29/09/2010    Κάντε την εταιρεία Ταχυμεταφορών/ Courier σας πρότυπο Εξυπηρέτησης!

Αγαπητοί συνεργάτες,

 

 

Ο κλάδος των Ταχυμεταφορών/ Courier αντιμετωπίζει καθημερινά μεγάλη ένταση ανταγωνισμού.  Όλες οι εταιρείες Ταχυμεταφορών/ Courier μπορούν πλέον να οργανώσουν τη εργασία τους και να βελτιώσουν τη ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρουν και να ανταγωνιστούν ισότιμα τα πρότυπα υπηρεσιών που ορίζονται από τις  μεγαλύτερες εταιρείες.

 

 

Η ΤΕΣΑΕ μελετώντας τον κλάδο αυτόν προτείνει το Pegasus Courier ERP Start Up.

 

Η άριστη επιλογή για τη μηχανογράφηση της επιχείρισής σας!


Το Pegasus Courier ERP Start Up δεν είναι ένα απλό λογισμικό αλλά ένα πολύτιμο εργαλείο για την εταιρεία που τη βοηθά με χαμηλό κόστος:

  1. Να οργανώσει καλύτερα τις διαδικασίες της
  2. Να μειώσει τα κόστη
  3. Να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών της
  4. Να οργανώσει την εργασία των υπαλληλών της χωρίς περιθώρια λάθους
  5. Να δημιουργήσει ‘‘όνομα’’ εμπιστοσύνης στην αγορά και να αυξήσει τα κέρδη!

 

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΛΥΣΗ


Το Pegasus Courier Erp Start Up μπορεί να συνεργάζεται και να διαλειτουργεί πλήρως με τη διαδικτυακή εφαρμογή Pegasus E business. Αυτό για την εταιρεία ταχυμετοφορών/ courier πρακτικά σημαίνει μια δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο και:

  • Δυνατότητα παρακολούθησης από τους πελάτες της κατάστασης της παραγγελίας του!
  • Δυνατότητα σύνδεσης του πελάτη ώστε να μπορεί να ενημερώνεται για τις τιμές, για τις ειδικές προσφορές που ισχύουν και να τυπώνει τα παραστατικά του
  • Εύκολη και δυναμική διαχείριση του site σας, ώστε να είναι πάντα ενημερωμένο με τις τελευταίες εξελίξεις
  • On line πληρωμές μέσω alpha bank, eurobank, winbank κλπ και μέσω Paypal
  • Νέα επιχείρισης - αναρτήστε τα νέα της επιχείρισης σας εύκολα και γρήγορα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας
  • Φόρμα επικοινωνίας

 


ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ (ΔΕΙΤΕ ΤΗ VIDEO ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)

 

Το Pegasus Courier ERP Start Up παρέχει τη δυνατότητα στην εταιρεία Ταχυμεταφορών να παρακολουθεί αναλυτικά:


Διαθέτει επιπλέον:

CRM

Θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο της επιχειρηματικής διαδικασίας, το CRM έχει ως στόχο τη διαχρονική πώληση και εξυπηρέτηση των πελατών σας, ώστε να σας προσφέρει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που ζητάτε μέσω:

  • Αναλυτικής καταχώρησης των Δραστηριοτήτων όλων των χρηστών σας με τους Συναλλασσομένους σας (π.χ. τηλέφωνα, ραντεβού κ.ο.κ.)
  • Καταχώρησης και Διαχείριση των εξατομικευμένων αναγκών των πελατών
  • Στόχευσης της εμπορικής επικοινωνίας
  • Δημιουργίας κειμένων για μαζική αποστολή με e-mail , SMS ή Fax
  • Δημιουργίας πιστού πελατολογίου


ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Το χρήσιμο αυτό εργαλείο είναι ακριβώς αυτό που αναζητάτε!

Για περισσότερες πληροφορίες και προσφορές επικοινωνήστε μαζί μας ή με οποιοδήποτε πιστοποιημένο συνεργάτη μας!

 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839