειτουργίας των εφαρμογών στην πράξη και αφορούν:

  • Διορθώσεις σε τεχνικό επίπεδο
  • Διορθώσεις σε λειτουργικό επίπεδο
  • Προσθήκη επιπλέον λειτουργικότητας
  • Προσαρμογή σε νέα νομοθετικά πλαίσια

 

Μοναδική προυπόθεση είναι η ύπαρξη ΕΣΤΕΣ το οποίο καλύπτει το κόστος όλων των αναβαθμίσεων σε ετήσια βάση.

Θα θέλαμε λοιπόν να σας τονίσουμε την αναγκαιότητα ανανέωσης του ΕΣΤΕΣ σας και να σας υπενθυμίσουμε  να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία αναβάθμισης της εφαρμογής σας απλά και εύκολα μέσω Internet.

 

Επιπλέον θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μέσα στο επόμενο έτος σκοπεύουμε να υλοποιήσουμε την Pegasus ERP Experience έκδοση για την πλειοψηφία των εφαρμογών μας.Οι εκδόσεις Pegasus ERP Experience έχουν τα παρακάτω πλεονεκτήματα:

Πέρα από την ευκολότερη και πληρέστερη διαχείριση του κυκλώματος πελάτες/ προμηθευτές, περιέχουν πληθώρα στατιστικών/ αναφορών που βοηθούν στην καλύτερη οργάνωση των οικονομικών σας και της επιχείρησής σας συνολικά. Μπορείτε να παρακολουθείτε πλέον αναλυτικά τα υπόλοιπα των πελατών σας, καθώς και τα παραστατικά σας. Μπορείτε  να θέτετε τους μελλοντικούς  σας στόχους και να προβλέπετε τις κινήσεις σας. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι είναι εξοπλισμένες  με δυναμικές οθόνες ώστε να διευκολύνουν τη ροή της εργασίας σας.

Επιπλέον παρέχουν  μεγαλύτερη ασφάλεια των δεδομένων σας  μέσω αυτόματου back up.

Περιλαμβάνουν επίσης ολοκληρωμένη εφαρμογή CRM που σας βοηθάει να καταγράφετε την εικόνα των πελατών – προμηθευτών και όλων των συναλασσόμενων που αφορούν την εταιρεία σας, ώστε να μπορείτε να τους διαχειρίζεστε καλύτερα, να βελτιώνετε την εξυπηρέτηση σας και να οργανώνετε καλύτερα και αποτελεσματικότερα το χρόνο σας. Ειδικότερα περιλαμβάνουν:

 

  • Αναλυτική καταχώρηση των Δραστηριοτήτων όλων των χρηστών σας  με τους συναλλασσόμένους σας (π.χ. τηλέφωνα, ραντεβού κ.ο.κ.)
  • Καταχώρηση και Διαχείριση των εξατομικευμένων αναγκών των πελατών σας
  • Στόχευση της εμπορικής επικοινωνίας σας
  • Δημιουργία κειμένων για μαζική αποστολή με e-mail , SMS ή Fax

 

Το κόστος  αναβάθμισης είναι πολύ μικρό και αφορά μόνο την διαφορά από το κόστος της έκδοσης που χρησιμοποιείτε ήδη.Η διαδικασία είναι απλή και απαιτεί μόνο αποστολή  back up των δεδομένων σας στην εταιρεία μας  και κανονισμό κάποιου ραντεβού τηλευποστήριξης ώστε να γίνει η αναβάθμιση από κάποιον τεχνικό μας.Η πρότασή μας είναι λοιπόν να προβείτε στην αναβάθμιση το ταχύτερο δυνατό.Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Marketing της εταιρείας μας.

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839