Σύνδεση με Facebook Σύνδεση με Google+ Σύνδεση με Linkedin

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • το Profil μας
    • Ιστορικό σημείωμα
    • ΤιμοΛογική
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
      • Λογισμικά (Pegasus ERP)
        • Εμπορικές Επιχειρήσεις
        • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
        • Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
        • Ξενοδοχειακές Μονάδες
        • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
        • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
        • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
        • Ελαιοτριβεία
        • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
        • Μεταφορικές Εταιρίες
        • Καταστήματα Οπτικών
        • Επιχειρήσεις Καθαρισμού Κοινοχρήστων
        • Courier , Ταχυμεταφορες
        • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
        • Γεωργικές επιχειρήσεις
        • Κρεοπωλεία
      • Pegasus ERP
      • Video Παρουσιάσεις
      • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
      • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
      • Module PDA Client
      • Module Γέφυρες Λογιστικής
      • Module Phone
    • Διαδικτυακά Λογισμικά
      • Λογισμικά (Pegasus Web App)
        • Pegasus Web App ERP
        • Pegasus Web App Freelancer
        • Pegasus Web App CRM
        • Pegasus e-Commerce
        • Pegasus e-Hotel
        • Pegasus e-Service
        • Pegasus e-Courier
        • Pegasus e-Champion
        • Pegasus e-Transport
        • Pegasus e-Delivery
      • Pegasus Web app
      • Video Παρουσιάσεις
      • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
      • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
      • Hermes Templates
      • WEB App REST API
    • Διαδικτυακές Φιλοξενίες
      • Διαδικτυακών Ονομάτων
      • Διαδικτυακών Χώρων
        • Τυποποιημένα Πακέτα Φιλοξενίας
        • ISP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Estiasi Start Up

    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Estiasi Start up - Λύση Μηχανογράφησης για Επιχειρήσεις Εστίασης

    Σκοπός: Στην Μελέτη αυτή παρουσιάζονται αναλυτικά τα Βήματα για την Ορθή Εγκατάσταση και Βασική Παραμετροποίηση της Εφαρμογής Pegasus Estiasi ERP! - Την Ιδανική Λύση για τις Σύγχρονες Επιχειρήσεις Εστίασης!

    Απαραίτητη Προυπόθεση: Θα πρέπει να έχει γίνει λήψη του Αρχείου Εγκατάστασης της Εφαρμογής από εδώ. 

    Βήμα 1: Αρχική Εγκατάσταση και Βασική Παραμετροποίηση

    Τα Απαραίτητα Βήματα για την Αρχική Εγκατάσταση παρουσιάζονται αναλυτικά στην Μελέτη εδώ. Προσοχή! Θα ακολουθήσετε τα βήματα 1-10 της Μελέτης. 

    Βήμα 2: Διαγραφή Κινήσεων & Τιμοκαταλόγου

    Διαγραφή Κινήσεων: Διαγράφονται οι Δοκιμαστικές Κινήσεις που έχουν γίνει στο demo πρόγραμμα ακριβώς πριν την έναρξη κανονικής λειτουργίας της εφαρμογής. 

    • [Αυτοματισμοί -> Διαγραφή Κινήσεων -> Διαγραφή Κινήσεων Εμπορικής Διαχείρισης]
    • [Αυτοματισμοί -> Διαγραφή Κινήσεων -> Διαγραφή Κινήσεων Estiasi]

    Μπορείτε να παρακολουθήσετε αναλυτικά την Διαδικασία από εδώ. 

    Εκκένωση Τιμοκαταλόγου: Θα πρέπει να γίνει διαγραφή των Ομάδων και Ειδών του Demo Τιμοκαταλόγου ώστε να γίνει η Καταχώρηση του Τιμοκαταλόγου του Πελάτη. Μεταβαίνουμε: [Αυτοματισμοί -> Λοιποί Αυτοματισμοί -> Estiasi: Εκκένωση Τιμοκαταλόγου] 

    Μπορείτε να παρακολουθήσετε αναλυτικά την Διαδικασία από εδώ. 

    Βήμα 3: Ενεργοποίηση Service Παραλαβής Στοιχείων από το Taxisnet μέσω ΑΦΜ

    Προκειμένου να είναι εφικτή η αυτόματη ενημέρωση καρτέλας πελάτη με τα στοιχεία του όπως ακριβώς έχουν δηλωθεί στο Taxisnet αρκεί να ακολουθήσετε τα Βήματα την Σχετικής Μελέτης από εδώ. 

    Βήμα 4: Δημιουργία Χώρων Τραπεζιών 

    Αρχικά, ορίζουμε τους Χώρους Τραπεζιών για Ευκολότερη Διαχείριση του Πλάνου Τραπεζιών από:[ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Χώροι Τραπεζιών -> menu -> Νέα Εγγραφή]

    Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την Διαδικασία Δημιουργίας Χώρων Τραπεζιών στην Σχετική Μελέτη ή από το Διαθέσιμο Video. 

    Σαν Βασικές Πληροφορίες ορίζουμε: 

    • Περιγραφή Χώρου
    • Λεκτικό Εμφάνισης - δηλαδή πώς επιθυμώ να βλέπω τον σχετικό Χώρο μέσα από την Reception & το Pegasus Waiter App
    • Χρώμα Γραμμάτων
    • Χρώμα Φόντου
    • Διαδοχή Εμφάνισης - Η Σειρά που εμφανίζεται ο Χώρος στις Λίστες Επιλογής
    • Τιμοκατάλογος Χώρου - Από default οι Χώροι ακολουθούν τον Τιμοκατάλογο Σάλας, διαφορετικά επιλέγετε τον Σχετικό από τον Πράσινο Φάκελο στα δεξιά

    Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση". 

    Σημαντική Σημείωση: Προαιρετικά, εάν επιθυμούμε ο Χώρος να εμφανίζεται την Λίστα Επιλογών με κάποια "Εικόνα Χώρου" θα πρέπει: 

    1. Από [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Βασικές Παράμετροι Estiasi] να επιλέξουμε "Γραφική Απεικόνιση Τραπεζιών" όπως φαίνεται εδώ. 
    2. Η Εικόνα θα πρέπει να έχει διαστάσεις 820 Χ 568 pixels. Δείτε την default εικόνα (estiasi\bmp\tables\tables.bmp) Τα αρχεία των εικόνων προτείνουμε να τα αποθηκεύετε στο φάκελο localdata της εφαρμογής. Θα πρέπει να αντιγραφούν σε όλους τους ΗΥ που τρέχουν την εφαρμογή.

    Βήμα 5: Δημιουργία Τραπεζιών

    Για την Αναλυτική Παρακολούθηση των Παραγγελιών θα πρέπει να ορίσουμε τα Τραπέζια που διαθέτουμε σε Κάθε Χώρο από: [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Τραπεζια -> menu -> Νέα Εγγραφή]. Θα πρέπει να ορίσουμε βασικές πληροφορίες όπως φαίνεται εδώ. 

    Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την Διαδικασία Δημιουργίας Τραπεζιών στην Σχετική Μελέτη ή από το Διαθέσιμο Video. 

    Σαν Βασικές Πληροφορίες ορίζουμε: 

    • Κωδικός Τραπεζιού - O Κωδικός με τον οποίο αναγνωρίζετε το Τραπέζι
    • Περιγραφή Τραπεζιού 
    • Άτομα - Ενδεικτικό Πλήθος Εξυπηρέτησης Ατόμων με Δυνατότητα Αλλαγής κατά την Καταχώρηση της Παραγγελίας 
    • Χώρος - Σύνδεση Τραπεζιού με Χώρο που Εξυπηρετεί
    • Ενεργό - Ορίζουμε εάν το Τραπέζι Εμφανίζεται ή όχι στις Λίστες Επιλογών

    Ακόμη, δίνονται επιπρόσθετες επιλογές όπως: 

    • Δεν Καταχωρεί Παραγγελία - Σε περίπτωση Άμεσης Πώλησης για Απευθείας Έκδοση Απόδειξης 
    • Δεν κάνει Άνοιγμα - Σε περίπτωση Άμεσης Πώλησης που δεν Καταχωρείται Παραγγελία
    • Τιμές Πακέτου - Τιμοκατάλογος Πακέτου, σε περίπτωση που ο Χώρος ακολουθεί άλλο Τιμοκατάλογο υπερισχύει ο Τιμοκατάλογος του Χώρου
    • Ζητάει Πελάτη - Σε περίπτωση όπου είναι απαραίτητα τα Στοιχεία Πελάτη για την Καταχώρηση Παραγγελίας
    • Άμεση Απόδειξη - Για Άμεση Εκτύπωση Απόδειξης
    • Πελάτης Τραπεζιού - Για εξυπηρέτηση Συγκεκριμένων Πελατών ανά Χώρο. Για παράδειγμα Πελάτης Λιανικής (Σάλα) για Εξυπηρέτηση Σάλας ή Πελάτης Λιανικής (Παραλία) για την Εξυπηρέτηση της Παραλίας 

    Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση". 

    Βήμα 6: Δημιουργία Τμημάτων Εξυπηρέτησης

    Στο βήμα αυτό ορίζουμε τους Χώρους Εξυπηρέτησης - Παρασκευαστήρια της Επιχείρησης (Κουζίνα, Bar κ.ά) από:[ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Τμήματα Εξυπηρέτησης]. Εάν απαιτείται, μπορούμε να μετονομάσουμε ή να προσθέσουμε νέο τμήμα πχ Ψησταριά 

    Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα βήματα στην Σχετική Μελέτη ή από το Διαθέσιμο Video. 

    Βήμα 7: Ορισμός Εκτυπωτών Παραγγελιών

    Στο συγκεκριμένο βήμα ορίζουμε τους Εκτυπωτές των Παραγγελιών από: [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Εκτυπωτές Παραγγελιών]. 

    Για το βήμα αυτό προτείνουμε να συμβουλευτείτε την σχετική μελέτη από εδώ ή το αντίστοιχο βίντεο μιας και παρουσιάζονται πρακτικά παραδείγματα που θα βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση όπως:

    • Περίπτωση Α: Επιχείρηση διαθέτει 2 Τμήματα Εξυπηρέτησης με Ξεχωριστό Εκτυπωτή σε Κάθε Τμήμα
    • Περίπτωση Β: Επιχείρηση διαθέτει 2 Εκτυπωτές που απευθύνονται στο Ίδιο Τμήμα Εξυπηρέτησης αλλά εξυπηρετούν διαφορετικό Χώρο Εξυπηρέτησης
    • Περίπτωση Γ: Εναλλαγή Εκτυπωτών βάσει Ώρας 

    Σημαντική Σημείωση ως προς τις Φόρμες: 

    • Οι διαθέσιμες Φόρμες βρίσκονται στο αρχείο C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\forms\std
    • Οι φόρμες που χρησιμοποιεί το πρόγραμμα C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\forms
    • Προκειμένου να γίνει αλλαγή κάποιας default Φόρμας:
    1. Αντιγραφή – Επικόλληση Επιθυμητής Φόρμας στον φάκελο C:\TESAESA\Pegasus_Estiasi_StartUp\estiasi\forms
    2. Αλλαγή του ονόματος της φόρμας στο αντίστοιχο πεδίο του κάθε τμήματος εξυπηρέτησης ή μετονομασία του ονόματος της φόρμας με το όνομα της φόρμας που είδη χρησιμοποιείται και κατάργηση ή μετονομασία της δεύτερης.

    Βήμα 8: Δημιουργία Ομάδων & Ειδών Τιμοκαταλόγου

    Θα πρέπει ο Τιμοκατάλογος να είναι ορθά και ξεκάθαρα δομημένος για την αποδοτικότερη διαχείριση των Παραγγελιών. 

    Δημιουργία Ομάδων Τιμοκαταλόγου: Για την Δημιουργία μιας νέα Ομάδας Τιμοκαταλόγου αρκεί να μεταβούμε: [Εστιατόριο -> Ορισμός Τιμοκαταλόγου -> Νέα Ομάδα]

    Θα πρέπει να ορίσουμε Βασικές Πληροφορίες όπως φαίνεται εδώ.

    Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την Διαδικασία Δημιουργίας Ομάδας Τιμοκαταλόγου από την Σχετική Μελέτη από το Διαθέσιμο Video.

    Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση". Για να διαχειριστούμε την Ομάδα αρκεί να επιλέξουμε "Αλλαγή Ομάδας".

    Δημιουργία Ειδών Τιμοκαταλόγου: Για την Δημιουργία ενός Νέου Είδους Τιμοκαταλόγου αρκεί να μεταβούμε: [Εστιατόριο -> Ορισμός Τιμοκαταλόγου -> Επιλογή Ομάδας που ανήκει το είδος -> Είδη Ομάδας -> Νέο Είδος]

    Θα πρέπει να ορίσουμε Βασικές Πληροφορίες όπως:

    • Κωδικός Είδους - με F12 τον Λαμβάνει αυτόματα εάν έχουμε ενεργοποιήσει την αυτόματη κωδικοποίηση αποθήκης
    • Περιγραφή Είδους - Αναγνωριστικό Είδους 

    Ακόμη, θα πρέπει να ενημερώσουμε τις Πληροφορίες για το tab Βασικά Στοιχεία όπως φαίνεται εδώ όσο και για το tab Εμφάνιση όπως φαίνεται εδώ.

    Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την διαδικασία Δημιουργίας Είδους Τιμοκαταλόγου και την Επεξέγηση Κάθε Πεδίου από την Σχετική Μελέτη ή από το Διαθέσιμο Video. 

    Εφόσον ολοκληρώσουμε επιλέγουμε "Καταχώρηση". Για να διαχειριστούμε την Ομάδα αρκεί να επιλέξουμε "Αλλαγή Είδους".

    Σημαντική Σημείωση: Στην περίπτωση που καταχωρούμε είδη της ίδιας ομάδας που έχουν κοινά χαρακτηριστικά πχ. ΦΠΑ, Τύπο Είδους κ.ά., από το να καταχωρούμε από την αρχή κάθε είδος μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα αρχικό πρότυπο και να επιλέξουμε "Αντιγραφή Είδους". Έτσι ενημερώνουμε τα νέα είδη μόνο με τις διαφορετικές πληροφορίες όπως είναι η Περιγραφή και η Τιμή. 

    Βήμα 9: Ορισμός Παρατηρήσεων & Συσχετιζόμενων Ειδών 

    Παρατηρήσεις: Αποτελούν Κείμενα που συνδέονται με τα Είδη και όχι τις Ομάδες Τιμοκαταλόγου και ΔΕΝ επιφέρουν επιπρόσθετη χρέωση στην τελική τιμή είδους π.χ. Καφές γλυκός, μέτριος, σκέτος κ.ο.κ.

    Σαν Βήματα θα πρέπει να γίνουν τα εξής: 

    • Δημιουργία Ομάδας Παρατηρήσεων όπως φαίνεται εδώ
    • Καταχώρηση Παρατηρήσεων σε Ομάδα όπως φαίνεται εδώ 
    • Σύνδεση Ομάδας Παρατηρήσεων με Είδη όπως φαίνεται εδώ 

    Τα βήματα αυτά παρουσιάζονται αναλυτικά μέσα από την σχετική Μελέτη καθώς και από το Διαθέσιμο Video. 

    Συσχετιζόμενα: Αποτελούν Είδη Τιμοκαταλόγου που συνδέονται με τα Είδη και όχι τις Ομάδες Τιμοκαταλόγου και επιφέρουν επιπρόσθετη χρέωση στην Τελική Τιμή Είδους π.χ. Προσθήκη Σιροπιού σε Καφέ. 

    Σαν Βήματα θα πρέπει να γίνουν τα εξής: 

    • Δημιουργία Ομάδας Τιμοκαταλόγου Συσχετιζομένων π.χ. Σιρόπια χωρίς να εμφανίζονται στη Λίστα Επιλογών όπως φαίνεται εδώ
    • Καταχώρηση Ειδών σε Ομάδα Τιμοκαταλόγου Συσχετιζόμενων με τιμή την τελική επιβάρυνση σε συνολική αξία είδους παραγγελίας όπως φαίνεται εδώ 
    • Δημιουργία Ομάδας Συσχετιζομένων 
    • Δημιουργία Συσχετιζομένων με σύνδεση με Είδη Τιμοκαταλόγου όπως φαίνεται εδώ
    • Σύνδεση Ομάδας Συσχετιζομένων με Είδη όπως φαίνεται εδώ 

    Αναλυτικά τα Βήματα Παρουσιάζονται μέσα από την Σχετική Μελέτη καθώς και από το Διαθέσιμο Video. 

    Βήμα 10: Ορισμός Σερβιτόρων Επιχείρησης 

    Για την Καταχώρηση Σερβιτόρου αρκεί να μεταβούμε: [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Estiasi -> Σερβιτόροι -> Νέα Εγγραφή]. 

    Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την Διαδικασία Καταχώρησης και Διαχείρισης Σερβιτόρων μέσα από την Σχετική Μελέτη ή από το Διαθέσιμο Video. 

    Βήμα 11: Για τη ρύθμιση της Ασύρματης Παραγγελιοληψίας μέσω PDA - tablet - smartphone, συμβουλευτείτε τη μελέτη εδώ. Για την Εφαρμογή Pegasus Waiter App πατήστε εδώ  Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφαρμογή εδώ

    Βήμα 12: Για τη ρύθμιση των Τηλεφωνικών Παραγγελιών - Εξυπηρέτηση Delivery απαραίτητη προυπόθεσει αποτελεί το Module Phone. Για την ρύθμιση των απαραίτητων εργασιών πατήστε εδώ. 

    Υπενθύμιση: Συμβουλευόμαστε τις Οδηγίες για αναλυτικές λεπτομέρειες κάθε οθόνης με δεξί κλικ σε κάθε Οθόνη από την επιλογή Οδηγίες. 

    Ολοκληρώνοντας τη παραπάνω διαδικασία, θα θέλαμε να σας καλωσορίσουμε στη ΤΕΣΑΕ και στο κόσμο των Εφαρμογών Τεχνολογίας Pegasus©.

    «Η εμπειρία των Πελατών μας είναι ο πλούτος μας και η Έμπειρία μας είναι πλούτος των Πελατών μας»

    Ημερομηνία  04/07/2018
    Σχετικά Aρθρα
    Εγκατάσταση Apache Server 2.4 και PHP 5.4. & Ρυθμίσεις για την επικοινωνία με το Pegasus PDA
    Βασική Παραμετροποίησης οθόνης Reception
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Retail ERP
    Σύνδεση της εφαρμογής WIC με android Συσκευές
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Εμπορικής Διαχείρισης Pegasus μElite/ERP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus BookStore ERP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Parking ERP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus ERP με το Module Lots (Παρτίδες)
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Transport ERP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Champion ERP - Λύση Μηχανογράφησης για Γυμναστήρια, Χώρους Άθλησης & Ευεξίας, Σχολές Χορού
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus ERP με το module Χρώμα Μέγεθος (Color/Size)
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Service ERP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Ελαιοτριβείο ERP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Κοινόχρηστα ERP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Oil ERP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus DryClean ERP
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης του Pegasus Module Phone
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus ERP με το Module Serial Number (SN)
    Μεταφορά Χρεώσεων Εστίασης σε Δωμάτιο Διαμένοντα-Επικοινωνία Pegasus Estiasi ERP & e-Hotel Web App
    Βασικά Βήματα Εγκατάστασης Παραμετροποίησης Pegasus Γεωπόνος
    • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
    • +30 210-7489589
    • Επικοινωνία
    • Επικοινωνία
    • Πείτε μας το Project σας
    • Ευκαιρίες Καριέρας
    • Downloads
    • Sitemap
    • Όροι Χρήσης
    Εξελίξεις Λογισμικών
    Pegasus ERP Updates: 2490
    Pegasus Web App Updates: 7087

    Παραμετροποίηση του module myDATA μέσα από το Pegasus Web App ERP
    Νοε02,2020
    Αποστολή/Παραλαβή παραστατικών μέσω του module myDATA
    Οκτ08,2020
    Εγκατάσταση & Βασική Παραμετροποίηση του module myDATA
    Σεπτ29,2020
    Εγχειρίδιο Χρήσης myDATA & Εγγραφή στο myDATA REST API
    Σεπτ29,2020
    Πρώτα βήματα παραμετροποίησης Pegasus Web App ERP Start Up
    Σεπτ17,2020
    Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
    ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
    On-line Users
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 17
    © Copyright TESAE SA
      Powered by Pegasus Technology