10/11/2010    Όλοι οι Χώροι Εστίασης προτιμούν πλέον το Pegasus ERP Estiasi!

Αγαπητοί συνεργάτες,

 

To Pegasus ERP Estiasi είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα μηχανογράφησης που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των χώρων Εστίασης (Εστιατόρια, Ταβέρνες, Καφετέριες, BAR, Κέντρα Διασκέδασης, Delivery, Fast food, Αίθουσες Εκδηλώσεων/ Συνεδρίων και συνδυασμό αυτών)!

Οργανώστε την επιχείρησή σας σε όλα τα επίπεδα και βελτιώστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας και την ποιότητα της υπηρεσίας που παρέχετε.

 

Κατεβάστε το Νέο Διαφημιστικό Φυλλάδιο του Pegasus ERP Estiasi και μοιράστε σε όλες τις καφετέριες και εστιατόρια της γειτονιάς σας!

 

Γιατί να προτιμήσω το Pegasus ERP Estiasi..?

 

  • Είναι μια Οικονομική Λύση που συμφέρει την επιχείρηση μου γιατί δεν έχει κανένα επιπλέον κόστος σε Θέσεις Εργασίας – Κανένα επιπλέον κόστος ανά PDA!
  • Είναι το μοναδικό πρόγραμμα της αγοράς χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware -  μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο PDA θέλετε!
  • Υποστηρίζει την αναγνώριση κλήσεων, πλήρης οργάνωση της υπηρεσίας delivery που προσφέρετε
  • Καλύπτει όλο το εμπορικό σας κύκλωμα (Πελάτες – Προμηθευτές – Αποθήκη - Αξιόγραφα- Έσοδα/ Έξοδα – Παρακολούθηση Υπολοίπων – Παραγγελίες κλπ)
  • Διαθέτει μια εύχρηστη οθόνη RECEPTION μέσα από την οποία μπορείτε να διαχειρίζεστε πλήρως όλες τις καθημερινές σας εργασίας
  • Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου Τεχνικής Στήριξης
  • Αυτόματη επικοινωνία με τα πίο δημοφιλή ταμειακά συστήματα της αγοράς
  • Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Extranet (ISO 9001)
  • Συνεχώς εξελισσόμενη Εφαρμογή με αυτόματα update συμφώνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κλάδου
  • Είναι Ελληνικό προϊόν και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών από το 1984!

 

Για να πεισθείτε για τις Δυνατότητες του προγράμματος Pegasus ERP Estiasi μπορείτε να παρακολουθήσετε ON LINE τη Video παρουσίαση του προγράμματος:

  1. Καταχώρηση Μιας Νέας Παραγγελίας

  2. Γρήγορη Έκδοση απόδειξης ανά Τραπέζι

  3. Ακυρώστε εύκολα μια Απόδειξη ή μετασχηματίστε τη σε Τιμολόγιο Πώλησης

  4. Διαχείριση των Παραγγελιών σας και άλλες επιπλέον Δυνατότητες

  5. Κράτηση Τραπεζιού

  6. Τηλεφωνικές παραγγελίες – Delivery

  7. H Λειτουργία του PDA

  8. Αυτόματες αναβαθμίσεις και Back Up

 

ΘΕΛΕΤΕ:

  • Να οργανώσετε πλήρως όλα τα τμήματα της Επιχείρησή σας, Χωρίς μεγάλο κόστος, …Με Άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα!
  • Να βελτιώσετε την ποιότητα του προϊόντος και της υπηρεσίας που προσφέρετε
  • Να Διαχειριστείτε το Προσωπικό σας και να αυξήσετε την αποδοτικότητά του
  • Να αυτοματοποιήσετε τις  Διαδικασίες σας –Περιορίσετε τα λάθη
  • Να μετράτε και να αξιολογείτε τα αποτελέσματα
  • Να έχετε ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες
  • Να αυξήσετε την κερδοφορία σας!

 

H TEΣΑΕ σας φέρνει την οργάνωση στο πιάτο …  Απολαύστε με Pegasus ERP Estiasi!!

Δοκιμάστε το ONLINE DEMO:

Pegasus Estiasi ERP

Δοκίμασε το – Εγκατάσταση Εφαρμογής

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας ή με οποιονδήποτε πιστοποιημένο συνεργάτη μας!

 

 

 

Με εκτίμηση,
Τμήμα Marketing & Πωλήσεων
Υποστήριξη Τυποποιημένης Προσέγγισης
Τηλ: 210 7489588-9
Fax: 210 7700839