Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια, Καφετέριες, Bar, Delivery)
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Κρεοπωλεία
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module Phone
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Pegasus ERP και Διασύνδεση EFT POS
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Λιανική Πώληση - Retail
      • Παροχή Υπηρεσιών
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Ξενοδοχειακές Μονάδες
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
      • Χώροι Στάθμευσης - Parking
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια, Καφετέριες, Bar, Take Away)
      • Γεωπονικές Επιχειρήσεις
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
    • Pegasus Web App και Διασύνδεση EFT POS
  • Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Ολοκληρωμένη Οργάνωση & Διαχείριση Delivery μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!

Ολοκληρωμένη Οργάνωση & Διαχείριση Delivery μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!

Ελάχιστες Απαιτήσεις σε Hardware - Άμεση Επικοινωνία με όλα τα Τηλεφωνικά Κέντρα!

Asterisk & VOIP, Tapi Driver, Modem με Called ID

Σκοπός: Στην Μελέτη αυτή παρουσιάζονται αναλυτικά τα Απαραίτητα Βήματα για την Οργάνωση των Τηλεφωνικών Παραγγελιών και την Αποδοτική Διαχείριση τους.

Απαραίτητα Εργαλεία: Προϋπόθεση για την Υλοποίηση των Ακόλουθων Βημάτων αποτελούν η Χρήση της Εφαρμογής Pegasus Estiasi ERP. Ακόμη, θα πρέπει να υπάρχει στην Εφαρμογή το Module Phone προκειμένου να είναι εφικτή η διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων. 

Βήμα 1: Δημιουργία Χώρου Delivery 

Προκειμένου να είναι εφικτή η διαχείριση παραγγελιών delivery θα πρέπει να έχει δημιουργηθεί ο σχετικός χώρος παραγγελιών. Μεταβαίνουμε:[ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Χώροι Τραπεζιών -> menu -> Νέα Εγγραφή] και ανοίγει η Οθόνη Καταχώρησης Χώρου όπως φαίνεται ακολούθως.

Εδώ λοιπόν θα πρέπει να ορίσουμε Βασικές Πληροφορίες όπως: 
  • Περιγραφή Χώρου - π.χ. Delivery
  • Λεκτικό Εμφάνισης - δηλαδή πώς επιθυμώ να βλέπω τον σχετικό Χώρο π.χ. Πακέτο ή Delivery
  • Χρώμα Γραμμάτων & Χρώμα Φόντου
  • Τιμοκατάλογος Χώρου - Επιλέγετε Τιμοκατάλογο Πακέτου από τον Πράσινο Φάκελο στα δεξιά
Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση".
 
Σημαντική Σημείωση: Κατά την Αρχική Εγκατάσταση υπάρχει ήδη Καταχωρημένος Σχετικό Χώρος για το Delivery όπως και σχετικό Τραπέζι για την Καταχώρηση των Παραγγελιών όπως αναγράφεται στο Βήμα 2. Ωστόσο, σε όποια περίπτωση είναι σημαντικό να ελεγχθούν ως προς την εγκυρότητα τους ή να δημιουργηθούν σε περίπτωση που δεν υφίστανται σαν καταχωρήσεις. 
 
Βήμα 2: Δημιουργία Τραπεζιού Delivery 
Προκειμένου να δημιουργήσουμε το σχετικό τραπέζι που θα εξυπηρετεί παραγγελίες delivery αρκεί να μεταβούμε: [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Τραπέζια -> menu -> Νέα Εγγραφή] και θα ανοίξει η Σχετική Οθόνη Καταχώρησης Τραπεζιού όπως φαίνεται ακολούθως. 
Εδώ λοιπόν θα πρέπει να ορίσουμε Βασικές Πληροφορίες όπως: 
  • Κωδικός Τραπεζιού - O Κωδικός με τον οποίο αναγνωρίζετε το Τραπέζι
  • Περιγραφή Τραπεζιού π.χ. Πακέτο ή Delivery
  • Χώρος - Σύνδεση Τραπεζιού με Χώρο που Εξυπηρετεί - Στην περίπτωση μας Πακέτο από τον πράσινο φάκελο στα δεξιά
  • Ενεργό - Απαραίτητη προυπόθεση για να είναι εφικτή η εξυπηρέτηση παραγγελιών

Ακόμη, θα πρέπει να έχουμε ορίσει και τις ακόλουθες επιλογές:

  • Τιμές Πακέτου - Ώστε οι παραγγελίες μας να λαμβάνουν τις Σωστές Τιμές Τιμοκαταλόγου 
  • Ζητάει Πελάτη -  Στην περίπτωση του delivery είναι απαραίτητα τα Στοιχεία Πελάτη για την Καταχώρηση Παραγγελίας

Σε όποια Περίπτωση μπορείτε Πάντα να συμβουλευτείτε την Επιλογή "Οδηγίες". Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση".

Βήμα 3: Παραμετροποίηση Οθόνης Reception για Εξυπηρέτηση Τηλεφωνικών Παραγγελιών 

Προκειμένου να είναι αποδοτικότερη η διαχείριση των Τηλεφωνικών Παραγγελιών θα πρέπει στην Οθόνη Reception να υπάρχουν τα ακόλουθα πλήκτρα όπως παρουσιάζονται στην ακόλουθη εικόνα με τα κυριότερα να είναι: 

  • Εισαγωγή Τηλεφώνου - Στην Περίπτωση που ο Χρήστης Καταχωρεί το Τηλέφωνο
  • Μη Εξυπηρετημένες/Αναπάντητες Κλήσεις - Διαχείριση Εισερχομένων μη Εξυπηρετημένων με Ταξινόμηση κατά ώρα και ημερομηνία. 
  • Ιστορικό Πελάτη - Αναλυτική Εικόνα Ιστορικού Παραγγελιών Πελάτη 
  • Παραγγελία - Για την Καταχώρηση της Παραγγελίας Πελάτη 

Ο Ορισμός/Παραμετροποίηση της Οθόνης Reception γίνεται από: [Τροποποίηση Πλήκτρων -> Επιλογή Πλήκτρου που θέλετε να ορίσετε/αλλάξετε -> Ιδιότητες Πλήκτρου].

Αυτόματα ανοίγει η Οθόνη Ορισμού Ιδιοτήτων Πλήκτρου όπως φαίνεται ακολούθως. 

Στην Μέθοδο Εκτέλεσης ορίζουμε την Λειτουργία του Πλήκτρου. Επιλέγουμε από τις Διαθέσιμες Μεθόδους - πράσινο φάκελο - την Επιθυμητή. Μια μέθοδος αναλόγως την Παράμετρο που θα έχει οριστεί ενδέχεται να έχει διαφορετική λειτουργία όπως πχ. στο παράδειγμα μας που η μέθοδος είναι η "Παραγγελία από Τηλέφωνο" ωστόσο με Παράμετρο 1 σε "-2" επιστρέφει τις Μη Εξυπηρετημένες/Αναπάντητες Κλήσεις. Συνεπώς, καλό είναι σε όποια περίπτωση να συμβουλευτείτε τις σχετικές "Οδηγίες". Έπειτα θα πρέπει να ορίσετε: 

  • Κείμενο - Λεκτικό Εμφάνισης δηλαδή στην Οθόνη Reception
  • Χρώμα Κειμένου/Φόντου ή Αρχείο Εικόνας που επιθυμείτε
  • Διαστάσεις Πλήκτρου εάν επιθυμείτε να είναι μεγαλύτερο σε πλάτος/ύψος από το default 

Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση" και "Τροποποίηση Πλήκτρων" προκειμένου να σταματήσει η διαδικασία αλλαγής πλήκτρων. 

Για τα Πλήκτρα που αναφέραμε προηγουμένως οι σχετικές Μέθοδοι Εκτέλεσης με τις Παραμέτρους είναι:

  • Εισαγωγή Τηλεφώνου: Μέθοδος "430020 Παραγγελία από Τηλέφωνο" με Παράμετρο κενή
  • Μη Εξυπηρετημένες/Αναπάντητες Κλήσεις: Μέθοδος "430020 Παραγγελία από Τηλέφωνο" με Παράμετρο -2 για Σειρά Ταξινόμησης ως προς Ημερομηνία και Ώρα Κλήσης, -3 με ανάστροφη σειρά ταξινόμησης, δηλαδή η τελευταία κλήση να επιστρέφεται πρώτη

Παράμετρος 1: = -1 βρίσκει την πρώτη εισερχόμενη κλήση, που εκκρεμεί, από την βάση.

=-2 Ανοίγει παράθυρο με τις μη εξυπηρετημένες εισερχόμενες κλήσεις για να επιλέξετε ποιά θα εξυπηρετήσετε, με σειρά ταξινόμησης ως προς την ημ/νία και ώρα κλήσης.

=-3 Ανοίγει παράθυρο με τις μη εξυπηρετημένες εισερχόμενες κλήσεις για να επιλέξετε ποιά θα εξυπηρετήσετε, με σειρά ταξινόμησης ανάστροφα ως προς την ημ/νία και ώρα κλήσης (η τελευταία πρώτη).

=-4 βρίσκει την τελευταία εισερχόμενη κλήση, που εκκρεμεί, από την βάση.

Παραμετρος 2: = [Χρόνος Ανανέωσης];[Διάστημα ίδιας κλήσης]
[Χρόνος Ανανέωσης] = ο Χρόνος που θα κάνει refresh την λίστα σε δευτερόλεπτα. Προτείνουμε να είναι αρκετά μεγάλος ώστε να προλαβαίνετε να επιλέγετε τηλέφωνο στην λίστα.

[Διάστημα ίδιας κλήσης] = Το Διάστημα σε δευτερόλεπτα, που αν έχουν 2 κλήσεις από το ίδιο τηλέφωνο, ώστε να θεωρηθούν μία κλήση. Είναι χρήσιμο στην περίπτωση που το κέντρο σας δημιουργεί μία εγγραφής για κάθε εσωτερικό σας.
Αν έχει τιμή διαφορετική του μηδέν, όταν επιλέξετε ένα τηλέφωνο ενημερώνει τα ίδια σαν διεγραμμένα. Επίσης στην εύρεση εγγραφών κάνει εκκαθάριση των ίδιων τηλεφώνων, με βάση πάντα την πρώτη χρονικά κλήση για κάθε τηλέφωνο.

  • Ιστορικό Πελάτη: Μέθοδος "430057 Ιστορικό Παραγγελιών Πελάτη" με Παράμετρο κενή
  • Παραγγελία: Μέθοδος "430010 Καταχώρηση Παραγγελίας" με Παράμετρο κενή                                                                  

Βήμα 4: Ενεργοποίηση Αυτόματης Εύρεσης Διεύθυνσης μέσω Google Maps 

Δίνεται η δυνατότητα κατά την Καταχώρηση στοιχείων πελάτη με την υποβολή της διεύθυνσης να γίνεται αυτόματα αναζήτηση των πιθανών διευθύνσεων βάσει Google Maps. Αυτή η δυνατότητα είναι ιδιαίτερη χρήσιμη για την επαλήθευση στοιχείων πελάτη αλλά και για τους διανομείς κατά την παράδοση της παραγγελίας. Για τον ορισμό αρκεί να μεταβούμε: [ToolBox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Βασικής Παραμετροποίησης -> Λοιποί Κωδικοί Σύνδεσης -> menu -> Νέα Εγγραφή -> Τύπος: Google Key for Server Applications]. Εκεί θα ορίσετε τις σχετικές πληροφορίες όπως θα τις παραλάβετε από εδώ: https://developers.google.com/maps/documentation/geocoding/start 

Βήμα 5: Επιλογή Φόρμας Delivery   

Κατά τον Ορισμό των Εκτυπωτών Παραγγελιών (μπορείτε να δείτε από εδώ την σχετική διαδικασία) υπάρχει default ορισμένη Φόρμα Παραγγελίας που όμως δεν εξυπηρετεί το delivery. Μπορούμε να δούμε όλες τις διαθέσιμες φόρμες από τον Φάκελο της Εφαρμογής και το Σχετικό Αρχείο: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\forms\std και το αρχείο readme. Παρατηρούμε ότι μας δίνονται οι ακόλουθες επιλογές σαν φόρμες: 

  • es_order_delivery.frp = Εκτύπωση παραγγελίας με στοιχεία πελάτη και ποσά. 
  • es_order_delivery_01.frp = Εκτύπωση παραγγελίας με στοιχεία πελάτη και ποσά. Τυπώνει και το barcode του ανοίγματος, για χρήση στην οθόνη παραγγελιών.

Συνεπώς, αρκεί στο πεδίο Φόρμα Παραγγελίας κατά την δημιουργία του Εκτυπωτή να ορίσουμε την Επιθυμητή. 

Απαραίτητη Προυπόθεση προκειμένου να είναι εφικτή η ανάγνωση της από την Εφαρμογή και άρα η Τροποποίηση της να έχουμε κάνει την Επιθυμητή Φόρμα Αντιγραφή - Επικόλληση στον Φάκελο forms δηλαδή στο: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\forms.

Βήμα 6: Δημιουργία Συντόμευσης Οθόνης Τηλεφωνικών Κλήσεων

Εάν επιθυμούμε να έχουμε συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας αποκλειστικά για τις Εισερχόμενες Κλήσεις αρκεί από τον Φάκελο της Εφαρμογή να ορίσουμε αρχικά συντόμευση της Εφαρμογής από: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\pego312.exe. Στην συντόμευση που θα οριστεί θα πρέπει να ορίσουμε με δεξί κλικ από τις "Ιδιότητες": 

  • Σαν Target: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\pego312.exe ###### recp0 * * recp025 _par1 _par2 

_par1 = -2 Ανοίγει παράθυρο με τις μη εξυπηρετημένες εισερχόμενες κλήσεις για να επιλέξετε ποιά θα εξυπηρετήσετε, με σειρά ταξινόμησης ως προς την ημ/νία και ώρα κλήσης.
          = -3 Ανοίγει παράθυρο με τις μη εξυπηρετημένες εισερχόμενες κλήσεις για να επιλέξετε ποιά θα εξυπηρετήσετε, με σειρά ταξινόμησης ανάστροφα ως προς την ημ/νία και ώρα κλήσης (η τελευταία πρώτη).

_par2 = αν είναι μη κενή, ορίζει τον χρόνο σε δευτερόλεπτα που θα κάνει refresh η λίστα. Προτείνουμε να είναι αρκετά μεγάλος ώστε να προλαβαίνετε να επιλέγετε τηλέφωνο στην λίστα.

  • Σαν Έναρξη/Start In: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\_001

Παράδειγμα
pego312.exe ###### recp0 * * recp025 -2 2

Έτσι έχουμε ορίσει πολύ απλά την Οθόνη Εισερχομένων Κλήσεων από την Επιφάνεια Εργασίας. 

Βήμα 7: Δημιουργία Συντόμευσης Οθόνης για Διανομείς 

Εάν επιθυμούμε να έχουμε συντόμευση στα tablet των Οδηγών αναφορικά με τις Παραγγελίες που διαχειρίζονται για Άμεση Πρόσβαση στη Διεύθυνση Πελατών από Google Maps αρκεί από τον Φάκελο της Εφαρμογής να ορίσουμε αρχικά συντόμευση από: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\pego312.exe. Στην συντόμευση που θα οριστεί ομοίως με το βήμα 6 θα πρέπει να ορίσουμε με δεξί κλικ από τις "Ιδιότητες": 

  • Σαν Target: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\pego312.exe ###### recp34
  • Σαν Έναρξη/Start In: C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\_001

Έτσι έχουμε ορίσει πολύ απλά την Οθόνη Παραγγελιών Πακέτου στα Tablet των Οδηγών. 

Βήμα 8: Δυνατότητα Ανάγνωσης/Εκτύπωσης Barcode Παραγγελίας/Διανομέα 

Τι συμβαίνει στην περίπτωση που χρησιμοποιώ Barcode Scanner για το Κλείσιμο της Παραγγελίας και την Επιστροφή των Διανομέων; Σε αυτή την περίπτωση αρκεί να ενημερώσουμε το σύστημα ως προς την γραμματοσειρά που θα πρέπει να γίνεται ανάγνωση. Πιο συγκεκριμένα μεταβαίνουμε: [C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\query\drivers\barcode_font\IDAutomationCode39] και επιλέγουμε "Install" στο σχετικό αρχείο "IDAutomationCode39". 

Σημαντική Σημείωση: Προκειμένου να είναι εφικτή η εκτύπωση του barcode θα πρέπει να έχουμε ορίσει την Φόρμα "es_order_delivery_01.frp" στον Εκτυπωτή Παραγγελιών όπως είδαμε στο Βήμα 5. 

Μπορείτε να δείτε και την σχετική διαδικασία αναλυτικά στην ακόλουθη βίντεο παρουσίαση. 

Βήμα 9: Eνεργοποίηση του phone service έτσι έστε να εμφανίζει pop up παράθυρο

Απο την επιλογή [ToolBox->Servers->Phone service] εμφανιζει οθονη στην οποία μπορείτε να ορίσετε τι θα εμφανίζει το Pop up παραθυρο. Επειτα πατώντας στα δεξία το [Εκτέλεση service] εκκινεί το service.

To Phone Service ελέγχει αν υπάρχουν κλήσεις για το συγεκριμένο τερματικό και τις εμφανίζει.
Εμφανίζει τις κλήσεις που δεν έχουν απαντηθεί.
Επίσης ελέγχει τις δραστηριότητες συγκεκριμένων χρηστών. Εμφανίζει αυτές που έχουν τροποποιηθεί από άλλον χρήστη από αυτον που τρέχει το service.

  • ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ phone service

    1.1=Χωρίς Παράθυρο = Αν δώσετε 1 δεν θα εμφανίζει παράθυρο με την εκτέλεση του service.

    2.Χρήστες Δραστηριοτήτων = Οι κωδικοί χρηστών των οποιων τις δραστηριότητες θα ελέγχει, χωρισμένοι με # (π.χ. #01#02#). Αν είναι κενό χρησιμοποεί τις παραμέτρους του τερματικού.
    Αν είναι *, δεν ελέγχει τις δραστηριότητες.

    3.Χρόνος Αναμονής sec (0=def): Ορίζετε τον χρόνο που θα μεσολαβει (σε δευτερόλεπτα) ανάμεσα σε δύο ελέγχους για ύπαρξη νέων καταχωρήσεων. Αν αφήσετε το 0, τότε ισχύει ο χρόνος που έχετε ορίσει στις Παραμέτρους του Phone.

    4.Πλήθος Ελεγχων ανά session (0=def): Ορίζετε το πλήθος των ελέγχων ανά session. Οταν ολοκληρωθούν δημιουργεί νέο session. Αν αφήσετε το 0, τότε ισχύει ο χρόνος που έχετε ορίσει στις Παραμέτρους του Phone.

    5.1=Χωρίς Ελεγχο αν τρέχει ήδη: Αν δώσετε 1 τότε στην έναρξη του service δεν γίνεται έλεγχος αν τρέχει ήδη στον Η/Υ. Είναι χρήσιμο στην περίπτωση που το service το σταματούν τα windows στο κλείσιμο, και όχι ο χρήστης, οπότε δεν ολοκληρώνει σωστά το κλείσιμό του (π.χ. ενεργοποίηση από τον χρονοπρογραμματιστή των windows και ενεργοποίηση χωρίς παράθυρο).

    6.Χρόνος Παραμονής Παραθύρου Εγγραφής (sec): Αν δώσετε χρόνο, τότε τα παράθυρα που εμφανίζει με τις νέες κλήσεις ή/και Δραστηριότητες κλείνουν, όταν περάσει ο καθορισμένος χρόνος, αν δεν μετακινήσετε το Mouse επάνω τους. Αν είναι κενό χρησιμοποεί τις παραμέτρους του τερματικού.


    Στην επιλογή [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Εφαρμογής -> Κεντρικoλι Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Phone -> Βασικές Παράμετροι Phone] ορίζετε τις βασικές του παραμέτρους

    Στην επιλογή [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Εφαρμογής -> Κεντρικoλι Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίησης Phone -> Παράμετροι Phone ανά Τερματικό] ορίζετε τις παραμέτρους που αφορούν στο τερματικό σας.




Το Τμήμα Marketing & Πωλήσεων παραμένει στην Διάθεση σας για Οποιαδήποτε Απορία

Ημερομηνία  08/05/2018
Σχετικά Aρθρα
Παρακολούθηση Μερίδων Φαγητού & Pegasus Estiasi ERP - Δώστε την Ευελιξία που αρμόζει στις Παραγγελίες σας!
Pegasus Estiasi, Δελτία Παραγγελίας και Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023) - Συχνές Ερωτήσεις/Απαντήσεις
Pegasus Estiasi και Ζυγαριά ICS G-310
Εκτύπωση Παραστατικού σε διαφορετικό Εκτυπωτή ανάλογα με τον Χώρο του Τραπεζιού
100% Έλεγχος Ταμείου & Διαχείριση Σερβιτόρων μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!
Εισαγωγή Παραγγελιών Τραπεζιών από την Εφαρμογή nina
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% μέσα από το Pegasus Estiasi ERP (20/05/2020)
Pegasus Estiasi Startup και Pegasus Estiasi App: Λειτουργία με Δελτία Παραγγελίας
Τμήματα Εξυπηρέτησης & Εκτυπωτές Παραγγελιών μέσα από το Pegasus Estiasi ERP
ESTIASI: Ημερομηνία Reception
Μετασχηματισμός Παραστατικών Κράτησης Hotel
Pegasus Estiasi App: Δελτία Παραγγελίας και Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023)
Εκτύπωση Παραστατικού σε Θερμικό Εκτυπωτή
PDA Server: Έκδοση απόδειξης από διαφορετικά pc ανά χώρο εξυπηρέτησης
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% μέσα από το Pegasus Estiasi ERP (20.05.2019)
Pegasus Estiasi Startup και Estiasi App: Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023)
Ανάλωση Ά υλών από Συνταγή Είδους με τη χρήση του module P.I.M.
Waiter App: F.A.Q. (Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις)
Οργάνωση Ομάδων, Ειδών και Στήσιμο Τιμοκαταλόγου μέσα από το Pegasus Estiasi ERP!
Διαφορετικό ΦΠΑ σε ένα Είδος ανάλογο αν διατεθεί στην Σάλα ή όχι
Αλλαγή %ΦΠΑ στην Εστιαση
Λειτουργία 'Παρέες' - Όλες οι Δυνατότητες μέσα από το Pegasus Waiter Mobile App!
Pegasus Estiasi Startup και Pegasus Estiasi App: Λειτουργία Χωρίς Δελτία Παραγγελίας
Estiasi PDA Server
Έκδοση Απόδειξης και Τρόπος Είσπραξης στο Estiasi
Δημιουργία και Εκτύπωση Αποδειξης Σειράς Α στην Εστίαση
Pegasus Estiasi App και εκτύπωση σε συσκευές AIO της Sunmi
Διαχείριση Χώρων & Τραπεζιών μέσα από το Pegasus Estiasi ERP
Κρατήσεις Τραπεζιών - Όλες οι Απαραίτητες Ενέργειες μέσα από την Λύση Pegasus Estiasi ERP!
Pegasus Estiasi Startup: Δελτία Παραγγελίας και Είσπραξη με EFT/POS (Α.1155/09-10-2023)
Διαχείριση Συσκευών PDA & Αγορά Νέας Άδειας
Τιμολόγηση παραγγελίας μετά την έκδοση απόδειξης
Εκτύπωση Είδους σε Bar και Κουζίνα σε Pegasus Estiasi Startup
  • Μεσογείων 274, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 3186
Pegasus Web App Updates: 16774

Pegasus Estiasi Web App: Estiasi App και στήσιμο EFT/POS με App2App λογική
Νοε04,2025
Pegasus Retail Web App: Pegasus Web App Διασύνδεση με Wolt
Οκτ30,2025
Pegasus e-Invoicing: e-invoicing.pegcloud.io: B2G
Οκτ17,2025
Pegasus και Πρατήρια Υγρών Καυσίμων: ΑΑΔΕ: Υποχρεωτικά δεδομένα στα παραστατικά για το επίδομα θέρμανσης
Οκτ14,2025
Pegasus Web App Oil και Καύσιμα: Pegasus Web App // ΑΑΔΕ: Υποχρεωτικά δεδομένα στα παραστατικά για το επίδομα θέρμανσης
Οκτ14,2025
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020