Το Pegasus Hotel ERP είναι ένα Ενιαίο & Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης του Ξενοδοχείου, το οποίο μπορεί να καλύψει πλήρως τη καθημερινή λειτουργία της Reception έως και την οργάνωση του Bar-Εστιατορίου.
Pegasus Hotel ERP Start Up (demo version)
50% έκπτωση για Επιχειρήσεις έως 50 δωματίων

Παρακολουθήστε τη Video Παρουσίαση της Τοπικής Εφαρμογής Pegasus Hotel ERP Start Up – θα σας πείσει για την υπεροχή της!
Ποια τα Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα;
- Ενιαία Πλατφόρμα Διαχείρισης του Ξενοδοχείου & Εμπορικής Διαχείρισης
- Value for money Λύση – Οικονομική Λύση που προσαρμόζεται στις ανάγκες τις Επιχείρησής σας – ΧΩΡΙΣ ΚΡΥΦΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ!
- Χωρίς επιπλέον κόστος ανά Αριθμό Δωματίων & Θέσεις Εργασίας.
- Δυνατότητα Σύνδεσης με τις Λοιπές Εγκαταστάσεις του Ξενοδοχείου σας π.χ. Εστιατόριο (Pegasus Estiasi), SPAs & Χώροι Άθλησης /Αισθητικής (Pegasus Champion) κ.ο.κ
- ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ με το site on-line Κρατήσεων για ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ!
- CRM ενσωματωμένο στη βασική έκδοση για τη διαχείριση Πελατών, Προμηθευτών, Χρηστών & Εργαζομένων.
- Δυνατότητα προσθήκης επιπλέον module όπως Λογιστική (Β & Γ κατηγορίας, Μισθοδοσία κ.α.)
Δώστε τη Λύση που ζητάει η αγορά, στη τιμή που ονειρεύεται!
Προσεγγίστε άμεσα, Βγείτε Μπροστά!
Τοπική Μηχανογράφηση Pegasus Hotel ERP Start Up
- Front Office
- Οθόνη Reception για Κρατήσεις, Αφίξεις, Αναχωρήσεις, Μηνύματα Πελατών, Προκαταβολές – Αναμενόμενες Προκαταβολές.
- Πλάνο Δωματίων με Αναλυτική Εμφάνιση των κρατήσεων και διαμονών σε Πίνακα και Απλούστατη Διαχείρηση με διπλό κλικ ή drag & drop
- Housekeeping
- Ταξιδιωτικά Πρακτορεία
- Παρακολούθηση Group Πελατών με αναλυτική καταχώρηση των τιμών που έχουν συμφωνηθεί
- Πλήρης Οικονομική Παρακολούθηση της Συναλλαγής με το Πρακτορείο
- Main Courante
- Καθημερινή εικόνα του Ξενοδοχείου (Σύνολα Διαμένοντων, πληρότητα κ.α.)
- Κατάσταση Εισπράξεων Προκαταβολών
- Τιμοκατάλογοι
- Τιμοκατάλογος με Δυνατότητα παραμετροποίησης, Τιμοκατάλογος Υπηρεσιών (π.χ. επιπλέον κόστος για parking, μεταφορά από και προς αεροδρόμιο κ.ο.κ.)
- Αυτόματος υπολογισμός του κόστος μίας κράτησης – διαμονής.
- Δυνατότητα καταχώρησης χρεώσεων από άλλα τμήματα του ξενοδοχείου (bar-εστιατόριο κ.ο.κ.)
- Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα
- Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Αξιόγραφα, Έσοδα/Έξοδα, Υπόλοιπα, Παραγγελίες
- CRM (Διαχείριση Πελατών)
- Αναλυτική καταγραφή του προφίλ των επισκεπτών σας
- Μαζική Αποστολή sms, emails
- Στατιστικά & Εκτυπωτικές Καταστάσεις
- Πληθώρα Έτοιμων Εκτυπώσεων & Αναφορών για την Επιχείρησή σας
- Δυνατότητα Δημιουργίας νέων με Statistics & Report Generator
- Δυνατότητα Σύνδεσης με το site της Επιχείρησής (on-line Κρατήσεις)
- Αυτόματη Ενημέρωση της Reception από τις κρατήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί on-line!
- Αυτόματη Ενημέρωση του site σχετικά με τη διαθεσιμότητα !
Το Εμπορικό Τμήμα της ΤΕΣΑΕ είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση -Επικοινωνήστε μαζί μας
Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839
Φόρμα Επικοινωνίας
Ακολουθείστε μας στο twitter