Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Ολοκληρωμένη Οργάνωση & Διαχείριση Delivery μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!
Ημερομηνία  08/05/2018

Ολοκληρωμένη Οργάνωση & Διαχείριση Delivery μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!

Ελάχιστες Απαιτήσεις σε Hardware - Άμεση Επικοινωνία με όλα τα Τηλεφωνικά Κέντρα!

Asterisk & VOIP, Tapi Driver, Modem με Called ID

Σκοπός: Στην Μελέτη αυτή παρουσιάζονται αναλυτικά τα Απαραίτητα Βήματα για την Οργάνωση των Τηλεφωνικών Παραγγελιών και την Αποδοτική Διαχείριση τους.

Απαραίτητα Εργαλεία: Προϋπόθεση για την Υλοποίηση των Ακόλουθων Βημάτων αποτελούν η Χρήση της Εφαρμογής Pegasus Estiasi ERP. Ακόμη, θα πρέπει να υπάρχει στην Εφαρμογή το Module Phone προκειμένου να είναι εφικτή η διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων. 

Βήμα 1: Δημιουργία Χώρου Delivery 

Προκειμένου να είναι εφικτή η διαχείριση παραγγελιών delivery θα πρέπει να έχει δημιουργηθεί ο σχετικός χώρος παραγγελιών. Μεταβαίνουμε:[ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Χώροι Τραπεζιών -> menu -> Νέα Εγγραφή] και ανοίγει η Οθόνη Καταχώρησης Χώρου όπως φαίνεται ακολούθως.

Εδώ λοιπόν θα πρέπει να ορίσουμε Βασικές Πληροφορίες όπως: 
  • Περιγραφή Χώρου - π.χ. Delivery
  • Λεκτικό Εμφάνισης - δηλαδή πώς επιθυμώ να βλέπω τον σχετικό Χώρο π.χ. Πακέτο ή Delivery
  • Χρώμα Γραμμάτων & Χρώμα Φόντου
  • Τιμοκατάλογος Χώρου - Επιλέγετε Τιμοκατάλογο Πακέτου από τον Πράσινο Φάκελο στα δεξιά
Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση".
 
Σημαντική Σημείωση: Κατά την Αρχική Εγκατάσταση υπάρχει ήδη Καταχωρημένος Σχετικό Χώρος για το Delivery όπως και σχετικό Τραπέζι για την Καταχώρηση των Παραγγελιών όπως αναγράφεται στο Βήμα 2. Ωστόσο, σε όποια περίπτωση είναι σημαντικό να ελεγχθούν ως προς την εγκυρότητα τους ή να δημιουργηθούν σε περίπτωση που δεν υφίστανται σαν καταχωρήσεις. 
 
Βήμα 2: Δημιουργία Τραπεζιού Delivery 
Προκειμένου να δημιουργήσουμε το σχετικό τραπέζι που θα εξυπηρετεί παραγγελίες delivery αρκεί να μεταβούμε: [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Τραπέζια -> menu -> Νέα Εγγραφή] και θα ανοίξει η Σχετική Οθόνη Καταχώρησης Τραπεζιού όπως φαίνεται ακολούθως. 
Εδώ λοιπόν θα πρέπει να ορίσουμε Βασικές Πληροφορίες όπως: 
  • Κωδικός Τραπεζιού - O Κωδικός με τον οποίο αναγνωρίζετε το Τραπέζι
  • Περιγραφή Τραπεζιού π.χ. Πακέτο ή Delivery
  • Χώρος - Σύνδεση Τραπεζιού με Χώρο που Εξυπηρετεί - Στην περίπτωση μας Πακέτο από τον πράσινο φάκελο στα δεξιά
  • Ενεργό - Απαραίτητη προυπόθεση για να είναι εφικτή η εξυπηρέτηση παραγγελιών

Ακόμη, θα πρέπει να έχουμε ορίσει και τις ακόλουθες επιλογές:

  • Τιμές Πακέτου - Ώστε οι παραγγελίες μας να λαμβάνουν τις Σωστές Τιμές Τιμοκαταλόγου 
  • Ζητάει Πελάτη -  Στην περίπτωση του delivery είναι απαραίτητα τα Στοιχεία Πελάτη για την Καταχώρηση Παραγγελίας

Σε όποια Περίπτωση μπορείτε Πάντα να συμβουλευτείτε την Επιλογή "Οδηγίες". Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση".

Βήμα 3: Παραμετροποίηση Οθόνης Reception για Εξυπηρέτηση Τηλεφωνικών Παραγγελιών 

Προκειμένου να είναι αποδοτικότερη η διαχείριση των Τηλεφωνικών Παραγγελιών θα πρέπει στην Οθόνη Reception να υπάρχουν τα ακόλουθα πλήκτρα όπως παρουσιάζονται στην ακόλουθη εικόνα με τα κυριότερα να είναι: 

  • Εισαγωγή Τηλεφώνου - Στην Περίπτωση που ο Χρήστης Καταχωρεί το Τηλέφωνο
  • Μη Εξυπηρετημένες/Αναπάντητες Κλήσεις - Διαχείριση Εισερχομένων μη Εξυπηρετημένων με Ταξινόμηση κατά ώρα και ημερομηνία. 
  • Ιστορικό Πελάτη - Αναλυτική Εικόνα Ιστορικού Παραγγελιών Πελάτη 
  • Παραγγελία - Για την Καταχώρηση της Παραγγελίας Πελάτη 

Ο Ορισμός/Παραμετροποίηση της Οθόνης Reception γίνεται από: [Τροποποίηση Πλήκτρων -> Επιλογή Πλήκτρου που θέλετε να ορίσετε/αλλάξετε -> Ιδιότητες Πλήκτρου].

Αυτόματα ανοίγει η Οθόνη Ορισμού Ιδιοτήτων Πλήκτρου όπως φαίνεται ακολούθως. 

Στην Μέθοδο Εκτέλεσης ορίζουμε την Λειτουργία του Πλήκτρου. Επιλέγουμε από τις Διαθέσιμες Μεθόδους - πράσινο φάκελο - την Επιθυμητή. Μια μέθοδος αναλόγως την Παράμετρο που θα έχει οριστεί ενδέχεται να έχει διαφορετική λειτουργία όπως πχ. στο παράδειγμα μας που η μέθοδος είναι η "Παραγγελία από Τηλέφωνο" ωστόσο με Παράμετρο 1 σε "-2" επιστρέφει τις Μη Εξυπηρετημένες/Αναπάντητες Κλήσεις. Συνεπώς, καλό είναι σε όποια περίπτωση να συμβουλευτείτε τις σχετικές "Οδηγίες". Έπειτα θα πρέπει να ορίσετε: 

  • Κείμενο - Λεκτικό Εμφάνισης δηλαδή στην Οθόνη Reception
  • Χρώμα Κειμένου/Φόντου ή Αρχείο Εικόνας που επιθυμείτε
  • Διαστάσεις Πλήκτρου εάν επιθυμείτε να είναι μεγαλύτερο σε πλάτος/ύψος από το default 

Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση" και "Τροποποίηση Πλήκτρων" προκειμένου να σταματήσει η διαδικασία αλλαγής πλήκτρων. 

Για τα Πλήκτρα που αναφέραμε προηγουμένως οι σχετικές Μέθοδοι Εκτέλεσης με τις Παραμέτρους είναι:

  • Εισαγωγή Τηλεφώνου: Μέθοδος "430020 Παραγγελία από Τηλέφωνο" με Παράμετρο κενή
  • Μη Εξυπηρετημένες/Αναπάντητες Κλήσεις: Μέθοδος "430020 Παραγγελία από Τηλέφωνο" με Παράμετρο -2 για Σειρά Ταξινόμησης ως προς Ημερομηνία και Ώρα Κλήσης, -3 με ανάστροφη σειρά ταξινόμησης, δηλαδή η τελευταία κλήση να επιστρέφεται πρώτη
  • Ιστορικό Πελάτη: Μέθοδος "430057 Ιστορικό Παραγγελιών Πελάτη" με Παράμετρο κενή
  • Παραγγελία: Μέθοδος "430010 Καταχώρηση Παραγγελίας" με Παράμετρο κενή                                                                  

Βήμα 4: Ενεργοποίηση Αυτόματης Εύρεσης Διεύθυνσης μέσω Google Maps 

Δίνεται η δυνατότητα κατά την Καταχώρηση στοιχείων πελάτη με την υποβολή της διεύθυνσης να γίνεται αυτόματα αναζήτηση των πιθανών διευθύνσεων βάσει Google Maps. Αυτή η δυνατότητα είναι ιδιαίτερη χρήσιμη για την επαλήθευση στοιχείων πελάτη αλλά και για τους διανομείς κατά την παράδοση της παραγγελίας. Για τον ορισμό αρκεί να μεταβούμε: [ToolBox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Βασικής Παραμετροποίησης -> Λοιποί Κωδικοί Σύνδεσης -> menu -> Νέα Εγγραφή -> Τύπος: Google Key for Server Applications]. Εκεί θα ορίσετε τις σχετικές πληροφορίες όπως θα τις παραλάβετε από εδώ: https://developers.google.com/maps/documentation/geocoding/start 

Βήμα 5: Επιλογή Φόρμας Delivery   

Κατά τον Ορισμό των Εκτυπωτών Παραγγελιών (μπορείτε να δείτε από εδώ την σχετική διαδικασία) υπάρχει default ορισμένη Φόρμα Παραγγελίας που όμως δεν εξυπηρετεί το delivery. Μπορούμε να δούμε όλες τις διαθέσιμες φόρμες από τον Φάκελο της Εφαρμογής και το Σχετικό Αρχείο: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\forms\std και το αρχείο readme. Παρατηρούμε ότι μας δίνονται οι ακόλουθες επιλογές σαν φόρμες: 

  • es_order_delivery.frp = Εκτύπωση παραγγελίας με στοιχεία πελάτη και ποσά. 
  • es_order_delivery_01.frp = Εκτύπωση παραγγελίας με στοιχεία πελάτη και ποσά. Τυπώνει και το barcode του ανοίγματος, για χρήση στην οθόνη παραγγελιών.

Συνεπώς, αρκεί στο πεδίο Φόρμα Παραγγελίας κατά την δημιουργία του Εκτυπωτή να ορίσουμε την Επιθυμητή. 

Απαραίτητη Προυπόθεση προκειμένου να είναι εφικτή η ανάγνωση της από την Εφαρμογή και άρα η Τροποποίηση της να έχουμε κάνει την Επιθυμητή Φόρμα Αντιγραφή - Επικόλληση στον Φάκελο forms δηλαδή στο: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\forms.

Βήμα 6: Δημιουργία Συντόμευσης Οθόνης Τηλεφωνικών Κλήσεων

Εάν επιθυμούμε να έχουμε συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας αποκλειστικά για τις Εισερχόμενες Κλήσεις αρκεί από τον Φάκελο της Εφαρμογή να ορίσουμε αρχικά συντόμευση της Εφαρμογής από: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\pego312.exe. Στην συντόμευση που θα οριστεί θα πρέπει να ορίσουμε με δεξί κλικ από τις "Ιδιότητες": 

  • Σαν Target: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\pego312.exe ###### recp0 * * recp025 -2 2
  • Σαν Έναρξη/Start In: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\_001

Έτσι έχουμε ορίσει πολύ απλά την Οθόνη Εισερχομένων Κλήσεων από την Επιφάνεια Εργασίας. 

Βήμα 7: Δημιουργία Συντόμευσης Οθόνης για Διανομείς 

Εάν επιθυμούμε να έχουμε συντόμευση στα tablet των Οδηγών αναφορικά με τις Παραγγελίες που διαχειρίζονται για Άμεση Πρόσβαση στη Διεύθυνση Πελατών από Google Maps αρκεί από τον Φάκελο της Εφαρμογής να ορίσουμε αρχικά συντόμευση από: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\pego312.exe. Στην συντόμευση που θα οριστεί ομοίως με το βήμα 6 θα πρέπει να ορίσουμε με δεξί κλικ από τις "Ιδιότητες": 

  • Σαν Target: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\pego312.exe ###### recp34
  • Σαν Έναρξη/Start In: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\_001

Έτσι έχουμε ορίσει πολύ απλά την Οθόνη Παραγγελιών Πακέτου στα Tablet των Οδηγών. 

Βήμα 8: Δυνατότητα Ανάγνωσης/Εκτύπωσης Barcode Παραγγελίας/Διανομέα 

Τι συμβαίνει στην περίπτωση που χρησιμοποιώ Barcode Scanner για το Κλείσιμο της Παραγγελίας και την Επιστροφή των Διανομέων; Σε αυτή την περίπτωση αρκεί να ενημερώσουμε το σύστημα ως προς την γραμματοσειρά που θα πρέπει να γίνεται ανάγνωση. Πιο συγκεκριμένα μεταβαίνουμε: [C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\query\drivers\barcode_font\IDAutomationCode39] και επιλέγουμε "Install" στο σχετικό αρχείο "IDAutomationCode39". 

Σημαντική Σημείωση: Προκειμένου να είναι εφικτή η εκτύπωση του barcode θα πρέπει να έχουμε ορίσει την Φόρμα "es_order_delivery_01.frp" στον Εκτυπωτή Παραγγελιών όπως είδαμε στο Βήμα 5. 

Μπορείτε να δείτε και την σχετική διαδικασία αναλυτικά στην ακόλουθη βίντεο παρουσίαση. 

Το Τμήμα Marketing & Πωλήσεων παραμένει στην Διάθεση σας για Οποιαδήποτε Απορία

Σχετικά Aρθρα
Τμήματα Εξυπηρέτησης & Εκτυπωτές Παραγγελιών μέσα από το Pegasus Estiasi ERP
Μετασχηματισμός Παραστατικών Κράτησης Hotel
Εκτύπωση Παραστατικού σε Θερμικό Εκτυπωτή
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% μέσα από το Pegasus Estiasi ERP (20.05.2019)
Ανάλωση Ά υλών από Συνταγή Είδους με τη χρήση του module P.I.M.
Οργάνωση Ομάδων, Ειδών και Στήσιμο Τιμοκαταλόγου μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!
Αλλαγή %ΦΠΑ στην Εστιαση
Λειτουργία 'Παρέες' - Όλες οι Δυνατότητες μέσα από το Pegasus Waiter Mobile App!
Estiasi PDA Server
Δημιουργία και Εκτύπωση Αποδειξης Σειράς Α στην Εστίαση
Διαχείριση Χώρων & Τραπεζιών μέσα από το Pegasus Estiasi ERP
Κρατήσεις Τραπεζιών - Όλες οι Απαραίτητες Ενέργειες μέσα από την Λύση Pegasus Estiasi ERP!
Διαχείριση Συσκευών PDA & Αγορά Νέας Άδειας
Παρακολούθηση Μερίδων Φαγητού & Pegasus Estiasi ERP - Δώστε την Ευελιξία που αρμόζει στις Παραγγελίες σας!
Pegasus Estiasi και Ζυγαριά ICS G-310
Εκτύπωση Παραστατικού σε διαφορετικό Εκτυπωτή ανάλογα με τον Χώρο του Τραπεζιού
100% Έλεγχος Ταμείου & Διαχείριση Σερβιτόρων μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% μέσα από το Pegasus Estiasi ERP (20/05/2020)
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2793
Pegasus Web App Updates: 10550

Pegasus Gym: Σενάρια Λειτουργίας
Iαν30,2023
Pegasus Gym: Βασικές Ρυθμίσεις Gym
Iαν28,2023
Pegasus Gym: Διαχείριση Ραντεβού (Ομαδικά/Personal)
Iαν26,2023
Pegasus Gym: Σύνδεση Tourniquet - Είσοδος Μέλους
Iαν25,2023
Pegasus Gym: Καταχώρηση Personal Ραντεβού σε μέλος
Iαν24,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology